דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (רחובות)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שניידר פתרונות מחשוב בע״מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשניידר ?
4.82
ציון ממוצע
22
חוות דעת בשנה האחרונה
1385
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
7
0
1
6 חודשים אחרונים
10
0
1
שנה אחרונה
21
0
1
כל הזמן
1258
9
118
נמצאו 1385 חוות דעת גולשים על שניידר
תמונת משתמש
שם:
dutzi
תאריך:
31/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואיכפתי, שאלו אותי לפני אם יש לי כרטיס מך מתאים, המוצר הגיע בזמן (2 ימי עסקים). סה"כ ממש אחלה.
מוצר:
Dell 24 UltraHD Monitor P2415Q - 23.8" 5Y
תמונת משתמש
שם:
גדי כהן
תאריך:
29/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב - ר DellE2216HV22"3Y - מ"שניידר" , דרך זאפ . אני מכיר את החנות כיוון שיצא לי לרכוש מהם לפטופ ואביזרים נוספים . מה גם ש"שניידר" הופיע כהמלצה לקניה חכמה באתר . התקשרו אלי ושאלו אם אני מוכן להגיע לאיסוף עצמי , הגעתי לחנות ולקחתי את המסך . כאשר ניסיתי להתקין אותו במחשב , לא הצלחתי , החיבורים היו שונים . חזרתי לשניידר גם בגלל זה וגם בגלל שרציתי שיתקנו לי את מערכת ההפעלה במחשב (או משהו כזה) . השארתי להם את המחשב לעבודה ושאלתי לגבי המסך ונעניתי שיש מתאמים ואפילו הפנו אותי לחברה שמספקת , לשאלתי אם כדאי לי להחליף את המסך הם ענו לי שאין צורך וניתן להתאים .
מה שבשניידר לא אמרו לי , זה שלמסך זה יש יציאה אחת בלבד VGA , זו גם הסיבה שתמחרו את המסכים האלו ו"דחפו" אותם , במטרה לחסל מלאי בעייתי . לי במחשב אין כניסת VGA ולאחר בירורים וריצות , התברר לי שאף מתאם לא מצליח לחבר בין המחשב לבין המסך . נאלצתי ל"התפטר" מהמסך שרכשתי משניידר ורכשתי מסך אחר עם מספר כניסות ,

ביניהן כניסת HDI , שמתאימה למחשב שלי .
אני לא יכול לומר שרימו או שיקרו אותי , אבל אני יכול לומר שהטעו אותי והסתירו ממני מידע . כיוון ששיתפתי פעולה והסכמתי להגיע ולחסוך להם משלוח וכיוון שהגעתי עם המחשב פיזית , היה עליהם לפחות להמליץ לי להחליף את המסך שרכשתי מהם . מקרה קלאסי של "כשר אבל מסריח" .
אני לא מתכוון לקנות יותר משניידר וגם לא אמליץ לאף אחד אחר לקנות מהם .
בסופו של דבר לא תיקנתי את המחשב אצלם - בגלל שהגעתי בסוף היום לאסוף אותו ואז נאמר לי שלא בדקו אותו אפילו , פניתי למעבדה אחרת וגם שילמתי חצי מהמחיר ששניידר ביקשו ממני .
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר באופן עצמאי למסך מדגם Dell E2216HV בעלות של 379 ₪ ובחר באפשרות של איסוף עצמי.
לאחר שאסף את המוצר חזר פעם נוספת בטענה שלא הצליח לחבר את המסך וביקש לתקן את המחשב.

לאחר בירור מול הלקוח התגלה כי למחשב שברשותו אין חיבור מסוג VGA – פרט אשר ידוע ללקוח בלבד.
מיותר לציין כי הלקוח לא טרח להתייעץ עם נציג מכירות בטרם ההזמנה ובאחריותו היה לוודא תאימות למחשב שברשותו.
אין שום בעיה טכנית לחבר את המסך למחשב, אך נדרש מתאם כפי שהוסבר ללקוח.
הלקוח חזר לאחר מספר שעות ספורות ואף התעצבן שהמחשב לא היה מוכן – למרות שמעולם לא הובטח לו שהיה מוכן בזמן כה קצר.

