בחרתי לקנות באתר זה בגלל ריבוי התגובות הטובות וההמלצות.
לצערי כנראה שטעיתי.
לפני כשלושה חודשים קניתי מכשיר גלאקסי S4
כחודש לאחר הקניה הבחנתי בשתי תקלות שהופיעו לסירוגין:
1. לוקח למצלמה זמן רב להגיע לפוקוס.
להלן התיעוד התקלה במכשיר שלי:
https://www.youtube.com/watch?v=m_os_natUtA
2. יש הד חוזר בזמן הדיבור.
התקלות תועדו ונשלחו לשלומי שהוא ככל הנראה בעל האתר סטור מובייל.
לאחר שאיפסתי את המכשיר והתקלות עדיין המשיכו, נאות שלומי להחליף את המכשיר שלי במכשיר אחר.
לצערי, לאחר כחודש, הגיפיאס הפסיק לעבוד.
הורדתי תוכנת בדיקה לגיפיאס, ווידאתי שזו אכן תקלת חומרה.
למרות שהמכשיר עדיין בתקופת האחריות, שלומי לא הסכים להחליף או לתקן את המכשיר הפגום.
כאשר ניסיתי להתקשר על מנת לדבר עימו, הוא אמר שהוא עסוק ויחזור אלי עוד חצי שעה.
כמובן שהוא לא חזר.
בנוסף, סגנון הכתיבה וההתנהלות שלו במייל אינו מכבד את לקוחותיו.
להלן כמה משפטים ממיילים ששלח אלי:
"... מה הקשר ??אתה רוצה שאראה לך באינטרנט כמה אנשים מתלוננים על בעיות..."
" ...אני לא אחראי על כל תוכנה שלא עובדת לך. אני מכרתי לך מכשיר, לא תוכנת GPS וכו'..
"... אני לא יכול להתחתן עם לקוחות שעל כל פיפס אני צריך לשלוח להם אחר חדש וכו'...
"... אני לא גונב את המכשירים שלי. אני קונה אותה ממיטב כספי גם..."
אני מקווה שתגובתו לנאמר לא תיהיה בסגנון דומה.
תשפטו בעצמכם ותחליטו האם אתם מעוניינים לרכוש מחנות זו.
תגובת החנות
שלום !
אנו חנות ואתר מהידועים והמומלצים בישראל, אשר דוגל על שירות ומחירים מצוינים, וניתן לראות זאת בהמלצות בזאפ, באתר שלנו, בפייסבוק ועוד... הלקוח המדובר בשם עודד אכן רכש מאתנו מכשיר סמסונג גלקסי לפני יותר מחצי שנה.
לצערנו הלקוח אינו דובר אמת מהמילה הראשונה. לאחר חודשיים פנה אלינו בטענה שבמצלמה לא טובה, בדקנו את המצלמה במעבדה מקצועית והיא נמצאה תקינה לחלוטין, ולראייה לכך, אחד מעובדינו משתמש עד היום במכשיר זה כטלפון הפרטי שלו.
לעודד שלחנו רק בשל השירות טוב - מכשיר חדש ! לאחר כמה חודשים נוספים, פנה אלינו שוב עודד בטענה שאינו מצליח להתקין איזו תוכנה. הסברנו לו שאין לנו אחריות וקשר על תוכנות, אלה על המכשיר שמכרנו לו !
תשובה זו לא הייתה מוצאת חן בעיניו , וללא הגיון הוא דרש שוב מכשיר חדש. פשוט לא ייאמן !
הסברנו ללקוח שאנו לא מוצאים את המוצרים שלנו ברחוב, ואז הוא איים עלינו שאם לא נשלח לו שוב מכשיר חדש - הוא יכתוב עלינו דברי שקר וחוות דעה רעה בזאפ... - וכך לצערי קרה כפי שאתם רואים.
חבל שלקוחות כמוהו לא מבינים את משמעות של מסחר הוגן, יושר ופרנסה של אנשים - גם אם אתה לקוח !