
קניתי סמסונג Tablet S9 מהאתר. לפני הרכישה התקשרתי אליהם וביקשתי פרטים והם היו מאוד מגיבים ועוזרים. הזמינו את מה שהייתי צריך והיו מאוד גמישים בזמן האיסוף. שירות פשוט מושלם.

קניתי סמסונג Tablet S9 מהאתר. לפני הרכישה התקשרתי אליהם וביקשתי פרטים והם היו מאוד מגיבים ועוזרים. הזמינו את מה שהייתי צריך והיו מאוד גמישים בזמן האיסוף. שירות פשוט מושלם.

שירות מעולה ומקצועי. הזמנתי וקיבלתי את ההזמנה יום אחרי. ממליצ לקנות שמה כל הכבוד ! תמשיכו ככה

קניתי Samsung galaxy tab s8 plus כולל כיסוי/מקלדת. השירות.היה אישי. כולל התכתבות ווטסאפ. המוצר נארז נשלח והתקבל תוך יומיים. גם השירות לאחר הרכישה היה מהיר ואדיב.

בעסקה שנעשתה באונליין, רכשתי מקלדת של סמסונג לטאבלט s8, לרוע מזלי רכשתי את המטאבלא )בחנות אחרת( חודשיים לפני שהשיקו את הסדרה החדשה של הטאבלטים של סמסונג. הפכתי כל אבן בכל חנות אפשרית, סטורמובייל היחידים שהמקלדת היתה במלאי. בעודי ממתינה למשלוח מתקשר אלי איש מכירות מהחנות לספר לי שבאופן מקרי במיוחד באותו יום שאני רכשתי את המוצר באתר רכשו במקביל עוד כמה לקוחות ולצערו נגמר במלאי, אין בארץ בכלל, אם אני רוצה זיכוי או פריט אחר במקום. אני מאוכזבת נורא, מנסה אולי יש עוד סיכוי קטן שתהיה תי מקלדת מקורית... לשמחתי החברה בסטורמובייל, הפכו עולמות במלוא מובן המילה בשביל למצוא לי פריט שירד מהמדף בארץ!! ומצאו לי ממש מהבודדות שנשארו בסמסונג העולמית. לפני יומים קבלתי את המוצר שמחה ומאושרת. אני חייבת להודות שהרבה הרבה זמן לא זכיתי לקבל חווית שירות ברמה גבוהה כל כך!!! תודה סטורמובייל

שירות מעולה ומקצועי. הזמנתי וקיבלתי את ההזמנה יום אחרי. זה היה המשלוח הכי מהיר. ממליצה בחום

פעם שניה שאנחנו רוכשים מוצרים בסטורמובייל, שירות יוצא דופן ונסיון לעזור מעל ומעבר. מבחינתי סטור מובייל הוא המקום הראשון שאני בודק כשאני צריך משהו חדש.

שירות מעולה והכי זול ואיבאד מהםם עם צבע כחול מושלםםם ברמות תודה סטור מוביל

יופי של שרות. מהיר ויעיל. מומלץ בחום הגעתי ספיישל כדי לאסוף את המוצר בכדי יהיה בזמן ליומולדת והבחור סייע

אחלה חנות ואחלנ אנשים. זאת רכישה שלישית שלי מהם והם אמינים מאוד ונותנים שירות מצויין ומהיר עם סבלנות ויחס אישי יוצא דופן. כל הכבוד ! תמשיכו ככה וכמובן נחזור שוב ושוב. שרון.

קניתי מיקרוסופט סרפייס בכמעט 5,700 ש"ח - הwindows עם באג שלא ניתן להפעיל חלק מהאפליקציות של אופיס 365 , המוכר אומר שאני יגיד תודה שהוא עונה ואני יקח את המכשיר למוקד שירות טכני
שלום הייתה ללקוח בעיה בהתחברות לאי מייל שלו, שכלל לא קשורה למוצר ! חבל על היד הקלה במקלדת. הוא פנה בטעות לאיש מכירות, שהעביר אותו לשירות הטכני, אשר עזרו לו באופן מיידי. הלקוח התקשר להתנצל על מילותיו במשוב זה, והבטיח למחוק ולתקן , מקווים שכך יעשה.

מענה מהיר, המוצר תקין ולא פגום, הגיע תוך יומיים, אפשרות תשלומים ללא רבית עד 5 תשלומים.

קניתי מחשב נייד galaxy book3 pro 360 בחנות סטור מובייל ואני מאוד מרוצה. המחשב עובד מעולה, העיצוב יפה ונוח. השירות בחנות היה מקצועי ואדיב, הם ענו לי על כל השאלות שהיו לי. אני ממליץ בחום על המחשב ועל החנות.

שירות אדיב ומצויין בסבלנות רבה שליחות עד הבית ארוז בצורה מושלמת צורת התשלום נוחה מאוד

חנות מצויינת, שירות מקצועי ומהיר. כשהיא לי שעלות על המוצר והמשלוח קיבלתי מענה מהיר ומפורט. ממליץ מאוד.

תתרחקו! להתרחק כמו מאש! בשירות הראשוני האדם שם חביב וכאילו נחמד, עוזר והכל. מהרגע שהתחילו בעיות (יומיים אחרי שקיבלתי את הלפטופ) הוא מדבר לא בכבוד, זורק אחריות, מבקש שאשאל אנשים שמבינים ולסיום סיומת אחרי שהמחשב חזר כביכול תקין מהמעבדה שלו, הוא פשוט חסם את המספר שלי, ותגובתו הייתה שזה הגיע לי. זאפ תעשו טובה לאנשים והורידו אותו מהרשימה פה
לקוחה רכשה מחשב איכותי ביותר לפני מספר חודשים. מאז רכשה, כל יומיים מחייגת ושולחת הודעות בלי הפסקה על כל עניין ושאלה, על כל דף אינטרנט שלא נפתח או על כל דבר שלא יודעת לתפעל. עזרנו והסברנו לה רבות, עשרות שיחות והודעות. אף אספנו את המחשב למעבדה מורשית לבדיקה, הגיע המחשב מהלקוחה מטונף ומלוכלך, המחשב מצויין ונתן תגובות של 100% - ולא גבינו ללקוחה שום תשלום ואף שלחנו לה עם משלוח על חשבונינו הביתה. אבל הלקוחה המשיכה להטריד ולחייג אלינו ללא הפסקה. הסברנו לה שמדובר במוצר לשימוש עצמי ועליה ללמוד את המוצר ולהסתדר איתו. במשך חודשים עשרות שיחות ופניות עזרנו בחיוך וסבלנות רבה - אפילו תודה לא אמרה, אבל שפעם אחת העמדנו אותה במקומה - רצה ללכלך על שמנו הטוב. מאחלים לה בריאות.

שירות מצויין. מענה טלפוני זמין וגם בווטסאפ. המוצר הגיע למחרת בדיוק כמו שהובטח עם שליח עד הבית.

קניתי מחשב נייד של סמסונג יבוא אישי לדגם שאינו משווק בארץ. טיפל בי בחור בשם שלומי מרגע ההזמנה ועד המסירה בבית, זמן המסירה היה מדוייק השירות היה לא פחות ממדהים בהחלט אחזור אליהם לרכישות נוספות.

קיבלתי אחלה שירות ויחס אישי! ואפילו קיבלתי הנחה קטנה! אני מאוד מרוצה! אני ממליץ בחום!

קניתי מחשב יקר (סמסונג בוק אולטרה- 12000 שח), אחרי שבועיים שמתי לב שהמסך עם סדק (רואים רק בזוית מסויימת וזה הולך ומחריף), דיברתי עם בעל החנות (ממוקם בנהריה, אני גר הרבה דרומית לשם), אני מבין שיכולים להיות תקלות כאלה וזה לא אשמה של החנות, תכננתי לשלם כמה שצריך העיקר שיתקן את הבעיה, מייד כששמע שיש סדק התנפל עלי שאני אשם, תגובות מאוד מכעיסות הוא ניתק לי את השיחה בפרצוף וחסם אותי בוואטס אפ. למחרת (היום), גיליתי שמשטח העכבר לא עובד ככה פתאום. אני אבוד, אין עם מי לדבר, חסם אותי מכל הכיוונים כתבתי מכתב לפניות הציבור ממליץ לכולם להזהר בקניה בחנות הזו כל ההמלצות פה הן בגלל שהמוצר הגיע בזמן, גם אצלי אבל לשים לב שאתם קונים מוצר בלי אחריות מאוד כועס תזהרו.
מדובר ברופא בכיר, שמפאת כבודו, לא נציין את שמו ! ובנוסף, רשם דברים לא נכונים, משמיץ ולא לוקח אחריות על מחשב ששבר, והוא מנסה להאשים אותנו בשיטת המצליח ! רכש אצלנו מחשב נייד יקר סמסונג, לאחר שנתנו לו שירות,הסברים ותשובות לשאלות הרבות שלו בעת הקנייה. כבר למחרת קיבל עם שליח אקספרס. ולאחר מספר ימים שלח- לנו ווצ אפ שהוא מרוצה ואחלה מחשב... לאחר שלושה שבועות, ביום שבת שאנו כלל לא עובדים, חייג ושלח הודעות בלי הספקה - שיש לו שבר במסך. הסברנו לו שדבר כזה קורה רק לאחר שימוש שלו במחשב, גם אם המוצר רק 3 שבועות אצלו. כי מאצלנו הוא קיבל מחשב חדש והכל אצלנו מתועד. במקום לקחת אחריות ולבקש עזרה, הוא התחיל לצעוק ולדבר לא יפה. ואנו לא ממשיכים שיחה עם לקוח שמתנהג כך ! לפי החוק -על מוצר אלקטרוני אין אחריות על כל נזק ושבר בכל תקופה שהיא. הצענו ואנו עדיין מציעים לו -לפנות אלינו ונעזור לו בתיקון החלפת המסך, מול היצרן בתשלום. ובלבד שיכבד אותנו ויתנהל מולנו בצורה מכובדת ואנושית ויקח אחריות ולא יאשים. אנו חברה ותיקה בשוק, ויבואן רשמי של מחשבים ניידים של סמסונג ו LG. נותנים שירות למופת -אך בגדר החוק והכללים !

השירות היה מדהים וזמין, הגיע תוך יום בלבד!! מרוצה מאוד מהקנייה ומהמוצרים מחיר מעולה ביחס לשוק תודה רבה

שירות מצויין . המשלוח הגיע מהר , מחיר טוב מאוד ממליצה . תודה רבה !

חיפשתי את האוזניות הללו בצבע ספציפי בכל מקום ולא היה במלאי בשום חנות שבדקתי, ואז מצאתי אותן בסטור מובייל. המשלוח הגיע ביום למחרת שהזמנתי, מרוצה מאוד.

קיבלתי את המחשב משלומי שהביא לי אותו בעצמו . השירות היה נהדר , הסביר לי את כל מה ששאלתי בסבלנות ובאריכות וזה מאד חשוב .

מאד מרוצה מהמוצר, במיוחד מעריך את ההשקעה בספקת המוצר מוקדם יחסית בהתחשב בתקופת החגים, ממליץ בחום

שירות אמין ומעולה. תהליך רכישה קל ומהיר. חשוב לציין שהאחריות על ידי איידיגיטל אבל המחיר נמוך בהרבה. תודה רבה!