מפרסם ב-zap מאז 2006

‎על גלגלים‎ ‏(Al-Galgalim) - עמוד 5

אבזור רכבים (רחובות)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 181 חוות דעת גולשים על על גלגלים
RONIT
RONIT
19.01.2016
מוצר שנרכש: גגון ונשיאת ציוד 754

חייבת לציין שקיבלתי שירות אדיב סבלני מעל המצופה המקום נקי ומסודר להפליא העובדים מאד נחמדים ורצינים ההרכבה היתה מאד פדנטית שירות פשוט מדהים ונסעתי אליהם במיוחד מרמת השרון גם בעקבות המלצה חמה

חוות הדעת עזרה לכם?
vashdi_y
vashdi_y
18.01.2016
מוצר שנרכש: גגון ונשיאת ציוד גגון אלומיניום לרכב מיצובישי אאוטלנדר 2013 ומעלה

ביקשתי ייעוץ על קניית גגון לרכב, אבי הציע לי מספר דגמים והמליץ על דגם לפי השימוש המתוכנן, אפילו הסבירו לי איך להתקין לבד...

חוות הדעת עזרה לכם?
bassdotexe
bassdotexe
11.01.2016
מוצר שנרכש: מראה פנורמית שחור מט

אתמול הייתי בחנות רכשתי מראה פנורמית ,ולפני זה התקנתי ריפוד של הדר רוזו לאוטו עזר לי בחור בשם אבי שזה מנהל המקום ,מאוד ממליץ ,חווית קניה נהדרת ומחירים הוגנים. יצאתי בהרגשה ממש טובה ובטוח אחזור לקנות שוב .

חוות הדעת עזרה לכם?
Roman
Roman
08.01.2016
מוצר שנרכש: כבלים להתנעה 500 amp

איכות מוצר גבוהה, מוצר חובה בכל רכב. שירות מהיר יעיל ומסור מצד החברה! אמשיך לקנות מחנות זאת! תודה רבה לכם רומן

חוות הדעת עזרה לכם?
DR
DR
01.01.2016
מוצר שנרכש: גגון לרכב עריסה לגגון פלדה

הגעתי לחנות לקנות גגון למאזדה CX-5 עבור חברת אינוטאו בע"מ אותה אני מנהל. ביקשתי גגון להובלות מזדמנות (ולכן, בהתקנה לא קבועה). עוד דרישה הייתה אפשרות להתאמה למגוון כלי רכב. קיבלתי שרות מקצועי, מהיר ומסביר פנים. בחנות שרות התקנות לכל הציוד הנמכר (אבל מאחר וההתקנה של חברת אינוטאו "מזדמנת" לא השתמשתי בשרות זה הפעם). אבי הסביר לי בסבלנות ובמאור פנים על סוגי הגגונים ויצאתי מהחנות עם גגון מצויין (ואף הוספתי עריסה לציוד). ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
גנור
גנור
01.12.2015
מוצר שנרכש: גגון לרכב פורסטר

מעבר לקניה שמוצר מצויין השרות לאחר הקניה מעולה הלך לי לאיבוד חלק ודאגו לי לחדש ללא תשלום תקשורת עם המנהל בצוריה ישירה ועדיבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Naor
Naor
10.07.2015
מוצר שנרכש: דיבורית Mki9000

הגעתי לחנות בהמלצת חבר לצורך רכישה והתקנת דיבורית. אבי נתן לי המלצות על דיבוריות בהתאם לצרכים שלי ותואמה לי התקנה. ההתקנה בוצעה ע"י נתי והייתה מאוד מקצועית וזריזה. קיבלתי שירות ויחס מצויין, ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
יבגני
יבגני
17.06.2015
מוצר שנרכש: כיסוי לרכב להגנת הרכב מהשמש! כיסוי חיצוני לרכב דגם - HAMMER לארבעת עונות השנה

שלום לכולם! אני מזמין בחנות הזו כבר פעם חמישית, לכן רציתי להקדיש קצת זמן בחוות הדעת. חשוב להדגיש שההזמנות התבצעו תמיד בטלפון ולא דרך האתר. החנות תמיד ענו מהר, בצורה אדיבה ועם רצון באמת לעזור ללקוח. ההזמנות בוצעו מאוד מהר (אולי אפילו יותר מדי :) , אבל לא הייתה שום תחושה שבגלל איזושהי טעות שיכלה לקרות עקב זריזות ההזמנה, ההזמנה פתאופ תלך לאיבוד. המוצרים תמיד הגיעו ארוזים היטב ללא פגמים, תמיד עם קבלת קניה, כמו שרשום בחוק . המוצרים מקוריים ואיכותיים. באופן כללי, ההתרשמו טובה מאוד. מאוד ממליץ על החנות!

חוות הדעת עזרה לכם?
איגור
איגור
14.06.2015
מוצר שנרכש: מדרכות צד ספורטאז'

הזמנתי מדרכות צד לקיה ספורטאז'.2014. עם הגעתי לצורך התקנתן הסתבר שהמדרכות היו מיועדות לדגם הישן של הרכב. לאחר יומיים האביזרים הגיעו וההתקנה הייתה מהירה וללא הערות. בסך הכל היה בסדר.

חוות הדעת עזרה לכם?
EvaRose
EvaRose
27.05.2015
מוצר שנרכש: כיסוי לרכב כיסוי חיצוני לרכב 4 עונות

אנשים נחמדים מאוד ומקצועים, שירות מצוין, ומוצרים מעולים. קניתי כבלים לרכב וכיסוי רכב. הכיסוי מתאים לרכב שלי בול ! שלחו לי המידה הנכון ביותר. הוא מאוד יפה ואיכותי, עם רוכסן בצד של הדלת הנהג כדי להכנס בתוך האוטו. אני אקנה שוב אצלכם 100 % !

חוות הדעת עזרה לכם?
Nimrod
Nimrod
20.05.2015
מוצר שנרכש: דיבורית התקנה mki9200

בתחום שבו יש המון חאפרים - אני שמח שנפלתי על על-גלגלים. מעבר לשירות אדיב ונעים, אני חייב לציין את המקצועיות הרבה. בקיצור - ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
איציק
איציק
13.05.2015
מוצר שנרכש: גגון לרכב ומתקן לאופניים אלומיניום

הגעתי לחנות והתעניינתי בגגון כולל 2 מנשאים לאופנים. אבי קיבל אותי והסביר לי את העלויות ואת ההבדלים בן המוצרים השונים שיש לו . סיפרתי לאבי שאני אמור להחליף את הרכב תוך 3 חודשים ,אבי ללא מחשבה מיוחדת מסר לי להגיע לפרוק והרכבה מחדש ללא עלות . נהנתי מאוד מהשרות המהיר והיחס האישי . למקום כמו על גלגלים בטוח שאחזור שוב. אבי תודה וישר כח על הכל .

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
01.05.2015
מוצר שנרכש: ארגז לאופניים 17 ליטר

המוצר נארז בקפידה ונשלח בזמן. שירות הלקוחות היה מאוד מקצועי וסבלני. מבחר המוצרים בחנות הוא מהזולים בארץ וברמה גבוהה. ממליץ מאוד לקנות מהחנות הזו ובהחלט אקנה משם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nadav
Nadav
06.03.2015
מוצר שנרכש: רמקולים ותיבות לסאב two way 6

שירות מצויין שולם בויזה טלפונית ולאחר יום הכול היה מוכן סחורה ברמה גבוה במחיר טוב מאוד שווה כול שקל. אני מאוד מרוצה מהרמקולים והקופסאות שהם ברמה הכי גבוה במחיר הכי טוב שמצאתי בארץ. אני יקנה עוד בחנות הזאת משום שיש שם מבחר גדול ושווה של פריטים לרכב..

חוות הדעת עזרה לכם?
Tomer
Tomer
26.01.2015
מוצר שנרכש: כיסוי לרכב גוטיק

הבעיה נפתרה לשביעות רצוני,למרות העיכובים אבי עשה מאמץ לפתור את הבעיה הבעיה נפתרה לשביעות רצוני,למרות העיכובים אבי עשה מאמץ לפתור את הבעיה

תגובת החנות

שלום רב. הלקוח צודק בהצגת הבעיה. אך לצערנו הטעות לא נגרמה על ידינו אל אלא על ידי שירות הדואר. המשלוחי היו משלוח דואר רשום ולא משלוח אקספרס.וכשיש בעיה במשלוח דואר רשום אין עם מי לדבר בדואר ישראל. בסניף הדואר החליפו את מדבקות הכתובות שעל החבילות בין שני לקוחות שונים וכל אחד קיבל את המוצר שהשני הזמין . לקח לנו מספר ימים כדי לאתר את הטעות ועשינו ככל יכולתנו כדי לצמצם את לוח הזמנים כדי לתקן את הבעיה. והדבר לקח כשבוע וחצי (לא חודש...)כדי לבצע את ההצלבה. הנושא לקח זמן כי גם ההצלבות נעשו בדואר רשום.ודואר רשום לוקח בין 3-5 ימי עבודה מינימום. התנצלנו בפני שני הלקוחות לאחר שהבינו מה גרם לבעיה. לא היתה שום בעיה לזכות את הלקוח על המוצר במידה והיה מבקש. גם כרגע- אין שום בעיה שיחזיר את המוצר ויקבלו את כל כספו בחזרה. מעבר לכך-עוד לפני שהלקוח כתב את חוות הדעת השלילית - הובטח לו פיצוי כספי נוסף לקנייה הבאה. אנו מתנצלים על העיכוב ותמיד משתדלים לפתור כל בעיה במהירות המירבית. בכבוד רב - על גלגלים

חוות הדעת עזרה לכם?
Yefim
Yefim
18.01.2015
מוצר שנרכש: משענת גב דר גב מדיקל

מוכר מאוד אדיב - שירות מצוין עם יחס אישי. מחיר הוגן. עשה מעבר למה שהיה חייב ומוכן לעזור. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב ושלומית
יניב ושלומית
05.01.2015
מוצר שנרכש: דיבורית לרכב bhf 1800

הזמנתי באתר דיבורית והתקשר אלי אבי והמליץ לי על דיבורית טובה יותר ויקרה יותר באותו מחיר , היתה בעיה בדואר שלא הייתה באשמתם ואבי דאג לפתרון מיידי. הייתי מרוצה והזמנתי כבר עוד דיבורית נוספת עבור אשתי. תודה רבה לאבי ולצוות של על גלגלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.12.2014
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
תום ושיר
תום ושיר
25.12.2014
מוצר שנרכש: כיסוי מושבים דמוי עור Toro

הזמנתי כיסויים מותאמים אישית לרנו פלואנס. השירות היה מצויין ועזרו לי מאד בבחירה ובהתאמה. התיאור היה מאד מדויק, וגם המחיר היה מצויין. המוצר הגיע לאחר זמן קצר. צוות החנות שמח לעזור לי ברוחב לב ובאדיבות בייעוץ איך להתקין את הכיסויים. אני מאד מרוצה הן מהשירות והן מאיכות המוצר. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אהרן
אהרן
24.12.2014
מוצר שנרכש: מנשא אפניים 970

ביקשתי לקנות מנשא אופניים. קיבלתי שירות מצוין ואמין מאלי .הזמין דגם במיוחד עבורי ,שיניתי את רצוני ולמרות כך המשיך לתת שירות מעולה. היה שווה להגיע במיוחד מתל אביב.

חוות הדעת עזרה לכם?
אילן
אילן
02.12.2014
מוצר שנרכש: כיסוי גלגל רזרבי קשיח-צבע לבן

לפני שנתיים קניתי גם מחנות זו כיסוי גלגל רזרבי דמוי עור. הכיסוי הקודם היה במצב כמו חדש כשנגנב ב-27/11 עם הצמיג הרזרבי החישוק שלו ועוד חלקים ביפו. שלחתי הודעה באתר החנות והם חזרו אלי פעמיים ביום א'. צלצלתי והזמנתי כאשר תואם שאני נוסע ביום ג' אליהם אחרי שהמוסכניק ישים את הצמיג הרזרבי והחישוק. ואכן כך היה. התקינו לי חינם את הכיסוי הקשיח. ואני מאד מרוצה מהחנות ומהמחיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
meitalwp
meitalwp
28.11.2014
מוצר שנרכש: גגון לרכב fixed point for mazda 6

מאוד מרוצה מהשירות: הטיפול היה מאוד האישי. בקשתי שיגיע אלי בדחיפות ובעל החנות הוציא שליח על חשבונו (לא היה כלול בעסקה) כדי שאהיה מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
מושיקו
מושיקו
11.11.2014
מוצר שנרכש: רדיו דיסק Max620bo

שירות אדיב ומקצועי התקנה נקייה במהירות ובמיומנות רבה חברה טובים ישרים והוגנים ממליץ בחום ובע״ה אעשה עוד רכישות הרגשה מהנה תודה חברים ;)

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
10.11.2014
מוצר שנרכש: כיסויים למושבי הרכב גקארד מפואר

הנני לקוח של החנות למעלה מעשר שנים והנני גר בצפון. אף על פי המרחק תמיד היני רוכש מוצרים לרכב רק מחנות זו.המשלוח תמיד מגיע במהירות,הזמנה בדיוק לפי הסבר והתיאור.מחירי החנות הגונים, חנות מקצועית ושירות לקוחות ברמה גבוהה,תמיד בכל פנייה יש שירות מצויין כמו כן גם יש אפשרות לפריסת התשלומים לטווח ארוך.במשלוח האחרון אבד בדואר חלק מהחבילה.יצרתי קשר עם אבי מעל גלגלים ומיד ללא ויכוח שלח לי את החסר ללא חיוב נוסף.בימינו נדיר למצוא שירות ואמינות ברמה כזאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
עודד
עודד
16.10.2014
מוצר שנרכש: מנשא אופניים 22

אני מביא סיפור עם השתלשלות אירועים שבכלל לא היתה צריכה לקרות, אבל בסופו של דבר מדובר במתן שירות טוב ולקיחת אחריות של החנות. כמו שצריך. בסוף שנת 2013 רכשתי בחנות על גלגלים מנשאי אופניים של חברת yakima מדובר שם המוכר היה אבי, המנשאים הורכבו על גג הרכב והשירות היה טוב. בחלוף הזמן כשמונה חודשים המנשאים החלידו, עליהם קיבלתי אחריות למשך שלוש שנים אבי מעל גלגלים אמר שיבדוק הבעיה ולקח אחריות ודאג לספק לי שירות לתיקון הבעיה כפי שכתבתי בתחילה- מדובר בהשתלשלות אירועים מצערת שבכלל לא היתה צריכה להתרחש. נגרמה לי אי נעימות רבה, נדרשתי לנסוע מספר פעמים לחנות להשאיר המנשאים, ונוצר מצב שלא יכולתי להשתמש במוצר לאורך תקופה. עם קצת יותר הסבר לגבי הרכב החומרים מהם עשוי המנשא (ניתן להבין שהם עשויים מאלומיניום אך הוברר כי חלק מהמנשא עשוי ברזל צבוע) הייתי שוקל לקנות מנשאים מסוג אחר והבעיה היתה נמנעת. יחד עם זאת, משהתגלו הבעיות, לקחה החנות (אבי) אחריות ודאגה לספק פתרון.

תגובת החנות

שלום רב. הלקוח רכש אצלנו מנשאי אופניים ממתכת לגג הרכב . המנשאים שנרכשו הם מנשאים מעולים ואיכותיים מדגם PR3030 הלקוח קיבל הסבר מפורט על כל מנשאי האופניים רמות המחירים והחומר מהם הם עשויים. הלקוח החליט לרכוש את הדגם ממתכת ורכש אותם במחיר מאוד מוזל . מכרנו למעלה מכמה מאות מנשאים כאלו ומעולם לא חזר אפילו מנשא אחד על תקלה כלשהיא. המנשא משולב מתכת ואלומיניום כאשר החלק המתכתי צבוע לחלוטין כדי למנוע חלודה. היצרן נותן 3 שנים אחריות לכל פגם במנשא. הלקוח הביא שני מנשאים עם סימני חלודה מתקדמים ביותר. אנחנו מעולם לא נתקלנו בדבר שכזה. כנראה המנשאים שכבו במקום שהיה מוצף מים ושהו במקום כמה זמן די ממושך כדי להגיע למצב גרוע כל כך . למרות ששום יצרן בעולם לא נותן אחריות על מקרה שכזה - הצענו ללקוח שירות ופתרון. הלקוח הגיע אלינו בסך הכל פעמיים. פעם אחת הוא הגיע עם המנשאים והוריד מנשא אחד לשלוח לבדיקה ופעם שניה כדי להביא את המנשא הנוסף. כל לקוח רוכש מוצרים לפי התקציב שהוא מוכן להשקיע. לכל יצרן יש רמות מנשאים שונות. אם הוא היה רוכש מנשא מאלומיניום - מקרה שכזה ( למרות שמעולם לא חזר שום מנשא על תופעה שכזו - מאחר שלדעתנו המנשא פשוט טבל במים תקופה ארוכה) לא היה קורה. חברת YAKIMA היא חברה עולמית שמוכרת את מוצריה בכל העולם ולא רק בישראל.ותופעה כזו היתה מופיעה גם אם הוא היה רוכש מנשא מתכת של חברות אחרות כמו AUTOMAXI THULE RHINO ועוד. ומשאיר גם אותם מוטבלים במים תקופה ארוכה. אנו מוכרים את כל סוגי המנשאים בכל רמות המחירים - ונותנים שירות מעולה גם אם המוצרים עברו את תקופת האחריות או ניזוקו כתוצאה משימוש לא נכון ותחזוקה לקויה. בכבוד רב . צות על גלגלים

חוות הדעת עזרה לכם?
2 3 4 5 6 7 8
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון