
אני רכשתי באתר שלהם מכשיר LG G5 זו הרכישה השנייה שלי אצלם ובחיים לא קיבלתי כזה שירות גרוע. הזמנתי את המכשיר ושילמתי על המשלוח הקצר של 3-5 ימים, ביום האחרון לזמן המשלוח התקשרתי אליהם שם הובטח לי שהחבילה כבר אצל השליח ותגיע אלי באותו יום (חמישי). היא לא הגיעה מעולם. למחרת התקשרתי אליהם שום ונענתי ש"חברת השליחויות לא עובדת בשישי" ושאצטרך לחכות לראשון. בראשון שוב יצרתי קשר עם החברה מספר פעמים שבכולן נאמר לי שאני צפויה לקבל את החבילה באותו יום ואפילו עדכנו אותי שהיא צריכה להגיע בשעה 6. מיותר לציין שלא חבילה ולא נעליים. יצרתי קשר עצמאית עם חברת השליחויות שלא ידעו להגיד לי איפה החבילה שלי ולמה היא לא מגיעה, וגם מאוד הופתעו לשמוע שהובטח לי שהיא תגיע אלי בחמישי ואחר כך בראשון. בסופו של דבר לא קיבלתי מועד מספק לקבלת המכשיר רק הבטחה שאחרי החג "יבדקו את זה מול חברת השליחויות". מיותר לציין שביטלתי את העסקה וממליצה לכולם לא להתפתות מה"קניה בטוחה" של זאפ ולהתרחק מהחנות הזאת כמו מאש.
ראשית אנו מצטערים על האי נוחות שנגרמה ללקוחה, ברגע שקיבלנו את ההזמנה טיפלנו בא העברנו אותה לחברת השליחויות באותו היום , מאז היינו במעקב אחרי ההזמנה כמו כל הזמנה שאנו שולחים, אכן הלקוחה התקשרה לברר מת ההזמנה תגיע ובאותו הרגע יצרנו קשר עם חברת השליחויות ונאמר לנו כי ההזמנה תגיע באותו היום, ולכן אמרנו ללקוח כי זה יגיע באותו היום, מצידינו עשינו את מיטב מאמצינו בכדי שהלקוחה תקבל את המוצר בזמן , הצענו ללקוחה פיצוי על המקרה , אך היא סירבה , וגם כאשר חברת השליחויות יצרה איתה קשר היא לא הסכימה לקבל את הטלפון , בגלל מקרה זה אנו שוקלים על הפסקת עבודה עם חברה זו, בכדי למנוע מצבים אלו בעתיד.























