גרועה ביותר. הובטח שההזמנה תגיע בתוך שבוע ממועד ההזמנה - 14/09/25, לתאריך 23/09/25. עד היום - 30/09/25 לא קיבלנו את ההזמנה. ציפינו לקבל את שואב האבק שהזמנו לפני ראש השנה, וכיום ערב - יום כיפור אין בכלל מענה מהחברה. עשינו רכישה בחברה לא אמינה, וחבל, ועכשו נתקענו.
מוצר:
שואב אבק עומד dyson v11 absolute extra red
שם:
ישראל
תאריך:
21/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון וקיבלתי דגם אחר (!) עכשיו לך תחזיר והם לא עונים בכלל. טעות לשלם להם.
מוצר:
סמסונג A15
שם:
ronitronit3
תאריך:
19/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם שואב אבק דייסון, באתר של זאפ היה צפי להגעה בתאריך מסוים אך השואב לא הגיע בתאריך. התקשרתי לחנות לבדוק, ענה לי בחור ביובש ובקצרה שהשואב יגיע באיחור של כמה ימים (לא התאמץ אפילו להתנצל או להסביר) וכמובן שמראש הם לא התקשרו כדי להודיע על האיחור. כעת אני מנסה להבין מה קורה עם האחריות כי לא קיבלתי תעודה או משהו אבל אף אחד לא עונה כבר שבוע וחצי באף אחד מהמספרים של החנות (מה יקרה כשארצה לממש את האחריות ?). חשבתי שכשקונים דרך זאפ יש ביטחון שכל החנויות נבדקו והן אמינות ורציניות אבל מסתבר שלא. מקווה שזאפ יסייעו לי לקבל מהם תשובה לגבי תעודת האחריות ואיפה ממשים אותה כשצריך.
מוצר:
דייסון V12
שם:
מהאב
תאריך:
18/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
סמנתי בדירוג 1 אבל מגיע להם במינוס אפילו לא רק 0. קניתי המוצר ב 29/6 ,מהשימוש הראשון המברשת העגולה נמסה, דברתי עם שירות לקוחות של החנות שלחתי להם תמונות וסרטון למברשת, חשבונית הכל. לא התייחסו בהתחלה ענו ואחר כך הפסיקו לענות, הם כן רואים את ההודעות שלי בוואטסאב אבל לא עונים. שירות לקוחות וחנות על הפנים, לא ממליצה בכלל אל תקנו מאצלם כי האחריות על המוצר אצלם זה כרטא, וכנראה גם המוצרים לא מקוריים, דייסון שעולה כמעט 2000 ש״ח לא הגיוני שהחלקים שלו יימסו מהשימוש הראשון!! חווית קנייה מאכזבת. מי שרוצה מוצר לא מקורי ואחריות שהיא רק על הנייר שיקנה מאצלם!!
מוצר:
מעצב שיער dyson airwrap complete long hs05 דייסון
שם:
vered.altshuler
תאריך:
24/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות ממש גרוע. חיכיתי חודש לשואב אבק שלא הגיע. כל שבוע אמרו לי שהשבוע מגיע. אחרי שלושה שבועות ביקשתי לבול את ההזמנה ואמרו לי שאי אפשר לבטל את ההזמנה עד שהשואב (שמעולם לא הגיע אליי) יחזור אליהם מחברת המשלוחים. בקיצור חיכיתי יותר מחודש בשביל להצליח לבטל את ההזמנה וכל הזמן הזה גם לא עונים לטלפון והכל בהודעות.
מוצר:
שואב אבק עומד Dyson V11 Advanced
שם:
mk
תאריך:
15/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
היי, רכשתי דרך אתר סופר פארם אייפון 11 לבן מחודש כשההזמנה הגיעי אלי הנייד היה תקול לא שומעים טוב והמסך טאצ לא עובד כמו שצריך ובנוסף האחורה של הנייד הגיע סדוק יצרתי קשר עם ענבל אישתו של שי ואמרה לי שאין מצב שככה הטלפון הגיע ואם אני רוצה אז הם יכולים לתקן אותי על חשבוני!!! הנייד לא היה בשימוש בכלל בגלל כל התקלות, הצלחי לתפוס את שי אמר שהוא עם הילדים באוטו ושהוא ידאג לי, כמובן שמאז לא חוזר להודעות ושיחות ואני עם טלפון שרכשתי לילה שלא עובד.
מוצר:
אייפון 11 לבן מחודש
שם:
ofersgl
תאריך:
01/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אין עם מי לדבר מספר הטלפון של החנות לא פעיל עברו כבר יותר מ 7 ימים וטרם קיבלתי את המוצר. למרות ששילמתי על שליח שבדרך כלל המישלוח יותר מהיר
מוצר:
שעון חכם samsung galaxy watch4 40mm sm-r860 bluetooth
שם:
אריאל פוזואריק
תאריך:
31/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
פשוט לא עונים ומנתקים את הטלפון. עברו ימי העסקים שמתחייבים למשלוח, אין מענה בווצאפ מצטער שהזמנתי שירות לקוחות מתחת לאפס פשוט לא קיים.
מוצר:
שעון חכם r960 samsung 47mm classic
שם:
מיכאל סולדטנקו
תאריך:
19/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קונסולת נינטנדו דרך STS מגה גרופ, ומדובר בשירות גרוע במיוחד. חיכיתי יומיים בלי שום אישור להזמנה, ובסוף היא פשוט בוטלה – אבל את הכסף הם כמובן גבו מיד. עכשיו אני צריך לחכות להחזר במקום לקבל את המוצר בזמן. חוויית שירות מאכזבת ומבזבזת זמן, לא ממליץ בכלל!
מוצר:
nintendo switch (דגם oled) –קונסולה נינטנדו אדום
שם:
גולש
תאריך:
12/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע ומדובר ביותר משבוע עיכוב. אין עם מי לדבר. מעוניין לבטל את העסקה
מוצר:
דייסון v12
שם:
Orit
תאריך:
30/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע בזמן ואין מענה מהחנות. מאכזב מאוד ואני מבקשת לבטל את העסקה בהקדם.
תגובת החנות:
תגובת zap.co.il: אנו מצטערים לשמוע על העיכוב בקבלת המוצר שלך. חשוב לנו להדגיש שאנחנו לוקחים את המקרה ברצינות רבה ופועלים ללא הרף לשפר את התהליכים שלנו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד. תודה לך על הסבלנות וההבנה.
מוצר:
שואב אבק עומד dyson v12 detect slim absolute
שם:
mervlevi
תאריך:
26/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דייסון, עבר התאריך להספקה, נראה שההזמנה לא יצאה אפילו לדרך. אין מענה, אין עם מי לדבר. רק לאחר בירור עם נציגי זאפ והמתנה נוספת התקבל מענה. המוצר הגיע בסופו של דבר.
מוצר:
שואב אבק עומד dyson v12 detect slim absolute
שם:
kozlo123
תאריך:
13/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
המוצר עדיין לא הגיע ומדובר על שבועיים אחרי ההזמנה ואחרי תאריך היעד אין עם מי לדבר אין שירות ואין עזרה
מוצר:
שואב אבק רובוטי roborock דגם s8 pro ultra - בצבע שחור
שם:
Michael
תאריך:
23/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
21
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני שבוע איירפודס וישר חשדתי שהוא הדברים לא האוזניות לא עובדות חלק עם הטלפון והקופסא בכלל לא משדרת לטלפון. בדקתי בגוגל טריקים על לראות אם זה מקורי והוא לא עבר שם מבחן. בינתיים לא יודע מה לעשות עם זה.