רכשתי לפני כשנה ביבואן לא רשמי דרך חנות זו,המשלוח היה בזמן ,לאחר כ8 חודשים של שימוש סביר קרתה לי התקלה המדוברת והמכשיר שלי שבק חיים בגלל הלוח אם הפגום ,שהתקשרתי לברר עם נציגה מה עושים היא אמרה לי שעליי לחכות 21 ימי עסקים או אולי 30 ימי עסקים כי יש "עומס" על המעבדה ושהם לא מספקים טלפון חלופי ועליי להסתדר , לשלוח להם את המכשיר וכך היה שלחתי להם בדואר אקספרס ,ומאז משהו כמו 7 8 שיחות בזמנים שונים שאני מנסה להשיג את המעבדה כדי לברר מה קורה עם המכשיר אבל כל פעם הם לא זמינים ומעבירים אותי למרכזייה חיצונית שם דורשים שאני ישאיר פרטים ויחזרו אליי ,אבל ניחשתם נכון לא חזרו אליי אפילו פעם אחת! . בקיצור המכירה מהירה ,השירות לא לעניין בכלל .
תגובת החנות
שלום רב, המכשיר המדובר הגיע לתיקון בתאריך 10.07.16 ונשלח למעבדת היבואן. כמו שרשום בכתב האחריות היבואן הפרללי מתחייב לתיקון תוך 21 ימי עסקים המסתיימים ב07.08.16. אנו בא&א מחשבים רגישים מאוד לנושא ההודעות הקוליות אותם הלקוחות יכולים להשאיר כאשר כל העמדות תפוסות. לאחר בדיקה מול המעבדה התברר שניסו ליצור קשר עם הלקוח כמה פעמים ובסופו של דבר אף דיברו עם הלקוח ובדקו את סטטוס התיקון. צר לנו אם הלקוח הרגיש הזנחה כלשהי מצדינו. אנו עושים את כל המאמצים על מנת שמכשירים מסוג זה (LG G4) יחזרו אל הלקוחות כמה שיותר מהר אך כידוע בדגם זה התגלתה תקלת יצרן ובאמת עומס על המעבדות גבוהה מהרגיל.