הזמנתי את הטלפון כאשר סמכתי על ההבטחה שאקבל את המוצר תוך 7 ימי עסקים,
לאחר שלא קיבלתי את המוצר בזמן האמור, קיבלתי במקרה מכשיר אחר במתנה ממשפחתי, התקשרתי וביקשתי לבטל ושהזכו אותי, הנציג של החנות אמר שאחוייב בדמי ביטול של 5% ובנוסף בדמי משלוח. הסכמתי לזה, הנציג אמר לא להסוף את המוצר מהדואר והוא אמור לקבל את המוצר תוך שבועיים ואז לזכות אותי.עבר שבוע,שבועיים,שלושה,ארבעה, חודש, כאשר אני מתקשר כל שלושה ימים ושואל מה קורה עםנ הזיכוי, הנציגים סיפרו לי סיפורים, ולבסוף אחרי יותר מחודש אמרו שאני אשם ואני הייתי צריך להסוף את המוצר..., בסוף הם סירבו לברר בעצמם עם הדואר ואמרו שאני חייב ללכת בעצמי לברר איפה נאבד המשלוח, למצוא אותו ואז לשלוח אותו בעצמי בחזרה עם חברת שליחויות (על חשבוני) ורק אז הם יבדקו את המוצר ויכול להיות שיזכו - וכמובן לא זיכוי מלא אלא בניכוי דמי ביטול ודמי משלוח.... בקיצור גם עצלנים גם שקרנים וגם חצופים. בקניות הבאות שלי אדע שעדיף להזמין מחנות אחרת לשלם 5 שקל יותר אבל לא להתעסק עם החצופים האלה...
תגובת החנות
לקוח הזמין את המוצר 26/07/2015 בשעה 08:36 בבוקר
כבר באותו היום המשלוח יצא אליו עם דואר ישראל
לאחר 2 ימי עסקים הלקוח התקשר והתחרט וביקש לבטל את ההזמנה בגלל שקיבל מתנה מההורים טלפון ליום הולדתו.
נאמר ללקוח שהמוצר כבר נשלח אליו אך אין שום בעיה לבטל את ההזמנה עליו לשלוח אלינו את המוצר בחזרה לאחר שיאסוף אותו מהדואר.
הלקוח לא רצה לשלם עבור המשלוח בחזרה, ניתנה לו אופציה אחרת - שלא לאסוף את המוצר מהדואר, ושהמוצר יחזור לשולח (אלינו) אנו נזכה אותו פחות ביטול עסקה כחוק (5 אחוז + 15 שקלים עבור המשלוח)
הלקוח הסכים לתנאים הללו.
כבר מאותו רגע כל כמה ימים הלקוח התחיל להתקשר ולשאול מה בגורלו של הזיכוי שלו, הוסבר ללקוח שעדיין לא קיבלנו את המוצר וזה יכול לקחת מעל חודש ימים.
כיוון שהמשלוח צריך להגיע תוך 7 ימי עסקים אליו ולחכות לאיסוף שלו מהדואר ולאחר כשבועיים שהוא לא אסף לחזור בחזרה לשולח.
התשובה הזו לא סיפקה את הלקוח, כיוון שהוא רצה את הכסף בחזרה באותו הרגע
הלקוח בחר להכפיש את שמינו הטוב, למרות שאנו עשינו את כל המאמצים להגיע להסדר מולו, ומלכתחילה הוסברו לו 2 האופציות, הוא בחר בדרך הארוכה.