
הגיע בזמן והיה נוח להזמין ולשלם, כששלחו את החבילה שולחים מייל עם מספר לעקוב בדואר. (אפשר לדעת מאיפה נשלחה החבילה ובאיזה תאריך) מעולה - מחירים מצויינים

הגיע בזמן והיה נוח להזמין ולשלם, כששלחו את החבילה שולחים מייל עם מספר לעקוב בדואר. (אפשר לדעת מאיפה נשלחה החבילה ובאיזה תאריך) מעולה - מחירים מצויינים

המוצר הגיע במהירות ותוך 3 ימי עסקים בלבד, מוצר חדש באריזתו המקורית בצירוף של כל התוכן הנדרש. נוחיות גבוהה מאוד להזמנה, התהליך מאוד פשוט וקל. מדובר בחנות מאוד מומלצת ועוד אחזור לקנות שם שוב.

תהליך הזמנה מהיר ונוח, מישלוח היגיע בדואר רשום אחרי יומיים וקיבלתי משה הזמנתי. התשלום על ידי ה-PayPal קל ונוח במיוחד - טוב שהחנות מאבשרת זות.

באותו יום שהזמנתי את המוצר קבלתי מייל עם מס דואר רשום של החבילה וקישור לאתר דואר ישראל שאפשר לי לעקב אחר המשלוח. שרות מצוין

חיפשתי אנטנה לראוטר/כרטיס רשת של חברת D-link, דרך ZAP מצאתי את המוצר אצל חברת א&א מחשבים (והיא אגב היתה בין הבודדות שמכרו את המוצר הזה - ובמחיר משתלם), נכנסתי לאתר שלה, ביצעתי את הקניה, והמוצר הגיע בדואר לשביעות רצוני בתוך כמה ימים. אני כעת חושב לקנות באותו מקום אנטנה נוספת...

אין מה להגיד -- הוזמן דרך האתר, הגיע תוך כמה ימים, הכל מעולה -- כמו שצריך ללא שום בעיות ועוד כמה מילךים כדי שאוכל לשלוח את המשוב

ההזמנה באתר הייתה פשוטה והכרטיס הגיע לפני הזמן אפילו! מחירים הוגנים, ומוצרים מצוינים. לא נתקלתי בשום בעיות אז לא הייתי צריכה לדבר עם שירות לקוחות...

מוצר שני שאני רוכשת של אסוס בחנות הזו (הראשון היה פד-פון 1) מוצר מדהים, רץ מדהים. השירות מעולה! קיבלתי את המוצר במשלוח מהיר בחינם עד בית הלקוח יום למחרת! מחיר מעולה, שירות הלקוחות אדיב. באמת שממליצה בחום!

צורב DVD מצוין, קורא מהר את הדיסק, צורב מהר את הדיסק, חנות מעולה, שרות מצוין, משלוח מהיר. אין ספק שאמשיך לקנות ממנה!

חנות בחדרה קטנה ומעבדה תיקון מחשב נייח שלי ויש שם שני אנשים אחד טכנאי בכיר סרגי והשני טכנאי גל מקצוענים תקנו לי את המחשב בצורה טובה מאוד רוצה לציין כי שני הטכנאים מעולים וטובים!

תענוג, בלי בלבולי מוח. אתר נוח להזמנה. נשלח בדואר כמובטח. יעיל. וכמובן מחיר הוגן בלי משחקים זה כלול וזה לא.

לאחר סקר ארוך ומקיף שערכתי בנוגע לכל הטאבלטים הקיימים בשוק, מצאתי במקום זה את המחירים הזולים ביותר. מעבר לכך, להבדיל משאר המקומות שהייתי קונה אצלהם בעבר, פה נתקלתי בשירות יוצא דופן, הן ברמת הסבלנות וההסבר, והן במהירות הטיפול. אני מהאנשים ששואלים המון שאלות, טיפל בי בחור צעיר ונחמד בשם גרישה אשר התעזר בסבלנות ועזר לי למצוא את הטאבלט שרכשתי. הגעתי בגלל המחיר, ונשארתי בגלל השירות:) המשכתי לרכוש מוצרים נוספים במקום בזכות השירות האדיב המסור והמקסים, באמת שאני בדרך כלל מאוד ביקורתי. אבל למי שמגיע, מגיע! מומלץ בחום...!!!

ראיתי ציונים מעולים בזאפ, גם מחיר הכי זול ואתר ממש נוח להזמנה... הזמנתי את המחשב, מילאתי טופס, הזנתי כרטיס אשראי הכל כרגיל. מייד קיבלתי מייד עם מס הזמנה וכו. וכעבור דקה קיבלתי מייל. אדון דני דוידוב מנהל שיווקי של החנות, מבקש ממני לשלוח לו במייל רגיל, תמונה של תעודת הזהות שלי ושל כרטיס האשראי שלי. אלוהים יודע מי יכול לפרוץ את המייל המסכן שלי ושלו ולמצאו שם את כל הפרטים האישיים שלי כולל את כרטיס האשראי. ממש שטויות. עניתי לו שאני ממש לא מתכוונת לשלוח דברים כאלה במייל. ביקשתי שיתקשרו אלי למס הטלפון האישי שלי שהשארתי ויבדקו כל מה שהם צריכים. הוא ענה שדבר כזה נהוג לעשות לאחר כל הזמנה באתר. אך בתקנון שלהם לא מופיע שום דבר על זה, הדבר היחידי שראיתי הוא שלאחר קניה מעל 500 שח בכרטיס אשראי החנות שולחת פקס עם טופס למילוי, ולאחר מכן הקונה שולח אותו חתום יחד עם צילום תעודת זהות. בלי כרטיסי אשראי ובמיוחד לא במייל לאלוהים יודע מי. בקשתי לא נענתה, אדון דוידוב סינן אותי יום שלם. חיכיתי וחיכיתי כי אני מבינה שיש עבודה לעשות ויכול להיות שיש לו לחץ. ובכל זאת לדעתי יום שלם זה מספיק זמן המתנה. התקשרתי לשירות לקוחות שהיה דווקא נחמד, וביטלתי את העסקה. יום שלם של עצבים, הרגשה מוזרה שכמעט נפלתי קורבן לאיזה פושעים מתחזים. ברור שלא אזמין יותר מהחנות הזו.
בעקבות גל גניבות פרטי כרטיסי אשראי ברשת, הגברנו את נהלי הבטיחות שלנו באימות פרטי לקוח. הסברנו ללקוחה את המשנה זהירות שאנו נוקטים וביקשנו לאמת פרטים. לצערנו נגרמה אי הבנה והלקוחה החליטה לבטל את העסקה. מטרתו העיקרית היא לגרום לשביעות רצון הלקוחות שלנו ולכן יצרנו קשר עם הלקוחה וסידרנו את אי ההבנה!

שירות ברמה מאוד גבוהה. אזל המלאי וקיבלתי מוצר יותר טוב במחיר זהה! כל הכבוד שירות ברמה של חו"ל. בטוח אקנה שוב בחנות!

התקשרתי לפני ההזמנה לשאול אם ניתן לבצע קנייה באתר ולאסוף בעזרת חבר. ענו לי שכן. ואז התקשרו אליי שוב לוודא שבן אדם שבא לאסוף אכן בא מטעמי. שירות לקוחות סבבה ומחירים תחרותיים. כנראה אקנה משם SSD של Samsung בקרוב.

בפעם הראשונה המחשב הגיע שבור בפעם השניה במחשב הגיע כאשר מערכת ההפעלה אינה עולה... איש השירות לקחות היה אדיב ומועיל אבל נראה לי לא סביר לשלוח ללקוח מחשב שלא נבדק (בשני המקרים). השליח החביב ישב אצלי בבית וניסה לתקן את הווינדואוס (הזוי!) ביטלתי את העסקה
הלקוחה ביצעה הזמנה דרך האתר לשני מחשבים ניידים: ,Samsung ו- HP. המחשבים נשלחו ללקוחה עם שליח אקספרס, וכעבור כמה ימים הלקוחה התקשרה והודיעה שהמסך במחשב HP שבור. המחשב נאסף באופן מיידי והוחלט להחליפו במחשב חדש. כשהמחשב החדש הגיעה ללקוחה, היא ביקשה לפתוח את המחשב ולבדוק את תקינותו. מבחינה פיסית המחשב היה תקין, אך מערכת ההפעלה לא עלתה. עשינו את כל המאמצים כדי לתת שירות אדיב ומקצועי ללקוחה, החלפנו את המחשב למחשב חדש, מבחינתו עוד באותה רגע שהמערכת ההפעלה לא עלתה, רצינו לעשות הכל כדי לתקן את התקלה, ולתת ללקוחה מחשב תקין וגם לפצותה בגין האי נעימות שנגרמה לה. אולם, הלקוחה בכל זאת ביקשה לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי. עניין זה טופל בהתאם לרצון הלקוחה. כמו כן, מבחינת מדיניות המוצרים אין לנו שום אפשרות לפתוח את הקרטון של המחשב נייד, כי באותו רגע הוא הופך להיות משומש ואף לקוח אחר לא ירצה לקנות אותו. לכן טענתה של הלקוחה, שאנחנו צריכים לפתוח את הנייד ולבדוק את תקינתו חסרת כל הגיון. חשוב לציין שהאחריות של מחשבים ניידים היא רק במעבדות מורשות של היבואן רשמי. אנחנו כמו כל החנוית בארץ ובעולם לא אחראים על תקינות של הניידים שמגיעים מהמפעל. יחד עם זאת אנחנו אחראים לשירות הטוב ביותר.

יתקשרתי לחנות ואיש מעירות אמר שהמוצר אינו זמין ואין הוא יודעה מתי יהי במלאי. כעבור 5 דקות יתקשר אלי המוחר מי יוזמתו ב אמר שמוצר שרציתי נמצה ואני יכול להזמינו. קיבלתי אותו כעבור 4 ימים בול משהיתי צריך, וכבר יתחלתי להישתמש בו

ידעתי שיש הרבה חנויות שאחרי שמוכרים מוצר לא זוכרים מי קנה מהם. בא.א מנסיון זה לא קורה,גם אם המוצר לא מהחנות שלהם הם מתייחסים ועוזרים במה שאפשר. דרך זאפ הופנתי לאתר שלהם ושלחתי הודעה בכפתור של "תן מחיר" אחרי 5 דקות דני חזר אלי למייל עם הצעה טובה. התקשרתי והוא אמר שיש לו מכשיר בצבע לבן ,קניתי אותו מגן מסך וCASE הוא עשה לי הנחה ושילמתי פחות וקיבלתי הרבה. שירות מעולה ואחריות באחריות.

הזמנתי צורב למחשב שלי וקיבלתי את המוצר אחרי יומיים בלבד ושילמתי דרך paypal שזה דבר נהדר למי שלא רוצה למסור פרטי כרטיס האשראי

חיפשתי הרבה זמן רמקולים שיתאימו לי לסלון אבל אני לא מבינה יותר מדי , אחרי שימוש ב"תן מחיר" באתר שלכם קיבלתי גם מחיר מצוין וגם נציג המכירות התקשר וייעץ לי לגבי איזה רמקולים מתאימים לצרכים שאמרתי לו. השירות היה מצוין ואני יודעת שאני אחזור שוב לקניה נוספת בחנות :) תמשיכו כך

רכישה פשוטה דרך paypal, המוצר יצא אלי בדואר כבר באותו יום והגיע יומיים לאחר מכן. ביוזמת החנות, המוצר נארז בקופסא נוספת לשם הגנה- פשוט מבריק... חברה רציניים ושרותיים מ א ו ד ממליץ בחום

הגעתי לחנות ברצון לרכוש טלפון נייד , קיבלתי שירות אחלה והנציגים היו אדיבים מאד הציעו לי מחירים נוחים ועקב עובדה זו רכשתי בדרך עוד כמה מוצרים למשפחה שלי. באמת שיצאתי מרוצה מאד :)

חיפשתי ספציפי נייד הזה ומצאתי אותו בחנות 1PC . התקשרתי לברר אם יש במלאי, ענה לי בחור מאוד נחמד בשם גרישה, אמר שמוצר נמצא במלאי וחוץ מזה יש אליו הנחה נוספת של 150 ש''ח. למחרת בבוקר באתי לקחת אותו. קיבלתי יחס נאדר.ממליצה

חנות טובה ומומלצת, שירות לקוחות מצוין, המשלוח מגיע בזמן. לאחר שכרטיס הרשת הקודם שלי התקלקל חיפשתי כרטיס אחר. לאחר עיון בחוות הדעת של הגולשים האחרים, החלטתי לרכוש דרך א&א מחשבים. אני מרוצה מההחלטה.

בקניה עזר לי בחור צעיר ונחמד ומאוד מקצועי. שלא ניסה לשכנע אותי ולמכור לי בכוח! קיבלתי יחס אישי וטיפול מהיר, הצעת מחיר היתה משתלמת, אף קיבלתי הצעות ליעול וחיסכון של כסף לאחר הקניה, המחשב שהוזמן היה מוכן ביום למחרת עם חיווט נהדר של החוטים בתוך המארז וכמובן שהכל היה כמו שצריך, מחשב מטוס! מעבדה מצויינת ובאמת שירות א&א! גאה להכנס לחנות עם שירות כזה ועם אנשי מכירות מקצועיים שלא מבלבלים הרבה, ברור שאמליץ לחברים שלי לקנות שם!!! תודה