
רכשתי מגן מסך עבור הטלפון שלי גלקסי נוט 8 ביקשת להגיע לחנות להדביק את המגן מסך שלחו אותי לאור עקיבא שם הדביקו לי את המגן רוצה לציין לטובה את העובדת בשם קרן על השירות שקיבלתי לטובה

רכשתי מגן מסך עבור הטלפון שלי גלקסי נוט 8 ביקשת להגיע לחנות להדביק את המגן מסך שלחו אותי לאור עקיבא שם הדביקו לי את המגן רוצה לציין לטובה את העובדת בשם קרן על השירות שקיבלתי לטובה

רכשתי אוזניות אלחוטיות של חברת JBL, שירות מעולה כמו תמיד עם איש שירות מעולה בשם איציק עזר לי בטלפון , תודה רבה.

השירות היה מעולה. קיבלתי הסברים מפורטים על המוצר שרכשתי המוצר הגיע אילי יום למחרת (לא זול 50 ש"ח ) זו הפעם השנייה שאני רוכש מהם ושוב אני מרוצה.

חנות ישרה ואמינה, מחירים זולים ביחס למתחרים, שירות מצוין ואדיב, מוצר שלישי שאני קונה מהחברה ולא נתקלתי באף בעיה, ממליץ מאוד עו"ד גיא חיות

רכשתי את המוצר דרך אתר האינטרנט של החברה הזמנה טופלה מיד ע"י נציג שירות שיצר עמי קשר טלפוני התקנת המוצר הייתה קלה , תפעול נוח והכי חשוב שענה לציפיות שלי, חווית קניה מצוינת

נהנתי מאוד מהשירות המהיר, האמין והיעיל של טקטויז! הזמנו מתנה להורים שלנו במשלוח ישיר. התקשרתי לשאול האם אפשרי ושלחתי ברכה אישית שהם הדפיסו אצלהם וצירפו למתנה באופן מאוד אדיב ונעים. המשלוח הגיע מהר ובכל פעם ששלחתי מייל קיבלתי מענה מהיר ועוזר. ממליצה בחום! ואקנה מהם שוב.

שרות טלפוני ויחס מצוין. הזמנתי מצלמה ביום ראשון וקיבלתי כבר ביום שני דרך שליח.מוצר הגיע עם חשבונית מס וקבלה.מומלץ מאוד.

יחס מצוין ושירות אדיב הזמנתי ביום שישי נרתיק לאייפד החדש שלי וקבלי אותו כבר ביום א השליח מתקשר לתאם מעדכן חצי שעה לפני כפי שביקשתי סה"כ חווית קנייה מעולה, מומלץ

שרות טלפוני אדיב איסוף עצמי תוך 60 דקות מרגע ההזמנה. אתר מקצועי במחיר טובים, יש באתר הכל סה"כ חווית קניה מצוינת.

שרות טלפוני אדיב ומקצועי זמינות מלאה לשאלות והסברים, איכות המוצר גבוהה. ממליץ בחום על רכישה מחנות זו תודה רבה

הזמנה דרך האתר בצורה קלה ונוחה מדובר בחנות מעולה, אמינה מאוד, עם מחירים מצוינים. אני רוכש שם לעתים קרובות ומקבל מענה פשוט מושלם גם לאחר הרכישה. ממליץ בחום

הגעתי לטקטויז בעקבות אתר זאפ הנפלא שירות מעולה, חוויית קניה טובה. המוצר הגיע לאחר יומיים בדיוק כמו שהבטיחו הגיע עם חשבונית ותעודת אחריות, ממליץ

מבחר עצום של פריטים כולל מה שהייתי זקוק. הפריט הגיע בתוך שבוע בדואר רגיל, למרות שהתחייבו ל14 ימי עבודה!

סיוט חובבני. התקשרתי לוודא שהמוצר אכן במלאי, לטענתם יש. הזמנתי, קיבלתי דגם אחר (מתקדם יותר אבל לא מה שהזמנתי) אבל החשבונית היתה על הדגם המוזמן. טעות, לא נורא. התקשרתי לבקש שיחליפו לי. אין סוף וויכוחים כולל הצעה לשידרוג נוסף. לא רציתי שידרוג, רציתי את הכסף בחזרה. אין בעיה הם אמרו, שלח לנו את הראוטר חזרה בדואר רשום. שלחתי בדואר רשום. אני רואה באתר הדואר שזה ממתין להם בסניף הדואר אבל הם טוענים שזה לא בדואר. שלחתי להם צילום מסך של המיקום של החבילה בסניף. לא עוזר.

