
שרות מעולה , גרישה קשוב לצרכי הלקוח אכפתי ושרותי, חד משמעית הקנייה הבאה תהייה אצלו

שרות מעולה , גרישה קשוב לצרכי הלקוח אכפתי ושרותי, חד משמעית הקנייה הבאה תהייה אצלו

מוכרים מוצרים שאין במלאי ואז בלי בושה הם אומרים שתקבלו זיכוי אחרי 10 ימים ובנתיים תופסים לכם את המסגרת אשראי שלא ניתן לקנות את המוצר במקום אחר במיוחד כשמדובר בסכומים מעל 1000 ש"ח תתביישו לכם אא בושה וחרפה ההתנהלות השיטתית והמבישה הזאת.

היי.. קניתי 2 טאבלטים לצורכי עבודה דגם ZA2K0000IL דיברתי עם נציג מכירות בשם גרישה שישר הבין מה אני צריכה והתאים לי מוצר מעולה ובמחיר מבצע.. :) תודה על שרות מדהים... כייף לחזור לקנות אצלכם.. :)

הזמתי טלפון, אחרי כ 7 ימי עסקים התקבלה החבילה במקום שבחרתי. ההזמנה היתה אינטרנטית ועברה בצורה טובה.

שירות מהיר וענייני. המוצר הגיע תוך יום! ניכראפילו שלשליח טוב לעבוד איתם הכל כמו שצריך. אלה הדברים הקטנים שגורמים לי לרצות לחזור לקנות מהם שוב כמו גם לכתוב כזו חוות דעת :) כן ירבו

הזמנתי דרך האתר של החנות בהרצליה, הכל טוב ויפה, המכשיר הגיע תוך שבוע ואני מאוד מרוצה. הבעיה היחידה היא, שהייתי בטוחה שדואר רשום, זה כשהשליח מגיע אליי עד לדלת ואני צריכה לחתום לו על טופס. שילמתי קצת יותר כסף בשביל זה. אבל מסתבר שיש לזה שם אחר. בסוף החבילה הגיעה לסניף הדואר. חוץ מזה הכל מצויין.

קניתח טלפון סלולרי עבור אבא שלי - עזרו לי לבחור דגם שמיועד לאנשים מבוגרים.קיבלתי שירות מקצועי ויחס אדיב. מחיר מעולה. מאוד מומלץ בהחלט אחזור לקנות שנית

שירות מדהים המוצר הגיע אלי עד הבית בפחות 24 שעות מחיר הוגן עובד מצוין תודה!

הזמנתי מכשיר טאבלט, יום לאחר ההזמנה התקשרו אלי להודיע שאין להם את המוצר הזה. המוצר אגב, קיים עדיין באתר ZAP וגם באתר החברה, נכון לזמן כתיבת הביקורת.

תודעת שירות מעולה מעל המצופה מקצועי ונחמד תודה רבה למוכר בשם ודים שעזר לי בהכל

הגעתי לא&א כדי לקנות מכשיר טלפון חדש , קיבלתי ייעוץ מעולה, שירות לקוחות מכל הלב ויחס מצויין באופן כללי. מבחינתי פעם הבאה שאצטרך מכשיר אלקטרוני חדש או שירותי תיקון - רק א&א

רכשתי טלפון בסניף הרצליה אצל יבגני שירות מדהים נהנתי לרכוש אצלכם פשוט כיף גדול אני יגיע לקנות שוב

שירות מדהים! אין לי מילים,פשוט מצויינים! רכשתי מכשיר נייד redmi a4, המשלוח הגיע תוך יומיים. גם הנציגה בטלפון היתה ממש נחמדה. מרוצה מאוד!!!

