מפרסם ב-zap מאז 2007

1PC - עמוד 43

מחשבים, סלולר וציוד היקפי (2 סניפים)

3.93 / 5 ממוצע מבוסס על 29 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: 1pc.co.il
בעלים: א. א מחשבים בע"מ
נמצאו 1292 חוות דעת גולשים על 1PC
mo
mo
12.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 16GB

הזמנתי פלאפון בצבע אחד ולצערי הגיע בצבע אחר, למרות שוידאתי טלפונית שהצבע קיים במלאי ובהזמנה ציינתי שאם אין את הצבע אז שיבטלו את ההזמנה.

תגובת החנות

על פי בקשה של הלקוח החלפנו לו מכשיר עם צבע שהוא ביקש.

חוות הדעת עזרה לכם?
chen
chen
12.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Redmi note 3 Pro 32GB

לצערי הרב, למרות הביקורות, ממליץ להתרחק. לפני כשבועיים ביצעתי רכישה של מכשיר Xiaomi Redmi note 3 Pro 32GB במחיר 850 שקלים, ביקשתי שיחזרו אלי טלפונית לנתינת פרטי אשראי, הכל טוב ויפה. יום למחרת חזרו אלי, אמרו לי שאין את המכשיר כרגע במלאי. הציעו לי לקנות את המכשיר הנ"ל ב16GB (שונה לחלוטין ברכיביו מה-32GB) ויוסיפו לי כרטיס זיכרון של עוד 32GB על אותו מחיר או שאמתין להגעת המוצר הנ"ל - הוא בהזמנה. בחרתי להמתין. חשוב לציין שבכל זמן ההמתנה המחיר של המכשיר אצלם עלה כבר ל-1000 שקלים. אתמול (אחרי שבועיים) חזרה אלי נציגת המכירות ואמרה שבסוף אין להם את המכשיר ולא תהיה הזמנה בקרוב. שתי שאלות שאלתי: 1. אם כך, למה לקח שבועיים לתת תשובה - אמרו שהם המתינו לתשובת הספק מחול. 2. אם באמת אין את המכשיר, אז למה באתר הוא כן יוצא למכירה? תשובת נציגת המכירה: מוכרים אותו באחריות של יבואן אחר ולא יבואן מקביל (לא אמרת הרגע שאין לכם אותו?). מה שהם לא יודעים - לפני מספר ימים רציתי לבדוק אם המכשיר קיים במלאי. התחזתי ללקוח בשם אחר (בזמן שאני עדיין ממתין להזמנה שלי), התקשרתי לשאול אם יש במלאי, ואכן היה אותו במלאי. אותו המכשיר שחיפשתי עם אותה תעודת אחריות ואותם הפרטים בדיוק, רק ב-1000 שקלים. בקיצור - אין אמינות ורק שקרים. אין בעיה שלא רציתם למכור ב-850 שקלים כי לא שווה לכם אולי, אבל למה לשקר ו"לסובב" אותו?

תגובת החנות

במכירות של Black Friday היו כמה מוצרים שאזלו מהמלאי. ביניהם גם דגם של טלפון שהלקוח הזמין. הסברנו ללקוח שאותו מוצר נגמר במלאי לא רק אצלנו, אלא גם אצל היבואן הרשמי. כמו כן, מאחר ומדובר בסוף דגם, יבואן לא ידע אם יקבל אותו שוב. הצענו ללקוח כמה אפשרויות טובות לשינוי או שדרוג הזמנה. הוא לא הסכים ואמר שמוכן להמתין עד שהמוצר יגיע. מחובתנו לציין, שלא חייבנו את הלקוח עבור אותה הזמנה והייתה לו אפשרות לפנות לכל חנות אחרת ולרכוש כל מוצר שהוא רצה. לאחר שבועיים קיבלנו כמות קטנה של המכשירים המדוברים מהיבואן הרשמי, עם אחריות של שנתיים וכמובן במחיר יותר גבוה מאשר היה בBlack Friday. יצרנו קשר עם הלקוח ועדכנו אותו על כך, ואם הוא עדיין מעוניין במכשיר, נספק לו אותו בתוספת תשלום סמלית של 50 ₪. לצערנו הוא לא הסכים, וביקש לבטל את העסקה לאלתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Bat Sheva Herman
Bat Sheva Herman
11.12.2016
מוצר שנרכש: דיסק קשיח SSD SSD

מהירות המשלוח אמנם צויינה שתהיה איטית אך אכן היתה איטית אך לא זאת הבעיה אני השארתי למעלה מ3 הודעות לחברה ביום ההזמנה !!! בנתיים כבר עברו שבועיים ולא קיבלתי מהם שום תגובה !!!! גם הודעות באתר וגם הודעות במייל - שום תגובה לא נתקבלה ! ההודעות היו בנוגע להזמנה - הם שלחו לי את ההזמנה מבלי לשים לב בכלל להודעות מוכר שאיננו מגיב לדעתי כדאי להימנע מהזמנה דרכו... מיותר להוסיף...

תגובת החנות

במקרה שכל הפרטים המוזנים בעת הזמנה תקינים (שם, טלפון, כתובת והצלחת התשלום), לא נוצר על ידינו קשר יזום עם הלקוח. כמו כן, בכל שינוי סטטוס של הזמנה (הזמנה התקבלה, הזמנה בטיפול, הזמנה נשלחה ועוד...) לקוח מקבל הודעה על כך, גם למייל וגם לסלולארי. הלקוחה הנידונה קיבלה עדכון בזמן אמת באמצעות שירות ההודעות. המשלוח שהוזמן על ידה הגיע בזמן המובטח, תקין ובאריזה סגורה ומסודרת. נציגת שירות הלקוחות חזרה כמה פעמים ללקוחה, אבל ללא תשובה מצידה. כמו כן הושארו לה הודעות.

חוות הדעת עזרה לכם?
stan
stan
07.12.2016
מוצר שנרכש: כונן קשיח 500GB HGST 2.5" 7200 Sata 7mm

באתי לקנות כונן קשיח, המוכר אלכס קיבל אותי מאוד יפה, עזר לי בבחירת המוצר, והמליץ לי מה עדיף לקחת. קיבלתי שירות מעולה. ההתרשמות עולה על כל הציפיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Marie
Marie
01.12.2016
מוצר שנרכש: מחשב נייד X540LA-XX103T

הזמנתי מחשב נייד ובעת ביצוע ההזמנה התווספו למחיר 42 ₪ כ"ריבית", ולפני השלמת ההזמנה צלצלתי לחברה והנציג אמר שמדובר בטעות ויזכו אותי בגין סכום הריבית ביום ראשון, ואז המתין שאשלים את ההזמנה ואמסור לו את מספרה. לאחר ביצוע ההזמנה סכום הריבית עלה ל-59 ש"ח, מה שחיזק את המסקנה שמדובר בטעות. לאחר שלא חזרו אלי, ביום שני צלצלתי מיוזמתי לחברה ונמסר לי שמדובר בריבית על PAYPAL וכי לא יזכו אותי, למרות שהסברתי שזה מה שהובטח לפני שהשלמתי את ההזמנה ואחרת לא הייתי מזמינה או לא הייי משלמת בפייפל. כך מסרה לי גם הנציגה וגם אלדד, המנהל איתו ביקשתי לשוחח. ביקשתי לזכות אותי בגין הריבית או לבטל ההזמנה. לאחר בירור אלדד אמר שאקבל זיכוי. באותו יום קבלתי SMS שהמחשב נמסר לחברת השליחויות והוא בדרך. לאחר 3 ימים המחשב עדיין לא הגיע וצלצלתי לחברת השליחויות, שמסרה לי שההזמנה בוטלה ועלי לפנות לחנות. אינה מטעם החברה מסרה לי שההזמנה שלי בוטלה לבקשתי, וכאשר ביקשתי לדבר עם אלדד שוב הוא הסביר שלמעשה לא התכוון בשיחתנו הקודמת לזיכוי אלא לביטול, כלומר הוא לא התכוון לזכות אותי בגין הריבית אלא לבטל את ההזמנה כולה, כי עלי לשלם את הריבית של פייפל. שירות מתחת לכל ביקורת – הנציג שלא מכיר את הריבית, החברה שלא לקוחת אחריות על הבטחתו לזכות בגינה, מנהל שמבטיח זיכוי על ריבית ומבטל את ההזמנה בעודי מחכה למחשב לשוא. חברה שהעדיפה לבטל הזמנה ע"ס 1650 ₪ ולא לתת זיכוי מובטח של 59 ₪. ככה מפסידים לקוח ושם טוב עבור 59 ש"ח. אציין שבניגוד לאינה שהיתה תוקפנית ולא נעימה, אלדד היה נעים ואדיב בשתי השיחות שלי, רק לעניין התוצאת הסופית עדיין עמדת החברה מאכזבת, מחפירה ובלתי שירותית בעליל.

תגובת החנות

נציג שטיפל בלקוחה , עבד בחברתנו פחות מחודש. הוא פשוט לא הבין את בקשתה של לקוחה ובטעות ביטל את כל העסקה במקום לבטל רק עמלת פיי פאל (כפי שנקראה 'ריבית'). עוד באותו היום התקשרנו ללקוחה והתנצלנו בפניה. היא קיבלה התנצלותנו ואמרה כי תשאר בין לקוחותינו בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
alhami
alhami
27.11.2016
מוצר שנרכש: mouse Microsoft Sculpt Mobile Mouse

רציתי לרכוש עכבר טוב. הגעתי לחנות בשמואל הנציב נתניה ,שכבר הייתי כמה פעמים וקיבלתי אחלה שרות. המוכר המליץ לי על העכבר של Microsoft והמלצה בהחלט טובה עכבר מאוד נוח עם דיוק גבוה תודה רבה על השרות והמקצועיות

חוות הדעת עזרה לכם?
GuyT
GuyT
23.11.2016
מוצר שנרכש: מחשב נייד ELITBOOK 840

שירות 10, אנשים 10, מאוד מרוצה מהמחשב שקניתי. חיפשתי מחפש אמין וטוב, המליץ לי בחור בשם גרישה על מכשיר מסדרת HP ELITBOOK 840, איתו כבר מעל שבוע וממש מרוצה שמח להכנס לחנויות מקצועיות ולקבל שירות מא עד ת'. אשמח לבוא לבקר שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Suzanne
Suzanne
22.11.2016
מוצר שנרכש: מחשב נייח intel i7 6700

הזמנתי מחשב לצורך עבודה עם תוכנות גרפיות כבדות ומידול בתלת מימד. בעזרת צוות החנות הרכיבו בשבילי מחשב סופר חזק, עם כל הרכיבים שעונים לדרישות. ובלי לחשוב פעמים החלטתי לקנות בחנות גם את המסך החדש. צוות מקצועי מאוד עם תודעת שירות גבוהה, שזה דבר לא טריוויאלי בפני עצמו.

חוות הדעת עזרה לכם?
sofia
sofia
22.11.2016
מוצר שנרכש: לפון סלולרי J7 2016 SM-J710F

הגענו מעט לפני שעות הסגירה. ולמרות שהקניה התבצעה לאחר סגירת הדלתות הרשמית קיבלנו שירות מלא, מקצועי, איכותי, סובלני ומאוד ידידותי. נשוב לקנות שם בקרוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
yeuda
yeuda
17.11.2016
מוצר שנרכש: כרטיס זיכרון SanDisk Ultra Micro SDHC 128GB

הגעתי לחנות דרך האתר של זאפ שחיפשתי כרטיס זיכרון. שירות אדיב. מחיר הוגן. הפריט היה במלאי החנות , בכוונתי לרכוש גם בעתיד מחנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ami
Ami
16.11.2016
מוצר שנרכש: טלוויזיה סמארט 619

אין דברים כאלה!!!!! אחרי חפירות סקרים ברשת וים שיחות החלטתי לקנו דרכם. שירות הכי טוב בארץ וזה לאחר שהחלטתי אחרי 5 דקות להחליף דגם. ולא הפסקתי להתקשר ולשאול שאלות תמיד ענו בחיוב ובשמחה. תודעת שירות שאני לא מכיר .. זה שווה כל שקל מלבד זה שהם הכי זולים הם הכי אמינים עם יחס אישי. תודה לכם על חווית קנייה סוף הדרך. מהיום קונה רק דרכם!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
liliana
liliana
09.11.2016
מוצר שנרכש: מחשב נייד inspirion 3542

הגעתי לחנות במטרה לקנות מחשב נייד , ידעתי בערך מה אני רוצה אבל לא ממש. דימה עזר לי למצוא מחשב שיענה על כל הדרישות שלי . אני מאוד ממליצה ומבטיחה לבוא שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
arielo
arielo
07.11.2016
מוצר שנרכש: מחשב All in one 6940

שירות מצוין מחירים הוגנים יחס ואדיבות מעל למצופה אחלה מקום לקניות בתחום הסלולאר והמחשבים. יישר כח צוות לעניין

חוות הדעת עזרה לכם?
markra
markra
04.11.2016
מוצר שנרכש: מחשבים נייחים הרכבה אישית

הזמנתי מחשב בהרכבה אישית מהירות ההרכבה הייתה ממש מהירה, השירות שקיבלתי היה אדיב ואמין, אמליץ גם לחברי לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
רומן
רומן
02.11.2016
מוצר שנרכש: לוח אם z170 sabertooth mark 1

מעבר למחירים המצויינים שהחנות הזאת מציעה, שהם בדרך כלל מהזולים בשוק, שירות הלקוחות שלהם פשוט יוצא מן הכלל. בניגוד לחנויות מסויימות בהן מתייחסים אליך כמו מלך על מנת שתקנה, אבל ברגע שיש בעיה אין עם מי לדבר, כאן זה לא המקרה בכלל! הייתה לי בעיה שהיו חסרים כמה אביזרים עם הלוח אם שקניתי שהיו אמורים לבוא איתו (עקב פאשלה של היבואן, יש לציין), צוות החנות מיד דאג לתקן את הבעיה והוציא לי משלוח אקספרס בין לילה על החלקים החסרים על חשבונם. לציין גם שהיחס והתקשורת איתם היו מצויינים, ותמיד קיבלתי תשובה מהירה גם בטלפון ואפילו במייל. תודעת שירות מצויינת ומחירים מעולים. בהחלט אקנה משם שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
motek
motek
21.10.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Samsung 500gb EVO 860

דמיטרי נתן לי שירות מעולה. ומחיר הטוב ביותר בזמן הרכישה. תודה לדמיטרי שהיה יניני וזריז.

חוות הדעת עזרה לכם?
יזהר
יזהר
20.10.2016
מוצר שנרכש: ups 600va nano

ביצעתי הזמנה באינטרנט ב18.10 בערב. קיבלתי את המוצר ב 20.10 בבוקר. במהירות כזו טרם נתקלתי ועוד בחול המועד סוכות. יש גם אפשרות לשלם paypal שזה חוסך זמן. אחלה חנות עם תודעת שירות אמריקאית. מיותר לציין שהחנות הזו הוכנסה לרשימת המועדפים אצלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
dawn.gla
dawn.gla
19.10.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G4 H815

החיים של ה-LG G4, ללא כל אשמה מצד החנות, מוגבלים, ישנה תקלה חמורה מהצד של היצרן. זה יכול לקרות עם כל מכשיר ולכן חשוב לקנות מחנות שבה אתם צפויים לקבל שירות טוב אם נתקלים בבעיה. לצערי, ההולך וגדל, זה לא המצב עם א&א מחשבים וסלולר. הכנסתי את המכשיר שלי לתיקון ב18 לאוגוסט בסניף בהרצליה, לאחר כמעט כחודש נמסר לי בטלפון שהמכשיר תוקן ושיש להגיע לאסוף אותו. הגעתי לסניף בהרצליה ובו נאמר לי שאין להם שום מכשיר שמחכה שיאספו אותו. לאחר בירור מסתבר שהמכשיר שלי מחכה בסניף בנתניה. היה נחמד אם היו מביאים את המכשיר לסניף שבו הפקדתי אותו או לפחות אם היו מודיעים בטלפון לאיזה סניף יש להגיע על מנת לאסוף את המכשיר. אספתי את המכשיר מהסניף בנתניה וכשהגעתי הביתה גיליתי שבעוד שתיקנו את הבעיה המקורית שפקדה אותו, נוצרה בעיה חדשה שלא היתה קיימת לפני כן - רמקול האוזן אינו עובד ולכן ניתן להשתמש במכשיר רק במצב דיבורית. החזרתי את המכשיר לתיקון והתכוננתי לעוד חודש ללא המכשיר, הופתעתי לטובה כשחזרו אליי תוך פחות משבוע ואמרו לי שהמכשיר תוקן ויש להגיע לאסוף אותו. הופתעתי לרעה כשהגעתי לאסוף אותו וגיליתי שהתקלה עדיין קיימת. המוכר בדק את טופס המעבדה ובו היה רשום שהמכשיר נבדק ולא נמצאה בו שום תקלה (לכן, מסתבר, ה"תיקון" היה כל כך מהיר הפעם), בדיקה מהירה של המוכר אישרה שאכן יש תקלה במכשיר והוא שוב נכנס לתיקון - בפעם השלישית. גם במקרה הזה היה נחמד אם היו מגדילים ראש ובמקום לומר לי בטלפון שהמכשיר תוקן היו אומרים שלא נמצאה בו תקלה ואת ה-10 שניות בדיקה שזה אכן המצב היינו עושים דרך הטלפון, ולא הייתי נאלץ להגיע לסניף בפעם החמישית. אציין שעובדי החנות בהם נתקלתי במהלך התיקון היו מאוד אדיבים, אך מוצר שעלול לדרוש תיקון לא ארכוש מהם יותר ואני לא יכול להמליץ שמישהו אחר יעשה זאת.

תגובת החנות

שלוב רב, כפי שצוין התקלה היא מהצד של נותן האחריות למוצר והיא נעשית ע"י היבואן בלבד. אנו ב א & א מחשבים וסלולר פועלים כחנות בסניפים שונים ודואגים לפיזור המוצרים בהתאם לצורך ולבקשת הלקוח. אנו עושים מאמץ לספק את המוצרים ליעדם ובזמן. כל המכשירים לתיקון מגיעים לסניף המרכזי ומשם בתיאום מראש מועברים לסניף אליו ביקשו לקבל את המכשיר. תקלת המכשיר תוקנה בתווך הזמן שנקבע ע"י היבואן וללא קשר לתקלה נפתחה קריאה חדשה לאיתור התקלה. אנו שמחים שמצאת כי עובדנו המסורים סייעו לך בקבלת שירות אדיב. נשמח לשרת אותך ולספק לך את השירות הטוב ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Roi
Roi
27.09.2016
מוצר שנרכש: אל פסק ומייצב מתח NANO 600

יש בעיה קשה להשיג את החנות בטלפון או במייל. לאחר ההזמנה התקשרו אלי כל יום פעם אחת ללא אפשרות לחזור אליהם. בגלל שאינני זמין בבקרים לא יכולתי לדבר איתם במשך כמה ימים וחששתי שאין את המוצר במלאי.

תגובת החנות

שלום רב, בכל הזמנה שנפתחת באמצעות הלקוח ניתן לעקוב און ליין במספר ערוצים אפשריים. המעקב נעשה באמצעות האתר ובקבלת מייל והודעת SMS. כדי לשפר את חווית הלקוח פותח לאחרונה מערכת צ'ט און ליין שמשפרת את זמינות התגובה במענה מהיר לכל שאלה. חברת א & א מחשבים וסלולר מספקת בכל רגע נתון לקבל מידע און ליין על מצב כל מוצר לקוח שבוצעה בו הזמנה. חשוב לציין שיצרנו קשר טלפוני ולא היה מענה. מספרי הטלפונים שלנו ידועים ומפורסמים בכל מדיה אפשרית וניתן להשיג אותנו בכל שעות הפעילות של החברה לרבות ימי חול המועד וימי שישי. מוצר שאינו נמצא במלאי מוזמן ומהירות האפשרית ומסופקת ללקוח לפי בקשתו. אנו מאמצים טכנולוגיות מתקדמות שעוזרות להגיע לכל אחד מכם בזמן ובכך לתת את השירות הטוב ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
יריב
יריב
27.09.2016
מוצר שנרכש: מדפסת משולבת OfficeJet Pro 6960