האתר מאוד נוח וקל לקנייה. הגיע תוך הזמן המובטח. מגוון מוצרים ומחירים מאוד אטרקטיביים. שירות לקוחות בסדר גמור.

שירות אדיב שהתחיל בשיחת טלפון לקבל המלצה. התקשרתי לחנות והם ידעו להמליץ לי על הדגם שהוא הכי טוב בשבילי בהתאם לצרכיי ניתנה לי אחריות על המוצר לשנה. סה"כ קנייה טובה ומוצלחת

פשוט תענוג ! התקשרתי היום בבוקר בנוגע לטיפ מנהלים להקלטה. המחיר היה הזול ביותר שיכולתי למכור באתר ZAP. עשיתי הזמנה דרך נציג בשם אורן שהיה מאוד נחמד, אדיב וסבלני. וביקשתי לקבל אותו בדואר אקספרס. נציג השירות אמר לי שאני יקבל אותו היום, את האמת לא האמנתי אך כעבוד 3 שעות מרגע ההזמנה קבלתי את המוצר ואני כבר משתמשת בו. טקטויז כל הכבוד לכם, אני מאוד מרוצה

כיף לקנות באתר, נגיש ומאוד נוח מחיר מצוין והשירות אדיב . חוויית הקניה מעולה קיבלתי שירות נפלא, תודה רבה.

שרות אדיב ומהיר מאוד בטלפון, ענו לי על כל השאלות בסבלנות תשלומים נוחים אפשר לחלק ללא ריבית, אתר נוח וקל להזמנה מגוון מוצרים רחב במחירים טובים תודה רבה על

צלצלתי לחנות לקבל פרטים ולבדוק אם יש במלאי את המוצר, דברתי עם אורן בעלי של החנות. בקשתי לקבל פרטים הודות החנות (כתובת לאיסוף וכ"ו) התשובה של אורן : אם תשלם אני אתן לך פרטים אחרת לא תקבל. אמרתי תודה ואני אחזור אלייך אורן לא הפסיק לצלצל לטלפון שלי, לאחר מספר פעמיים נאמר לאורן תודה אבל אנחנו קניתנו במקום אחר. אורן שאלה למה , ענינו לו כי אתה לא נחמד . לתגובתו של אורן " לך לך הביתה " וטרק את הטלפון . אני אציין כי הבחור לא הפסיק לצלצל מספר פעמיים לבקש כרטיס אשראי אחרת ההזמנה לא תתבצע, השירות הכי לקוי שנתקלתי בימי.
תודה על החוות דעת. שמי עוזי כהן מנהל האתר של חברת "טקטויז" www.TechToys.co.il. לצערי היום בבוקר בשעה 10:00 "נעקצה" חברת טקטויז בעסקה של 20 מצלמות גו פרו בשווי כולל של 14,900 ש"ח. הלקוח התקשר וביקש לרכוש 20 מצלמות וכמו כן ביקש לבצע איסוף עצמי של המצלמות. לאחר שהלקוח אסף את המצלמות התברר כי "עקץ" את חברת טקטויז בסכום של 14,900 ש"ח. לאחר שחצי שעה לערך התקשר גל לקבל פרטים לצורך רכישה של מצלמת גו פרו. שאל כמה שאלות לגבי המצלמה כמו: עלות המצלמה וכמו כן שאל לגבי אופן איסוף עצמי והחליט שהוא רוצה לרכוש אותה. חשבתי שאולי זה קשור לאותו אדם שקודם לכן עקץ אותנו ולכן החלטתי לא למכור ללקוח את המוצר. לאחר כתיבת החוות דעת ע"י הלקוח התברר לי כי טעיתי וכי בשני המקרים אין קשר. יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח והתנצלתי בפניו. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

שירות מעולה מענה טלפוני מהיר המחיר היה בין הזולים באתר חווית קניה - מצוינת, אשמח לבצע קניות שוב באתר ולהמליץ מירי גנון