
חנות לא רצינית! אומרת שהמוצר נמצא במלאי ולאחר הגעה הוא אינו נמצא! לאחר מכאן אמרו שהמוצר ישלח בדואר ומאז עברו שלושה שבועות!! ועדין המוצר לא אצלי...
הלקוח רכש מוצר באיסוף עצמי, במעמד ההזמנה הלקוח קיבל מייל בנוסח הבא" הזמנתך התקבלה בחברתינו אנא צור קשר לפני ההגעה לתאום סופי לבדיקת המלאי". לצערנו הלקוח לא ביצע תאום לפני הגעה. לפנים משורת הדין במסגרת השירות הטוב שאנו מעניקים ללקוחותינו וכדי למנוע חוסר נעימות הסכמנו לשלוח ללקוח את המוצר על חשבונינו ללא תשלום, בשירות QUICK BOX . בניגוד לנאמר בתגובה מעלה הלקוח אסף את המוצר מנקודת האיסוף בתאריך 23-2-15. צר לנו על אי ההבנה . בברכה שירות לקוחות S-FREE יום נעים,
