הזמנתי מטען שהופיע כזמין במלאי בסניף הראשי, ובחרתי איסוף עצמי. בהערות רשמתי כי אעבור מחר בסניף, ובקשה שיחזרו אלי אם יש בעיות. שלחתי גם הודעה נוספת, אליה קיבלתי למחרת תשובה לקונית "ניצור עמך קשר". התקשרתי לוודא מה סטטוס ההזמנה, ונאמר לי שהמוצר כלל אינו זמין במלאי, אך צפוי להגיע עוד יומיים בערך, ויצרו עמי קשר. חלפו 6 ימים ולא יצרו איתי קשר. התקשרתי לברר מה קורה. תחילה לא מצאו אותי או את ההזמנה במערכת, ולאחר מכן הועברתי לאחראי שהסביר שהמוצר לא זמין והוא מבטל את ההזמנה. זמן האספקה המובטח - עד 7 ימי עבודה. 6 ימי עבודה לאחר ההזמנה, ולאחר פניות חוזרות שלי, עודכנתי שההזמנה מבוטלת. הסתמכתי על ההזמנה טרם טיסה לחו"ל, והביטול הזה יצר הרבה נזק.
אם אתם מסתמכים על ההזמנה, פנו לחנות אחרת.