דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

אולסייל (OlSale)

קניון וירטואלי (הרצליה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
09-9720000
כתובת:
ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103
דוא"ל:
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באולסייל ?
4.18
ציון ממוצע
157
חוות דעת בשנה האחרונה
1436
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
7
0
1
3 חודשים אחרונים
23
0
7
6 חודשים אחרונים
48
0
13
שנה אחרונה
126
0
31
כל הזמן
1104
18
314
נמצאו 1436 חוות דעת גולשים על אולסייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מקרר שלא היה קיים במלאי
חיכיתי שבוע - ניסו למכור לי מקרר נחות יותר באותו כסף
לא הציעו פיצוי הולם על זה שאני תקוע שבועיים כבר בלי מקרר בגלל טעות שלהם
בסוף בגלל לחץ לקחתי מקרר אחר ומשום מה עדיין לא קיבלתי זיכוי על המקרר הישן
עושים טובה שחוזרים אלייך.
בסוף אחרי עוד שבוע בכלל סיפקו לי מקרר אחר שלא הזמנתי בכלל
צריך לרדוף אחרי הנציגים שלהם , במיוחד המנהלים
הפיצוי שהוצא לי על כל החודש המפרך שעברתי איתם הינו 150 שקל לורדינון - הזוי
להתרחק כמו אש מהחברה הזאת !!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרר אמקור נפח 226 ליטר נטו דגם AM2605.
לאחר העברת ההזמנה לספק קבלנו עדכון שיש חוסר במקרר במחסן היבואן הרשמי.
הצענו ללקוח מוצרים חליפים ללא תוספת תשלום.
ללקוח ניתן כפיצוי מקרר יקר יותר.
לאחר קבלת המוצר הלקוח קיבל פיצוי נוסף.
מנהל שירות הלקוחות של החברה ליווה את הלקוח באופן אישי עד לרגע קבלת המקרר וגם לאחריו.

מוצר:
NE275
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם ראשונה שאני קונה מוצר דרך האינטרנט ומאוד חששתי. אבל הופתעתי לטובה. חזרו אלי רק יום למחרת בגלל שנתתי כרטיס אשראי שלא שלי והיו צריכים את פרטי בעל כרטיס האשראי כדי שיתאים מול נתוני חברת האשראי (לא ידעתי שזה התהליך לכן לא הצהרתי מראש שזה לא כרטיס האשראי שלי). פעמיים היו לי שאלות ופתחתי פנייה לנציג דרך האתר. חזרו אליי בצורה מהירה תוך כמה דקות. ענו לי באדיבות על השאלות. ווידאו איתי שהכל לשביעות רצוני. בתקנון של החברה היה רשום ששליח מגיע ללא תיאום, אמרתי להם שאני חייבת תיאום כי אני עובדת במרכז מסחרי עם הרבה חנויות ואני צריכה לתאם איתו לאן יגיע. הם אמרו לי שוודאי שיש תיאום טלפון טלפוני. וכך היה. הם מתחייבים להגעה תוך 3 ימים,ואכן-מרגע אישור העיסקה-ביום השלישי הגיע השליח.בבוקר אותו יום קיבלתי SMS שהשלוח יגיע אליי ביום הזה בין השעות... השליח גם התקשר לפני ההגעה. קיבלתי מחשב טוב ותקין. אני מרוצה מאוד ב"ה. תודה לאולסייל על השירות.המחיר גם היה זול ממקומות אחרים. מומלץ!!!
מוצר:
מחשב נייד HP Notebook 15-bs108nj 2QG03EA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גיליתי את Olsale לא מזמן ומאז אני קונה רק מהם.

רכשתי מזגן מיני מרכזי, מזגן עילי ומקרר וזאת לאחר בדיקה מקיפה וסקר שוק לכל מוצר, Olsale הביאו את המחיר הטוב ביותר אבל זה לא מספיק.
מבחינתי, חנויות נמדדות במחיר (כשהכל טוב ואין בעיות) אך הערך האמיתי הוא מה קורה כאשר כן יש בעיה (בחנויות אינטרנטיות, זו לא באשמתם לרוב).

רכשתי מקרר חדש (יבואן רשמי) ולאחר התרשלות של המוביל, קיבלתי את המקרר עם שריטות ומכות. ניסיתי לפתור את הבעיה ישירות מהיבואן אך הוא ניסה להתחמק מהחלפת המקרר במשך מספר שבועות של טלפונים ארוכים וביקור טכנאי. נציגת שירות בשם ורד פנתה אליי בצורה יזומה לשמוע ממני על חווית הקניה למוצר אחר שקניתי (לא קשור למקרר) והצגתי בפניה שאני מאוד מרוצה חוץ מעניין המקרר. היא לקחה את זה כפרויקט ולאחר יום ו-2 שיחות טלפון (במקרים כאלה, החנויות או היבואנים לא ששים לחזור אליך ולעזור, אלא לעבוד בשיטת המצליח ולהתיש את הלקוח. Olsale עובדים אחרת. לאחר מעורבות olsale, יומיים והעניין סודר - החלפת המקרר.

תודה רבה לורד מ-Olsale על העזרה
מוצר:
מקרר מקפיא עליון 425 ליטר No Frost בגימור נירוסטה תוצרת LG דגם GRB485I
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מאוד טובה, גם מבחינת מחיר תחרותי מול חנויות אחרות וגם שירות מעל ומעבר לציפיות.
כל הכבוד, תמשיכו כך!!!
מוצר:
מקרר סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לתת צ'אנס נוסף לאולסייל לאחר אכזבה מאוד רצינית בעבר ,והזמנתי טלויזייה 75 אינטש מייד לאחר ההזמנה החלו עיקובים בהספקה הרמתי טלפון על מנת לבטל את העסקה וקיבלתי שירות יוצא דופן מבחורה בשם ורד שהחזירה לי שוב את האמון באולסייל.
כצרכן מאוד ותיק נתנה לי שירות מהמם לאחר כ-3 ימים הטלויזייה
כבר היתה תלויה אצלי בסלון לאחר הובלה ואספקה.
ורד דיברה גם עם חברת ההובלה וגם עם הספק ובכל פעם התקשרה לבדוק האם בוצע הטיפול הלוואי וכולם יידעו לתת כזה שירות.
מוצר:
הייסנס 75n5000uwg
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית רכישה מעולה מרגע ההזמנה ועד קבלת המוצר שהוא מקפיא של ליבר.
אנשי המכירות והשרות גדולים. תודה להם
מוצר:
מקפיא ליבר gp1376
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד, קיבלתי שירות מצוין, אדיב ואכפתי לכל אורך הקנייה . קיבלתי ליווי צמוד משרות הלקוחות גם בהחלפה של המוצר, פשוט תענוג ואחלה שירות.
*מלל חוות הדעת נערך על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייד אסוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני שמח לרשום חוות דעת מצויינת על אולסייל.

אחרי שרכשתי את הגלקסי S9 , במחיר מצויין עם חבילת הטבות, היו זמינים בשבילי בטלפון לכל שאלה, וגם כשבאתי לאסוף את המכשיר מסאני ונתקלתי בקשיים, היו זמינים בטלפון והכל טופל תוך כמה דקות בזמן שהייתי בחנות.

תודה רבה לאורלי
מוצר:
גלקסי S9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו כיסא בטיחות מרתון קליקטייט של חברת ברייטקס.
השירות היה מצוין. ברק מנהל שירות הלקוחות פתר לנו בעיה קטנה בצורה אדיבה ומדהימה.
אנחנו מאוד מאוד מרוצים!
ענבל ודוד צרפתי
*מלל חוות הדעת נערך על ידי הגולש
מוצר:
כיסא בטיחות ברייטקס מרתון קליקטייט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מזעזעת.
הזמנתי בהזמנה טלפונית ביום רביעי ת תאריך 30.5, בכדי לוודא כי מה שכתוב באתר שלהם נכון (הובלה למחרת).
כאשר התקשרתי למחרת לשאול מתי ההובלה, הפ ענו לי שההזמנה עדיין בתהליך (???)

הטלויזיה הגיעה אלי רק ביום שלישי, 6.5.
אני לא אקנה שם יותר.
*מלל חוות הדעת נערך על ידי הגולש
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה LG דגם 65UJ630Y
ביום ביצוע ההזמנה של הלקוח הספק עדכן אותנו שעקב עומס רב באספקות בגלל המונדיאל
ימי האספקה עולים מיום אחד לחמישה
לחצנו על הספק והמוצר סופק ללקוח בתוך 3 ימי עסקים
עדכנו את הלקוח באיחור
והתנצלנו בפניו
אולסייל עושה ותמשיך לעשות את המיטב עבור לקוחותיה

מוצר:
טלויזיה LG65UJ630Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר שארפ. קיבלתי שירות יוצא מן הכלל מיפית , יחס אישי ועזרה בכל שלב בהזמנה. ממליצה בחום!
מוצר:
8112
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר OLSALE לבדוק מחירים של טלוויזיות. אחרי שבחרתי טלוויזיה ונתתי הצעת מחיר שלי עבורה קיבלתי צילצול מנציג של האתר . אחרי שיחה קצרה איתו הגענו למחיר המקובל מפחינתי . גם ביצוע הזמנה היתה מהירה. בתוך יום עסקים מרגה הזמנה קיבלתי טלוויזיה.
*מלל חוות הדעת נערך על ידי הגולש
מוצר:
טלוויזיה LG דגם UJ675Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי למכירה פומבית של טוסטר לחיצה אלקטרולוקס. נתתי כמה הצעות ולא קיבלתי את המוצר במחיר שרציתי. לאחר זמן קצר התקשר אלי נציג אולסייל ,הציע מחר גבוה ב 15 ש"ח ממה שהצעתי והסכמתי. שילמתי דרך פיי פאל. הובטח שהמוצר הגיע תוך 7 ימי עסקים. המוצר הגיע לאחר 3 ימי עסקים. הכל הלך חלק ומקצועי. כל הכבוד לאולסייל.
מוצר:
טוסטר לחיצה אלקטרולוקס ECG7400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות אמין, ידידותי ויעיל להפליא !
טיפול יעיל ביותר מול הספק לאחר שהתגלתה טעות במוצר שסופק
תודה !!
מוצר:
טלפון נייד S9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר טלביזיה מסוג LG 32 שרות מעולה יחס טוב, הקדימו מועד אספקה בשבוע !!!
מוצר:
32lj550z
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות ! מהיר ומקצועי ! קניתי מוצר מעולה ומומלץ בחום.מחיר טוב ותנאי תשלום נוחים.תודה רבה.
מוצר:
מייבש כביסה סימנס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזה שנים רוכש מאולסייל מוצרי צריכה.
שירות אישי מעולה מהיר ומקצועי.יחס אדיב.
אמינות יוצאת דופן ממדרגה ראשונה.
מחירים מצויינים של מיטב היצרנים.
אמשיך כמובן לרכוש אך ורק באולסייל וממליץ לכולם
לנהוג כך.
מוצר:
מייבש כביסה מכונת כביסה ופלאפון גלאקסי 9.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח חוזר של אולסייל, לאחר בדיקה של מחירים למזגנים, השירות באתר מצוין כולל עזרה בבחירת המזגן המתאים וזה שהם מתקשרים לודא שהמוצר התקבל.
תודה רבה לאורלי ואיציק על השירות
מוצר:
תדיראן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר אולסייל ולא קניתי כי ראיתי מחיר טוב יותר ברשת אחרת. מיד חזר אלי איש מכירות דור וניסה לשכנע אותי לקנות את מקרר שארפ מאולסייל באותו מחיר. לאחר מספר טלפונים נשברתי והזמנתי.
המקרר היה מיועד לחמותי שגרה בדיור מוגן משען- הם הגיעו לשם עם מקרר בלי אריזה. חמותי רצתה לראות את האריזה והבחור אמר שאין. המקרר הגיע דפוק בדלת.
הגיע טכנאי והציע לה 250 שקל....
ביקשתי מהם שישלחו מקרר חדש כפי שקניתי אך אין התייחסות.!!!!!
אל תקנו דברי חשמל יקרים דרך אתר כזה שכל הטלפונים והזמן שאני מבזבזת עלהם מיותרים כי אין עם מי לדבר!
תזהרו!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מקרר שארפ מדגם SJ-3259
היא קיבלה את המקרר ביום 8.4.18 וחתמה על תעודת המשלוח ואישרה כי המוצר התקבל ללא פגם.
הלקוחה פנתה אלינו לאחר שבוע ביום 15.4.18 בטענה שיש פגם בדלת.
למרות שהלקוחה בדקה ואישרה שהמוצר התקבל כשהוא תקין וללא פגם.
אולסייל פועלת מול הספק לתת ללקוחה שירות על מנת שתהיה מרוצה.

מוצר:
מקרר שארפ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה!! רמת דירות גבוה מאוד (בחורה בשם יפית עזרה לי ממשף קיבלתי בטעות מבקה לא טובה, וישר דאגה להעביר לי מדבקה טובה)
הגיע ממש מהר, ארוז כמו שצריך, מחיר טוב, מוצר טוב.. מרוצה
מוצר:
סמארטפון Samsung Galaxy S9 SM-G960F 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בלנדר נינג׳ה NINJA דגם BL480 בחודש אפריל רכשתי את המוצר . המוצר הגיע אלי תוך יומיים עד לבית , בלנדר מעולה! עושה את העבודה טוחן קרח בלי בעיה עם פולסים אוטמטים. בהחלט שווה . תענוג לקנות מ Olsaie
מוצר:
בלנדר נינג׳ה NINJA דגם BL480 יבואן רשמי !
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 15/4/18 רכשתי בלנדר נינג'ה. חווית הקניה השתפרה כאשר נתקלתי בעייה כלשהי, אני חייב לציין את ורד משירות לקוחות שנתנה לי שירות מכל הלב, בנועם ואדיבות, תוך שפתרה את הבעיה במהירות ולשביעות רצוני, היותר ממלאה.
מוצר:
בלנדר נינג'ה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין לתאר לאיזו רמה נמוכה הגיעה החברה הזאת.
הזמנתי ממנה 2 סירי טיגון ללא שמן, לאחר חודש שלא קיבלתי את המוצר ניסינו ליצור עמם קשר לבירור. 4 פעמים קיבלנו את התשובה "בודקת וחוזרת אליך" כמובן ללא מענה, רק לאחר השיחה החמישית ולא מעט איומים מצידי הועילו בטובם להעלות מנהל לשיחה אשר הבטיח כי המוצר יהיה אצלי תוך 3 ימי עסקים, אני מדגיש כי הם כבר באיחור של 6 ימי עסקים.

לאחר 3 ימי העסקים הנוספים ואי הגעת המוצר אני יוצר קשר שוב עם החברה, הם מתחילים שוב במנגינת ה"תשמע אתה חייב להבין אותנו", המוצר לא הגיע ולא יגיע כמובן. אני כבר דרשתי ביטול עסקה וגם זאת איננה מתבצעת במקום כפי שהחוק מחייב אותם.
אז החברה במצב נוראי, השירות מזעזע והתביעה בדרך.
תגובת החנות:
לקוח רכש 2 מכשירי טיגון ללא שמן תוצרת PHILIPS דגם HD9240
יידענו את הלקוח שצפוי עיכוב באספקת הסירים והצענו ללקוח פיצוי בהתאם.
הלקוח בחר שלא להמתין לקבלת המוצר וזוכה באופן מלא על פי בקשתו.

מוצר:
PHILIPS AirFry XL דגם HD9240
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשי מקרר נפלא! מומלץ לכולם! ותודה לורד משרות לקוחות שעשתה מעל ומעבר לטיפול בבעיה טכנית שטופלה על ידה במסירות ועל הצד הטוב ביותר!
מוצר:
מקרר אל.גי 3 דלתות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 21.3 קניתי טלויזיית סמסונג 65" MU9000 מאולסייל עם אחריות של סמליין, היבואן הרישמי.
לאחר כמה ימים התקשרו אלי מסמליין ואמרו לי שהמלאי של הטלויזיה נגמר ואקבל אותה רק עוד חודש ופיצו אותי ב-3 שנות אחריות נוספות.
כעת, לאחר למעלה מחודש, אולסייל אומרים לי שאקבל אותה רק באמצע מאי, מעל לחודש וחצי מאז שרכשתי את הטלויזיה ושילמתי עליה.
אולסייל לא לוקחים שום אחריות מול הלקוח ולא איכפת להם מהלקוח. הם מרוצים מזה שאת התשלום קיבלתי בזמן, אבל זה שכבר למעלה מחודש אני מחכה למוצר, ממש לא מעניין אותם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה מתוצרת Samsung שאמורה להישלח אליו ישירות ממחסני היבואן הרשמי סמליין
אכן חל עיכוב באספקה,
התנצלנו וידענו מיד את הלקוח בעיכוב הצפוי.
דאגנו שהלקוח יקבל פיצוי: 3 שנות אחריות נוספות ללא תוספת תשלום.
הלקוח הסכים להמתין לטלוויזיה ושמח על הפיצוי.

מוצר:
טלויזיית סמסונג UE65MU9000
מוצרים נוספים הנמכרים באולסייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באולסייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר