
נציג המכירות ודים היה ממש מקסים ונתן שירות מצויין ומהיר. שלא לדבר על כך שלא היה את המוצר בסניף והוא דאג ליידע אותי על כל התהליך של הזמנת המוצר .

נציג המכירות ודים היה ממש מקסים ונתן שירות מצויין ומהיר. שלא לדבר על כך שלא היה את המוצר בסניף והוא דאג ליידע אותי על כל התהליך של הזמנת המוצר .

א.א. מחשבים דגש על ה "א" אמינים אחראים ושירות מ א-ת . תודה מיוחדת לגרישה על חווית הקניה והשירות . תודה רבה תמשיך כך - ישר כח !!!

הגעתי לחנות לקנות מצלמת אבטחה,פגשתי מוכר ( אביב-אל ) מקצועי וסימפטי. התרשמתי מאד לטובה מההעינות שלו לכל שאלה שלי ויצאתי מרוצה עם מצלמה איכותית. זאת לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות הזאת עם אותו מוכר,כבר קניתי 2 סמארטפונים לילדים שלי מדגם LG K10 והם מאד מרוצים. נעים לקנות בחנות כזאת עם יחס כזה.

בתחילה קיבלתי דגם לא נכון שאינו תומך ב4G, חזרתי לחנות ובחור בשם אלכס החליף לי לדגם הנכון ושם מגן חדש על חשבונם.

קיבלתי יחד טוב מהמוכר ודים. קניתי טלפון והוא עזר לי לבחור דגם ולהעביר את כל המידע ואנשי הקשר, בסבלנות ואדיבות.

כיף לקנות בחנות, חנות נעימה עם שירות אדיב . מקום איכותי עם עובדים מקצועיים. קיבלתי שירות נפלא מהמוכר ודים, תודה רבה.

ההזמנה הגיעה באותו היום לחנות. בסהכ מרוצה מאוד. הייתי מוסיף אופציה במענה הקולי אופציה לעבור ישירות לסניף מסויים.

קניתי את המכשיר אצל מוכר בשם ודים. השירות היה מצוין והכי חשוב מהיר ומקצועי. כמו כן ודים היה מאוד נעים ומקצועי ועזר לי עם הבחירה במה שאני צריך במחיר הכי משתלם! בקיצור ממליץ בחום לגשת לבחור הנחמד 😊

הזמנתי ביום חמישי ,ביום שישי זה כבר חיכה לי בסניף בנתניה וטיפלו בי כמו שצריך במהירות עזרו לי בהכל! מכשיר מצויין

מחיר מצוין, קרוב לבית, והשירות הבלתי מתפשר של ודים, הפכו את חוויית הקניה מטובה למצויינת... תודה רבה!

נכנסתי לחנות כי חפשתי מחשב נייד,קיבל אותי בחור בשם ודים סניף בצורן 4. הסביר לי על כל מה שהייתי צריכה לדעת ומעבר בקשר למחשב ונתן שירות מהיר ומקצועי,והיה מאוד נחמד. אני בטוח יחזור לקנות שם את המוצר הבא שלי וממליצה לכולם

לא הצלחתי להזמין דרך האתר את הדיבורית בלוטוס לכן התקשרתי למוקד הטלפוני מיד ענו לי וביצעו את ההזמנה. לאחר שעה חזר אליי שוב אותו נציג כדי לוודא איזה פריט הזמנתי וחזרתי על מספר הדגם של המוצר. יום לאחר מכן הודיעו לי שהמוצר הגיע לסניף ושאני יכולה לבוא לאסוף אותו. כאשר הגעתי לסניף המוכר החתים אותי על קבלת המוצר והביא לי אותו, ואז ראיתי שזהו דגם שונה ממה שהזמנתי- המוכר בכלל ווידא שזהו אותו מוצר שהזמנתי. ואז ביצע שיחה לאותו נציג שממנו הזמנתי והם טענו שנפלה טעות ושמחר יביאו את הדגם שאותו הזמנתי לסניף כי היה חסר להם. ממש לא התכוונתי להגיע במיוחד לסניף גם יום למחרת אחרי הטרטור הזה, לכן ביקשתי שיראה לי שוב את המוצר שהם הביאו לי בטעות, שאולי כבר אקח אותו במקום ואז המוכר אמר לי בלי להסס שאצטרך להוסיף עליו כסף כיוון שהוא יותר יקר!! אמנם המחיר עבור המוצר אותו רציתי לרכוש היה הכי זול משאר החנויות אך השירות מתחת לכל ביקורת, ביקשתי שיזכו אותי באותו רגע על הסכום, זה הייתה הראשונה והאחרונה שלי בחנות הזאת.
ראשית אנו מצטערים על האי נוחות שנגרמה ללקוח, קרתה טעות במחסן והועבר לסניף דגם יותר מתקדם, בגלל שלא היה בחנות את הדגם שהלקוחה הזמינה המוכר הציע ללקוחה את הדגם היותר מתקדם כמובן בהנחה ולא במחיר מלא. הלקוחה זוכתה באותו הרגע וכמובן שהמוכר הציע ללקוחה פיצוי על מקרה זה אך הלקוחה סירבה. מקרה זה טופל בחומרה וכל הגורמים האשמים טופלו בכדי שמקרה זה לא יחזור על עצמו שנית .

הגעתי לחנות בנתניה ברחוב הצורן כדי לרכוש פלאפון חדש וקיבלתי שירות מצוין, מהיר, יעיל ואדיב מאוד של העובד בחנות, ודים. אני מרוצה מאוד מחוויית הקניה ומהמוצר עצמו.

מקפידה לרכוש בחנות הזו את כל המוצרים הדיגיטליים- מחשבים וטלפונים ניידים הפעם רכשתי טלפון נייד, קבלתי כרגיל שירות מצויין . תודה לודים על השירות!

קונה הרבה מאוד אצל גרישה - ממליץ מאוד! שירות מעולה, אספקה מהירה, אפילו התחשבות במחיר בעת הצורך... מספר 1!

ביצעתי הזמנה בחנות זו כי הם מקבלים פייפאל. בסוף ההזמנה ראיתי שהם מחייבים ב"דמי טיפול" על פייפאל, זאת בניגוד לתקנות פייפאל. שלחתי בהזמנה התנייה כי יסירו את דמי הטיפול או יבטלו את ההזמנה. לא הגיבו לבקשתי וביצעו אותה למרות זאת. כשהגיע המוצר ראיתי בחשבונית סעיף "ריבית", שזה בעצם בשפה מכובסת "קנס פייפאל". בכוונתי לבצע דיווח לפייפאל על כך. בנוסף, מגן הטלפון שהזמנתי עבור המכשיר קטן מדי עבורו והמכשיר לא נכנס אליו.
ראשית אנו מצטערים על האי נוחות שנגרמה ללקוח , שנית , הלקוח טוען כי הוא ציין בהערות בהזמנה דבר כלשהו, אך למעשה לא צוין דבר בהערות(אנו בודקים כל הזמנה בקפדנות לפני מעברה לשילוח) , בנוסף לזאת , הלקוח ביקש החזר כפסי על דמי הטיפול אשר אנו גובים מכל לקוחותינו ועל הכיסוי אשר לפי דבריו אינו תואם למכשיר אשר הזמין , אנו בא.א מחשבים לוקחים את השירות במקום הראשון , כמובן שאנו רוצים שכל לקוח ייצא מאיתנו מרוצה, ובגלל זה ברגע שהלקוח ייצר אימנו קשר ביצענו החזר לפי בקשתו.

