
אספר ותבינו. ביום חמישי החלטתי שאני נוסע לקנות רמקולים. בדקתי באחת הרשתות בראשון ואמרו לי שיש במלאי דגם שאני רוצה. הגעתי לחנות מבאר שבע אך שם התברר כי יש במלאי אבל בחול וצריך להזמין. בקיצר דפקו אותי. אל דאגה אמרתי לעצמי. יצאתי מחנות והתחלתי להתקשר לחנויות אחרות לברר האם יש להם. בחלק מהם אמרן שיש, אבל כבר סוגרים עוד חצי שעה… אז התקשרתי גם לרועי, בעל חנות קרוסובר. שאלתי עד מתי הוא עבוד, הוא אמר עד 19.00, כאילו עוד חצי שעה נסגר… סגרתי שיחה כדי להמשיך לחפש, אך פטאום רועי חזר אלי ושאל במה מדובר… אמרתי לו דגם הרמקולים שאני רוצה… בדק והתברר שיש לו, אז שאלתי האם יש גן סאב? כן יש… אמרתי לו שאני בראשון ובאתי ודפקו אותי פה. רועי ענה כי הוא יחקה לי בחנות, זה כולו 21 דקה מראשון… בדרך דיברנו ורועי הציע לי מחיר מאולה… לא זה לא מילה! מחיר מדהים, בטענה כי הוא מבין מה אני מרגיש. אני אומר באחריות כי אין דברים כאלה. קיבלתי את כמוצר עם תוספות מדהימות שהכי חשובה בניהן זה - פשוט יחס של בן אדם שחשוב לו אתה ולא הרווח שלו וזה באמת כך… וזה נדיר. אני ממךיץ לכם לפני שאתם קונים משהו - להכנס לחנות קרוסובר ולבדוק שם… תודה לך רועי.























