המחיר היה זול מאד בהשוואה לחנויות האחרות לכן התתפתתי לקנות בחנות הנ"ל, למרות שהעיצוב המבלבל של האתר הדליק לי כבר נורת אזהרה (שגיאות בעברית הן בד"כ לא סימן טוב).
הרישום לאתר וההזמנה לא נוחים בלשון המעטה, אך עדין המשכתי.
כיום, כחמישה שבועות לאחר שביצעתי את ההזמנה נאלצתי לבטלה (יום ההולדת של הילד עבר מזמן ואאלץ לקנות בחנות רגילה).
עלי לציין שבשירות הלקוחות עונים בטלפון לפניות, פניתי כפעמיים וכל פעם הבטיחו לי משהו אחר (יגיע בשבוע הבא, נמצא במכס).
פניתי כמו כן מספר פעמים לשירות הלקוחות במייל ולא ענו לי, חוץ מפעם אחת שציינתי שכרטיס האשראי שלי פקע (מה שקרה באמת עקב הזמן הרב שחלף) ואז קיבלתי תשובה תוך מספר דקות.
נחלתי אכזבה רבה מהאתר, בפעם הבאה אנסה להזמין באתרים שמציגים גישה רצינית יותר.
חוויה לא נעימה ולא מומלצת בעליל.