התעניינתי ברסיבר וסט רמקולים. קבלתי יעוץ טלפוני מיוסי לפני הרכישה, לאחר מכן הגעתי לחנות (כשעוד מותר הייה להגיע...) וקבלתי יעוץ גם שם מאביעד. בצעתי את הרכישה דרך הטלפון מספר ימים לאחר מכן. גם כשהייתי בחנות וגם במהלך הרכישה נאמר לי שאין את המוצרים במלאי, אבל אמורים להכנס ממש תוך מספר ימים ואז מיד מוציאים את המשלוח אליי. בפועל הייה עיכוב קטן בהגעת הציוד לחנות, אבל ממש לא משמעותי, בטח בהתחשב במצב... קבלתי את המשלוח עם שליח עד הבית, כשפתחתי התברר ששכחו להוסיף כבל לסאב וופר שהבטיחו. קורה. התקשרתי, התנצלו, בקשו שאגיע לחנות לאסוף את הכבל וכך עשיתי. בסך הכל הקנייה הייתה טובה, מרוצה מהשירות שקבלתי, חבר'ה נחמדים ועושה רושם שמבינים מה הם מוכרים ויכולים לכוון את הלקוח ולהתאים לו את המוצר. לגבי הציוד עצמו שרכשתי- נכון לעכשיו מרוצה מאוד מאיכות הצליל, מקווה שהכל ימשיך לעבוד כמו שצריך לאורך זמן.