דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

TMS

מחשבים, חומרה, תוכנה וציוד היקפי (אילת)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
וולקום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בTMS ?
2.87
ציון ממוצע
30
חוות דעת בשנה האחרונה
41
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
2
0
2
6 חודשים אחרונים
12
0
3
שנה אחרונה
14
0
16
כל הזמן
16
0
25
נמצאו 41 חוות דעת גולשים על TMS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 16/08/21 חפשתי מסך גיימינג למחשב,לאחר ברורים וחיפושים מצאתי את החנות TMS שהייתה נוחה יחסית מבחינת מחירים,לאחר מכן הזמנתי את המוצר הבייתה שהגיע תוך מספר ימים.ברגע שחיברתי את המסך (ממש 5 דקות אחריי) הבחנתי בתקלה במסך(הכפתורים מנותקים מהמסך),יצרתי קשר עם החנות ובקשתי שיחליפו לי את המסך או ייתקנו לי אותו.נשלח משלוח אליי הבייתה שייאסוף את המסך התקול . מאז עברו שבועיים ! ואין לי שום מידע לגבי המסך החלטתי ליצור קשר עם הנציגים,דברתי עם בחור בשם דביר והסביר שלצערו לאחר שהמסך נשלח ליצרן והם תיקנו את הכפתור הם גילו כי המסך לא נדלק ויש לי 2 אפשרויות או לקבל מסך חדש באישור המנהל או לקבל זיכוי אבל תשובה לגבי המסך החדש תיהיה לו רק בעוד זמן מה (שוב משיכת זמן) אמרתי לו שאני מחכה לתשובה מספר ימים לגבי מסך חדש כי אני מעוניין בו. עבר עוד שבוע !!! ושוב אין תשובה אנחנו כבר בתאריך 02/09/21 שוב דברתי עם דביר והוא אמר לי שמגיע לי זיכוי כי הם לא יישלחו לי מסך חדש.הבאתי לו את הפרטים של החשבון בנק והוא אמר לי שהוא קיבל אישור מהנהל וממש סליחה !
היום התאריך 05/09/21 מתקשר אליי אותו הבחור לאחר כמעט חודש שאני בסחבת איתם בגלל המסך התקול והם אומרים לי שאין זיכוי !!!
"המנהל לא אישור לי את הזיכוי למוצר" כאשר ביום חמישי הוא אמר שיש אישור והם ממש מצטערים על המקרה!

השרות הכי גרוע שקבלתי בחיים,וראיתי כבר חוות דעת על החנות שהם עושים בעיות ותקלות דווקא שאתה הכי צריך אותם שהמוצר שלהם תקול אבל ראיתי חיסכון של 50₪ מול החנויות המתחרות,השמרו מהם כמו מאש ראו הוזהרתם ! ברגע שתיהיה תקלה למוצר אפילו שהוא עדיין באחריות ואפילו לא פתחתם אותו הם יסרבו להחזר המוצר לחנות וזיכוי !!!
מוצר:
מסך גיימינג Gigabyte M27F Gaming Monitor 27" IPS FHD 144Hz 1ms
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בסכום של מעל 6000 שח, תוך התייעצות ברכיבים עם נציג של Tms , במטרה שיהיה לי מחשב גיימינג שאני יוכל להנות ממנו, לאחר זמן קצר בשימוש שמתי לב להרבה נפילות FPS.
לאחר התייעצות עם נציג מהמעבדה בשם דביר, הבאתי את המחשב לבדיקה וייעצו לי לשדרג את הלוח אם, חבל שפרט זה לא הובא לידי חשבון בעת רכישת המחשב, כי אז כל המצב יכול להיות שהיה נמנע.
דביר היה מאוד סבלני ואדיב כמצופה ממנו.
מדובר בבעיה גורפת של ייעוץ לא נכון של רכיבי המחשב, עם זאת המחשב הגיע בהרכבה מקצועית ומקווה שכעת לאחר שידרוג לא יהיו בעיות נוספות.
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ על TMS בשום צורה, מה שזול עולה ביוקר!!!
רכשתי מחשב גיימינג ב6,000 שקל כדי לקבל חווית משחק טובה.
לאחר חודש, מקבל נפילות FPS באופן קבוע.
מה הבעיה? TMS היקרים לא הרכיבו לי את המחשב כמו שצריך, הלוח אם חלש מדי.
אני מראש שאלתי במעבדה לפני שהרכיבו לי את המחשב, האם קיים צוואר בקבוק, האם יש רכיבים שלא מתאימים אחד לשני והאם אני אחווה בעיות
כי זכרתי שלחבר שלי הייתה בעיה במחשב שהרכיבו לו. הם אמרו שלא.
התקשרתי אליהם, ענה לי בחור מאוד נחמד שהסביר לי שאי אפשר לשדרג את הלוח אם כי השתמשתי בו, אבל אפשר לרכוש חדש ב700 שקל.
מסתבר שהנציג שהרכיב לי את המחשב לא מבין כל כך ובגללו אני צריך לשלם את המחיר.

שורה תחתונה, שילמתי 6000 שקל על מחשב שלא עושה את העבודה שלו בגלל נציג חסר ניסיון שלא יודע להרכיב מחשבים.
עכשיו אני צריך להוסיף 700 שקל על לוח חדש, ואולי שוב אני אתקל באותה הבעיה והנציג יגיד לי: "בעיה שלך יכולת לקנות ב1000".

עכשיו שימו לב, עוד חבר רכש משם ויש לו את אותה בעיה.
כנראה שהם עושים את זה באופן גורף.

מה זה נפילות FPS למי ששואל? זה כמו לקנות מקרר ולפעמים הוא יפסיק לקרר.
לא שווה נכון?


מוצר:
מחשב גיימינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומצויין, הזמנתי מספר חלקים לבניית מחשב נייח, טופל במקצועיות ובמהירות ללא עיקובים ותקלות ובמחירים מצויינים.
ממליץ בחום.
מוצר:
מספר חלקים לבניית מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסנו לחנות, וקיבלנו שירות מגילאור, מוכר ממש נחמד, שירת אותנו בנדיבות, בסבלנות והיה סופר מקצועי, ישע להמליץ על כל דבר ולענות על כל שאלה. בנוסף, קיבלתי שירות ממנהל החנות, שירן, והוא שירת אותי בצורה מאוד סבלנית ומקצועית ואפילו הצליח לספק לי את החלקים שרציתי למרות שלא היו. חנות מאוד שירותית וממליץ מאוד לקנות ממנה בזכות השירות והמלאי הגדול שיש להם
מוצר:
הרכבת מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות זכרונות המוכר היה שירותי מאוד ועזר לי למצוא את מה שחיפשתי קיבלתי את המשלוח מהר מאוד, תודה רבה
מוצר:
זכרון ראם Corsair 8gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה סט קניתי מקלדת ועכבר של קולר מאסטר שווה כל שקל משלוח מהיר שירות טוב התקשרו תיאמו.. שירות נהדר תודה TMS
מוצר:
Coolermaster MS110 Combo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספק כוח של Antec, הספק הגיע כמתואר אחרי יום לנקודת איסוף אחלה שירות תודה רבה
מוצר:
ספק כוח Antec 650
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מעבד - חנות טובה מאוד שלחו לי אותו תוך יום והמחיר הכי זול שמצאתי את המעבד הזה…
מוצר:
intel i5 8600k
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספק כוח של חברת Corsair ממש איכותי משלוח מהיר מאוד הגיע לנקודת איסוף אחרי יום. מחיר הכי זול שמצאתי לספק הזה...
מוצר:
ספק כוח Corsair TX650M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חברה חווית קניה טובה, נציג עזר לי לבחור מסך ואפילו המליץ לי על מסכים זולים יותר ומשתלמים יותר ממה שרציתי לרכוש בפועל וחסך לי כמה מאות שקלים... אמינות זה הדבר שיחזיר אותי אליכם תודה רבה
מוצר:
מסך Gigabyte M27F Gaming
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ספק כח הגיע אחרי יום לנקודת איסוף שבחרתי אחלה ספק אחלה שירות טוב תודה חברים
מוצר:
ספק כח COOLERMASTER 500W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי SSD, משלוח הגיע אחרי יום, נדהמתי... עשיתי הזמנה טלפונית, נדיר ביותר אחלה שירות תודה
מוצר:
Samsung ssd 500gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה חוויה טובה מאוד, נציג עזר לי עם החלקים והמחירים היו טובים מאוד עזרו לי גם עם הדברים ואוטו והיו אדיבים ממליץ
מוצר:
מחשב I7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי כיסא והגיע פגום, חיכיתי יום כדי שיגידו לי מה לעשות בעניין אחרי יום אמרו לי שאני חייב להחזיר אותו לחנות. והכי גרוע אמרו שהם לא יכולים להחזיר לי את הכסף עד שהם לא ישלחו את הכיסא ליבואן ושהוא יאשר להם שהמוצר פגום. שזו פעם ראשונה שאני שומע על תהליך כזה להחזר כסף ללקוח עקב מוצר פגום. כל התהליך נמשך כמעט חודש ימים ובסוף ונשארתי בלי שום מוצר והמבצעים שהיו בחנויות אחרות בחג כבר עברו. ורק עוד 14 ימי עסקים אקבל את הכסף בחזרה , לא אקנה משם שוב
מוצר:
כיסא PL4500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרועה , אני מאשקלון וקניתי מאוררים למארז , הם הגיעו לא תקינים
אחרי שיחות חוזרות ונשנות עם החנות ושליחה של המאוררים כל פעם מאילת לאשקלון ומאילת לאשקלון , לא רוצים להחליפם , וכל פעם אומרים איזה תירוץ אחר
של אדון המנהל שירן , שפשוט עושה שמה כרצונו . לא אחזור לרכוש שמה לעולם .
מוצר:
מאוררים למארז CF120 COOLER MASTER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת מדגם CK550V2, בטלפון שאלתי מפורשות האם האותיות בעברית גם הן מוארות על ידי התאורה האחורית, ונאמר לי שכן, שאלתי מספר פעמים על מנת להיות בטוח, לאחר שהמוצר הגיע באיחור, ועם קושי רב בהזמנת המוצר (נראה שיש רק אדם אחד שעונה לטלפונים), ראיתי כי האותיות בעברית הן חריטת לייזר רגילה.
בשיחה איתם אמרו לי שאם אני לא מרוצה, אני יכול לנסוע אליהם ולקבל החזר על המוצר בלבד, ללא החזר על המשלוח.
מוצר:
CoolerMaster CK550 V2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ להתקרב. שירות גרוע והתנערות מאחריות מינימלית.מאכזב ביותר. לפני הרכישה הבטיחו שירות מלא ואחריות מלאה ובאותו יום שקיבלתי את המחשב ונתקלתי בבעיה התנערו ממני.
תגובת החנות:
סיגל שלום,
צר לנו על התחושות שלך - אין לנו כל כוונה שלקוחותינו ירגישו כפי שאת חשה, וברור לנו שכאשר משהו כזה קורה הלקוח מבקש פיתרון מיידי.
ואולם, אנחנו עסק מכובד שפועל בשקיפות מול לקוחותיו ואם משהו לא תקין אנו דואגים גם לקחת אחריות על כך. ועל כן, חשוב לנו להעמיד את דבריך על דיוקם.
המארז אותו רכשת עבור בנך לא אמור להישבר "סתם כך", אך כשפנית אלינו וטענת כך, ממש לא התנערנו מאחריות - מה שכן עשינו הוא להסביר לך כי במקרה כזה נדרש לפנות אל היצרן ולקבל את אישורו לקבל זכוכית חדשה - ואנחנו גם נשמח לעשות זאת עבורך.
לצערנו לא התרצית מכך, דאגת בסוף השיחה עם נציג החנות לסנן מספר מילים לא מכובדות בלשון המעטה ובמקביל את או אנשים מטעמך דואגים להשחיר את שמנו ברשתות החברתיות השונות - זו צורת התנהלות לא הוגנת ושאינה מכבדת אתכם.
אם בכל זאת תחליטו לקבל את הצעתנו - אנא צרי עימנו קשר.
בברכה,
צוות TMS

מוצר:
נייח פרקטל דיזיין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין מחשב חדש ללימודים בדרך החברה.
מצאתי את עצמי רודף אחרי מענה טלפוני שלא קיים במשך כשלושה שבועות, כשחזרו אלי הודיעו לי שחלק מההזמנה שלי לא קיים במלאי ושיש לבצע החלפה של חלק מהחלקים וגם זה יקח כשבועיים. לאחר שבועיים נוספים של המתנה לא היה מענה מהחברה באף פלטפורמה ואז בחמישי האחרון והדיעו לי כי ההזמנה שלי קיימת באופן חלקי אם אני מעוניין לבוא לאסוף אותה. לצערי לא יכולתי ובקשתי אם יוכלו לשמור לי אותה לכמה ימים, אמרו שכן ומתברר שכמה ימים זה הסופש הזה כי היום התקשרואלי להודיע שאם אני לא לוקח את ההזמנה עכשיו מפזרים לי אותה...
ממש שירות מושלם למרוח לקוח מעל לחודש ולבסוף, רגע לפני סגר ותקופת מבחנים להודיעו לו שהזמנה שמהצד שלהם אפילו לא הושלמה מבוטלת...
תגובת החנות:
שלום רב,

צר לנו על התחושות שלך - אנו פועלים להעניק שירות הוגן ומקצועי ולוקחים פניות מסוג זה ברצינות.

לאחר בדיקה מעמיקה מול עובדי הרשת עולה כי ביקשת להזמין מוצר עם איסוף מסניף אילת ושתתבצע עבורך שמירת מוצר לתקופה ארוכה.
למרות הרצון הטוב, כעקרון לא מתבצעת שמירת מוצרים, ולבטח שלא לתקופה כה ממושכת.

לגבי טענתך כי לא ניתן ליצור עימנו קשר - בתקופה של מבצעי סוף השנה אכן היו עומסים וזמן המענה של הצוות היה ארוך מהרגיל, אך פעלנו לחזור לכל הלקוחות שלנו.

ברור לנו שהנסיבות אותן אתה מתאר של תקופת מבחנים וסגר קורונה אינן נוחות בלשון המעטה, אולם לתלות בנו את האשמה על כך שלא ניתן לאסוף את ההזמנה זה לא הוגן ואנו מקווים כי אתה מבין זאת.

בברכה,

צוות TMS
מוצר:
מחשב בהזמנה אישית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט לא לקנות
תגובת החנות:
שלום רב,

צר לנו שאת/ה חש/ה כפי שתיארת, אולם קשה לנו להבין מה בדיוק לא היה לשביעות רצונך.

על מנת שנוכל להתייחס לתגובתך ברצינות הראויה, מן הראוי לציין קצת יותר פרטים.

בברכה,

צוות TMS
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיים לא חוויתי כזאת חוויה נוראית בקניה בחנות.
ניסיתי לפנות בטלפון, וואטסאפ, פייסבוק ובשום מקום לא עונים!
ביצעתי את ההזמנה ושילמתי לפני חודש ביחד עם חבר שהזמין את אותו המוצר, הוא קיבל את המוצר שלו ואני לא, למרות שכתוב לי שההזמנה הושלמה..
החנות בחיים לא תענה לכם בטלפון ופשוט יגנבו לכם את הכסף, אל תקנו!!!
מוצר:
ספק כוח cooler master 750
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שני דברים חמורים קרו לי עם חברה זו:
1. שני ספקי כוח antec 650w מאוורר. המשלוח הגיע לאחר 10 ימים עם ספק אחד והמאוורר אך עם חיוב על כל ההזמנה כמובן. אחרי הרבה מיילים וטלפונים הודו כי האפסנאי עשה טעות ושולחים את הספק החסר. עברו 11 יום נכון לכתיבת הודעה זו והספק החסר עדיין לא הגיע!!!
2. 14 יום לאחר שהחיוב ירד בכרטיס האשראי קיבלתי מייל שלאחר שדיברו איתי ונתתי את הסכמתי (שקר מוחלט, לא היה ולא נברא) משנים לי את החיוב מ563 ש"ח ל658ש"ח מכיוון שהמחיר ששילמתי הוא מחיר ללא מע"מ של אילת. שלחתי להם קישור למייל שהמחיר ששילמתי הוא מחיר רגיל ולא של אילת אך אין התייחסות!!!

מדהים שאין חוק במדינה וכל אחד יכול לעשות בכרטיס אשראי שלנו ככל העולה על רוחו!!! לא לספק את ההזמנה, להעלות ולהוסיף מחיר ואח"כ עוד לציין שזה בהסכמתנו ולאחר שדיברו איתנו וקיבלו מאיתנו אישור!!!
מוצר:
ספקי כח ומאוורר למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השמנתי מספר חלקים כדי להרכיב מחשב חדש. בהזמנה ההתחייבות הייתה ל7 ימי עסקים.

אחרי שבוע (כשתם זמן ההתחייבות) התקשר אלי בחור בשבת בערב ואמר שאין את מה שהזמנתי במלאי ושבהמשך השבוע צריך להגיע (כל זה כשכבר עבר גם הבלאק פריידי וגם הסייבר מונדיי כלומר הנחות ומבצעים אין יותר) בנוסף אחד החלקים שבחרתי אין לו במלאי אבל יש חלק דומה בעלות נוספת של עוד 200 ש״ח. הסכמתי לחכות עוד שבוע והוא אמר שבכל מקרה הוא יתקשר אלי במהלך השבוע ואם לא יגיעו החלקים החסרים הוא ישלח את מה שיש ויבטל את השאר.

עבר שבוע ובסופו התקשר אלי הבחור ואמר שעוד לא הגיע ובמהלך השבוע הבא יגיע. שוב אותו משחק אבל זרמתי ואמרתי לו שיעדכן אותי בתחילת השבוע כשמגיעים החלקים. לא חזרו אלי שבוע לאחר מכן לקראת הסופ״ש (חמישי) הגיע שליח עם ארגז.

הלוח-אם שהזמנתי הגיע פתוח ואלחר שהתחלתי את ההתקנה התברר שהיו חסרים חלקים שמגיעים עם הלוח-אם (בדקתי היטב הם היו חסרים)

לכל אורך הזמן אין מענה טלפוני בשום צורה לא בטלפון לא בוואטסאפ ולא בפייסבוק שלהם. במהלך החודש אני מתכתב איתם במייל שמקבל תשובה אחת לשבוע באופן עקבי עם תשובות כמו ״אני לא יכול להתקשר אליך לפני 14 בצהריים״ בסוף את מה שהיה חסר השגתי מחנות אחרת עד עכשיו לא חזרו אלי מTMS

ממליץ להתרחק מהם שירות מחפיר במקרה הטוב ו0 זמינות את אחריות מצד הארגון. עדיף לקנותץ כבר במקום אחר ולשלם בממוצע כמה שקלים יותר
תגובת החנות:
עופר שלום,

צר לנו על התחושות אותן מתאר, הנושא נבדק מול צוות הסניך ולהלן התייחסותנו:

לגבי המענה בסניף - כרגע אנו נמצאים תחת עומס גדול בעקבות הזמנות רבות שהתקבלו במהלך חודש המבצעים של בלאק פריידי. על אף שאנו ערוכים לכך מראש, אכן מדובר בעומסים שאינם מאפיינים את שאר ימות השנה. לכך יש להוסיף את העובדה שואנו נדרשים לעבוד תחת מגבלות קורונה, אולם אנו פועלים לפתור זאת על-ידי העסקת עובדים נוספים וייעול תהליכי עבודה. נציגינו עונים לכל הפניות, וגם אם זה לוקח זמן אנחנו דואגים להחזיר תשובה לכולם.


לגבי זמינות המוצרים - מעבר לביקוש הגבוה למוצרים בהאם היית מעוניין, לצערנו ישנם קשיים שאינם תלויים בנו, כגון עיכובים ומחסורים של משלוחים מחו"ל, אך אנו דואגים להציע ללקוחותינו פתרונות וחלופות, כפי שעשינו גם במקרה שלך.


כפי שציינת, בשל מחסור של אחד המוצרים שהזמנת, הוצע לך לרכוש מוצר דומה בעלות מעט גבוהה יותר ואתה הסכמת לכך.

לגבי הלוח אם והמעבד - רכשת דגם חדש שהגיע ללא עידכון BIOS וצוות המעבדה לבצע זאת עבורך כמחווה של רצון טוב. למרות טענתך, סופקו לך כל החלקים שמגיעים עם המוצר.

בברכה,

צוות TMS

מוצר:
לוח אם asus tuf-gaming
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז לצערי החווית קנייה שלי מהם היא לא טובה בכלל וכנראה אני לא אקנה מהם שוב בחיים ואם אני יכול באמצעות החוות דעת הזאת להכניס שכל לאנשים אחרים כדי להימנע מלעשות את הטעות שאני עשיתי אז אני שמח לרשום את החוות דעת שלי.

הזמנתי אוזניות של קורסייר דגם ca-9011186-na לפני 17 ימים בדיוק עם משלוח עד לבית (שילמתי על המשלוח). לאחר מספר ימים ראיתי שאני לא מקבל שום סטטוס לגבי ההזמנה שלי וניסיתי לברר מה קורה עם ההזמנה. לאחר ניסיונות רבים ליצור איתם קשר חזרו אליי ביום שלמחרת שני נציגים בשעות הערב, בהפרש של שעה כל אחד. דיבר איתי בהתחלה בחור בשם דוד (נציג שירות) ולאחר מכן ולד לעדכן אותי שהאוזניות לא במלאי ושאלו אם אני מוכן להמתין עד תחילת שבוע הבא כדי שיהיה להם מלאי והם ישלחו לי את ההזמנה לבית. אני החלטתי להמתין ולתת להם הזדמנות. שבוע בדיוק אחרי השיחה איתם עוד פעם החלטתי לברר מה קורה עם ההזמנה ושוב רק יום למחרת קיבלתי מענה מהנציג דוד שטען כי הגיע מלאי ושהאוזניות שהזמנתי יצאו אליי במשלוח וזה צריך להגיע אליי עד תחילת שבוע הבא (שבוע הזה). לצערי בניסיון ליצור איתם קשר היום שוב ללא הצלחה וכנראה אני אקבל מענה רק מחר וזה כבר ממש מרגיז. ההזמנה התבצעה בתאריך 27/11/2020 יום שישי והיום אנחנו בתאריך 14/12/2020 יום שני ואני עדיין עם ידיים ריקות. כסף הם קיבלו אבל מוצר עדיין לא קיבלתי 🤷‍♂️.
לקחתי את זה בחשבון שאני עלול להמתין יותר מהרגיל אבל זה כבר ממש מוגזם מצדם, זה לא שביצעתי הזמנה של מחשב בהרכבה שזה יצדיק איחור כזה ושילמתי כסף גם על המשלוח, ככה שאין פה טובה שהם עשו למעני בשום שלב.

אם הייתי יודע מההתחלה שזה רמת השירות שלהם לא הייתי מזמין אך לצערי ככה יצא ורק אפשר ללמוד מהסיפור הזה.
מוצר:
Corsair VIRTUOSO RGB Wireless SE High-Fidelity — White
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אי אפשר להשיג אותם לא עונים בשום מקום עובר הזמן לא מגיע המשלוח ואי אפשר להשיג אותם פשוט בושה.
תגובת החנות:
אריאל שלום,

צר לנו שאתה מרגיש כפי שאתה מתאר - אנו פועלים לשרת את כל לקוחותינו וכפי שאתה רואה אנחנו מתייחסים בסופו של יום לכל פניה. פרסמנו בכל מקום אפשרי לגבי העומס שנוצר בעקבות מבצעי סוף השנה בכל הדרכים העומדות לרשותנו. זה לא משהו סביר אבל אנחנו מבצעים התאמות תוך כדי תנועה כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו בעתיד, ורוב לקוחותינו מגלים הבנה וסבלנות לסיטואציה.

ב-14/12/20 שוחח עימך מנהל הסניף במהלך שעות הערב - עודכנת על פרטי ההזמנה, ובמהלך השיחה עימך לא עלתה כל טענה שהיא מצידך, על אף שהייתה לך את האפשרות לעשות זאת.

בברכה,

צוות TMS

מוצר:
כמה דברים שונים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין