
תקשורת טובה עם בעלי החנות, מבני עניין, מחיר שאין כדוגמתו בישראל ומוצרים באיכות גבוהה. נרכשו על ידי מספר מוצרים ונראה שארכוש גאג'טים נוספים דרכם בהמשך

תקשורת טובה עם בעלי החנות, מבני עניין, מחיר שאין כדוגמתו בישראל ומוצרים באיכות גבוהה. נרכשו על ידי מספר מוצרים ונראה שארכוש גאג'טים נוספים דרכם בהמשך

התקשרתי לשלומי, נתן לי מענה מאוד מהיר ומאוד מקצועי. את המצלמה הזמנתי ישירות מהאתר בצורה מאוד מהירה ופשוטה. תוך כשלושה ימים המצלמה היתה אצלי. תענוג לקנות מחנויות כאלה. תודה שלומי פנינה

אחרי הרבה השוואות בחרתי בחנות הזו, שלומי אדם מאוד נחמד שממש עוזר ומשיב לכל שאלה! המשלוח הגיע בזמן והפלאפון ממש טוב...מומלץ בחום!

המחיר היה הכי זול שנמצא באתר ZAP. בנוסף למחיר, השירות היה מעולה, המשלוח התבצע יום לאחר הקנייה ובעל החנות, שלומי, היה זמין לכל פניה או שאלה שהיו לי. לחלוטין אזמין אצלו שנית.

בראשית רוצה להודות לשלומי על המוצר האיכותי שסיפק. חייב להגיד ולציין שביצעתי את ההזמנה בערב שישי אחרי כניסת שבת ובתיאום פרטני וקל מול שלומי אספתי את המוצר כעבור חצי שעה מרגע הקנייה באתר. הקניה באתר מתבצעת בקלילות ותוך כמה שניות, תהליך קצר בטוח ומאובטח המוצר שאספתי אותו, מקורי לחלוטין, בדקתי את הקופסה לפני הפתיחה והייתה סגורה הרמטית ללא נגיעה של אדם, לא היו סימנים של פתיחה וסגירה של המדבקות שעל הקופסה המוצר באריזה המקורית ללא נגיעה, שמיש ואחד אחד כמצופה ממוצר של GOPRO מקורי לגבי המחיר , הזול שניתן למצוא בישראל חבר שלי ביצע הזמנה וקנייה של מצלמה מאותו דגם ובתשלום הכולל נאלץ לשלם 2900 ש"ח, משלומי קניתי את המוצר ב 2459 ש"ח - חיסכון של 441 ש"ח ניתן לבוא ולהגיד שאפשר לקנות את זה מEBAY ב 1800 ש"ח , אבל בינינו אם הייתם מקבלים מוצר פגום, פתוח, לא מקורי הייתם אוכלים אותה ולא היה למי לפנות אני בטוח ברגע האמת ששלומי ייתן שירות אמין ואיכותי במידה ונדרש לטפל במוצר חייב לציין ששלומי גם כן נתן לי רצועת יד כמתנה תודה שלומי, מרוצה מאוד מהמלצה

אני חייב לציין שהקנייה בסטור מובייל הייתה מצוינת. שלומי אדם אדיב ורציני, ולמרות שאני גר בהרצליה המשלוח הגיע אליי תוך יומיים עם המחיר הכי זול באינטרנט. במצלמה הראשונה התגלתה תקלת יצרן ובדיווח לשלומי נשלחה אלי מצלמה חדשה תוך מספר ימים בלי וויכוח ועם רצון טוב לתת שירות מועיל. ממליץ בחום לרכוש בסטור מובייל חנות אמינה ורצינית.

חברים בשום אופן לא לקנות בחנות זו! המוכר, שלומי, סיפק לי מוצר מחודש ופגום במקום חדש כמוגדר באתר שלו. לאחר שהחזרתי לו את המוצר הוא החזיר לי החזר כספי רק לאחר חודשיים (לאחר פניות חוזרות ונשנות) ופחות מהסכום המלא ששילמתי לו!!! ההתנהלות שלו בכל הנושא הייתה פשוט ביזיונית, מתחת לכל ביקורת. בשום אופן אל תקנו ממנו! ממש לא שווה בשביל 100-200₪ פחות... שימו לב שאפילו אין טלפון באתר ליצירת קשר!
לצערנו מדובר בלקוחה שאין אמת בדבריה מהמילה הראשונה ועד האחרונה וכל מטרתה פשוט לפגוע בבעלי עסקים קטנים שרק מעוניינים להתפרנס בכבוד !! הלקוחה אכן רכשה מאיתנו אוזניות ביטס, וקיבלה אותם במשלוח לאחר כמה ימים. היא קיבלה מוצר חדש וארוז בניילון המקורי. לאחר כמה ימים פנתה אלינו בבקשה להחזיר את המוצר ללא סיבה מצידה. בשל טוב ליבנו והשירות הטוב שלנו - הסכמנו ! את המוצר לבסוף קיבלנו חזרה מהלקוחה רק אחרי חודש !!! והיא שלחה לנו את המוצר עם קרטון פתוח קרוע ומוצר משומש. נאלצנו למכור את המוצר הזה ביד 2 בחצי המחיר והפסדנו מאות שקלים ! הלקוחה קיבלה החזר מלא פחות 30 שח עבור המשלוח שעשינו עבורה. צר לנו שאנו נתקלים בלקוחות שכאלו !

מכל חיפושיי באינטרנט- סטור מובייל הציעה את המחיר הזול ביותר בעבור מצלמת גו פרו. ביקשתי לרכוש את המוצר כהפתעה לכבוד יום ההולדת של בעלי. שלומי יצר איתי קשר והיה מאוד נחמד, הוא הסביר לי על המוצר וייעץ לגביו. ביצעתי את הרכישה דרך האתר (מאוד פשוט ונוח) ובתוך יומיים המוצר כבר היה אצלי, על זה ייאמר שירות מהיר ואדיב (משלוח חינם). לצערי כשקיבלתי את החבילה גיליתי כי מרוב כל הידיים שעברה בסניפי הדואר- הקופסה השתפשפה בצדדים. דבר שאכזב אותי מאוד כיוון שמדובר במתנה. עדכנתי את שלומי שיצר איתי מיד קשר והבין מאוד ללבי. באדיבותו הרבה הציע לפצות אותי (אפילו שזה לא אשמתו!!) במונופוד בשווי 140 ש"ח. בכלל לא מובן מאליו! לא חושבת שבמקומות אחרים היו נותנים יחס כזה אישי ומכיל. שלומי תודה רבה! אשרייך! מורן.

שרות אדיב ומצוין. למחרת הרכישה קיבלתי את המצלמה עם כל התוספות שהזמנתי. כמו כן ההתקשרות עם שלומי מהירה ועונה על כל שאלה ופותר כל בעיה בקיצור נתקלתי באדם אמין ומקצועי שזמין בכל שעה וקניה בטוחה ומוצלחת

ברצוני להודות לשלומי תודה ענקית על זה התייחס לבקשה שלי להקדים ולזרז את המשלוח כי אני לפני אשפוז לצורך ניתוח.שלומי אני רוצה להגיד לך ולכל המתעניינים לרכוש מוצר באתר שלך מילה שלך זה כמו צ"ק בנקאי!!הזמנתי את המוצר ביום חמישי ביום ראשון כבר קיבלתי את המוצר במשלוח אקספרס ללא תוספת חיוב.המוצר מעולה במחיר הכי הנמוך באינטרנט חרשתי המון לפני כן.בסטור מובייל הכי זול והשרות והאמינות ראוי לשבח!! תודה רבה שלומי!! נהניתי לקנות אצליכם!אמליץ בחום לכל חבריי ומכריי לקנות באתר שלכם!!

היתרון הגדול - חנות אינטרנט ששמה דגש על שירות הלקוחות. הקנייה התבצעה תוך 2 דק ומיד ידעתי מתי יגיע אלי המוצר. שירות מהיר איכותי ואמין, שלומי המוכר אדיב וסבלני, והמחירים הכי זולים הארץ. תענוג! אל תהססו הגעתם למקום הנכון..