מפרסם ב-zap מאז 2006

‎על גלגלים‎ ‏(Al-Galgalim) - עמוד 8

אבזור רכבים (רחובות)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 181 חוות דעת גולשים על על גלגלים
tomer
tomer
26.12.2006
מוצר שנרכש: רדיו דיסק 3534

מרגע בו התקשרתי להזמין את המוצר נעניתי בצורה מאוד טובה ומפרטת לגבי המכשיר והמשלוח התבצע מיד כשלאחר 3 ימים הגיע המכשיר לידי. גם לאחר שנתקלתי בקושי מסוים בהרכבת המכשיר ענו לי בצורה מאוד קלה בזמן אמת ונהניתי משירות מצויין והודיעו ל שבכל בעיה אוכל ליצור קשר טלפוני איתם וישמחו לעזור לי .מאוד נהניתי . כל מי שרוצה להנות משירות טוב מוזמן.

חוות הדעת עזרה לכם?
Erez
Erez
06.12.2006
מוצר שנרכש: רדיו דיסק PCRMP827

סוף סוף...יש ברחובות חנות למוצרי רכב בעלת מגוון רחב של מוצרים עם ידע טכני גם על המוצרים וגם לגבי התקנתם המקצועית ברכב,עם שרות אדיב וסובלני(אפילו שקניתי רדיו דיסק פשוט יחסית). תודה רבה על ההתקנה המהירה והמקצועית יישר כח.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוני
יוני
23.11.2006
מוצר שנרכש: רמקולים 1059

הזמנתי סט רמקולים של KENWOOD בהזמנה טלפונית מול מוכרן בשם אבי. הוא הסביר לי בסבלנות ובפירוט על כל סוגי הרמקולים שיש להם והמליץ לי על סט רמקולים של KENWOOD שמתאימים לרכב ולרדיו שלי. השירות היה אדיב מאוד,והוא היה מאוד סבלני למרות ששאלתי המון שאלות. האתר בנוי בצורה מאוד קלה וברורה ומאוד נעים ומעניין לשוטט בו. החנות מחזיקה מלאי ענק של מוצרים ואני קיבלתי את הרמקולים עוד באותו היום,בערב!!! יישר כוח. תודה על השירות והאמינות.

חוות הדעת עזרה לכם?
i_haror
i_haror
20.11.2006
מוצר שנרכש: רמקולים קדמיים TS-G1341R

"על גלגלים" היא חנות שכיף להשקיע באוטו באמצעותה. חנות בייתית, וותיקה, אמינה, הוגנת מקצועית ורצינית. כל תושבי רחובות מכירים את החנות ושמה הולך לפניה באיזור כולו. שני הצעירים שמנהלים את החנות הם פשוט מהחבר'ה הטובים, שכיף לי לראות אותם מצליחים מול כל מפלצות ההאנגרים המנוכרים. כל כך נדיר בימינו למצוא היום את השילוב המנצח: אדיב, מקצועי, זול. שווה לתת קפיצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
erez
erez
18.08.2006
מוצר שנרכש: מגבר לרכב REF611

קניתי את המגבר REF611 מהחנות... אני מת"א והחנות ברחובות... וקיבלתי שירות כל כך טוב שחייכתי כל הדרך חזרה לת"א, כל ההרהורים שלי לגבי הנסיעה התאפסו כשהגעתי.. אנשים מקצוענים ונותנים שירות מכל הלב, אני בד"כ נוטה להתאכזב משירותים בחנויות סטריאו.. אומרים לך להגיע עכשיו ובסוף נותנים לך לחכות שעתיים... לא בעל גלגלים! בתור אחד שאוהב לבזבז כסף על שטויות לרכב ועבר לא מעט חנויות אני מודה שהתאהבתי בשירות ובמקצועיות - מומלץ בחום והיה שווה לפתוח משתמש באתר רק בשביל לפרגן להם, אין עוד הרבה כאלה..

חוות הדעת עזרה לכם?
5 6 7 8
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון