
לא להאמין שקיים דבר כזה בישראל - ביקשתי דגם שלא היה להם בחנות (לבן) אמרו שיבדקו עם היצרן ויום אחרי זה המוצר אצלי כפי שביקשתי במהירות הבזק ובמחיר מעולה. כל הכבוד - כן ירבו

לא להאמין שקיים דבר כזה בישראל - ביקשתי דגם שלא היה להם בחנות (לבן) אמרו שיבדקו עם היצרן ויום אחרי זה המוצר אצלי כפי שביקשתי במהירות הבזק ובמחיר מעולה. כל הכבוד - כן ירבו

ההזמנה היתה קלה נוחה ומהירה. אתר ידידותי וקל להתמצאות, והמחירים הם באופן סדרתי מהזולים אם לא הכי זולים שמצאתי גם בבדיקה מול חנויות שלא מופיעות בזאפ. המשלוח היה מהיר והגיע תוך ימים ספורים, בפרט כשמשלוח ע"י נציג הוא במחיר נוח מאוד (מסובסד?) מה שעוזר להתגבר על הטירטור של דואר ישראל. אבל גולת הכותרת היא השירות. כשבועיים לאחר שקניתי את לוח האם, בשל בילבול בסוגי התושבות למעבד, נגרם בטעות נזק בלתי הפיך לפינים של תושבת המעבד. כשפניתי לחברה, ושלחתי את המוצר, הובהר שמדובר ב"נזק פיזי" אבל החברה יזמה על חשבונה ומיוזמתה פנייה ליצרן בבקשה לתקן/להחליף את החלק הפגום. לוח אם בשווי 750 שקל ניצל הודות לנכונות לעשות את כ-ל מה שאפשר וליוזמה של הנציגים והתכנאים של א&א. היום אם אני צריך מוצר שיש אצלם, אני קונה רק אצלם כי אני יודע על בשרי שיש אבא ואמא למוצרים שאני קונה.

חבל שחייב להרשם כדיי לקנות באינטרנט אבל חוץ מזה הכל קל ונוח ואפילו מקבלים פייפל. אקנה שוב בהחלט.

חיפשתי טאבלט לאשתי. עשיתי הזמנה טלפונית, ביקשתי גם מתנה - נרתיק. הסברתי לנציג מכירות שזה מתנה ליום הולדת. קיבלתי הכל מה שביקשתי.גם עשו לי הנחה למוצר וגם נתנו לי מתנה. תודה רבה.

שירות מתחת לכל ביקורת. רכשתי אצלהם סלולרי (ביבוא מקביל). המכשיר הפסיק לעבוד (לא באשמתם כמובן). שמתי את המכשיר לתיקון אצלהם ונאמר לי שזה יקח עד 21 ימי עסקים! ושאינם מספקים מכשיר חלופי. הם לא מעדכנים, לא נותנים סטטוס וצפי לקבלתו חזרה, ובינתיים למעלה משלושה שבועות אני עם טלפון ישן, שזה סיוט. בלתי אפשרי להגיע למעבדה שלהם ישירות בטלפון, תמיד מבקשים להשאיר פרטים, וחוזרים אליך אולי פעם אחת על כל שלושה טלפונים. לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות שם או לעשות שימוש במעבדה זאת. שירות מזעזע.

מצאתי מוצר שחיפשתי באתר 1pc.co.il. מחיר היה הכי זול בארץ. הזמנה עשיתי בקלות ונסעתי לקחת לסניף ראשי בנתניה. בחנות היה תור, אבל לא חכיתי דקה כי הזמנה היתה מוכנה במחסן ורק חתמתי וקיבלתי אותה. בטוח שאחזור שוב.

רכשתי מצלמת אבטחה לעסק. מלבד המחיר המעולה, קיבלתי שירות מקצועי ואמין הכולל הזמנה ספציפית בעבור מוצר שרציתי. המוצר הגיע מהר. ממליץ מאוד, ולבטח אחזור לקנות מהם!

חוויה מצוינת, מכל הבחינות. המבחר והנוחות בקניה היו מצוינות, ממשק הקניה והתשלום מאוד נוחים ופשוטים. המוצר הגיע תוך 4 ימים בלבד! עטוף בצורה מוגנת ומאובטחת. בנוסף, אפשרות התשלום דרך Paypal נוחה, פשוטה, מהירה ובטוחה ואני ממליץ עליה מאוד. אחת הסיבות העיקריות שבחרתי בחברה זו.

קניתי את המחשב בחנות שברחוב הצורן, נתניה. תהליך הקנייה נעשה מול המוכר טל שהיה מקצועי וכלל בירור צרכים, הסברים מקצועיים על סוגי המחשבים ובקיצור תהליך קנייה וחוויה כמו שצריך. תמשיכו כך. צביקה

באתי לקנות ראוטר חדש לבית, שירות טוב ומקצועי ודוידי המוכר עשה את הקנייה נעימה מאוד.

המוצר לא היה במלאי ודאגו להביא לי אותו באותו יום במרחק של כמה שעות!!! במחיר תחרותי ששובר את KSP ואייבורי!! שירות יוצא דופן, הפתעתי לטובה, אין רשת שנותנת כזה שירות בימינו, שנלחמים ככה על לקוח שרק יקנה אצלם ויהיה מרוצה. שאפו ענק, אחלה חנות, בינתיים המוצר עוד לא נפתח אבל עושה רושם שרמת השירות גבוהה מאוד וגם אם חס וחלילה יקרה משהו יש גיבוי. תודה רבה!

היה מהיר וקל. ולא נתקלתי בשום בעיה. המוצר הופעל ועבד כראוי ונתן את התוצאות שציפיתי ממנו.

לא פעם ראשונה ולא שנייה שקניתי דרכם- שירות, מהירות, יחס ודיוק שלא מוצאים היום יותר. באמת.

חנות כמו פעם, שירות מצויין ואדיב. יש את כל הציוד שצריך במחירים תחרותיים. בכל בעיה יש עם מי לדבר.

החנות פירסמה באתר מכשיר עם מפרט טכני מרשים במחיר נמוך. נסעתי במיוחד לחנות, כדי לגלות שפרסום היה מטעה. אין להם את המכשיר - לא במלאי, וגם אין אפשרות להזמנה. הוא פשוט לא קיים. לעומת זאת, הציעו בנדיבותם לקנות מכשיר אחר, עם מפרט כמעט זהה למה שפורסם, במחיר הגבוה ב-20%. כשביקשתי שיקחו אחריות על הפרסום המטעה, התלבטו ארוכות, והגיעו למסקנה שיש מקום להנחה של 10 ש"ח. בקיצור, להתרחק.
לאחר בדיקה המוצר נמצא במלאי בכל הסניפים וגם ניתן להזמנה. המפרט הטכני תואם למוצר ובנוסף קיים קישור לאתר היצרן. אנו תמיד ממליצים לבדוק את המפרט הטכני באתר היצרן לפני הרכישה, כי קיימים הרבה דגמים דומים עם מפרטים שונים. חברתנו ידועה בשירות שהיא מעניקה ללקוחותיה ומשתדלת לסייע ככל שניתן.

רכשתי טלפון לסבתא. המוכר שטיפל בנו היה מאוד אדיב וסבלני, הסביר הכל על הטלפון לסבתא. ממליצה בחום על החנות.

הגעתי לחנות כאשר הסוללה של הטלפון אינה תקינה,הפנו אותי למעבדה ושם קיבלתי שירות טוב ומצוין, החליפו לי סוללה במחיר סביר מבלי להמתין יותר מידי. כמובן שאחזור שוב לחנות מומלץ בחום !

אחלה מוכרים שירותיים מאד ומקצועיים ברמה. נהנתי ואין ספק שאחזור בעתיד לשירות מצויין כמו שקיבלתי מגרישה וגיל, בזכות אנשים כאלה יש לכם שם טוב. תצליחו!

קניתי את המוצר דרך אתר אינטרנט אחרי כמה ימים המוצר הגיע שירות מצויין מחירים טובים

כטכנאי מחשבים אני רוכש מזאפ הרבה וכבר שבעתי מטריקים של המוכרים שעולים לראש הרשימה בשיטות של שוק הכרמל... ואח"כ תמיד ימצאו דרך להוציא ממך את המחיר האמיתי ... לעומת זה כל פעם שאני קונה מא.א אני נהנה מהיושר של איש המכירות גרישה . בלי טריקים ובלי שטיקים יש - יש אין - אין מחיר זה מחיר וסחורה זה סחורה. אתה יודע בדיוק כמה תשלם ואתה יודע בדיוק מה תקבל ויכול להיות בטוח שהכל חדש ומיבואן רשמי בלי קומבינות... בנוסף , כיף לקנות ממוכר שגם מבין מאוד בתחום באמת ולא אומר רק את מה שמשתלם באותו שבוע... בקיצור ממליץ לכולם!

הזמנתי אתמול בצהריים. השליח מסר את החבילה אחרי פחות מ-24 שעות מה צריך יותר? כלום. רק בריאות.

קל, מהר, פשוט, זול. אני תמיד חוסך בזמן שלי. מזמין דרך האינטרנט ועל הדרך בא לאסוף מחנות את ההזמנה שמוכנה כבר תוך שעה.

המון תודה. המוצר היגיע מהר, ארוז כראוי. מצלמה איכותית ועונה על הדרישות שלי. שוב תודה לצוות החנות

חוות דעתי בנוגע לרכישה מחברת א&א. מוצר הגיע בזמן.שירות מהיר ומעולה.דיוק בזמנים.שירות לקוחות שנותן מענה מידי.בדואר אלקטרוני ובטלפון ממליץ בחום. תומי