בסך הכל החנות מקצועית וטובה, מבחינה טכנית. הבעיה שלי היתה ברמת השירות. הייתי צריך לקנות פלאפון חדש, ורציתי את ה OnePlus 5T. מאחר והמחירים בארץ גבוהים, החלטתי ללכת על גרסת ה64. דבר שלא רציתי להתפשר עליו הוא מטען תואם מאחר ולחברה יש טכנולוגיית טעינה מהירה שהיתה חשובה לי. לכן חיפשתי חנות שמוכרת את המכשיר עם מטען מקורי. באתר של החברה מצוין במפורש שהמכשיר מסופק עם מטען מקורי, גם עבור המכשיר של ה64 וגם עבור המכשיר של ה128. בנוסף, התקשרתי למוקד של החברה במספר שמצוין באתר, ווידאתי זאת לפני שיצאתי מהבית (מרחק של 40 דקות נסיעה, ביום שישי). כשהגעתי, ביקשתי את המכשיר ורק לאחר מספר דקות של בירורים הודיעו לי שהדגם של ה64 מגיע עם מטען תואם ועבור מטען מקורי עלי לרכוש את הדגם היקר יותר. אמרתי שזה לא פייר שעלי להוציא עוד כמה מאות שקלים מאחר ווידאתי לפני וקיבלתי את התשובה "מה אתה רוצה מאיתנו זה אחריות של היבואן". כששאלתי אם היבואן אחראי על האתר שלהם, הבחור ענה לי "כן באתר זו טעות וצריך לתקן". כשביקשתי בכל זאת איזשהי התייחסות לפאשלה מצידה של החנות, נאמר לי ש"אין מה לעשות, אין מה לעשות, אין מה לעשות". כשעובד נוסף ביקש לשמוע מה הבעיה והסבתרתי לו, הבחור שטיפל בי אמר לו שיעזוב אותי ולא ישקיע בי זמן. ברור לי שזו לא אחריות של העובדים, אני גם מבין שהגעתי בסוף יום שישי ואני לא יכול לצפות לשירות מעל ומעבר בתור הלקוח האחרון של השבוע. גם לא ציפיתי לשירות כזה, ציפיתי פשוט שתעמדו במילה שלכם, ואם אתם לא עומדים בה- לפחות אל תגרמו לי להרגיש שאני לא שווה התייחסות- כי לא ביקשתי שום דבר מופרך וביצעתי את כל הבירורים (ואף יותר) לפני שיצאתי מהבית. דבר אחד טוב שיצא מזה- אני לא רוכש הרבה מכשירים, השניים האחרונים שלי החזיקו למעלה מ3 שנים כל אחד. תודה שהזכרתם לי לא לעבוד עם יבואנים מקבילים. המשך שבוע נעים, אורי

יהונתן הנציג שעזר לי היה מאוד נחמד ושירותי. עזר לי להבין הבדלים בין המוצר החדש לישן ובנוסף הדביק לי את המגן מסך כחלק חווית שירות נעימה.

הזמנתי 2 מוצרים שהגיעו תוך 4 ימים, ארוזים בתוך אריזה גדולה, אבל כשפתחתי את האריזה- גיליתי כי אחד המוצרים, נפתח קודם לכן - ללא מדבקה הרמטית או חותם שניתן לקריעה, מוצר של 300 ש"ח. מאחר וזה היה הפתעה לילדה והיינו באמצע הפתיחה, לא עשיתי מזה סיפור. פשוט הוצאתי את המוצרים ונתתי לה. היא שמחה מאוד. המוצר השני נלקח על ידה, וגם פתחה אותו בקלות מוזרה, למרות שיש לה בעיות עם מדבקות. לא שאלתי אם היה פתוח, שלא להעלות תהיות ונורות אזהרה. המוצרים נמצאו התקינות מלאה. בכל מקרה, קצת חששתי מזה בהתחלה, לא ידעתי איך להגיב או להתקשר לחנות- אז החלטתי לכתוב פה. אם זה היה ציוד עבורי, הייתי מתקשר לברר, אבל האירוע היה יותר חשוב - מתנה ליום הולדת. נכון לעכשיו, המוצרים עובדים יופי. אני שמח. המחיר היה נמוך מכל מקום אחר בשוק, אז גיב אור טייק - החלטתי: טייק. לקחתי.

זהירות זהירות !!! מוכרים במקום Xiaomi Mi A1 את Xiaomi Mi 5X . (יבוא מקביל) טענו בתוקף שמדובר באותו מכשיר וסרבו להחזיר את סכום העסקה המלא. לבסוף החזירו פחות 100 שקל מסכום העסקה בתוענה שהמכשיר נפתח. באתר החנות מופיע רק Xiaomi Mi A1 וכלל לא מוזכר Xiaomi Mi 5X. שמואל
הלקוח הזמין מכשירXiaomi A1 יבואן מקביל שנקרא גם 5X פתח אותו, השתמש בו ואח"כ הגיע ואמר שהבאנו לו מוצר שהוא לא A1 אלא טלפון אחר לגמרי. הראנו לו שמדובר בטלפון A1 דרך GSMARENA https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_a1-8776.php שבסין הוא נקרא X5 (יבוא פרללי). ללקוח הבאנו אופציה להחזיר את המוצר בפחות 100 שקל כיוון שהוא שומש, הלקוח הסכים וקיבל זיכוי. לא ברורה לנו טענת הלקוח מעבר לכך, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.

