
קניה קלה באתר, התנהלות טובה עם אשת השירות שחזרה בטלפון כדי להשלים את השירות, קבלת הודעה במייל כאשר המוצר מוכן לאיסוף. בקיצור, ללא קשר למוצר עצמו שעדיין לא נבדק, תהליך הרכישה עבר בצורה טובה מאד.

קניה קלה באתר, התנהלות טובה עם אשת השירות שחזרה בטלפון כדי להשלים את השירות, קבלת הודעה במייל כאשר המוצר מוכן לאיסוף. בקיצור, ללא קשר למוצר עצמו שעדיין לא נבדק, תהליך הרכישה עבר בצורה טובה מאד.

רכשנו שתי בריכות ילדים באתר. מעבר למחיר הזול ולאיכות המעולה של המוצר, המשלוח הגיע במהירות שיא (לאחר יומיים) ובתיאום מלא איתנו לגבי הזמן המתאים. כבר בימים השרביים האחרונים הילדים השתמשו בבריכות ונהנו מכל רגע. גם בעתיד אפנה לרכישה דרך האתר, בזכות חווית הקנייה המעולה.

חויית קנייה נעימה באתר. השירות לקוחות שלהם אדיב מאוד. המשלוח הגיע במהירות מירבית.פשוט שווה לקנות דרכם

ההזמנה באתר הייתה קלה ומהירה ושירות הלקוחות בטלפון היה יעיל. השירות בחנות לעומת זאת היה איטי, מסורבל ולוקה בחסר. יש מחסור רציני של כוח אדם בחנות שמתבטא בכך שעובד אחד צריך לשרת ארבעה לקוחות בעת ובעונה אחת בעוד הלקוחות שצריכים לאסוף הזמנה צריכים לרדוף אחרי העובד השני. י
אנו שמחים שחווית הרכישה דרך האתר הייתה חיובית ונעימה. ברור לנו שלכל הלקוחות נח לבוא ולאסוף מוצרים ביום שישי ולא תמיד ניתן לתת לכל אחד את המוצר בשניה שהוא מגיע. אנו מקווים ובטוחים שתהני מהמוצר

שירות אדיב ונפלא גם שנה לאחר רכישת הפריט. תיאור מוצר באופן מדוייק. ממליצה בחום לרכוש מספק זה. חייבת לציין שלעיתים רחוקות מאוד נתקלים בשירות מצוין בישראל. שמחתי מאוד לרכוש מהם וכך אעשה בעתיד

רכשנו את המוצר באינטרנט בעקבות פרסום בניוזלטר של טוילנד. הקנייה היתה פשוטה וקלה. המוצר הגיע במהירות רבה מאד. חווית הקניה היתה מוצלחת וקלה מאד

שרות אישי מעל ומעבר לשמחתי הרבה קיבלתי שרות אישי ומסור מעובדת בשם שני שלא חסכה כל מאמץ ובדקה וווידאה שהמוצר במלאי והסבירה לי שכדאי לי לקנות מוצר נוסף ע"מ שאוכל לזכות בשובר ההנחה שניתן למימוש בקנייה הראשונה בלבד . בקיצור מומלץ ביותר . שרות אישי מכל הלב .

המשלוח הגיע במהירות שיא באותו היום והמוצר הגיע במצב מצוין, חוויית קניה טובה מאוד, אשוב לקנות בהחלט באתר

שירות לקוחות אדיב ומקצועי, גם באתר, גם בטלפון וגם במקום עצמו. מהירות באספקת המוצר. מוצר איכותי במחיר טוב

המשלוח הגיע יותר מהר ממה שהתחייבו, ענו במקצועיות ואדיבות לכל שאלה שהיתה לי בין אם זה היה דרך האתר ובין בטלפון

הזמנה באתר פשוטה מאוד עם הסברים ברורים על המוצר,המשלוח, ותהליך ההזמנה. ממליצה בחום. שירות לקוחות אדיב מאוד!

חווינו חוויה נוראית של הקניה. הזמנו טלפונית את המוצרים. לפני זה הינו בחנות שזה בעצם מן מחסן. התעניינו במוצר - סלקל לתינוק. הציעו לנו מוצר עם ההנחה. בעל המקום הציע את ההנחה בעצמו. חזרנו הביתה בלי ליקנות, חשבנו, ולאחר כמה ימים הזמנו את המוצרים. לחברה יש הסכם עם מועדון צרכנות "הוט" על הנחה קבועה במועד החיוב של 7%. כאשר בחיוב לא ראינו את ההנחה שאלנו את החברה - למה לא קיבלנו הנחה אוטומטית של המועדון? והתשובה שלהם הייתה " המחיר היה כבר עם ההנחה לכן לא מגיע לכם עוד הנחת מועדון" באותה שיחה עם נציגת החברה נאמר על ידה שיש להם שתי מסלקות אשראי - אחת עם הנחת מועדון והשניה בלי. ולפי שיקול דעתם הם מחליטים איך לחייב. הדבר הזה נראה לקוי ועדיין נמצא בבירור. ועוד דבר, שהחנות יכולה לשחק עם המחיר איך שהיא רוצה - לעלות אותו ולרשום הנחה או להוריד מחיר ולא לרשום הנחה. דבר נוסף, בעל המקום - שגיא לא אמר את האמת , כדי להתחמק ולא לשלם את ההנחה . זה הדבר הכי גרוע שנתקלנו בו. השקר היה כשהוא טען "הוסבר ללקוח לפני הקנייה שהוא צריך לבחור או בהנחה שהיא 17% לבין הנחת מועדון של 7%. זה לא היה ולא נברא. החנות לא ידעה איך נשלם ואם יש לנו הנחת מועדון. שקר נוסף - הם כתבו במייל לנציג מועדון "הוט" שאנחנו יכולים להחזיר את המוצרים גם אם הם משומשים. כשפנינו אל החנות פעם נוספת - הם לא הסכימו שנחזיר. אין לנו אמון בכלל באנשים האלה!!! לא ממליצים להתעסק איתם!!!
הלקוח ניצל את נכונות החנות להעניק לו הנחה מיוחדת לפנים משורת הדין. למרות שאין כפל הנחות, ונמסר זאת ללקוח מבעוד מועד, דרש הלקוח, שלא בצדק, לקבל את ההנחה הנוספת. שמה הטוב של החנות ויושרה ידועים לכלל הלקוחות ואנו מצרים על כך שהלקוח בחר להכפיש את שמנו למרות היחס הטוב והמחיר המאוד אטרקטיבי שקיבל.

קיבלתי טיפול מעולה , חברות בחו״ל היו גאות לתת טיפול כזה ... שירות לקוחות אדיב מצויין, עד שלא הבעתי סיפוק לא הרפו ממני ... מודה לחברה ובגדול ...

שירות לקוחות מעולה! מענה מהיר לטלפון. אדיבות. נעימות. שירות המשלוחים מצוין אבל!!!! השליח הספציפי שהגיע אלי היה מאוד לא נעים, אגרסיבי.

משלוח איטי! ברגע שדיברתי עם שירות לקוחות הנציגה התחילה להתווכח איתי על זמן הגעה שעדיין לא עברו 14 ימי עבודה הזמנתי ב12/11/15 והגיע 06/12/15.
לקוח הזמין את המוצר ב- 12.11 והמוצר יצא למשלוח תוך 4 ימי עסקים כפי שמובטח באתר. הלקוח בחר משלוח באמצעות דואר ישראל בין 7-14 ימי עסקים, כך המוצר נשלח, והגיע בתום 12 ימי עסקים. לצערנו כאשר לקוח בוחר משלוח באמצעות דואר ישראל, אין לנו שליטה על מהירות המשלוח (שלא כמו עם שליח עד הבית) ואנו נתונים לחסדיהם של שירותי הדואר. אנו מתנצלים שחווית הקניה של הלקוח לא הייתה לשביעות רצונו. נשמח לעמוד לשירותו בכל מקרה בעתיד ולתת את הטיפול הטוב ביותר.

קל ונוח להזמין מהאתר, המשלוח הגיע בזמן, לפני ביצוע ההזמנה אפילו התקשרו משירות הלקוחות לסייע ברכישה ממליצה בחום למי שמחפש רכישה אינטרנטית

תיאור מוצר מדוייק. מחיר תחרותי ביותר למחרת הקניה התקשרו מהחנות לאמת פרטים אספקה עם שליח כל התהליך היה בהתאם למצופה

חוויית רכישה נהדרת - הזמנה קלה, משלוח מהיר ושירות לקוחות מצוין! ממליץ על רכישה בחנות זו!

חנות טובה וכייף לקנות מןצר כייף לילדים ולהוסיף משחקים בכלל לא יקר 5 שקל לכל משחק חדש שהילד ירצה להוסיף בעתיד

השרות מעולה! ווידאו את ההזמנה ושאני באמת רוצה ונתנו אפשרות לביטול במידה ורציתי הכיסא הגיע למלאי החנות מוקד ועודכנתי על כך והכיסא הגיע אלי עד הבית יום אחרי כשבוע לפני הצפוי. אחלה חנות מחירים מעולים שרות מעל המצופה

אתר ברור ונוח, חזרו אלי לאחר שליחת ההזמנה ואישרו אלי את הפרטים, המשלוח התקבל יום לאחר מכן עד הבית!

רכשתי מקלדת משחק עם 50 משחקי חשיבה. המוצר הגיע מהר מהרגיל ארוז טוב. השירות מצויין. מומלץ מאוד

הזמתי כיסא בטיחות, נאמר לי שהכיסא ישלח בדואר, לאחר כשבועיים משלא נתקבל המוצר, התקשרתי לחברה ואז התברר כי המוצר לא יצא מהמשרד, "בטעוות" הם הבטיחו שישלחו ונתנו קוד איתור בדואר אחרי עוד שבועיים התברר כי אין שום חבילה מאחורי הקוד שנתנו התקשרתי לחברה דיברתי עם מנהל לא נחמד שברח מאחריות, סירב לשלוח כיסא אחר וטען שאין לו שום כיסא אחר מאותו סוג או כיסא דומה בתכונות , סירב לפצות את הלקוח, ושלח אותי לעזזאל ורק הסכים לביטול עיסקה אחרי חודש שאני ממתין. אל תתקרבו לחנות הזו !! שווה לשלם יותר ולא להזדקק לשירותי הגרועים של ToyLand
הלקוח ביצע הזמנה באתר במשלוח באמצעות דואר ישראל, החבילה אומנם יצאה באיחור קל עקב עומס, אך בטווח של ימי העסקים להם אנו מתחייבים באתר. החבילה שיצאה לא נסרקה ביציאה מהדואר אלא רק עם קבלת המוצר בסניף הדואר הקרוב ללקוח, ולכן הוא חשב שהחבילה לא נשלחה. עקב אי בהירות העניין ומחסור של המוצר במלאי, הוצע ללקוח ביטול עסקה והחזר כספי מלא בגין המוצר. למחרת השיחה עם הלקוח, עודכן באתר הדואר במעקב אחר החבילה כי היא הגיעה לייעדה, והודעה על כך נמסרה ללקוח. הלקוח פוצה עבור העיכוב במשלוח וקיבל התנצלותנו.

ביצעתי הזמנה באתר, מלבד העובדה שהמחיר היה הכי נמוך (אריזה פגומה, חתכו את המחיר בחצי!), הם חזרו אלי מהר מאוד לסיום תשלום (אשראי טלפוני) נתנו לי מגוון אופציות, הזינו לי הנחה (שקיימת רק ברכישה באתר) המוקדנית יעילה וחביבה- שווה לקנות

הזמנתי כיסא בטיחות ונאמר לי בטלפון וגם בהסבר על מוצר באינטרנט שמשלוח תוך 10 ימי עסקים . כיסא הגיע אלי אחרי 21 ימים אחרי שהזמנתי. בנוסף הוא הגיע ללא חוברת הדרכה ובנוסף הכיסא עצמו עם חגואות קצרות מאוד . ילד שלי בן שנה וחצי וחגורות כבר בדיוק עלי. (זה עדיין ללא בגדי חורף).