
שירות מעולה והמוכר היה עם הרבה ידע סבלני ואכפתי לצרכים האישיים שלי בגיטרה. גיטרה מעולה

שירות מעולה והמוכר היה עם הרבה ידע סבלני ואכפתי לצרכים האישיים שלי בגיטרה. גיטרה מעולה

חוויית קנייה מזעזעת! הזמנתי גיטרה לפני כשלושה חודשים, שילמתי מקדמה של 3000 שקלים, התחייבו שהיא תגיע תוך חודש וחצי, מקסימום ארבעה חודשים. שלושה חודשים עברו, אני מצלצל לחנות לשאול אין ספור פעמים מתחמקים בשלל סיפורים. לבסוף חזרו אלי ואמרו שהם לא יכולים להשיג, ושאולי אחכה ארבעה חודשים נוספים. אם לא הייתי מצלצל כל כך הרבה ודורש תשובה באסרטיביות, בכלל היו מתעלמים. מפרסמים מוצר שאין באפשרותם לספק, גובים תשלום, מתחמקים ומספרים סיפורים! שרות רמה אפס!
הלקוח סתם מלכלך ! הזמין גיטרה שלא קיימת במלאי בשום חנות, פנינו למפעל שבתקופת הקורונה עובד בצמצום והזמנו עבורו את הגיטרה לקח זמן עד שקיבלנו את תשובתם שהגיטרה לא במלאי ויקח עוד 3 חודשים ליצר אותה הוצע לו צבע אחר שקיים במלאי בחו"ל מאחר ולא רצה וכספו הוחזר לו מיידית.

קבלתי חות דעת מקצועית מאברי ובאדיבות. המחיר היה טוב. בקשתי לאחר שכבר שלמתי במייל שישתדלו לזרז את משלוח הגיטרה, וכב למחרת לשחתה הרבה של בתי הגירה הגיעה.

התעניינתי בפסנתר חשמלי והחלטתי לקנות בהמלצת החנות Roland FP30. השירות היה מצויין אוני מרוצה מאוד מהפסנתר

חנות מדהימה, עם צוות מקצועי! המחירים הכי שווים לכל צרכן בשוק ומקבלים את הציוד הטוב ביותר! הטיפולים בכלי הנגינה מתבצעים על הצד הטוב ביותר ובמהירות גבוהה בהרבה מחנויות אחרות וכמובן במחיר נמוך בהרבה

קניתי גיטרה בס בחנות הגיעה ללא בעיה עם שליח אלי הביתה מאוד מרוצה מהשירות ומהגיטרה

אחלה חנות, מחירים טובים. קניית פסנתר חשמלי כסא מעמד, המעמד הגיע באיחור - ברגע שפניתי לחנות טיפלו בנושא ופיצו איתי על זמן ההמתנה.

שירות מביך ומתחת לכל ביקורת. הגעתי לרכוש כבל לחשמלית וכבר בכניסה הגיע מוכר לא סימפטי במיוחד. ( על הקבלה רשום סרגיי) שלא מאשר כניסה לחנות בשום אופן. לשאלתי אם אפשר לראות את הכבלים לפני שאני רוכש הוא צחק וענה בזלזול מה יש לראות בכבלים. כשהתעקשתי הוא עזב בחוסר רצון וממש נתן הרגשה שהוא עושה טובה שהוא מביא מס כבלים לבחירה. כל זאת נעשה בחדר המתנה בחוץ כשהחנות ריקה מאדם, אין כניסה לחנות רק לצורך תשלום או בדיקת מוצר יקר עם פוטנציאל קניה, כי מי שקונה מוצר בכמאה ש"ח לא נחשב. אז קודם כל יש מה לראות בכבילה - סוגי חיבור, קויילד או לא וכו' ובכלל זכותי לראות מה אני רוכש. כאחד שמוציא עשרות אלפים על ציוד בוטיק וקאסטומים למיניהם לשם לא אחזור. אה וגם לא יאה לגעור באדם מבוגר שרק דרך בכניסה לחנות, הגבלות הקורונה דיי סבירות בימים אלו. חשבתי בושה גם בשביל אותו אדם.

שירות מדהים, המוכרים יודעים על מה הם מדברים עם עזרה אישית וידע במירב התחומים ומחירים ברצפה אם לא הכי נמוכים שיש

קניתי קונטרולר traktor s4 mk3 המוכר היה ענייני ואדיב נאמר לי שהמוצר יגיע עד 5 ימי עסקים עם סיכוי לאיחור קל מכיוון שאני גר במקום מרוחק המוצר הגיע בוקר למחרת אין מילים שירות מעולה ומחיר טוב מומלץ בחום

רכשתי מספר מוצרים בחנות דרך הטלפון, ההזמנה שקיבלתי הגיעה פגומה וחצי מהציוד היה ציוד שלא הזמנתי. כשהתקשרתי לבקש החזר ושיחקו את המוצרים צרחו עליי וניתקו לי את הטלפון בפנים, מיותר לציין שאני עם ציוד פגום ואף אחד לא מוכן להחזיר לי את כספי.

חיפשנו לאבא שלי מתנת יומולדת לגיל 60 , פניתי לדיאז וענה לי בחור בשם בן ,חמד של בחור סבלני ואמפתי שהסביר לי בצורה מקצועית על המוצרים ונתן לי את כל המידע שאני צריך . ניגשנו לחנות שלהם על מנת לבצע את ההזמנה והוקסמנו ממקום מהמם עם אנרגיות חיוביות מהשירות האדיב והמקצועי ! אנחנו נחזור לשם לכל דבר בנושא של כלי מוסיקה או לימודי מוסיקה . תודה רבה על שירות מושלם אנחנו מעריכים את זה מאוד !

זלזול בלקוח.. הזמנתי שלושה מוצרים, קודם כל לא הייתה אפשרות לשלם דרך האתר שזה מאוד מוזר ופרימיטיבי, שנית עברו יומיים ואף אחד לא התקשר כדי לאשר את העסקה ולבקש תשלום, התקשרתי אמרו שעסוקים מאד ושיחזרו אלי, אחרי 4 ימים התקשרתי והתעקשתי שיבדקו אם המוצרים במלאי בדקו ושלושת המוצרים לא היו במלאי, פשוט בושה להזמין מוצרים ולרדוף אחריהם כמה ימים רק כדי לגלות שאין אותם במלאי

קניה נעימה וזריזה, מוכר מקצועי. משלוח גמיש ומהיר. מחיר הזול שמצאתי בארץ. המוצר מגיע ללא נרתיק, הנרתיק בחנות באיכות גבוהה אך לא מתאים בדיוק למוצר (מעט גדול מדי). בכל מקרה, ממליץ.

התקשרתי כדי לוודא שהמוצר במלאי ואכן הוא היה, ביצעתי את ההזמנה באתר ואז שילמתי בטלפון. המשלוח הגיע במהירות, המוצר הגיע במצב טוב באריזה סגורה ומקורית.

שירות ומחירים מעולים! מחזיקים במוצרים האיכותיים ביותר המקום נגיש ונמצא באזור בו יש גם חניה חינם

רכשתי מהחנות דיאז פסנתר חשמלי CASIO PRIVIA PXS1000 עבור בני לרגל בר מצווה שלו. הרכישה נעשתה בטלפון. קיבלתי שירות מעולה ומשלוח הגיע עליי תוך מספר שעות. חנות מומלצת ביותר.

התקשרתי לברר לגבי אורגנית מסוימת שהייתה חסרה במלאי, המוכר סיפר לי על דגמים דומים בחנות שאפילו מתאימים יותר למתחילים, לאחר בדיקה באמת הבנתי שהדגם שרכשתי עדיף יותר ממה שרציתי בהתחלה...רכשתי דרך האינטרנט, השירות היה מעולה ואני מאוד מרוצה מהאורגנית!

קניתי דרך שיחה טלפונית גיטרה חשמלית קיבלתי הסבר ותשובה לכל השאלה. חווית קנייה נעימה מאוד למרות הסגר. ממליץ ובטח אחזור לקנות שוב. היו אדיבים מאוד מאוד

קניתי פסנתר חשמלי וכסא תואם קיבלתי שירות ומוצרים ברמה מצויינת, והמשלוח הגיע מהר מאוד יהודה אהרנברג

קנינו פסנתר דרך האתר. הכל הלך בקלות והמשלוח הגיע מהר מאוד, וללא כל תקלות. אין תלונות.

שירות מהיר ואיכותי הדרכה מצויינת של הנציג בטלפון נציגי שירות שיודעים מה שהם מוכרים.אחלה חברה

שירות מעולה!! מחירים זולים ושירות טלפוני מצויין! משלוח מגיע מהר, ארוז טוב ושירות מקצועי תודה רבה!

קניתי גיטרה של אפיפון + מגבר ועוד מוצרים נלווים. ונתקלתי באנשים מקסימים ומקצוענים שרות נפלא והמחיר, שווה לכל כיס. ממש ממליץ, תודה רבה לכם

קניתי מקרופון בהזמנה מיוחדת , כל פעם שהתקשרתי לברר פרטים או לשנות הזמנה קבלתי יחס מעולה וסבלני למרות ההצקתי קצת , צוות מקצועי ואמין , ממליץ בחום