
אני בדרך כלל נמנע מלכתוב חוות דעת בגלל התעצלות אך הפעם הייתי חייב לציין את דעתי על בית עסק זה מאחר ואני הגעתי אליו על פי המלצות חברים ובחיזוק חוות הדעת שמתפרסמות באתר זאפ.האמת - המחיר היה פחות רלוונטי. למרות שקיבלתי מחיר מצויין ועשיתי עסקה טובה הגעתי אליהם בגלל המקצועיות. התקינו לי ברכב מכשיר מולטימדיה כולל GPS , מסכים וגלאי רדאר . ההתקנה היתה מדוגמת. קיבלתי יחס מצויין.הבחור שעבד לי ברכב בשם ואדים עשה לי התקנה מדוגמת. קיבלתי הסבר מפורט. הכל היה מקצועי פרופר.אני מאוד מרוצה. בטוח שאחזור. שבוע טוב לכולם.





