כל טענות הלקוח בנוגע להטעיה והסתרת מידע אינן נוכחות שכן המפרט הטכני של המוצר מפורט באתר באופן מלא ובשקיפות מלאה.
למרות טענת הלקוח, במידה והיה מבקש לרכוש דגם אחר לא הייתה שום בעיה - בכפוף למדיניות החזרת מוצרים וחוק הגנת הצרכן.
אנו מציעים מאות דגמים של מסכי מחשב במחירים תחרותיים אשר זמינים במלאי לאספקה מיידית.
מוצר:
רשמי יבואן DellE2216HV22"3Y
תמונת משתמש
שם:
some
תאריך:
29/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה טובה מאוד. האתר הציע תוספת של מקלדת/עכבר במחיר מוזל (בדרך כלל ההצעות סתמיות, אבל למוצר כזה זה מאוד מתאים), החבילה נשלחה עם שליח במהירות. כל המוצרים תקינים, המחיר היה הזול ברשימה.
סה"כ בהחלט הייתי מזמין שוב
מוצר:
Intel compute stick
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
22/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, מקצועי במחירים משתלמים, גיליתי את שניידר בשנת 2016 ומאז רוכש רק אצלם.

המחשב הראשון שנרכש הגיע עם תקלה (שלא באשמתם), במקום להפנות אותי לשירות לקוחות של היצרן ליוו אותי לאחר הקנייה בטיפול מסור ולאחר שלא נמצא פתרון זיכו אותי בעצמם על עלות המלאה של הרכישה.