צוות סופר מקצועני ונחמד רכשתי את המוצר על פי המלצתם ונהנה מכך מאוד כבר מוצר שלישי שאני רוכש אצלם

חוות הדעת עזרה לכם?
balatot
balatot
24.09.2016
מוצר שנרכש: מחשב ומסך 24" -

אמ;לק: התרשמתי לטובה. המקום עמד בכל התחייבויותיו (טיב המוצרים, זמן משלוח ושירות לקוחות). הטיפול היה נעים ומקצועי. אחזור לקנות שם בעתיד. ממליץ בחום. פירוט: בחרתי בחנות מאחר וזו מקבלת פייפאל (למרות עמלה בגובה 3.5% מגובה העיסקה). המחירים בחנות היו תחרותיים עם הנחות לקנייה של מחשב שלם. בחרתי במשלוח עד הבית (5-6 ימי עסקים). תוך כיומיים התקשרו מהחנות לאשר שהחבילה יצאה, אף התריעו והתנצלו על איזשהו תקלונת (שלחו המחשב והמסך בנפרד) שבסוף הסתדרה מעצמה. השליח תיאם הגעה מראש והחבילה הגיעה בזמן (4-5 ימי עסקים). כל החלקים שהזמנתי הגיעו כסדרם, והמחשב עבד. לאחר ההתקנה של המסך גיליתי בעיה. פניתי לחנות ונעניתי שאוכל לקבל חדש (אך בסניף בנתניה בלבד). כעבור שבוע וחצי התייצבתי בנתניה, ולאחר שטכנאי נוכח בתקלה, מסרו לידי מסך חדש.

חוות הדעת עזרה לכם?
sivan193
sivan193
05.09.2016
מוצר שנרכש: פלאפונים ומחשבים ניידים X555lb

העובדים נהדים!! קשובים מסבירים אכפתיים ומאוד סבלנים! כל פיפס הכי קטן עשו השתדלו ועשו מעל ומעבר!! כולם היו מאוד אדיבים בעיקר מארק!!

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
28.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F

שלחתי מייל חנות לגבי המכשיר שרציתי לרכוש וקיבלתי מענה מהיר, לאחר כמה דקות התעוררה בי שאלחה נוספת והרמתי טלפון- ענתה לי נציגה מאוד נחמדה שנתנה לי תשובות על מה שרציתי. הגעתי לחנות והנציג, טל, עזר לי מאוד, היה נחמד ואדיב ואף עזר לי להתקין את כל מה שצריך בכדי שהפלאפון יעבוד מבלי שאפילו ביקשתי (כולל מסך זכוכית להגנה על המסך של הנייד). שירות מעל ומעבר!!! אין ספק שאחשוב עליהם ברכישתי הבאה בע"ה. כל הכבוד על שירות מצוין!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
22.08.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
קרן
קרן
11.08.2016
מוצר שנרכש: טלויזיה UA32J4004

ביצעתי הזמנה של מסכי מחשב וטלוויזיות מחברת א.א , שוחחתי עם נציג בשם גרישה, הוא פשוט מקסים, סופר מקצועי, שירות ואדיבות מהמעלה הראשונה, לכל שאלה היתה לו תשובה עם הרבה אורך רוח, למחרת כל מה שהזמנתי הגיע , פשוט נהדר! כל הכבוד לכם על השירות המהיר, אני ממליצה בחום, אני בטוח אחזור ואזמין מכם שוב. תודה קרן

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון