
מרגע בו התקשרתי להזמין את המוצר נעניתי בצורה מאוד טובה ומפרטת לגבי המכשיר והמשלוח התבצע מיד כשלאחר 3 ימים הגיע המכשיר לידי. גם לאחר שנתקלתי בקושי מסוים בהרכבת המכשיר ענו לי בצורה מאוד קלה בזמן אמת ונהניתי משירות מצויין והודיעו ל שבכל בעיה אוכל ליצור קשר טלפוני איתם וישמחו לעזור לי .מאוד נהניתי . כל מי שרוצה להנות משירות טוב מוזמן.