מאז רכשתי אצלם 6 מחשבים לעסק, בזכות חווית קנייה ושירות כזו הם הרוויחו אותי כלקוח לשנים רבות !
מוצר:
DELL LATITUDE 5490
תמונת משתמש
שם:
Uzi
תאריך:
16/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משניידר פתרונות מחשוב מחשב נייד. חויית הקניה היתה מעולה. השירות והסבלנות היו יוצאי דופן, התקבלתי בסבר פנים יפות, התאימו לי את המחשב הנייד המוצע באופן מלא לצרכים שלי. המחיר תחרותי מאוד (הזול ביותר) והאספקה היתה מהירה מאוד. יצאתי בהרגשה מאוד טובה: שעשיתי קניה של המוצר הנכון מהספק הנכון, מה שמבטיח שגם את הקניה הבאה אעשה אצל שניידר פתרונות מחשוב.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 15 5587 G5587-9148
תמונת משתמש
שם:
צביה
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עובדת איתם שנים ארוכות, אדיבים, מקצועיים, שרותיים ברמות
המקום הכי אמין ומקצועי שהכרתי!!! משלוחים מהירים ושרות לקוחות לאחר קניה הכי מדהים שהכרתי ופה זה המקום בו רוב העסקים האחרים נופלים.
מוצר:
טבלטים
תמונת משתמש
שם:
Efi
תאריך:
11/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה נוחה מאוד!
ייעוץ מהיר במייל לגביי כל הפרטים הטכניים ולאחר מכן רכישה טלפונית ומשלוח שהגיע בבוקר שלמחרת ההזמנה.
מומלץ בחום!!
מוצר:
מחשב נייד DELL XPS 13
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
11/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע במהירות, עם הגעת המחשב קיבלתי מייל נלווה עם פרטי אנטי וירוס. הנציגים חזרו אלי מיידית כשביקשתי ונתנו שירות נהדר,
מוצר:
מחשב HP
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
11/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה טובה מהנה ומוצלחת, המוצרים שקניתי הגיעו בזמן שהובטח בלי תקלות ובעיות. ממליץ בחום!
מוצר:
מחשב נייד Lenovo E580
תמונת משתמש
שם:
דינה
תאריך:
10/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משניידר מסך גיימינג במחיר מעולה.
קיבלתי שירות אדיב, מקצועי ומהיר מרון, שליווה את ההזמנה מתחילתה ועד הגעת המשלוח (בתוך יומיים).
שירות וזמינות ללא תחרות!
ממליצה בחום.
מוצר:
מסך גיימינג ASUS
תמונת משתמש
שם:
dosol
תאריך:
09/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, קשוב ואדיב .דאג לספק את התצורה המתקדמת של המחשבים.
ממליץ בחום על הספק.
מוצר:
2 מחשבים
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
09/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה, הייתי צריך את המחשב בדחיפות והם זירזו לי אספקה, גם אחרי שהיה טעות בכתובת משלוח (שלא באשמתם) הם עשו את כל המאמצים לסדר את זה ואכן קיבלתי את המחשב ללא עיכובים, תודה לכם על השירות המהיר😊
מוצר:
Dell Latitude 3590
תמונת משתמש
שם:
Ziva
תאריך:
25/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רון שניידר וכל הצוות שעובד איתו ממש מקסימים ונותנים שירות מעולה.
אני מזמינה מהם הרבה ציוד מיחשוב והיקפי עבור המשרד, מגיע תוך 1-2 ימים.
התקשורת איתם נוחה ומהירה ובכלל ממש כיף לעבוד איתם
מוצר:
מחשב נייד, מסכים של דל
תמונת משתמש
שם:
Shahar
תאריך:
18/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור מקדים וייעוץ ענייני ממוכר בחנות רכשנו לפטופ של DELL ועכבר אלחוטי של Microsoft.
בעודנו בחנות, חיברנו את רכיב הדונגל USB של העכבר האלחוטי למחשב וראינו שהעכבר עובד בצורה תקינה. לאחר מכן ניסינו להוציא אותו, ללא הצלחה. אחד מהעובדים ניסה גם הוא תוך כדי הפעלת כוח ולבסוף רכיב ה-
USB נשבר (התפרק לשני חלקיו) כך שהחלק הפלסטיקי יצא החוצה והחלק המתכתי נשאר בתוך הלפטופ, אותו הם הוציאו בהמשך באמצעות פְּלָיֶיר.
לאחר המקרה עובדי החנות זיכו אותנו על העכבר האלחוטי וזרקו אותו לפח והמליצו לנו לקנות עכבר מדגם אחר בחנות אחרת, בטענה שלעכבר מהדגם שקנינו וללפטופ שקנינו אין "כימיה" לדבריהם, ושנתקלו בתופעה זו בדגמים אלה בעבר.
היה נראה לנו לא סביר שלא תהיה התאמה ביניהם משום ש-USB הוא בסטנדרט עולמי אחיד ובנוסף, חששנו שנגרמה פגיעה בכניסת ה-USB של הלפטופ משום שהופעל כוח רב בעת הוצאת ה-USB והיה שימוש בפְּלָיֶיר.
על מנת ליישב את אי השקט שחשנו בנוגע לתקינות הלפטופ ביקשנו ממנהל החנות (אסף) לתעד את פרטי האירוע על גבי הקבלה והאחריות, למקרה שתצוץ תקלה ב-USB בהמשך. לאחר מספר דקות של דין ודברים בנושא מנהל החנות הסכים לתעד את האירוע בכתב ידו לבקשתנו. הוא התחיל לכתוב וציין שה-USB של העכבר הוכנס והיה קושי בהוצאתו ואז הוציאו את ה-USB *בשלמותו* באמצעות פְּלָיֶיר. זאת על אף שזה לא תואם, ואף סותר, את מה שאירע בפועל כמתואר מעלה.
בשלב זה עצרנו אותו וביקשנו ממנו בנימוס לדייק את הפרטים. הוא לא נענה לבקשתנו, הציע לבטל את העסקה, וטען שאנחנו מגזימים, משקרים, והמשיך בשלל האשמות נוספות והעלבות אישיות לא רלוונטיות. לבסוף ביטלנו את העסקה.
על אף שביטלנו את העסקה ללא כל התנגדות, אנחנו חשים שהתנהלות המנהל הייתה לא ישרה ולא הוגנת, והותירה אותנו עם עגמת נפש קשה. לאורך כל האירוע הוא דיבר אלינו בצורה תוקפנית ומזלזלת ואף סתר את דבריו ואת דברי עובדיו בצורה שמעוררת סימני שאלה רבים בנוגע לאמינותו ולמניעיו.
לסיכום, יצאנו בתחושה רעה מאוד והתרשמנו שמנהל החנות לא אמין ולכן לא נחזור פעם נוספת.
תגובת החנות:
הלקוחה הגיעה לחנות בליווי בני משפחתה על מנת לרכוש מחשב נייד ועכבר אלחוטי.
המחשב נפתח והופעל בחנות לבקשת הלקוחה.

