
אני לקוחה ותיקה של החנות בנתניה ברח שמואל הנציב.דימה מנהל החנות תמיד נותן שירות מקצועי. ותמיד עם הרבה סבלנות ועם חיוך.

אני לקוחה ותיקה של החנות בנתניה ברח שמואל הנציב.דימה מנהל החנות תמיד נותן שירות מקצועי. ותמיד עם הרבה סבלנות ועם חיוך.

מהרגע שהגענו לחנות יונתן קיבל אותנו בסבר פנים יפות. רכשנונטלפון לילדה והוא הסביר לנו הכול ועזר לנו עד הרכישה!! שירות גבוה מאוד!! בהחלט נחזור ליונתן בכל ענייני הטלפונים והמחשבים..

חיפשתי סוללה למחשב Dell Inspiron 5720 שלא הצלחתי להשיג בשום מקום ואז פניתי לגרישה שנתן לי לי שירות מהיר ומקצועי והכי חשוב לשביעות רצוני! הסוללה הגיעה תוך יום! ממליץ בחום על א. א מחשבים!!! תודה רבה גרישה על שירות מדהים!

עובד עם החנות א&א קרוב ל5 שנים . תמיד מקבל שירות מצויין ומקצועי . תודה מיוחדת על השירות המדהים של רפי !"

שלום!! במקרה האחרון הכנסתי מכשיר תקול שבאחריות לתיקון. מעבר לכך ביצעתי כבר מספר קניות בחנות .בפעם הראשונה שהכרתי את החנות זה לאחר חקר שווקים הם היו בין הזולים ,ולאחר מכן המשכתי לקנות שם בגלל השירות. אציין במיוחד את צחי מנהל המעבדה שכל פעם בסובלנות מטפל בי באופן אישי ועוזר לי באדיבות,במקרה האחרון פתר לי בעיה בעלות מינורית שבמקום אחר יכלה להיגמר בצורה אחרת ולא נעימה, כמו כן ישנו בחור בשם יגאל שמקבל מכשירים לתיקון ,וכל פעם עוזר לי בסובלנות בדברים שאינם מתפקידו, לסיום אומר שלאחר חוויות שליליות קודמות בעבר גם בסאני תקשורת ובמקומות אחרים שיודעים רק למכור ולאחר מכן אתה מרגיש שאין עם מי לדבר , צחי וא&א הוכיחו לי שלפעמים ניתן לחוות שירות ברמה אחרת מה שלצערי לא תמיד קורה במדינתנו האהובה. כבעל עסק שמפרגנים לו לקוחות על שירות טוב אני חושב שזוהי תמורה מעבר לתמורה הכספית וכשצריך ומגיע אז בכיף. תודה לכם על שירות טוב. גלעד-מלאכת מחשבת.

הזמנתי טלפון סלולארי ומאוד אהבתי את השירות בחנות. מרינה שקיבלה את ההזמנה חזרה אלי ועזרה עם כל התהליך באופן יוצא מהכלל. המוצר נשלח מהר וצורת השליחה E-POST הייתה מאוד נוחה. כיוון שאהבתי את השירות, הזמנתי לאמא שלי גם מכשיר מהם

עובד אם סניף ה זה קרוב ל שלוש שנים השירות ברמה מעוד גבוה ראפי זמין תמיד ומוכן לעזור בכל שעלה כל רכישה מלוות בהסבר והדרכה תמשיכו כך עוד המון זמן

רכשתי מחשב נייד. מחיר טוב. קיבלתי שירות מעולה. שהצטרכתי עזרה גם אחרי הקניה בשמחה עזרו לי. תודה רבה לצוות החנות.

קניתי מעמד לטלפון לרכב ועכבר אלחוטי. המוכר (יונתן) היה מאוד מקצועי וענה לי בסבלנות על כל השאלות.

תודה לאדי על שרות אדיב ! קונה כאן הכל גם טלפונים וגם מחשבים ! אדי תמיד מקצועי ומייעץ בדיוק מה שצריך! פשוט חוויה!!!!

קניתי כמה דברים לטלפון נייד. מחירים נוחים, המוכר היה מקצועי ונחמד, רצה לעזור ונתן לי את הפתרון הטוב ביותר. חנות מומלצת!

יונתן היה מסביר פנים, אדיב, מקצועי והדריך אותנו על המוצר החדש בסבלנות ובידענות. מודים לו מאוד!

שירות נהדר, מקצועי ואדיב. תודה רבה בעיקר לגרישה על העזרה ייעוץ והכוונה. ממליץ בחום ללכת לבקר ולהתרשם.

מוצר נשלח במהירות שרות מעולה גם לאחר קניה מאחר והייתי זקוק לעזרה פניתי לחנות יש תגובה מהירה.

קניתי אתמול מכשיר סלולר , קיבלתי שירות מעולה מנציגי בשם יונתן הייתיה חווית קניה טובה ומעולה.

תודה ליונתן על השרות והמקצועיות כל פעם מחדש היה סבלני והקשיב לבקשה ונתן לי עוד כיווני מחשבה אוריאל שטרן

הבאתי את האייפד שלי לתיקון בגלל מסך שבור. קיבלתי שירות מעולה מאביאל, החלפה מהירה של המסך, מחיר הוגן והאייפד נראה כמו חדש !!

תודה לגרישה על שרות אדיב נעים ובעיקר שרות שמזמין אותך לחזור לחנות הזאת שוב ושוב הפעם זאת היתה קניה קטנה אבל בכל שאר הפעמים גרישה תמיד עינייני מקצועי ומייעץ בדיוק מה שצריך פשוט חווית קניה כייפית

הנציג יונתן ממש טוב נותן שירות בצורה טובה מאוד תמיד שמח לקנות שם אחלה של שרות

השירות שקיבלתי מיונתן היה מקצועי ואדיב ולא בפעם הראשונה, המוצר היה במלאי כמו שאמרו לי בטלפון וכל הקניה לקחה 5 דקות.

רכשנו מכשיר Xiaomi Mi A1 באחד מימי חול המועד פסח. יונתן שנתן לנו שירות היה מקצועי ומאד אדיב, סיפק לנו את כל המידע וענה על כל שאלותינו בסבלנות רבה. ההרגשה הייתה שאנחנו ב"ידיים טובות". אין ספק שממליצה ואחזור שוב לרכוש ב א&א מחשבים וסלולר.

אחלה חנות. אחלה מחירים. קניתי כבר 6 מכשירי טלפון. שירות מצוין ויעיל. פעם אחת היתה תקלה במכשיר והם סידרו במקום בלי בעיה.

קניתי בחנות איפון 8 פלוס. הקניה נעשתה בעזרת יונתן שהיה שרותי מאד ונעים. נתן הרגשה אובה מאד.אין לי ספק שאמשיך לקנות שם.

שלום, נכנסתי לא.א על מנת לרכוש מתאם אלחוטי למחשב, הנציגים טל וגרישה היו מקסימים ועזרו לי מיד ובחיוך. וגם על הדרך גרישה הציע לי הצעות לגבי טלפון סלולרי כשניראה ארכוש בהמשך. חווית קנייה נעימה מאד ומהירה. ממליצה!

קיבלתי שירות מדהים מהבחור בשם ואדים עזר לי והסביר לי ברמה מאוד גובה אני מבסוט מהשירות. מה שבטוח קונה רק מהשם !!!