רכישה באתר, הודיעו לי מייד מספר מעקב לדואר רשום, הגיע תוך שבוע. הייתי קונה שם שוב

הגעתי לחנות א.א.א בנתניה העיר עם הדף של המוצר , בדף רשום 114 ש"ח למקלדת עכבר אלחוטי . בפועל דרשו ממני 130 ש"ח בחוצפה . שטענתי שבאתר המקלדת עכבר נמכרים כולל משלוח בכל ישראל ב- 114 ש"ח . צוחקים ומסכימים לעשות טובה ולמכור לי ב- 114 ש"ח . הסיפור הזה של מחירים גבוהים ממה שהובטח בטלפון או באתר בחנות זאת מזמן עבר כל גבול טוב . הם מבטיחים מחיר בזאפ ובטלפון . ולאחר מכן סוחטים כסף במחיר גבוה מהנכתב . http://1pc.co.il/product-4694-%D7%9E%D7%A7%D7%9C%D7%93%D7%AA_Logitech_Wireless_Combo_MK270.aspx http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=865243
ראשית אנו מצטערים על האי נוחות שנגרמה ללקוח , שנית ברצוננו להתנצל על המקרה וכי הלקוח צודק, מצבים אלו קוראים מכיוון שהסינכרון בין מחירי האתר לבין מחירי החנות אינו קורא על בסיס שעתי אלה יומי אז נוצרים פערים בין המחירים , כמובן שהמחיר הקובע הוא המחיר הנמוך בין שניהם (האתר והחנות) לא כולל גופים צד ג',

המוצר שהזמנתי (סמרטפון של Xiaomi) הגיע מהר ושלם. מגן הזכוכית המצורף היה סדוק, ולאחר שהודעתי על כך ל-1PC הם מיד שלחו מגן חלופי בדואר רשום בחינם. בסך הכל חנות טובה עם מחירים הוגנים ושירות לקוחות שנותן מענה מהיר. מומלץ מאוד!

שמתי את המחשב לתיקון, ולאחר שבוע של חוסר מענה טלפוני, של נציגים שאמרו "כבר חוזרים אליך" ולא חזרו, ואחרי שבאתי פיזית פעמיים לחנות, החליטו לבשר לי שכל מה שעשו זה ניקיון אבק - ועל זה גבו 300 ש"ח. שירות המעבדה האיטי ביותר שנתקלתי בו בחיי.
ראשית אנו מצטערים לשמוע על האי נוחות שנגרמה ללקוח , ושנית ברצוננו להודיע כי תיקון של מחשב לא מוקצב בזמן , זמן בדיקה של מחשב לוקח כ3 ימי עסקים ולאחר מכן המעבדה מודיע ללקוח מה התקלה ומה עלות התיקון , כמובן שהמעבדה אינה גובה כסף מהלקוח על תיקון שהוא לא הסכים לו , במקרה זה במעבדה ניקו ללקוח את מערכת הקירור במחשב שזה כמובן כרוך בתשלום של 300 ש"ח (כפי שמצוין במחירון באתר).

הקניה הכי מהירה שביצעתי! נכנסתי לקנות מכשיר לילד המוכר בחנות "ודים" קיבל אותנו בחיוך הציג לנו את המוצר בצורה מקצועית ביותר, דאג לנו למגן זכוכית ולכיסוי במחיר הוגן, הדביק לנו את הזכוכית, ובדק שהמכשיר עובד. הילד מרוצה אני מרוצה, אכן קניה טובה

הזמנתי מסך ודיסק קשיח יום לפני (בשלוש לפנות בוקר) ואספתי את זה בשעות הבוקר. שירות מהיר ואדיב, ומחיר סביר. המוכר בחנות (אני חושב ששמו היה דימה) כמו תמיד היה מקצועי, ולמרות שהדיסק הקשיח שיועד להזמנה שלי לא הגיע מהסניף המרכזי הוא סיפק לי דיסק שבמקרה היה לו בסטוק! אחלה חנות, אחלה שירות אמשיך לקנות שם בעתיד!

הזמנתי אוזניה bluetooth, שירות לקוחות מצוין ומשלוח מהיר, מחיר משתלם וחווית הקניה מצוינת, ממליץ בחום