
הקניה הייתה מאוד נעימה. אנשים טובים, אמיתיים ונחמדים. שירות מקצועי ואדיב עם המון עזרה והסברים על המוצר באופן נעים ומובן, סניף מתקדם, נקי ומסודר. מצויין!

הקניה הייתה מאוד נעימה. אנשים טובים, אמיתיים ונחמדים. שירות מקצועי ואדיב עם המון עזרה והסברים על המוצר באופן נעים ומובן, סניף מתקדם, נקי ומסודר. מצויין!

חווית הקניה באתר מאוד ידידותית. האתר בנוי טוב וברור לגולש. הזמנתי את המוצר בבוקר וכבר בערב הגיע שליח עם המחשב שהזמנתי. מומלץ בחום לכל אלו שאין להם זמן ללכת ולחפש פיזית בחנויות, המוצרים מגיעים באותו היום! מה גם, שירות לקוחות אדיב ונעים.

הזמנתי מוצר ביום ראשון בבוקר. בעוד כשעה כבר התקשרו משרות לקוחות ואמרו ששולחים מוצר באותו יום. ביום שלישי כבר קיבלתי. אין מה להגיד חוץ מתודה רבה!

חיפשתי טלפון לא יקר ולא גדול. בחרתי LG L4-2. מצאתי אותו במחיר הכי נמוך בא&א מחשבים וסלולר. מאוד חשוב לי היה גם אחרוית של יבואן רשמי. בחנות אמרו שכל הטלפונים סלולרים הם עם אחריות של יבואן רשמי. הגעתי לחנות ואחרי כמה דקות הייתי כבר עם טלפון חדש.

הזמנתי שני עכברים, סך הכל ההזמנה היא 490 ש"ח. על אף שדירגתי את מהירות המשלוח, את שירות הלקוחות ואת נוחות ביצוע ההזמנה בציון הגבוה ביותר, אני לא אחזור לקנות בחנות זו, משום שהעכברים הגיעו עטופים בשרינק ותו לו - עוד לא קרה שקיבלתי סחורה בצורה לא מוגנת כזו, בתמונה תוכלו לראות שהאריזה המקורית של העכבר אפילו לא סגורה מכל צדדיה, אז האם יש פוטנציאל לנזק של המוצר בזמן ההובלה ללקוח? תגידו אתם

התקשורת עם החברה - א. א. מחשבים וסלולר קלה ונעימה. אישור הקניה והחשבונית מגיעים מיידים (מייל), כל שאלה / בקשה נענית במהירות באמצעות דוא"ל (שאפו כרמית). המוצר הגיע בזמן כמובטח. מוצר מעולה

רכשתי מחנות ממתג רשת של יצרן DLINK. תהליך רכישה היה לא קצר מכיוון, שהייתי צריך לעשות הרשמה לאתר למרות ששילמתי דרך PAYPAL. תוך רבע שעה חזרה אלי בחורה חמודה ואמרה שאזל המלאי של ממתגים מיצרן זה והציעה חלופות מיצרנים אחרים באותו מחיר. תוך 4 ימים קיבלתי את המוצר בדואר רשום. בס"כ חווית הקניה טובה והייתי חוזר לקנות שוב בחנות (במיוחד בגלל שהרשמה באתר כבר עברתי).

ההזמנה הייתה מהירה, ודלת בעיות. אהבתי את האפשרות לקנייה באמצעות פאייפל. בחרתי במשלוח מהיר באמצעות חברת משלוחים (5 ימי עסקים), והמוצר הגיע תוך 3. המוצר סומן כנשלח בחברת המשלוחים שעות ספורות אחרי ההזמנה. שירות מצוין, וחנות מעולה.

ההזמנה בוצעה ביום ראשון והגיעה אחרי יומיים עם שליח בדלת. יש אפשרות למעקב הזמנה. הרמקולים שהזמנתי שוקלים 5ק"ג באתר כתוב שהם שולחים במשלוח חינם עד 2ק"ג. מפה לשם הגיע שליח של חברת "צ'יטה" אל הדלת אחרי יומיים בפירוט ההזמנה מסתבר שלא שילמתי שקל על המשלוח וגם הוא היה VIP. חברה מצוינת אם אני אצטרך לקנות משהו אני ישר אבדוק אם המוצר נמצא להם בחנות.

שירות לקוחות מאד אדיב ואיכפתי הגיע הרבה יותר מהר ממה ששיערתי מחיר מצוין מרוצה מהמוצר עצמו התקנתי את הSSD די בקלות והוא עובד כמו שצריך

משלוח מהיר וטוב , המוצר הגיע לשביעות רצוני עם רמת אבזור גבוהה , כבלים באיכות גבוהה , חיבור ESATA נוסף ואפילו מברג !!!

תהליך הקנייה היה פשוט, למחרת הם התקשרו כדי לוודא שהבנתי כהלכה את התהליך (עקב הערה שהוספתי בהזמנה), והמצלמה הגיעה בזמן.

המשלוח היה מהיום להיום. המחיר מאוד תחרותי. מאחר ונתקלתי בבעיות חוזרות ונשנות עם המוצר עצמו, נזככתי לעזרת שירות הלקוחות. השירות היה (ועדיין) מעולה!

קניתי בחנות בערב ספק וקירור למעבד הגיע יחסית מהר והיה תקשורת מעולה. אני הייתי צריך לקנות רמקולים ושיגיעו מהר החנות עשתה עבודה יוצאת מן הכלל כדי לעזור לי עם תקשורת מצוינת אכפתיות שירות נהדר!!!! אני אקנה מהחנות הזאת שוב!!!

שירות הלקוחות היה מצויין, דיברתי עם גרישה והוא טיפל בהזמנה שלי במהירות ובמקצועית. ואכן באותו יום יכולתי לבוא ולקחת את המוצר בלי בעיות.

אני מאוד מתרשם מהחנות. מקמתי הזמנה באתר שלהם לעכבר מדגם G400, למחרת בבוקר קיבלתי טלפון מהם ובו נציג הודיע לי כי כרגע חסר המוצר המבוקש - הצביע על דגם מתקדם יותר של אותו העכבר' שעולה כ-70 ש"ח יותר והציע לי לרכוש אותו במחיר של ה-G400. אמרתי לו שאני אחשוב על זה. הוא הגיב בצורה שירותית ואמר שגם יבדוק עם היבואן מתי יגיע ה-G400. כעבור יום השבתי להם שאקבל את הצעתם לדגם המתקדם באותו המחיר. כעבור יומיים - השליח בדלת עם העכבר. ניכר שהם שמים לב לפרטים הקטנים. על החבילה היתה רשומה הכתובת שלי כפי שהיא מופיעה באתר דואר ישראל - זה קצת שונה מאיך שאני מסרתי להם את הכתובת שלי. זה אומר שמישהו עשה בדיקה לכתובת כדי לוודא שלא יהיו טעויות. זה לא קורה עם כל חנות. מעבר לכך - העכבר שרציתי לקנות הוא מדגם שכבר מתחיל לעבור מהעולם הזה. כנראה שהם החליטו להפסיק למכור אותו כי לא ניתן יותר למצוא אותו באתרם - משמע, הם דואגים לתחזק את האתר שלהם ולשאוף שהאתר יעביר את המידע העדכני ביותר ללקוח. זה ראוי לשבח, הרבה עסקים מעגלים פינות בכל מה שקשור לתחזוקת האתר. לסיכום, אני מתרשם שמדובר באנשים רציניים, חרוצים ואמינים ששווה לרכוש מהם.

המשלוח כמעט איחר אך מיד הוציאו על חשבונם שליח של חברת UPS. קיבלתי מה שביקשתי , מחירים מעולים , שירות טוב ממליץ

הקניה הייתה מאוד נהדרת, אנשים עם ידע רחב שהסיברו לי על כל חלק וחלק. קיבלתי את המחשב לאחר יומיים. הכל עובד כמו שצריך, משלוח חינם עד בית הלקוח המשחקים פשוט טסים!!! מחשב שעלה פחות מ4 אלף שקל ויצא הכי זול מכל החנויות!!! אין מאושר ממני :) מחשב דומה אצל המתחרים עלה כ4500-4300. אין ספק מרוצה! כמובן שאחזור לקנות שוב בחנות הזאת!

קניתי אייפון 5 מ- א' א' מחשבים, וקיבלתי איתו מגן מסך ששמו לי על האייפון כמו שצריך, המחיר הוא הכי זול שמצאתי באזור, שירות מצויין ואני בטוח יחזור לשם בעתיד

ההזמנה הייתה מהירה, ודלת בעיות. אהבתי את האפשרות לקנייה באמצעות פאייפל. בחרתי במשלוח מהיר באמצעות חברת משלוחים (5 ימי עסקים), והמוצר הגיע תוך 3. המוצר סומן כנשלח בחברת המשלוחים שעות ספורות אחרי ההזמנה. שירות מצוין, וחנות מעולה.

שירות ותמיכה מעולים ומהירים. עונים בחפץ לב ובצורה מלאה לשאלות טכניות. שירות ותמיכה מעולים ומהירים. עונים בחפץ לב ובצורה מלאה לשאלות טכניות.

ביצעתי הזמנה ביום ראשון בצהריים ובשני בבוקר המוצר נשלח אליי ,הוא הגיע ארוז מצויין עם כל הניירת הנילווית. ממליץ בחום להמשיך ולטפח חנויות כאלו

נקנה לאחר ייעוץ טלפוני (לא ידעתי מה מתאים) הטעות היחידה שלהם היא שלא נאמר שהספק בא מהיבואן ללא כבל החשמל (שהוא לא כבל גנרי) פרט לזה הכל היה סבבה

רכשתי באתר מקלדת גיימרים במחיר הזול ביותר שאפשר למצוא בארץ. התקשורת עם החנות וביוזמתם, היתה מצוינת - הלוואי וכל חנויות הרשת היו משקיעות את תשומת הלב הזו בלקוחות שלהם. החנות מומלצת בחום - אין לי ספק שבקניה עתידים ברשת אבדוק אותם שוב!