
רכשתי מחשב נייד לפני חודש, השירות היה מעולה. חזרתי היום כי הייתה לי בעיה, ותאמת שהם עזרו לי ונתנו לי שירות. ממליץ להגיע לחנות.

רכשתי מחשב נייד לפני חודש, השירות היה מעולה. חזרתי היום כי הייתה לי בעיה, ותאמת שהם עזרו לי ונתנו לי שירות. ממליץ להגיע לחנות.

שירות מזעזע לאחר שרכשתי מחשב חדש שהגיע פגום לא עברו 24 שעות ועדיין לא מוכנים לזכות אותי אלא לאחר בדיקה של היבואן בקיצור אם בא לכם הרפתקאה לאחר מוצר מקולקל שהמחשב שלכם או המוצר יבקר בחצי מדינה תקנו שם
הלקוח ביצע הזמנה באתר באופן עצמאי, לאחר שימוש הלקוח טען שהוא לא מרוצה מהמחשב ושהוא מתחמם, ולא ניתן להשתמש במחשב, נאמר ללקוח לפנות למעבדת היבואן לצורך פתיחת קריאה. הלקוח פנה ליבואן ונפתחה קריאה באסוס על הלקוח והכתובת מגורים שלו. הלקוח החליט שהוא לא מחכה להחלטת היבואן, והגיע אלינו לחנות, האחריות של המחשב באתר לקוח ולא דרכנו. למען הסר ספק, אין ללקוח סמכות לקבוע באם המוצר תקול, לשם כך יש מעבדה של היבואן / או היצרן. צר לנו אך הלקוח מפרש את הדברים בצורה שנוחה לו.

הרכישה התנהלה בצורה פשוטה ויעילה. המשלוח התממש במהירות מעבר לציפיות. טרם בדקתי את המוצר עצמו אבל מתהליך הרכישה והמשלוח יצאתי מאד מרוצה.

עשיתי הזמנה למכשיר טלפון, הגיע כבר יום למחרת. שירות מעולה. ארכוש בוודאות שוב פעם תודה רבהה

בהתחלה קצת חשדתי כי לא הכרתי את האתר.. הזמנתי אבל היתה לי בעיה בתשלום (ההזמנה עדיין עברה). מישהי נחמדה התקשרה אליי מהחנות ועזרה לי עם התשלום. תוך יום(!!) הטלפון החדש כבר היה אצלי בכפר סבא (הוספתי עוד 30 ש״ח לשילוח אקספרס).

חוויה מעולה, זמני אספקה מהירים והתראות לטלפון על כל שלב שעבר המוצר בדרכו אליי, תודה רבה

קניתי מחשב נייד LENOVO THINKPAD E14 דרך מרכז מכירות טלפוני והתרשמתי ממש לטובה! ענו ונתנו לי את כל התשובות די בזריזות. הבחורה שטיפלה בפנייתי (אלינה) הייתה מאוד מקצועית וסבלנית - היא הסבירה לי כל דבר ועזרה עם אופציות לשלם כך שהמשלוח יצא מיד אחרי הקניה. קיבלתי את המוצר ביום למחרת (קריית אתא). המוצר הגיעה באריזה נוספת!!! וכתוצאה מזה - הקופסה המקורית של המוצר הייתה ממש שלמה ללא שריטה אחת. המחשב עובד מצויין!

השירות היה נדיב, חיפשתי מסך זול כולל זרוע. יצאתי מרוצה כי באמת מצאתי מוצר במחיר טוב. שווה להגיע לחנות

שירות מצוין, ניקו במיוחד שירותי, מבין סבלני ואחלה של גבר וגם מוכרן הוגן ורציני, אני בהחלט מתכוון להמשיך לרכוש ברשת שלכם בעתיד שמחתי מאוד מהשירות וחווית הקניה

בהזמנה כתבתי הערה בנוגע לשילוח והחנות השיבה לי גם במייל וגם בטלפון ועשתה מאמץ מיוחד כדי לתת שירות מיטבי, למרות שהדבר היה כרוך בעלויות נוספות מצידם.

שמחה מאד לקנות בא&א, השרות היה מקצועי, אדיב, עזרו לי למצוא את המענה הטוב ביותר לתקציב שהיה לי ועשו את כל המאמצים שיגיע אלי בלוח זמנים מאד צפוף. תודה רבה ממליצה בחום! אקנה אצלכם שוב בפעם הבאה

שירות מהיר ויעיל! הגיע אליי תוך יומיים מיום ההזמנה! המוצר עובד כמו שצריך. אני לגמריי מרוצה

התקשורת עם החברה היתה בוואטסאפ ובטלפון - היו זמינים, אדיבים ואמינים. ממליץ להתקשר עם החברה לגבי מוצרים שמעניינים אתכם

רכשתי מצלמת אבטחה מגרישה , היה מאוד נחמד מאוד שירותי הזמין במיוחד את הדגם הזה, למרות שהוא לא נמכר בחנות. חוזרת לרכוש שם בוודאות תודה רבה על השירות

החנות מוכרת מאד, רכשתי דרכה כמה וכמה מוצרים, המחירים נוחים, השירות מעולה, שילמתי דרך העברה בנקאית ללא בעיות, המוצרים הגיעו לאחר יומיים. מאד מרוצה מהרכישה

שרות מהיר, מזמין ונעים. גם המחירים. לא מצאתי יותר זול ונראה לי שאין. מומלץ בחום לקנות פה.

היו איתי מאוד בסדר, קנתי שעון GTR4 שלא היה זמין במלאי מצאו אחר שאהבתי התגמשו במה שאפשר היו הגונים ובסדר גמור

שירות מהיר ביותר המשלוח הגיע תוך יום מרגע ההזמנה והמחיר היה מאוד טוב תודה רבה

לא פעם ראשונה שאני מזמין מהחנות הזאת ותמיד נשאר מרוצה! משלוח הגיע זריז מאוד !!

חייבת לציין לטובה את השירות המדהים שקיבלתי מהצוות בא.א.מחשבים ומגרישה בפרט, ברכישת לפטופ שמתאים לצרכיי וגם פלאפון . אין ספק שאחזור אליהם. ממליצה בחום🫶

מעבר למחשב המעולה במחיר המעולה שקיבלתי. זכיתי לקבל מגרישה, גישה מכילה שמבינה את הצרכים שלי.

אחד השירות הטוב והמהיר שקיבלתי איי פעם! מוכרת אחראית ונעמנה לעבודתה. מחיר משתלם לעיכות המוצר. תודה רבה על השירות.

שירות מאוד אדיב הייתי קצת סקפטי בנוגע לאתר כי לא הקרתי אבל המחיר קרץ לי המענה בטלפון היה מהיר ואדיב המשלוח הגיע תוך יום אחד בלבד, מאוד מרוצה מהקניה אצלהם.

חובה לציין לשבח את גרישה על השירות והאדיבות, קניתי מכשיר סלולרי ויצאתי מרוצה מאוד. מומלץ!!!

עשיתי הזמנה של מספר דברים דרך האתר,פניתי אל החנות בטלפון על מנת לסייע בשינוי הפרטים בחשבונית וכל מי שדיבר איתי עזר לי והיה נעים מאוד. המשלוח היה אמור להגיע תוך 5 ימי עסקים והוא הגיע למחרת ההזמנה. אין ספק שאזמין שוב ואמליץ על החנות הזאת תודה