
Daryl
18.04.2026
בס"ד קבלתי מוצר פגום עם שקע בתוכו. התקשרתי לחנות והם אמרו לי לשלוח מייל עם תמונות ץ עשיתי כן ולא קבלתי שום תגובה מהם. התקשרתי למוכרת והם אמרו שהמחלקה יחזור אלי. בקשתי את המספר טלפון ואמר לי "המחלקה הזאת שמטפל בזה אין להם טלפון"
חוות הדעת עזרה לכם?
