
קיבלתי שירות טוב מאוד בסניף הרצליה. באתי עם תקציב לא גדול כל כך לטלפון. התכוונתי לקנות LG G3 שהיה בתקציב שלי רק בייבוא מקביל. המוכר הסביר לי את הסיכונים שקיימים בייבוא מקביל והחלטתי לקנות רק מיבואן מורשה. בסוף יצאתי מרוצה מהשירות ומהמכשיר עצמו - סמסונג J7. המוכר אפילו עשה לי הנחה מסוימת במחיר כדי שיתאים לתקציב. קצת ניסה לדחוף לי אביזרים נלווים שלא רציתי אבל במסגרת הטעם הטוב. בקיצור חוויה חיובית.























