דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

TMS

מחשבים, חומרה, תוכנה וציוד היקפי (אילת)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
וולקום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בTMS ?
1.41
ציון ממוצע
22
חוות דעת בשנה האחרונה
26
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
12
שנה אחרונה
2
0
20
כל הזמן
4
0
22
נמצאו 26 חוות דעת גולשים על TMS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרועה , אני מאשקלון וקניתי מאוררים למארז , הם הגיעו לא תקינים
אחרי שיחות חוזרות ונשנות עם החנות ושליחה של המאוררים כל פעם מאילת לאשקלון ומאילת לאשקלון , לא רוצים להחליפם , וכל פעם אומרים איזה תירוץ אחר
של אדון המנהל שירן , שפשוט עושה שמה כרצונו . לא אחזור לרכוש שמה לעולם .
מוצר:
מאוררים למארז CF120 COOLER MASTER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת מדגם CK550V2, בטלפון שאלתי מפורשות האם האותיות בעברית גם הן מוארות על ידי התאורה האחורית, ונאמר לי שכן, שאלתי מספר פעמים על מנת להיות בטוח, לאחר שהמוצר הגיע באיחור, ועם קושי רב בהזמנת המוצר (נראה שיש רק אדם אחד שעונה לטלפונים), ראיתי כי האותיות בעברית הן חריטת לייזר רגילה.
בשיחה איתם אמרו לי שאם אני לא מרוצה, אני יכול לנסוע אליהם ולקבל החזר על המוצר בלבד, ללא החזר על המשלוח.
מוצר:
CoolerMaster CK550 V2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ להתקרב. שירות גרוע והתנערות מאחריות מינימלית.מאכזב ביותר. לפני הרכישה הבטיחו שירות מלא ואחריות מלאה ובאותו יום שקיבלתי את המחשב ונתקלתי בבעיה התנערו ממני.
תגובת החנות:
סיגל שלום,
צר לנו על התחושות שלך - אין לנו כל כוונה שלקוחותינו ירגישו כפי שאת חשה, וברור לנו שכאשר משהו כזה קורה הלקוח מבקש פיתרון מיידי.
ואולם, אנחנו עסק מכובד שפועל בשקיפות מול לקוחותיו ואם משהו לא תקין אנו דואגים גם לקחת אחריות על כך. ועל כן, חשוב לנו להעמיד את דבריך על דיוקם.
המארז אותו רכשת עבור בנך לא אמור להישבר "סתם כך", אך כשפנית אלינו וטענת כך, ממש לא התנערנו מאחריות - מה שכן עשינו הוא להסביר לך כי במקרה כזה נדרש לפנות אל היצרן ולקבל את אישורו לקבל זכוכית חדשה - ואנחנו גם נשמח לעשות זאת עבורך.
לצערנו לא התרצית מכך, דאגת בסוף השיחה עם נציג החנות לסנן מספר מילים לא מכובדות בלשון המעטה ובמקביל את או אנשים מטעמך דואגים להשחיר את שמנו ברשתות החברתיות השונות - זו צורת התנהלות לא הוגנת ושאינה מכבדת אתכם.
אם בכל זאת תחליטו לקבל את הצעתנו - אנא צרי עימנו קשר.
בברכה,
צוות TMS

מוצר:
נייח פרקטל דיזיין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין מחשב חדש ללימודים בדרך החברה.
מצאתי את עצמי רודף אחרי מענה טלפוני שלא קיים במשך כשלושה שבועות, כשחזרו אלי הודיעו לי שחלק מההזמנה שלי לא קיים במלאי ושיש לבצע החלפה של חלק מהחלקים וגם זה יקח כשבועיים. לאחר שבועיים נוספים של המתנה לא היה מענה מהחברה באף פלטפורמה ואז בחמישי האחרון והדיעו לי כי ההזמנה שלי קיימת באופן חלקי אם אני מעוניין לבוא לאסוף אותה. לצערי לא יכולתי ובקשתי אם יוכלו לשמור לי אותה לכמה ימים, אמרו שכן ומתברר שכמה ימים זה הסופש הזה כי היום התקשרואלי להודיע שאם אני לא לוקח את ההזמנה עכשיו מפזרים לי אותה...
ממש שירות מושלם למרוח לקוח מעל לחודש ולבסוף, רגע לפני סגר ותקופת מבחנים להודיעו לו שהזמנה שמהצד שלהם אפילו לא הושלמה מבוטלת...
תגובת החנות:
שלום רב,

צר לנו על התחושות שלך - אנו פועלים להעניק שירות הוגן ומקצועי ולוקחים פניות מסוג זה ברצינות.

לאחר בדיקה מעמיקה מול עובדי הרשת עולה כי ביקשת להזמין מוצר עם איסוף מסניף אילת ושתתבצע עבורך שמירת מוצר לתקופה ארוכה.
למרות הרצון הטוב, כעקרון לא מתבצעת שמירת מוצרים, ולבטח שלא לתקופה כה ממושכת.

לגבי טענתך כי לא ניתן ליצור עימנו קשר - בתקופה של מבצעי סוף השנה אכן היו עומסים וזמן המענה של הצוות היה ארוך מהרגיל, אך פעלנו לחזור לכל הלקוחות שלנו.

ברור לנו שהנסיבות אותן אתה מתאר של תקופת מבחנים וסגר קורונה אינן נוחות בלשון המעטה, אולם לתלות בנו את האשמה על כך שלא ניתן לאסוף את ההזמנה זה לא הוגן ואנו מקווים כי אתה מבין זאת.

בברכה,

צוות TMS
מוצר:
מחשב בהזמנה אישית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט לא לקנות
תגובת החנות:
שלום רב,

צר לנו שאת/ה חש/ה כפי שתיארת, אולם קשה לנו להבין מה בדיוק לא היה לשביעות רצונך.

על מנת שנוכל להתייחס לתגובתך ברצינות הראויה, מן הראוי לציין קצת יותר פרטים.

בברכה,

צוות TMS
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיים לא חוויתי כזאת חוויה נוראית בקניה בחנות.
ניסיתי לפנות בטלפון, וואטסאפ, פייסבוק ובשום מקום לא עונים!
ביצעתי את ההזמנה ושילמתי לפני חודש ביחד עם חבר שהזמין את אותו המוצר, הוא קיבל את המוצר שלו ואני לא, למרות שכתוב לי שההזמנה הושלמה..
החנות בחיים לא תענה לכם בטלפון ופשוט יגנבו לכם את הכסף, אל תקנו!!!
מוצר:
ספק כוח cooler master 750
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שני דברים חמורים קרו לי עם חברה זו:
1. שני ספקי כוח antec 650w מאוורר. המשלוח הגיע לאחר 10 ימים עם ספק אחד והמאוורר אך עם חיוב על כל ההזמנה כמובן. אחרי הרבה מיילים וטלפונים הודו כי האפסנאי עשה טעות ושולחים את הספק החסר. עברו 11 יום נכון לכתיבת הודעה זו והספק החסר עדיין לא הגיע!!!
2. 14 יום לאחר שהחיוב ירד בכרטיס האשראי קיבלתי מייל שלאחר שדיברו איתי ונתתי את הסכמתי (שקר מוחלט, לא היה ולא נברא) משנים לי את החיוב מ563 ש"ח ל658ש"ח מכיוון שהמחיר ששילמתי הוא מחיר ללא מע"מ של אילת. שלחתי להם קישור למייל שהמחיר ששילמתי הוא מחיר רגיל ולא של אילת אך אין התייחסות!!!

מדהים שאין חוק במדינה וכל אחד יכול לעשות בכרטיס אשראי שלנו ככל העולה על רוחו!!! לא לספק את ההזמנה, להעלות ולהוסיף מחיר ואח"כ עוד לציין שזה בהסכמתנו ולאחר שדיברו איתנו וקיבלו מאיתנו אישור!!!
מוצר:
ספקי כח ומאוורר למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השמנתי מספר חלקים כדי להרכיב מחשב חדש. בהזמנה ההתחייבות הייתה ל7 ימי עסקים.

אחרי שבוע (כשתם זמן ההתחייבות) התקשר אלי בחור בשבת בערב ואמר שאין את מה שהזמנתי במלאי ושבהמשך השבוע צריך להגיע (כל זה כשכבר עבר גם הבלאק פריידי וגם הסייבר מונדיי כלומר הנחות ומבצעים אין יותר) בנוסף אחד החלקים שבחרתי אין לו במלאי אבל יש חלק דומה בעלות נוספת של עוד 200 ש״ח. הסכמתי לחכות עוד שבוע והוא אמר שבכל מקרה הוא יתקשר אלי במהלך השבוע ואם לא יגיעו החלקים החסרים הוא ישלח את מה שיש ויבטל את השאר.

עבר שבוע ובסופו התקשר אלי הבחור ואמר שעוד לא הגיע ובמהלך השבוע הבא יגיע. שוב אותו משחק אבל זרמתי ואמרתי לו שיעדכן אותי בתחילת השבוע כשמגיעים החלקים. לא חזרו אלי שבוע לאחר מכן לקראת הסופ״ש (חמישי) הגיע שליח עם ארגז.

הלוח-אם שהזמנתי הגיע פתוח ואלחר שהתחלתי את ההתקנה התברר שהיו חסרים חלקים שמגיעים עם הלוח-אם (בדקתי היטב הם היו חסרים)

לכל אורך הזמן אין מענה טלפוני בשום צורה לא בטלפון לא בוואטסאפ ולא בפייסבוק שלהם. במהלך החודש אני מתכתב איתם במייל שמקבל תשובה אחת לשבוע באופן עקבי עם תשובות כמו ״אני לא יכול להתקשר אליך לפני 14 בצהריים״ בסוף את מה שהיה חסר השגתי מחנות אחרת עד עכשיו לא חזרו אלי מTMS

ממליץ להתרחק מהם שירות מחפיר במקרה הטוב ו0 זמינות את אחריות מצד הארגון. עדיף לקנותץ כבר במקום אחר ולשלם בממוצע כמה שקלים יותר
תגובת החנות:
עופר שלום,

צר לנו על התחושות אותן מתאר, הנושא נבדק מול צוות הסניך ולהלן התייחסותנו:

לגבי המענה בסניף - כרגע אנו נמצאים תחת עומס גדול בעקבות הזמנות רבות שהתקבלו במהלך חודש המבצעים של בלאק פריידי. על אף שאנו ערוכים לכך מראש, אכן מדובר בעומסים שאינם מאפיינים את שאר ימות השנה. לכך יש להוסיף את העובדה שואנו נדרשים לעבוד תחת מגבלות קורונה, אולם אנו פועלים לפתור זאת על-ידי העסקת עובדים נוספים וייעול תהליכי עבודה. נציגינו עונים לכל הפניות, וגם אם זה לוקח זמן אנחנו דואגים להחזיר תשובה לכולם.


לגבי זמינות המוצרים - מעבר לביקוש הגבוה למוצרים בהאם היית מעוניין, לצערנו ישנם קשיים שאינם תלויים בנו, כגון עיכובים ומחסורים של משלוחים מחו"ל, אך אנו דואגים להציע ללקוחותינו פתרונות וחלופות, כפי שעשינו גם במקרה שלך.


כפי שציינת, בשל מחסור של אחד המוצרים שהזמנת, הוצע לך לרכוש מוצר דומה בעלות מעט גבוהה יותר ואתה הסכמת לכך.

לגבי הלוח אם והמעבד - רכשת דגם חדש שהגיע ללא עידכון BIOS וצוות המעבדה לבצע זאת עבורך כמחווה של רצון טוב. למרות טענתך, סופקו לך כל החלקים שמגיעים עם המוצר.

בברכה,

צוות TMS

מוצר:
לוח אם asus tuf-gaming
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז לצערי החווית קנייה שלי מהם היא לא טובה בכלל וכנראה אני לא אקנה מהם שוב בחיים ואם אני יכול באמצעות החוות דעת הזאת להכניס שכל לאנשים אחרים כדי להימנע מלעשות את הטעות שאני עשיתי אז אני שמח לרשום את החוות דעת שלי.

הזמנתי אוזניות של קורסייר דגם ca-9011186-na לפני 17 ימים בדיוק עם משלוח עד לבית (שילמתי על המשלוח). לאחר מספר ימים ראיתי שאני לא מקבל שום סטטוס לגבי ההזמנה שלי וניסיתי לברר מה קורה עם ההזמנה. לאחר ניסיונות רבים ליצור איתם קשר חזרו אליי ביום שלמחרת שני נציגים בשעות הערב, בהפרש של שעה כל אחד. דיבר איתי בהתחלה בחור בשם דוד (נציג שירות) ולאחר מכן ולד לעדכן אותי שהאוזניות לא במלאי ושאלו אם אני מוכן להמתין עד תחילת שבוע הבא כדי שיהיה להם מלאי והם ישלחו לי את ההזמנה לבית. אני החלטתי להמתין ולתת להם הזדמנות. שבוע בדיוק אחרי השיחה איתם עוד פעם החלטתי לברר מה קורה עם ההזמנה ושוב רק יום למחרת קיבלתי מענה מהנציג דוד שטען כי הגיע מלאי ושהאוזניות שהזמנתי יצאו אליי במשלוח וזה צריך להגיע אליי עד תחילת שבוע הבא (שבוע הזה). לצערי בניסיון ליצור איתם קשר היום שוב ללא הצלחה וכנראה אני אקבל מענה רק מחר וזה כבר ממש מרגיז. ההזמנה התבצעה בתאריך 27/11/2020 יום שישי והיום אנחנו בתאריך 14/12/2020 יום שני ואני עדיין עם ידיים ריקות. כסף הם קיבלו אבל מוצר עדיין לא קיבלתי 🤷‍♂️.
לקחתי את זה בחשבון שאני עלול להמתין יותר מהרגיל אבל זה כבר ממש מוגזם מצדם, זה לא שביצעתי הזמנה של מחשב בהרכבה שזה יצדיק איחור כזה ושילמתי כסף גם על המשלוח, ככה שאין פה טובה שהם עשו למעני בשום שלב.

אם הייתי יודע מההתחלה שזה רמת השירות שלהם לא הייתי מזמין אך לצערי ככה יצא ורק אפשר ללמוד מהסיפור הזה.
מוצר:
Corsair VIRTUOSO RGB Wireless SE High-Fidelity — White
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אי אפשר להשיג אותם לא עונים בשום מקום עובר הזמן לא מגיע המשלוח ואי אפשר להשיג אותם פשוט בושה.
תגובת החנות:
אריאל שלום,

צר לנו שאתה מרגיש כפי שאתה מתאר - אנו פועלים לשרת את כל לקוחותינו וכפי שאתה רואה אנחנו מתייחסים בסופו של יום לכל פניה. פרסמנו בכל מקום אפשרי לגבי העומס שנוצר בעקבות מבצעי סוף השנה בכל הדרכים העומדות לרשותנו. זה לא משהו סביר אבל אנחנו מבצעים התאמות תוך כדי תנועה כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו בעתיד, ורוב לקוחותינו מגלים הבנה וסבלנות לסיטואציה.

ב-14/12/20 שוחח עימך מנהל הסניף במהלך שעות הערב - עודכנת על פרטי ההזמנה, ובמהלך השיחה עימך לא עלתה כל טענה שהיא מצידך, על אף שהייתה לך את האפשרות לעשות זאת.

בברכה,

צוות TMS

מוצר:
כמה דברים שונים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר הזמנות שונות כל פעם למוצר אחר, בדיעבד הסתבר לי מלקוחות אחרים שנפגעו ש wellcom ו TMS קשורים אחד לשני .
אחרי כל הזמנה התקשרו להגיד שאין את המוצר במלאי וניסו לשכנע לקחת מוצר אחר בחלק מהמקרים.
פשוט חוויה של המתנה לחינם וביזבוז זמן - הם מפרסמים מוצרים שאין להם במלאי.
להשיג אותם בטלפון היה לא פשוט .
מוצר:
LIAN-LI ATX Case PC-011 וקירור מים למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים.
עד שעונים ישר אומרים שנציג יחזור וזה לא קורה בכלל.
המחשב הגיע ללא דרייברים (דיסק דרייברים והזמנתי ללא כונן דיסקים) ואי אפשר ככה להתקין ווינדוס.
הם מבחינתם יוצאים מאחריות כי הביאו דיסק.
תגובת החנות:
עידו שלום,

צר על התחושות שלך אבל חשוב לנו לעשות סדר בדברים.

רכשת מאיתנו מחשב חדש ללא מערכת הפעלה ובחרת להתקין אותה בעצמך.

ברגע שלקוח בוחר להתקין מערכת הפעלה עם רישיון לא חוקי אי אפשר לבוא אלינו בטענות - מקווים שאתה מבין את הבעיתיות, ולכן זה לא הוגן להעביר עלינו ביקורת שלילית על כזה דבר.

בכל מקרה, אנחנו מאחלים לך שתיהנה מהמחשב החדש.

בברכה,

צוות TMS


מוצר:
מחשב בהרכבה עצמית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום , קניתי מחשב חדש בהרכבה עצמית מהחברה פה , התעסקתי עם בחור בשם ולאד שהיה אחלה גבר ועזר לי לסדר טעות שעשיתי
לקח בפועל 8 ימים בדיוק למחשב להגיע ללא שישי שבת , הכרטיס מסך לא הורכב מסיבה כלשהיא, הייתי צריך להרכיב בעצמי, אלא אם זה הנהלים ואני לא מודע לזה.
אני מאוד שמח מההזמנה וההרכבה עשיתי אצל TMS ואם במקרה אצטרך משהו בעתיד אדע לאן לפנות!

5/5 ממליץ בחום !!
מוצר:
מחשב גיימינג במפרט עצמי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Noblechairs HERO Gaming Chair Black/Gold מ TMS בנתניה וקיבלתי שירות ומשלוח מהיר אפילו יותר ממה שציפיתי!
ללא ספק אזמין משם שוב ותודה רבה לכם על השירות האדיב אפילו בימים אלה של הקורונה
מוצר:
Noblechairs HERO Gaming Chair Black/Gold
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
5/5-, ממש כך, רכשתי מחשב בהרכבה אישית לאחר שיחה עם נציג רשמי שלהם בפורום שבו הם נמצאים והמלצה שלו! (כנראה יש להם הסכם עם הפורום כי מותר להרכיב מפרטים בעיקר משם ומחנות נוספת, לא משום מקום אחר).
המחשב עובד בסדר חוץ משני בעיות שהתגלו כשבוע לאחר שהתחלתי להשתמש בו, בעיה ראשונה זה שהעכבר מאט לעיתים קרובות מאוד וממש נתקע וזה מציק, בעיה אציין שהעכבר עובד נהדר במחשב אחר, שלחתי את המחשב אליהם עם העכבר והם אומרים שהם לא מצאו כלום.
בעיה שניה זה שהמחשב שהוא חזק ומיועד למשחקים לא מריץ משחקים טוב וכל דקה לפחות יש איזו תקיעה של שניה במשחק, דבר שבגינו גם שלחתי את המחשב למעבדה פעם נוספת והוא היה שם 3 שבועות והם שוב פעם אומרים שהם לא מוצאים כלום, מבירור איתם הם בדקו רק FPS שזה פשוט חוסר מקצועיות, כי גם לא התלוננתי על בעיות בFPS וגם שזה לא הדבר היחיד שמשפיע על התקיעות, חשוב יותר לבדוק FRAMETIME.
במסך שרכשתי (שנציג די המליץ עליו כי הוא תומך בFreeSync) אני לא מצליח להפעיל FreeSync וכשפניתי אליהם במייל הם אמרו שFreeSync לא עובד כי זה לא מסך גיימינג, בקיצור סתירה.
בנוסף, התכוננתי להתקין כונן קשיח משלי במארז, ולא מצאתי איפה מתקינים אותו והנציג שלהם אמר לי לחפש באינטרנט (מארז לא נפוץ שבקושי יש סרטונים שמראים אותו), זה שירות גרוע כי הם עובדים עם המארז הזה ומוכרים אותו, הם אמורים לדעת דברים כאלה, או לפחות לבדוק בעצמם ולא לשלוח אותי לחפש.
היתרון בהם זה שהם זולים וההרכבה הייתה מקצועית עם סידור כבלים טוב.

לא ממליץ בכלל, כי פשוט אין אחריות על כלום.
מוצר:
מחשב גיימינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מספיק שלקח למחשב מעל חודש להגיע !
לא מספיק שגם שהגיע המחשב ה SSD לא היה בפנים !
קניתי מוצר של AMD והייתי צריך לקבל קופון למשחק בחינם
קיבלתי פעמיים קוד קופון לא בתוקף
לא מוכנים לתת לי קופון שהוא בתוקף
לא מתייחסים שם ללקוחות ששילמו כבר
לפני שאתה משלם אתה מקבל יחס של מלך
ואחרי שאתה משלם אין יחס מצד החנות
גועל נפש של שירות לקוחות
לא ממליץ לקנות משם כלום
תברחו כל עוד אתם יכולים מהחנות הזאת !
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך זאפ מחשב שמופיע במפורש שיש לו מודם סלולארי פנימי
מחשב נייד Lenovo IdeaPad D330 81H30065IV
רכשתי גם מחשב כזה בעבר ויש לו מודם סלולרי
עכשיו הם מתנערים וטוענים שאולי החברה שינתה את הדגם
ולא מוכנים לקבל את המוצר בחזרה.
מוצר:
Lenovo IdeaPad D330 81H30065IV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה- חוויית שירות נוראית. לא ממליץ בכלל!

הזמנתי מהאתר חלקי מחשב גיימינג הרכבה. לאחר ההרכבה והתקנת הדרייברים, ניסיתי להפעיל משחקים במחשב, אך הוא כל הזמן קרס!
כאשר התקשרתי לשירות לקוחות והסברתי להם את הבעיה, הם מסרו לי שאני צריך עצמאית להביא את המחשב אליהם לעיר חולון (30 דקות נסיעה), מכיוון שלא שמרתי את קופסת הקרטון של המחשב. הסברתי לנציג שאף אחד לא אמר לי שצריך לשמור את הקרטון, אז הוא אמר שזה כתוב בקבלה (למטה, קטן קטן, במקום שצריך לחפש בשביל למצוא, ולא מודגש) וזו בעיה שלי.

עם כל התסכול, נסעתי 30 דקות לחולון למען הטיפול, ולאחר יום הייתי צריך לקחת אותו חזרה, ומסרו לי שטיפלו בבעיה על-ידי החלפת לוח אם. חזרתי הביתה, ושוב אותה הבעיה! פניתי שוב לנציג, והוא אמר לי לנסות להשתמש בגרסא אחרת של ווינדווס, אז הייתי צריך לחפש גרסא אחרת, לפרמט את המחשב ולהתקין שוב הכל מחדש, והבעיה לא נפתרה! שוב פניתי לנציג, ומסרו לי ששוב אצטרך להביא את המחשב אליהם לחולון. בלית ברירה נסעתי שוב, ולאחר מספר ימים חזרתי לקבל את המחשב, ואמרו לי שהבעיה בכרטיס המסך, אז החליפו לי לכרטיס זול יותר ממה ששילמתי. שאלתי למה לא לשדרג לי לכרטיס מסך יקר יותר לאור הבעיות במוצר ובשירות? אמרו לי שאי-אפשר. מעבר לזה, אפילו לא קיבלתי החזר כספי על כרטיס המסך שהוחלף לכרטיס מסך זול יותר!!!!

מעבר לכך, ביקשתי לדבר עם המנהל מספר פעמים, ורק אמרו לי שהוא יחזור אלי. כמובן, שהוא לא חזר.

אז לסיכום, המחשב עלה לי הרבה כאב ראש, 10 שעות ויותר של התעסקות מיותרת, כ-4 שעות נסיעה ודלק, וכרטיס מסך זול בכ-150שח יותר ממה ששילמתי (לא קיבלתי החזר כספי על שום דבר מהמצויין לעיל). בשום פנים ואופן לא לקנות מ-TMS. אם תקנו ויתמזל מזלכם ולא יהיו בעיות, אז אחלה, אך אם יהיו בעיות כלשהן תדעו שאכלתם אותה. אין עם מי לדבר.
מוצר:
מחשב גיימינג נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בשום פנים לקנות מחנות זו!!!
קניתי מהם מחשב נייח בהרכבה אישית , לקח מלא זמן עד שדיברו איתי, מאוד לא התרשמתי מהשירות שלהם, עשו לי טובה שענו לי על שאלות.
בנוסף חייבו אותי על כונן נוסף שלא הזמנתי והייתי צריך לרדוף אחריהם ולחכות יותר מחודש עד שקיבלתי את הכסף בחזרה.
כאשר המחשב הגיע, שמתי לב שאחד מהמאווררים של המעבד היה מפורק והשני היה מורכב הפוך וכבר כל כך לא סכמתי עליהם שפשוט הרכבתי מחדש בעצמי.
בקיצור חוויית שרות גרועה ואיכות הרכבה ירודה. לא להתקרב!
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נרכש לוח אם וזיכרון M.2. כבר היה זיכרון נוסף מלפני כן. הזיכרון הישן הותקן ישירון ללוח אם קודם אך כאשר רציתי להתקין את הזיכרון החדש אני שמתי לב שלא הגיעו איתו ברגים. הלכתי פיזית לחנות עם המוצר והקבלה ובקישתי שיבדקו אם יוכלו לספק לי ברגים על מנת שאוכל להשתמש במוצר. נאמר לי שהם לא מספקים ברגים שכאלה (מאוד תמוה לחברת מחשבים ומעבדה). השבתי שברצוני להחליף את המוצר. נמסר לי שמאחר שפתחתי אותו (הנחתי שהברגים קיימים בו) לא ניתן להחליפו מכיוון שהם לא יכולים למכור מוצר שנפתח.

מה שבאמת הפריע לי זה חוסר המאמץ, הוא אפילו לא טרח לבדוק. במעבדת מחשבים אחרת הם הביאו לי ברגים אך לצערי היו קטנים מידי (הם לפחות ניסו ואני אפילו לא רכשתי מהם את המוצר).

זהו לקח, להזמין רק מאמזון חלקי מחשב ותרכיבו בעצמכם. גם אם אתה מטיח בקיר את החלקים הם יקבלו אותן בחיוך ויחזירו לך את דמי המשלוח.
למדתי שעדיף לחכות יותר למוצר אך אני אדע שיש מי שיעמוד מאחוריו.

במידה והיו אומרים שהברגים להתקנה לא כלולים במוצר ככל הנראה לא הייתי קונה אותו והייתי רוכש במקומו SSD SATA.
מוצר:
WD SSD5000G NVME M.2 2280 SN750 BLACK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מראש מתנצל על סיפור הארוך. חשוב לי להזהיר אותכם לא לחזור על שגיאה שלי.
רכשתי את העכבר בסניף אילת באריזה מקורית. פתחתי, הרכבתי סוללות . בסגירת המכסה שמתי לב שנעילת המכסה חלשה, ללא קליק האופייני. המכסה נפתח מנגיעה החלשה ביותר. חזרתי לחנות. קיבלתי הרצאה ממנהל הסניף שאני טועה וזוהי נעילה רגילה וטובה. התעקשתי להחליף.אחרי שיחה ארוכה ולא נעימה מנהל הסניף הסכים לפתוח עוד אריזה של אותו הדגם על מנת להוכיח שהוא צודק. כל זה בעצבים ובטענות שהוא מפסיד בגללי 100 ש''ח . נעילת המכסה של עכבר הנוסף היתה טובה ואני הסכמתי לקחת אותו. כשחזרתי למלון גיליתי בעיה אחרת,-הכפתורים נוגעים אחד בשני. שוב חזרתי לחנות. למרות שעכבר החדש היה ללא כל נזק המנהל מייד "גילה" שאני גרמתי נזק לעכבר. שוב ויקוח ושוב עצבים ואז התברר שלא הבאתי את ה-USB של העכבר. נסעתי להביא את החלק החסר ואז מנהל הסניף פגש אותי עם עכבר "החדש" שהכפתורים שלו תקינים. אמרתי לעצמי שכנראה פתחו וסידרו את הבעיה -לא יכול לומר את זה כי לא ראיתי. יחד עם זאת נילון מודבק על העכבר היה עם בועות אוויר מה שמצביעה על הדבקה חוזרת. כך או אחרת לא רציתי ולא יכולתי להתווכח עם המנהל. יחס מאוד שלילי.
לסיכום:
בעכבר שנשארתי איתו יש בעיה בגלגל-כנראה פגעו בו בפתיחה.
מנהל הסניף לא יודע להתמודד עם בעיות בסיסיות ביותר
אווירה בחנות ויחס ללקוחות שליליים ביותר-מחקתי את ה-TMS מרשימת החנויות שלי
מוצר:
LogiTech Marathon Mouse M705
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה שלי הייתה מאוד לא טובה ולא אחזור לקנות ב- TMS שוב לעולם.
- הם היו מאוד אדיבים בתהליך המכירה - אחרי שהזמנתי לא נתנו לי שום שרות או יחס
- היה קשה מאוד להשיג אותם בטלפון וגם אחרי שהשגתי אותם לא עזרו לי
- הייתי זקוק למחשב דחוף והבטיחו לי בטלפון שאספקה תוך 7 ימי עסקים. על בסיס הבטחה זו ביצעתי את הרכישה אצלהם ולא בחנות אחרת.
- לאחר מעל 8 ימי עסקים המחשב לא הגיע עדיין - וגם UPS אמרו לנו שהם לא רשמו את רחוב המשלוח ולכן יהיה עיכוב נוסף
- ביקשתי טלפון של מנהל או מישהו לדבר איתו ולא קיבלתי
חווית קנייה מאוד לא טובה , מתסכלת ומאכזבת.
מוצר:
מחשב נייח RYZEN 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם פרסמו דברים שאין להם במלאי בשביל להציע מוצרים אחרים!!
רכשתי מוצר ומסתבר שאין להם את זה במלאי ומציעים דברים אחרים.
לא מומלץ לרכוש מחנות זו.
אחרי ההזמנה מתברר שאין להם את זה במלאי והם לא מעדכנים מלאי בזאפ.
מוצר:
Gigabyte X299 AORUS Gaming 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המנעו מקנייה מהחנות הזאת!

הזמנתי כרטיס מסך ביום ראשון בערב. ביום שלישי התקשרו לאשר את ההזמנה אבל ביום רביעית שלחו אותה לעיר אחרת לגמרי, בחמישי אמרו שזה יגיע אבל המתנתי כל היום בביתי לשווא וביום שישי, לאחר המתנה נוספת של מספר שעות, החלטתי לבטל את ההזמנה.

בשירות הלקוחות היה אדם אחד די נחמד שניסה לעזור ואדם אחד חצוף שניתק בפניי פעמיים (ניסיתי להשיג את שמו אבל סירבו למסור לי אותו).

כרטיס המסך היה זול משמעותית מכל מקום אחר שראיתי אבל זה היה מקרה בו ניסיתי לקנות בזול ושילמתי ביוקר. ממליץ לכולם להימנע מהחנות הזאת.
מוצר:
כרטיס מסך 5670
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לבדוק אם יש כרטיס אחר במלאי, קיבלתי ייעוץ אדיב, סבלני, הנציג בדק לי מפרט של כמה כרטיסים והיה כנה לגבי הזמינות שלהם.
ביצעתי רכישה טלפונית, ולא שלחו אותי לאתר כדי להזמין משם, מה שהיה נוח ויעיל.
הבטיחו לי שהכרטיס יגיע עד יום שני, והכרטיס הגיע ביום שישי בבוקר. כמו שעון.
חווית קניה נעימה ושירותית
מוצר:
כרטיס מסך 8800GT OC2 512MB
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.