
אם אפשר היה לתת להם 0 הייתי עושה את זה. השליח התקשר והסתבך עם הוייז, ניסיתי להסביר לו לאן להגיע עד שברגע אחד התהפך בכעס אמר לי שהוא לא מוכן שאזמין מהם יותר, שאין לו כוח לזה ואמר שישאיר את המשלוח איפה שהוא נמצא ושאבוא לבד לקחת אותו

אם אפשר היה לתת להם 0 הייתי עושה את זה. השליח התקשר והסתבך עם הוייז, ניסיתי להסביר לו לאן להגיע עד שברגע אחד התהפך בכעס אמר לי שהוא לא מוכן שאזמין מהם יותר, שאין לו כוח לזה ואמר שישאיר את המשלוח איפה שהוא נמצא ושאבוא לבד לקחת אותו

הזמנתי מזון יבש לחתולים שלי. עשיתי הזמנה בסוף שבוע שלקבל ביום ראשון לפני כל החגים. ביום ראשון הגיעה שליח, הפך כל הרכב לא מצא את ההזמנה שלי. מתקשרים מחנות. סליחה שכחנו. תקבלי הזמנה שלך באוד שבועיים וחצי אחרי חגים. מה אני צריכה להסביר לחתולים שלי שאין אוכל בגלל שעובדים בלי ראש? ונימה של מוכרת שדיברה איתי היתה מאוד חוצפני. לא ממליצה, שירות על הפנים

אני מזמינה בכמות גדולה כל משלוח 900-1200 שח אני מפנקת את התינוקת שלי תמיד העניין הוא שהתינוקת כבר מבוגרת היא לא יכולה לאכול חטיפים קשים או מזון קשה כבדרך אגב כשהנציג חייג לומר לי איזה חטיפים שהזמנתי אין ולהחליף לי לחטיפים אחרים אז יידעתי אותו שהכלבה לא יכולה לנשוך חטיפים קשים וחזקים מדי אז הוא החליף לי את החטיפים שנגמר להם במלאי לחטיפים רכים היה חטיף דנטאלי אחד יקר רצח - 50 שח ל3 חתיכות קטנות אין לי בעיה עם המחיר העניין או שהוא קשה לא לעיס ולא חתיך ניסיתי לחתוך עם סכין ולא הצלחתי אז מיותר לציין שהכלבה שלי בטוח לט הצליחה חראם על החטיפים וחראם על הכסף וואלה חבל שאתם גם לא עוניים בוואטספ כשאני רושמת לכם את הבעיה הזאת ואת האכזבה שלי ממכם כבר שוחחתי עם נציג לפני המשלוח ויידעתי אותו הכל אמר לי שהוא מתחייב לשים לה את כל החטיפים רכים ותואמי גיל פאשלה שלכם - שאו בתוצאות. הפסדתם לקוחה שלא רואה בעיניים וקונה בסכומים מפגרים אני מפנקת אותה כל חודשיים בשק ענק של חטיפים באסוש - ולהית׳

לא הבנתי למה מוצר שמופיע באתר נטען שאין אותו במלאי וזה היה כך גם בהזמנות קודמות. הייתי מזמין היו מתקשים אילי ומודיעים שחסר במלאי ואז הייתי משנה למוצר אחר. לאחרונה כתבתי אם אין אז אינני מעוניין בתחליף ואז הודיעו לי שמבטלים את ההזמנה וקצת לאחר מכן התקשרו שוב והודיעו שיש אפשרות להשיג.

שירות 1000 מתוך 100 אתם מצויינים!!!!! איזה שירות מדהים! כולל שליח הכי מנומס שפגשתי! באמת שנהנתי כלקוחה קונה והכלב מהמתנה שקיבל

נדירים, מבצעים שווים, משלוחים מהירים (יום יומיים), שליחים נחמדים. אין דבר אחד רע להגיד, חוויה מושלמת בכל הזמנה מחדש. תודה שאתם קיימים עבורי ועבור שאר אוהבי החיות

אחלה אתר, קל להזמין ומשלוח מהיר. בנוסף, מחירים מצויינים מגוון רחב, זמינות ומקצועיות. מומלץ !

ממליצה בחום! הזמנתי מהם כבר מספר פעמים, מגיע מהר מאוד שירות מעולה ומחירים הגונים תודה לכם!

אתר נוח ומגוון. צוות יעיל, שירות נפלא ותמיד חיוביים. אספקה מהירה מאוד. מוצרים איכותיים. התחשבות בכל הצרכים. מומלץ ביותר!

קניתי בית לחיות. נראה טוב, אבל הביאו אותו לא ארוז ומכוסה באבק. בנוסף, חיכיתי לחבילה הרבה זמן
לאחר בדיקה ההזמנה הגיע לאחר 3 ימי עסקים כפי שרשום בתקנון האתר במידה והמלונה הגיעה מלוכלכת אנחנו מתנצלים, ניקח את זה לתשומת ליבנו. תודה

רכשתי שני שקי אוכל של 12 קילו, באותו יום קיבלתי טלפון מהחנות לתיאום אספקה, הגיע במהירות כולל חטיפים במתנה, שרות מהיר ומעולה, ממליץ בחום

האתר מאוד נוח וידידותי למשתמש, קל למצוא את המוצר הרצוי. בנוסף תמיד יש מבצעים משמעותיים. חוץ מהאתר אני באופן קבוע קונה דברים קטנים כמו חול ושימורים בסניף נשר ומאוד מרוצה מיחס מוכרים ונכונות לעזור.

מאוד מרוצה מהם, תמיד הכל טוב ושירות נהדר מתי שיש חוסרים דואגים לעדכ ן ואפילו שולחים פעם נוספת על חשבונם אם צריך

שירות מעולה , משלוח הגיע למחרת, הנציג היה אדיב ושירותי, ממליצה בחום, הכל לכלב ולחתול

הזמנה קלה לביצוע הספקה תוך 24 שעות עד לדלת ביתי עדיבות ומקצועיות של המוכר מבחר גדול של מוצרים

שירות מעולה, צוות מקצועי. סניף בנשר תמיד מסודר ונקי.כייף לקנות. הזמנות באתר נוח וקל. מומלץ.

שירות מושלם , אדיבות , היחס מקסים ומדהים , אם חסר משהו מתקשרים לעדכן ולהציע חלופה , מזמינה באופן קבוע ופשוט נהנת מהכל :)

רוכשת אצלכם כבר מעל 10 שנים, השירות תמיד מעולה, גם במשלוחים וגם בקנייה בחנויות, רכשתי גם בנשר וגם ביקנעם, מאוד מרוצה מהיחס והשירות וכמובן מהמבחר והמוצרים.

ההזמנה מהחנות מגיעה במהירות עד לבית. שירות אדיב ומסודר .תמיד מוסיפים חטיף טעים לכלב במתנה. מחירים הוגנים .....פשוט חנות מצויינת!!

הזמנתי אוכל לגור הכלב שלי מחנות זו. תהליך ההזמנה היה פשוט ונוח, והמשלוח הגיע מהר מאוד. בסך הכל, שירות נהדר!

השירות בירושלים מזעזע. יש שם בחורה שמתקשרים להזמין מבקשת להזמין דרך האתר. הגיעו לי דברים שונים לגמרי ממה שהזמנתי. שהתקשרתי הבחורה צורחת כמו משוגעת אבל ממש משוגעת אומרת רק 9 בבוקר. וניתקה לי את הטלפון. לתשומת לב מי שמעסיק אותה. דרך אגב זאת פעם שנייה שקרה לי מקרה עם אותה בחורה .
אנחנו מצטערים על היחס החריג והלא נעים שהלקוחה קיבלה, המקרה נבדק וטופל מול העובדת לוודא שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד.

קבוע אני מזמינה דרך האתר. שירות מעולה, מוצרים מעולים. אם חסר משהו יוצרים קשר ומסבירים על האפשרות אחרות.

הזמנה ראשונה איתם ולא האחרונה אחלה שירות ומשלוחים ממש מהירים והמחירים סבירים ביותר קילתי את המזון תוך 3 ימים

לאחר שהזמנתי באתר, התקשרו להודיע לי שאין במלאי את השקית שבחרתי ויקח שבוע וחצי להביא אותה, חיכיתי שבוע וחצי. התקשרו שוב לעדכן שאין להם במלאי את פחיות האוכל לחתול שהזמנתי במיוחד לחתולה המבוגרת שלי. היו נחמדים בסך הכול אבל בסוף לא קיבלתי כלום ממה שהזמנתי והייתי צריכה להתפשר… כדאי לכתוב מראש באתר שאין במלאי כדי שלא סתם יזמינו.
אנחנו מתנצלים על חוסר הנוחות, לצערנו ישנם מחסורים רבים אצל היבואנים בארץ והמלאי לא יציב (מוצר שזמין בסניפים מסויימים יכול להיות חסר בסניפים אחרים). במקרים של מחסור מוצרים במלאי אנחנו תמיד מאפשרים ללקוח להמתין לחזרה למלאי, לשנות למוצר מקביל או לבטל את ההזמנה ללא עלות.

לרוב אין תקלות בהזמנות וגם אם יש תמיד דואגים להגדיל ראש ולנסות לפתור. כל הכבוד!