חייבת להמליץ על ודים המוכר המסור שעזר לי לבחור את המחשב ללימודים בסבלנות ובאכפתיות תודה.

פניתי לגרישה עם בקשה לרכישת מחשב נייד והגדרתי את דרישותיי. הוא הציע בזריזות שני דגמים שיתאימו לדרישות. קניתי את ה-DELL ואני מאוד מרוצה מהשירות האדיב של גרישה, מהמחיר המעולה (השוויתי למתחרים והוא היה הכי טוב!), המשלוח המיידי (יום למחרת המחשב היה אצלי...). אין ספק שאת הרכישה הבאה אבצע שוב איתו. יש תחושה של אכפתיות וכל ההצקות והשאלות שלי נענו תמיד עם חיוך ובסבלנות. ישר כח!

רכשתי אצל יונתן הסוכן מכירות מקלדת ועכבר וסטרימר קיבלתי שירות מעולה בהחלט יחזור לקנות שוב אצלו

מאד ממליץ על החברה אני כבר שנים רוכש מוצרים איכותיים ובמחיר מצוין,עובד מול טל ו גרישה ונהנה משירות מהיר ןאיכותי ולכן אשמח מאד להמליץ תודה רם און

חוויה מזעזעת, מבחינה מקצועית ושירותית. הזמנתי את הדגם באינטרנט והלכתי לאסוף את המחשב מהסניף שכלל לא קרוב למקום המגורים שלי, כי שירות המשלוח איטי (עד 14 יום לאזור הצפון). להפתעתי גיליתי שהצבע של המחשב שונה לחלוטין ממה שהזמנתי. כשביקשתי להחליף לדגם שהזמנתי באתר, נאמר לי שזה הדגם היחיד והאחרון, ללא אפשרות החלפה לצבע אחר באותו דגם, כאשר הנציגים מודים בטעות ובמצג שווא שהוצג באתר. הרגשתי שמגיע לי פיצוי על כך (הם לא יזמו מעצמם את ההצעה לפיצוי, הייתי צריך לדחוק את הנציגים לשם כך). הציעו לי תיק למחשב אבל הנציגה אמרה שיש אותו רק בסניף אחר בנתניה, ולא היה לי עניין לנסוע לסניף נוסף בתחבורה ציבורית, מה גם שאין לי שימוש בתיק כזה. ביקשתי שיעשו אולי התקנה של WINDOWS כפיצוי, ונאמר לי על ידי הנציגה בטלפון שהדבר ייבדק. לאחר מכן המוכר בחנות אמר שאינו מוכן לבצע התקנה, ואז שאלתי אותו מה הוא מציע במקום? באותו שלב הוא איבד את הסבלנות ואמר לי "יאללה בוא תזיין אותי וזהו", "לך קיבינימט מה כבר הזמנת כולה לפטופ ולא למבורגיני" ועוד כל מיני דברים נחמדים. עגמת הנפש התבצעה כאן ב-2 מישורים: ראשית, מצג שווא של האתר וטעות בסיסית שמצביעה על חוסר מקצועיות וחוסר אמינות. שנית, לא רק שנעשתה טעות ולא נלקחה אחריות, אלא בסופו של דבר גם יצאתי מותקף על כך. יצאתי מאוד מאוד מאוכזב מכל העסקה, ולצערי אינני ממליץ לאף אחד לקנות מהחנות הזו מהחוויה הנוראית שהיתה לי.

יהונתן נתן לי שירות מצויין - עזר לי בבחירת המוצרים, הפגין מקצועיות וחיכה בסבלנות לפתרון בעיה בתשלום

חיפשתי מחשב נייד ומאוד התקשתי למצוא עד שהגעתי לאא מחשבים שם פגשתי את המוכרן יונתן והוא פתר לי את הבעיה בשניה והתאים הכל לפי התקציב שלי. שירות מעולה עם חיוך גדול ומחירים טובים ממליץ בחום!

הזמנתי שעון חכם Samsung Gear S3 Frontier ב1388 כפי שפורסם. לאחר יום קיבלתי מייל מהשרות לקוחות שהמוצר אזל ואם ברצוני להוסיף כשלושמאות שקל בכדי להזמין מהיבואן הרישמי. מדובר בהטעיה בוטה שמטרת הפירסום של המחיר היא לקבל תוצאת חיפוש בזאפ ביקשתי זיכוי וקיבלתי באופן מיידי