לצערנו עקב פגם במקלט של העכבר נתקע בכניסת ה-USB במחשב ולא היה ניתן להוציא אותו בצורה חלקה, הטכנאי שלף את הרכיב באמצעות פלייר, לא נגרם שום נזק למחשב למרות רמיזות הלקוחה.
הוסבר ללקוחה כי מדובר בעכבר תקול או פגם בייצור, דבר שבהחלט יכול לקרות בכל מוצר ובכל יצרן. הוצע ללקוחה זיכוי כספי בגין העכבר או לרכוש עכבר מדגם אחר.
בכל מקרה של מוצר חדש תקול הוא נשלח לספק/יצרן להחלפה או זיכוי כספי.

הלקוחה ביקשה כי המקרה יתועד בכתב, הסכמנו לבקשתה החריגה, אך זו התעקשה לכתוב דברים שלא היו נכונים ולכך סירבנו בתוקף.

לאחר שהלקוחה ובני משפחתה קיבלו שירות במשך של יותר משעה וחצי מארבעה עובדים שאף זכו לקבל לא מעט "מחמאות" שנמנע מלפרט כאן, העסקה בוטלה לבקשתה.

חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומעל אלף חוות דעת באתר זאפ.
מוצר:
לפטופ DELL VOSTRO 5471
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
13/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מחשב נייד LENOVO E480 לחברה.
תהליך הקניה - חוויה שלא מוכרת לי מספקים אחרים. מרשים.
קיבלנו את המחשב עם מסך פגוע מכנית. כל זה קורה ערב חג.
שיחת טלפון קצרה הובילה להחלפה מיידית של המחשב ממלאי של שניידר.
שירות אדיב, מהיר והחשוב ביותר טיפול מלא ומקצועי על ידי דין בסניף.
מאחל לכם הרבה הצלחה. נמשיך לרכוש אצלכם.
בתודה, יוסי
מוצר:
נייד LENOVO E480
תמונת משתמש
שם:
AviAspler
תאריך:
27/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקוח חוזר מ- 2007. קנייה שישית במצטבר ובכל פעם חוויה נעימה ביותר.
מקצועיות, אדיבות, שירותיות ואחריות.
מוצר:
מחשב נייד DELL Precision 7530
תמונת משתמש
שם:
אירית
תאריך:
19/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מחשב נייד משניידר. אחרי כמה חודשים התקלקל משהו במחשב אבל לא מצאנו את תעודת האחריות וגם לא זכרנו באיזו חברה קנינו.
התקשרנו לשניידר והסברנו את העניין - חזרו אלינו תוך יום ושלחו את תעודת האחריות. תודה!
מוצר:
מחשב נייר Lenovo
תמונת משתמש
שם:
שליו
תאריך:
07/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב וקיבלתי שירות טוב מהיר , לא הספקתי למצמץ וכבר השליח היה אצלי בבית.
קיבלתי תמיכה גם אחרי הקניה, תודה רבה
מוצר:
dell Inspiron 15 5570 i7-8550U 16G 256G 2T R530 W10
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
25/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה
הייתי צריכה את המחשב בדחיפות, מקסימום יומיים
הזמנתי אחר הצהריים וקיבלתי יום למחרת ב8 בבוקר!
מחירים זולים, והמוצר ללא רבב
תודה רבה לכם
מוצר:
Lenovo v330 14 i5-8250U 8GB 256GB FD
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שנייד היא חברה עם השרות הכי טוב שאני מכיר מאז שאני מתעסק עם מחשבים הם נותנים פתרון מלא עם משלוח מצויין ואני המשיך לקנות מהם ציוד הם החברה היחידה עם המחיר הנמוך שפגשתי ואני מאמין שהם החברה הטובה שיש בארץ והיא אחת מהמברות הטובות שיש בשוק היום
מוצר:
דיסק חיצוני
תמונת משתמש
שם:
JazzyJ
תאריך:
06/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הוזמן אל הבית והחנות עובדת עם חברת משלוחים של UPS שהצורה שבה הם מביאים את המשלוח מאוד לא נוחה. אמורים לקבל הודעה בבוקר של המשלוח לגבי טווח השעות שבו המשלוח צריך להגיע (באותו היום).

קיבלנו טלפון מהחנות כדי להודיע שהמשלוח צריך להגיע למחרת והסבירו שרק בהודעת הSMS שתשלח בבוקר (בין 7:30 ל9:00) נדע את שעת המשלוח.
ההודעה לא הגיעה וגם המשלוח לא. השירות לקוחות בהתחלה אמרו שהם יבדקו עם חברת המשלוחים ויחזרו אלינו. לא חזרו אלינו וגם לאחר 3 ניסיונות להתקשר אליהם שוב הם לא היו זמינים.
יום לאחר מכן שוב לא הגיעה הודעת SMS בנוגע לזמן המשלוח. הפעם כשיצרנו קשר עם שירות הלקוחות של החנות הצלחנו לקבל מענה, אבל האישה בשירות לקוחות אמרה פתאום שהמשלוח יכול לקחת 3 ימים (על אף שבאתר כשהזמנו היה רשום יום אחד) ושהיא אמרה לנו על כך בעבר. שקר.
בזמן שהיינו איתה על הקו הגיעה הודעת הSMS (בסביבות 9:30) שבה היה כתוב שהמשלוח יגיע בין 11:30 ל-15:00. המשלוח בסוף הגיע בסביבות 14:30.

לא ניתן להשפיע על טווח השעות של המשלוח. אם המשלוח הופנה אל הבית (כמו שאנחנו ביקשנו) אז אין אפשרות ללכת לעבודה, כלומר זה בשעות לא נוחות. השירות לקוחות גרוע מאוד ולא נותן מענה. לא הייתי מזמין משם שוב. לא ממליץ לאף אחד לקנות משם.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר בתאריך 29/06 – יום שישי, למסך מחשב עם משלוח חינם באמצעות שליח.
ההזמנה טופלה ביום ראשון 01/07, המשלוח נמסר בתאריך 03/07 בשעה 12:16 – לאחר 2 ימי עסקים.

חברת UPS שולחת לנמען הודעת SMS ביום ההפצה עם טווח שעות להגעה, במקרה הנ"ל לצערנו לא נשלחה ללקוח הודעה עקב תקלה במערכות UPS.
טענות הלקוח לגבי אי חזרה אינן נכונות, שכן נציגי השירות חוזרים לכל פניה והיו בקשר עם הלקוח עד לקבלת המשלוח.

מיותר לציין כי הייתה ללקוח אפשרות לשלוח את המוצר למקום העבודה או לשנות את כתובת ההפצה ללא עלות נוספת – במידה והיה חפץ בכך.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
מוצר:
DellSE2417HG23.6"LEDmonitor
תמונת משתמש
שם:
המלצה חמה
תאריך:
22/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילוב מצויין של ידע מקצועי, שירות מהיר ונעים ומחירים טובים . כל זאת בכל שלבי הקנייה- יעוץ לפני וכן תמיכה אחרי הקנייה. המלצה חמה
מוצר:
מחשב נייד דל אינספירון
תמונת משתמש
שם:
refael
תאריך:
19/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט -התקשרו לודא שהצבע מתאים קבלתי את המוצר אחרי יום תחושה של איכפתיות ויעילות
מוצר:
lenovo tab 4 8" טאבלט
תמונת משתמש
שם:
Vered
תאריך:
18/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין! מרגע ההזמנה תוך שעה צלצלו אליי לוודא את הפרטים. למחרת ב 10 בבוקר המחשב כבר היה אצלי. בהחלט מומלץ.
מוצר:
Dell vostro 3658
תמונת משתמש
שם:
Oshri
תאריך:
03/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט וקיבלתי שירות מעולה תוך יום כבר קיבלתי את המחשב שרציתי ללא שום תקלות ובעיות.
מוצר:
Dell Inspiron 5379 i7-8550U 16GB 512GB Win10
789
10
11
12
13
14
15
16
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply