
זה זמן מה (כשנה) שאני רוכש דרך א&א ציוד היקפי רב למחשבים עבור החברה בה הנני מועסק. עד כה השירות אדיב במיוחד. המשלוח מהיר. ומעולם לא נתקלתי בבעיה או תקלה במוצרים שרכשתי דרכם. ותמיד המחיר הזול ביותר.

זה זמן מה (כשנה) שאני רוכש דרך א&א ציוד היקפי רב למחשבים עבור החברה בה הנני מועסק. עד כה השירות אדיב במיוחד. המשלוח מהיר. ומעולם לא נתקלתי בבעיה או תקלה במוצרים שרכשתי דרכם. ותמיד המחיר הזול ביותר.

אבא שלי קנה בא.א. מחשבים וסלולר בסניף נשר סמארטפון מסוג גלקסי 3 נאו, אצל בחור בשם חן. חן היה אדיב ונתן שירות מצויין מעל ומעבר למצופה, הסביר לאבא שלי הכל על המכשיר, העביר לו זיכרונות ותכנים, התקין לו כל מה שביקש, וקיבל את הטלפון מוכן לשימוש. אנחנו מודים לחן על השירות האדיב, המקצועי והמעולה שנתן לאבא שלי, המכשיר שרכש מצויין ופועל במהירות, השימוש בו קל ויעיל ביותר, ובדיוק בהתאם לציפיות. תודה רבה על העזרה הגדולה והשירות המצויין ושירבו אנשים כמו חן.

הזמנתי ביום שישי (טלפון סלולרי מסוג LG G3), מיד אישרו את ההזמנה, ביום א על הבוקר התקשרו לשאול איזה צבע אני רוצה את הכיסוי ועוד באותו יום ההזמנה אושרה ונמסרה למשלוח. למחרת (יום ב בבוקר) הטלפון כבר היה אצלי ביד. שירות מעולה, יעיל ומהיר. כל הכבוד!

הזמנתי דרך האתר בקלות ובמהירות (מקבלים פייפאל). המוצר הגיע כבר למחרת עם שליח. המוצר הגיע ארוז היטב ובמצב תקין. אני ללא ספק אזמין שוב בחנות הזו.

ההזמנה המקורית שלי אבדה בזכות דואר ישראל. החברים בחנות הגיבו במהירות לפנייה שלי ושלחו לי מחדש את הפריטים, בלי ויכוחים ובלי עניינים. ככה עושים עסקים. כל הכבוד, ואקנה מכם שוב בעתיד.

אני מרוצה מאוד משרות של חברה. קיבלתי מוצר שהזמנתי במהירות. קל ונח להזמין דרך אינטרנט. הרבה אופציות לתשלום. תודה רבה.

הגעתי לחנות (סניף נשר) שירות מעולה הצוות מוכרים נורא מקצועי ומבין עניין הרגשתי כמו בבית התייחסו אליי בצורה מדהימה ונתנו לי שירות מעל המצופה אני ממליץ בחום לקנות בחנות הזאת

הזמנתי את הכרטיס המסך דרך האינטרנט וקיבלתי שירות מהיר ומקצועי. אפילו שהזמנתי את הכרטיס בפתיחת הסניף בנשר קיבלתי אותו בלא שום עיקובים. מנהל הסניף בנשר הוא פשוט בחור תותח, מראה שאכפת לו מהלקוחות שלו, משהו שחסר מאוד בשוק. המוצר הגיע תקין, בלי שום פגמים וגם היום כ3-4 חודשים הוא עובד כמו שצריך, לא מתחמם, לא מרעיש. סה"כ אני מציע לכם לקנות מהם, במיוחד מסניף נשר, אתם תקבלנו שירות יוצא דופן!

הזמנתי דרך האתר ביום רביעי ח' בשבט מסך מחשב ובחרתי באופציה של משלוח עד הבית לאחר כעשרים דקות כבר קיבלתי הודעת sms שהמשלוח יצא. למחרת כבר הגיע המשלוח. זאת פעם שניה שאני רוכש בחנות ואני מרוצה.

הזמנתי טלפון לבן כיוון שהיתה אופצית בחירה באתר. כאשר התקשרו אלי מהחנות לאשר את ההזמנה אמרו שאין לבן, רק שחור, ויכולים להציע לי טלפון דומה (dual sim) בלבן. בהתחלה מאד התרעמתי על כך שהיתה אופצית בחירה ללבן באתר ובפועל צבע זה לא היה במלאי, וכן שמציעים לי טלפון שלא ביקשתי. מכיוון שרציתי את הדגם שאותו הזמנתי התעקשתי על פיצוי כלשהו כיוון ש"בניתי" על טלפון לבן. חזרו אלי ונתנו לי מגן מתנה. חשוב לציין כי שמתי לב שבעקבות ההערה שלי הורידו את האופציה ללבן מהאתר. בסופו של דבר קיבלתי את הטלפון במהרה, ארוז טוב באריזתו המקורית וגם את המגן. הפיצוי אמנם זניח אך מראה על שירות ללקוח ורצון לרצותו. אני ממליצה לקנות בחנות זו.

שירות טוב ומהיר. גם לאחר ההזמנה, כשהיה לי משהו לברר, ענו מהר ובאדיבות. לבקשתי שלחו גם בכתב את פרטי האחראיות, ללא בעיה ומיד.

עשיתי הזמנה דרך האתר, קל ונוח בביוחד. כמו כן לאחר רכיש הטלפון סלולרי יש אופציה לשידרוגים. אז רכשתי גם כיסויי אל הדרך יום למחרות התקשרתי לבדוק הפריט זמין במלאי- דיברתי עם נציגה שנתנה לי מענה לכל השאלות שלי. הטלפון הגיע תוך 4 ימים. תודה רבה לכם אל השירות ,אמינות ומוצרים איכותיים. ממליצה לכם בחום לקנות באתר זה.

הזמנתי דרך האתר. נשלח מידית כולל מספר שטר מטען בדואר ישראל, וקישור לאתר הדואר. מספר שטר המטען חשוב למעקב. לראיה עד היום לא קיבלתי הודעה מהדואר. בקיצור הכל "תיקתק".

הזמנתי מהאתר מארז חיצוני USB 3 וקיבלי מארז USB 2, מוצר זול יותר. פניתי לשירות הלקוחות הטלפוני והנציגה טענה שמה שהזמנתי זה מה שקיבלתי, כאשר כתוב בצורה ברורה גם בקבלה שמדובר בדגם USB 3 ולא בדגם USB 2 שנשלח אלי (SUB2A8), כאשר הנציגה התעקשה שלא כך הדבר, ומדובר על מוצרים זהים וכן שהמחיר השתנה מאז הזמנתי בנובמבר. הנציגה חזרה אליי לאחר מכן שוב וביקשה שאשלח לה את המוצר בדואר על חשבוני, כשסירבתי משום שמדובר במוצר ששוויו מתחת ל100 ש"ח ולא יתכן שאגש לדואר על חשבון זמן עבודה ואשלם שם גם על משלוח, והצעתי לזכותי על ההפרש בין המוצרים, טענה שלא תוכל לעזור.

בדקתי מוצרים ומחירים במשך תקופה ארוכה יחסית (כשבועיים). בחרתי בחנות זו כיוון שהם מקבלים פיי-פאל. אבל כשביצעתי את ההזמנה גיליתי שהמחיר עלה. גם היום אחרי שהמוצר אצלי והתפניתי לכתיבה גיליתי שהמחיר עלה שוב.

חנות מעולה, עם צוות מוכרים אדיר שעוזר,מייעץ, מפנק ,והכי חשוב סבלני. קניתי מחשב ומדפסת למשרד ומכשירים ניידים עבור העובדים שלי- קיבלתי את המוצרים הכי טובים שיש וגם כיסויים לניידים במתנה מומלץ ביותר - כמובן שאחזור לקנות אצלכם שוב, שוב, שוב ושוב וכמובן שאמשיך להמליץ אלכם כרשת אמינה.

ביצעתי הזמנה דרך האתר, הגיעה תוך 4 ימים. פעם ראשונה שקניתי אצלכם דרך האתר - קל,נוח,זול ומוצר טוב תודה רבה לכם על האמינות

היה מדהים. טלפון אחד לסניף, שאמר לי לדבר עם הסניף הראשי, אישור שהמוצרים במלאי, ביצוע הזמנה, למחרת החבילה אצלי. מאוד מעריך שירות לקוחות כזה שהכי חשוב לו לשמור שהלקוח יהיה מרוצה. אחזור לקנות כאן וגם אמליץ לאחרים.

ניסיתי להזמין מעבד core i5 דרך האתר וביקשתי שיחזרו אליי. אף אחד לא חזר אליי. התקשרתי לטלפון באתר, אמרו לי להשאיר מספר ויחזרו אליי. אף אחד לא חזר. התקשרתי שוב, ושאלתי מה קורה? שוב ביקשו פרטים כדי לחזור אליי (יד ימין לא מכירה את יד שמאל?). הבטיחו לי שתוך 10 דק' יחזרו אליי. לא 10 דק' ולא שעה. התקשרתי שוב וביטלתי את ההזמנה. הבן אדם שענה לי אפילו לא ניסה לשכנע אותי ולא התנצל. חברה, המלצה חמה, אל תקנו מהם. שירות גרוע!
התקבלה הזמנה משולמת דרך האתר. הפריט היה במלאי. ומוכן לשליחה. אנחנו יוצרים קשר אם הפריט מתעכב או חסר במלאי. ראינו שההזמנה היא תקינה. לא היה צורך לחזור ללקוח. כשהתקבלה בקשה לחזור אליו- חזרנו לא היה מענה. לאחר מכן לקוח פנה שוב -ביקש לבטל שאלנו למה רוצה לבטל - אמר כי אף אחד לא חזר אליו.

עשיתי הזמנה דרך האתר. אתר ידידותי וקל לשימוש אגב. יום למחרת קיבלתי מייל וסמס על זה שהמוצר כבר נשלח בדואר וקיבלתי מספר מעקב. אחרי 3 ימים המוצר כבר היה אצלי. תודה רבה לכם על השירות המהיר ומוצר נהדר.

אחלה מוצר ואחלה חנות, שרות הלקוחות יעיל מהיר ואפקטיבי, המוצר יצא בדואר למחרת ההזמנה בדואר רשום והגיע בזמן. המוצר מקורי ואיכותי ביותר.

הגעתי לחנות בהתלבטות גדולה לגבי ,איזה מכשיר עדיף לי לרכוש, בגלל שבמשך כמה שנים היה לי איפון. נכנסתי לחנות ולהפתעתי לטובה.פגשתי צוות מוכרים מדהים ומקצועי עם סבלנות רבה. שעזרו לי לקבל החלטה די קשה- לעבור מאיפון ל LG. המכשיר פשוט מדהים- קיבלתי הסבר מפורט מהמוכר על שימוש המכשיר.. חברים ממליצה לכם בחום לעבור את חווית הקניה בחנות זאת

צלצלתי לוודא שהמוצר זמין. נעניתי תוך שתי דקות. קיבלתי מענה לכל השאלות ששאלתי (החלפה במידה ויש פיקסלים שרופים, משך הזמן עד לקבלה, וכו) מילאתי הזמנה ברשת. היתה חסרה אפשרות משלוח דרך צ'יטה ואשר תוקנה במהלך שיחת הטלפון. המסך הגיע ליעדות בתוך 48 שעות. לאורך כל התהליך ליווה אותי גרישה עם המון מוטיבציה. תענוג. אגב.. גם המסך תענוג. תודה רבה

חנות אמינה, איכותית וזולה מבחינת מחירים. ביצעתי הזמנה דרך האתר, הכל הלך בקלות והמוצר הגיע מהר יחסית. בהחלט הייתי קונה שוב מהחנות.

אתר קל לשימוש, מוצר טוב וזול ושליחה מהירה (הזמנת׳ ב יום ג וקיבלתי ביום ה בדואר ישראל). המור היה באריזה מקורית.