
קניתי מגבר vox pathfinder דרך האתר. מחיר הכי זול בשוק, המוצר הגיע תוך 4 ימים, חברת שליחויות מסודרת, ארוז כמו שצריך. המגבר עצמו נהדר, אני משתמש בו כמגבר שני בסטאפ סטריאו. נקי ומקבל פדאלים נהדר, מצויין לנגינת בית.

קניתי מגבר vox pathfinder דרך האתר. מחיר הכי זול בשוק, המוצר הגיע תוך 4 ימים, חברת שליחויות מסודרת, ארוז כמו שצריך. המגבר עצמו נהדר, אני משתמש בו כמגבר שני בסטאפ סטריאו. נקי ומקבל פדאלים נהדר, מצויין לנגינת בית.

רכשתי מדיאז מערכת תופים אלקטרוניים. המחיר של הדגם שחיפשתי היה הזול ביותר שמצאתי בארץ בהפרש של מאות שקלים ממקומות אחרים והמוצר היה זמין לאספקה מיידית. שמחתי גם לגלות צוות חביב ומקצועי וחנות גדולה ומרשימה.

יעוץ מקצועי ואדיב במהלך הקנייה. מחיר תחרותי להצעות זהות בשוק. תוספות גם הם במחיר תחרותי. הובלה הביתה בצורה מעולה.

מחיר תחרותי, פער משמעותי לעומת חנויות אחרות, שירות נעים ואדיב ובנוסף משלוח חינם עד הבית

הגעתי לחנות אחרי תיאום טלפוני, חיפסתי גיטרה אקוסטית 12 מיתרים. קיבלתי חניה בשטח פרטי של חנות ושירות טוב ומקצואי. המוכר בשם אביב עזר לי לבחור את הגיטרה מכמה דגמים של חברות שונות על סמך בקשתי ובהתאם לתקציב שלי. עזרו לי גם לבחור נרתיק וציוד מלווה לגיטרה. קיבלתי רושם טוב מאוד מהחנות ומהצוות ובמיוחד נהנתי ממבחר דגמים והמחירים מאוד הוגנים לאומת חנויות אחרים. ממליץ בחום לכולם.

שירות מצוין,קניתי מערכת תופים של roland והייתה לי בעיה קטנה שלא הצלחתי לחבר אוזניות והיו קשובים עד שמצאו את בעיה (שהייתה בכלל באוזניות שלי).

מומלצים ביותר. שירות מקצועי ואדיב במיוחד!רכשתי מהם פסנתר חשמלי של medeli ונתנו לי את השירות הכי טוב שיש

רכשתי מערכת תופים בסניף ראשון לציון המחיר והשירות היו טובים מאוד. מקום נוח וזמין לאיסוף עצמי.

קניתי את הגיטרה FENDER Squier Classic Vibe 60's Stratocaster. נעזרתי באחד העובדים בטלפון בבחירה. המשלוח היה מהיר. זה כלל סטאפ לגיטרה שלפי בדיקה שלי טובה. בסהכ היתה לי חוויה טובה מהתחלה עד הסוף.

חנות מקצועית עם אהבה אמיתית לממכר. רכשתי שם לפני שנה החוויה היתה טובה. פגשתי אותם שוב בעניין שירות. חווית שירות יוצאת דופן, יש כתובת לפנות אליה ולקבל מענה סבלני ואיכפתי עד לפתרון . אדיבים מאוד ולא מתנערים מאחריות. אין ספק שאמשיך לקנות שם

הגעתי לחנות למטרת רכישת אורגן, מוכר נחמד ומקצועי בשם אביב עזר לי לבחור את הדבר הנכון עבורי, לא ניסה למכור ביוקר אלא להתאים לצורך שלי. יכולתי לראות את המוצר בעיניים להתרשם ולנסות אותו. בסוף שילמתי מחיר הוגן למכשיר שעונה לי על הצרכים. בקיצור בטוח שאחזור לקנות שם שוב בלב שלם.

לפי רשימת הקניות ניתן להבין שאני לקוח חוזר. ויש סיבה טובה לזה. השירות שאני מקבל בדיאז סניף ראשון כל כך אישי, מקצועי ובאמת מייעצים לי לא על מנת לבצע מכירה אלא כדי לדייק לצרכים שלי. קניתי שם שתי גיטרות, מגבר וקחון קטן. מסרתי שתי גיטרות אחרות לסט-אפ. אתה משלם 50 ₪ על בדיקה והצעת מחיר לתיקון ואז מחליט. אם בוצע תיקון מחיר הבדיקה יכלל במחיר התיקון כולו. מיותר לציין שהעבודה שבוצעה היתה מרשימה ולשביעות רצוני המלאה. תודה אביב אמשיך לבקר כל מתי שאדרש בברכה גלעד דרעי

הגענו לחנות במטרה לרכוש פסנתר חשמלי והייתה התלבטות בין כמה דגמים. קיבלנו יחס אישי מאחד מאנשי הצוות בשם בן שהסביר לנו על הפיצ'רים השונים ועל החוזקות של כל פסנתר. בחרנו בסוף בפסנתר של חברת CASIO

אני לא יודע למה מדברים כאן חלק מהאנשים בגנותם של החנות היפה והמופלאת הזאת אני עשיתי קניה גדולה מאד בדיאז ומאד נהנתי. כל העובדים עובדים במסירות ובמהירות, ההזמנה הגיע לאחר ימים בודדים בדיוק מה שרציתי צוות יעוץ מ - ק - צ - ו - ע - י !!!

הצוות היה סבלני מאוד לנסיונות רבים במשך כמה שעות וגם נשאר עד לאחר שעות הפתיחה. הצוות גם היה אדיב וסיפק טיפים רלוונטיים לצורך שלי.

רכשתי מהם גיטרה חשמלית ונתנו לי שירות מעולה ..הנציגים עזרו לי לבדוק כמה גיטרות עד שבחרתי בזאת שהכי נוחה עבורי.שירות מעולה ..בעתיד אחזור לשם !

מומלצים ביותר. שירות מקצועי ואדיב במיוחד מאביב האלוף בסניף ראשון לציון. אחרי סבב מול המתחרים, זאת היתה הבחירה שלי ואני מאד מרוצה.

Amazing huge store. They have everything you need, .whether it’s instruments or accessories Great service. A very good discovery. Recommended for professionals or beginners like me :)

תודה רבה לדיאז. המשלוח הגיע יום לאחר ההזמנה. הגיע עד לבית. תודה רבה ממש מקצוענים והמחיר האמת הכי זול שמצאתי (ובפער) . מומלצים בחום!!! שוב תודה אחלה חוויית קניה ומוצר איכותי.

שירות מעולה ויחס אדיב. הגענו לחנות לבחירת גיטרה חשמלית ראשונה, המוכר היה נחמד מאוד ועזר לנו לעבור על סוגים שונים של מוצרים עד שבחרנו אחד שהתאים לנו. חווית קנייה חיובית, בעת הצורך ואצטרך ציוד נוסף אשמח לחזור לחנות.

חוויית קנייה נהדרת, העובדים סבלניים ונתנו שירות מצויין, בנוסף למחירים הזולים על שלל המוצרים בחנות!

חווית הקנייה הגרועה שחוויתי בחיי. הזמנתי דרכם פסנתר חשמלי, שלפי החוזה אמור להגיע עד חודש וחצי (והתחייבו לי על זה ברמת הקנייה), בפועל הגיע רק אחרי 4/5 חודשים, שבהם רק רדפתי אחריהם, ולא קיבלתי שום משוב מה קורה איתו ומה מצבו. הייתי מתקשר כל שבועים ורק שומע תירוצים ועוד דחיות למרות שזו אשמתם והם מפרים את זמן האספקה של החוזה. כאשר התלוננתי וביקשתי פיצוי על החווית קנייה המזעזעת הזו, נתקלתי ביחס משפיל ורצף קללות מהמנהל של החנות שבחיים לא חוויתי, שאיים לבטל לי את העסקה. לא מומלץ בכלל! לעבור לחנות הבאה בהול
הלקוח הזמין מוצר שלא היה קיים במלאי בכל הארץ במשך חודשים רבים, ובפירוש נכתב לו בזמנה :במידה והמוצר לא מגיע תוך חודש וחצי הלקוח רשאי לקבל את כספו בחזרה. הוא בחר להמתין מתחילת הקורונה יש עיכובים בייצור בהרבה מפעלים, הלקוח התקשר לדבריו כל שבועיים להתעדכן לכן לא היה מקום נצידנו להתקשר אליו. כל הלקוחות שקיבלו פסנתרים מאותו משלוח היו שמחים ומרוצים מאחר והלקוח לא קיבל פיצוי כספי על האיחור הוא בוחר ללכת בדרך של פרסום שללי. הלקוח דיבר לא יפה בטלפון לכן הוצע לו כספו בחזרה והוא בחר להמשיך את העסקה לראיה קבל את הפסנתר

אני מרוצה מאד מחווית הקנייה (מגבר לגיטרה חשמלית YAMAHA THR30IIW). אביב ושאר המוכרים בחנות היו חביבים ומיודעים, התייעצויות (ארוכות!) איתם עזרו לי להחליט מה לקנות ופשוט היה נחמד לשבת שם ולבדוק מגברים שונים באיזי ובלי לחץ. קנייה של כלי מוזיקלי או משהו כמו מגבר לגיטרה יכולה להיות לא פשוטה - צריך מינימום של ידע לא טריוויאלי בנושא וגם צריך זמן בשביל להקשיב/להרגיש למספר אפשרויות. אביב היה נחמד ושירותי, בכלל, כל החנות שם היא בראש טוב, זה מקום טוב לבוא לנסות דברים / ללמוד עליהם. בהחלט ממליץ.

קניתי כינור gewa והמוכר אביב עזר לי בבחירה ובקניה נתן שירות נהדר ואכפתי. חנות מומלצת מחירים מצוינים

שירות מהסוג הזה שקיבלתי ב"דיאז" הוא מהמזעזעים ביותר שקיבלתי בחיי! הזמנתי כיסא לגיטרה עם משענת, הגיע דגם אחר לגמרי שהוא כמעט חצי במחיר ממה ששילמתי, התקשרתי לדיאז, אמרו שישלחו את הדגם הנכון, הגיע כיסא שבור! התקשרתי שוב וביקשתי להשמיע את טענותיי, ובתגובה קיבלתי צעקות וקללות מהם, וביקשתי שקודם כל יזכו את האשראי כי לא סיפקו את המוצר הדרוש, נאמר כי הם לא יזכו עד שהכיסא לא יחזור אליהם, קבעו לי לאותו ערב בין 19:00 ל-20:00 אמרתי שזה זמן שאני לא יהיה בבית, אז השיבו זה הזמן שהם יכולים לבוא, לא הייתה לי ברירה, שיניתי תוכניות כדי שישאר בבית ולסיים את הסרט הרע הזה שנכנסתי עם חנות דיאז, קרוב לשעה 19:00 אני מקבל טלפון מבחור שעובד בדיאז והודיע שהשליח לא יבוא לאסוף את הכיסא, לשאלתי, מדוע אם ככה מתנהגים ללקוחות, תיאמתם איסוף, הבן אדם הפך תוכניות כדי לעמוד בקביעה, ובתגובה לזה הבחור הרים צעקות וקללות כפי שלעולם לא שמעתי, דיאז ממשיכים להתעלל בי, אני מתקשר כל הזמן לדיאז כדי לקבל תשובה מתי באים לאסוף את הכיסא ולזכות אותי, ומתחילים לתרץ תירוצים ולא מתייחסים לשאלותיי, אני מרגיש חובה מצידי להזהיר את הציבור מפניהם כדי שח"ו לא תפלו גם בהתעללות שאני עברתי איתם. מסריקה קצרה בגוגל נמצא שאני לא היחיד שעבר איתם מסכת של התעללויות מצידם!
התנצלנו בפני הלקוח על כך שנשלח אליו כסא לא נכון ושלחנו לו מיידית את הכסא הנכון אבל : הלקוח מדבר לא יפה צועק על אנשים בטלפון ודורש שדברים יטופלו באותה שניה לאחר שניסינו לתת לו שירות והוא לא מקשיב וצועק בלי הפסקה הוחלט להחזיר לו את כספו ולהפרד.