
אחלה שרות. מתוקתק. מהיר. כולל. טלפון לבדיקה שאכן אני סגור על הפרטים. פשוט כיף לעבוד עם שלומי. ההזמנה הגיעה תוך יומיים עם שליח לבית. שיחקו אותה

אחלה שרות. מתוקתק. מהיר. כולל. טלפון לבדיקה שאכן אני סגור על הפרטים. פשוט כיף לעבוד עם שלומי. ההזמנה הגיעה תוך יומיים עם שליח לבית. שיחקו אותה

השירות היה אדיב מאוד. המוצר התקבל באריזה מקורית בזמן אספקה קצר מאוד. אין ספק שאפנה לחנות זו שוב ברכישה הבאה שלי.

מהירות המשלוח היה מדהים, מעולם לא קיבלתי מוצר כ"כ מהר! ההזמנה הייתה מדויקת, כמו שביקשתי, והחברה הייתה זמינה בקלות בטלפון בשעות הפעילות שלה. מאד מאד מומלץ!

היה חווית קניה טובה, הזמנה מהירה, הגיע עם שליח למרות שהזמנתי בדואר רגיל. ממש מהיום למחר! מבסוט ממש

שירות מהיר ומעולה! הגיע תוך יומיים עם שליח עד המשרד בחבילה מקורית סגורה של אפל. מומלץ

שירות לקוחות מעולה,עונים באדיבות ובסבלנות לכל שאלה. הזמנה נוחה באתר. בהחלט הייתי קונה משם שוב.

ייעוץ אמין ומקצועי , יחס אישי, מהיר ועינייני במחיר הכי זול בשוק - תודה רבה ללא ספק נשאר לקוחות שלך

ההזמנה נעשתה טלפונית בחול המועד סוכות. שלומי מ-Store Mobile ענה באדיבות רבה על כל שאלה ו״נדנוד״ שלי, בנוסף לכך, המחיר הוגן, והיחס אישי.

שירות יוצא מן הכלל! קניתי את הגופרו לפני נסיעה לחו"ל, המוכר (שמו שלומי) אמר שהמוצר לא במלאי וצפוי להגיע מלאי חדש תוך יומיים שלושה. הסברתי למוכר (שמו שלומי) שאני נוסע בעוד שבוע ואין טעם להזמין את המוצר אם הוא לא מתחייב למסירה לפני נסיעתי לחו"ל. שלומי הבטיח שהמצלמה תהיה אצלי לפני הנסיעה. התקשרתי כעבור יומיים שלושה לברר מה המצב. מסתבר שהמשלוח לא הגיע בזמן והחנות קנתה את המצלמה מהיבואן הרשמי במחיר גבוה ממה ששלימתי רק כדי לעמוד בהבטחתה וכבר שלחה אותה אלי. כפי ששלומי הבטיח קיבלתי את המצלמה בזמן. שירות מדהים, כל הכבוד!

כשרכשתי את המוצר באתר נתקלתי בבעיה בגלל שאני לא מבין כל כך בpaypal, מיד התקשר אלי שלומי הבעלים של החנות ועזר לי טלפונית לפתור את הבעיה ביחד, בסבלנות עד שבוצעה העסקה. המוצר הגיע תוך 2 ימי עסקים על הבוקר בדיוק לפי התיאור שלו באתר ובמחיר הכי זול שמצאתי!

שירות לקוחות מצויין, המוכר עזר בכל שאלה והדרכה בנוגע לביצוע ההזמנה. המשלוח הגיע אחרי יומיים. ממולץ מאד

מוצר טוב מאוד במחיר נמוח סביר ומשלוח עד הבית נוח ובטוח, ומהירות הזמנה מאוד מהירה.

מתחת לכל ביקורת - התנהגות חצופה שקרית פשוט המנעו מקניה באתר זה / שלומי , האיש שעונה לטלפונים סיפר לי שלא יוכל לספק לי את השעון בזמן בגלל החג, דיברנו ערב החג ונדברנו שנדבר למחרת החג , ב\מהלך החג שלח לי מייל שהיות ולא יוכל לעמוד בתנאי המשלוח הוא מבטל את ההזמנה , שלחתי לו תשובה וניסיתי לתפוס אותו בטלפון כדי שלא יבטל ההזמנה, קיבלתי את התשובה החצופה הבאה : רק מפאת כבודך אני עונה לך עכשיו למייל. את לא יכולה להתקשר אליי עכשיו בחג !! או להכתיב לי דרכי עבודה ! לא מכובד ולא ראוי מצדך לחייג לחנות בחג ולהפריע ! מה לא ברור שבחג אנחנו סגורים ?? מה לא ברור מיום חמישי האחרון לא היו מספיק ימים לשלוח את המוצר ? אנחנו סגורים היום כי חג ראש השנה !!!!!! ההזמנה בוטלה. לא נשוחח יותר על הנושא. אין לנו גם במלאי יותר. יום טוב. http://storemobile.co.il/
שלום ללקוחות זאפ אני מציע לקרוא את כל מאות חוות דעת הטובות עלינו, ולא להתייחס לחוות דעת זאת על האישה והתנהגותה המוזרה ששמה נאוה. היא רכשה יום חמישי שעון אפל. לאחר מכן סופ"ש ועד שלישי חג ראש השנה. 5 ימים חברות משלוחים סגורים ! ביום ראשון ערב ראש השנה, מתקשרת הלקוחה בטענות מדוע לא סופק לה המוצר ? הסברנו שביום שבת אין משלוחים, ברור לא ? היא דרשה לקבל זאת מייד יום רביעי עם שליח, הסברנו לה שוב, שביום רביעי לא יוכלו לספק לה חברת המשלוחים אלה רק יום חמישי או ראשון ! בגלל ראש השנה, וכך גם רשום באתרינו- 3 ימים עסקים ! ביום שני, חג ראש השנה, הלקוחה מחייגת לחנות , משאירה הודעות, גם בטלפון האישי של אחד מעובדינו ודורשת להגיע עם מונית לקחת את המוצר. פשוט לא ייאמן !!! הסברנו שוב ללקוחה שעכשיו חג ואנחנו סגורים ! שלחנו לה מייל שאנו לא נעמוד בדרישות שלה, ומבטלים את ההזמנה, ושתרכוש בחנות קרובה לביתה אם זה דחוף לה. למחרת, יום שלישי בבוקר, עדיין חג , היא שולחת לנו מייל מדוע הכרטיס אשראי שלה לא זוכה ?? הסברנו לה בפעם הרביעית שעכשיו חג ראש השנה, הכל סגור ! אנו מקווים לא להיתקל בלקוחות כאלו בעתיד. שנה טובה

קניתי ביום שישי בצהריים דרך האתר. ביום ראשון פניתי בצור קשר לשאול אם הכל כשורה, נעניתי תוך דקה שכן ושלמחרת המוצר יגיע, ואכן כך היה. פשוט וקל, בלי בעיות ובלי פוזות.

שירות מעולה, משלוח מהיר.. ממליץ ביותר אחרי יומיים המוצר כבר הגיע אליי בדיוק מה שרציתי

הזמנתי את המכשיר ב-13 בספטמבר, היה אמור להישלח בדואר רשום. הגיע ב-15 בספטמבר עם שליח ללא תוספת תשלום! ממליץ בחום!

שירות לקוחות לא מהעולם הזה. התקשרתי כדי לברר את ההבדלים בין הדגמים השונים. המוכר (שלומי) ענה לי בסבלנות על כל השאלות, בירר את הצרכים שלי ועזר לי לבחור את הדגם המתאים. בלילה היו לי עוד שאלות, ושלחתי מייל בערך בחצות. אחרי 5 דקות קיבלתי תשובות. הזמנתי באמצע הלילה, קיבלתי הודעה לפני 9 בבוקר שהמשלוח יצא ובבוקר שלמחרת כבר קיבלתי את המוצר. לא שילמתי על שילוח מהיר או משהו. האמת, חששתי לקנות מחנות בנהריה והעדפתי חנות מקומית, אבל נתקלתי בחנויות אחרות במוכרים שלא עונים לטלפון, מפרסמים שהמוצר "בדיוק אזל", לא יודעים כלום על המוצרים, וחנויות שפותחות את הקופסה ומספקות לך מטען חלופי. ראיתי שיש ביקורות חיוביות בזאפ על החנות של STORE MOBILE, ואני מאוד מרוצה. שירות פשוט נהדר.

הזמנתי את המוצר באינטרנט, חשוב מאוד לציין שהם מקבלים את כל סוגי האשראי לרבות דיינרס, כך שנוסף על חוויית השירות חוויית תשלום מגוונת.

החלטתי לקנות דווקא אצל סטור מובייל בגלל הפידבקים בזאפ לאחר ההזמנה והשירות המעולה והזריז הבנתי שבחרתי נכון :) אני שמח שיש כזה שירות לקוחות בישראל ואמליץ לכל אחד לקנות בסטור מובייל :)

הזמנתי טאבלט עם צפי למשלוח ל-7 ימים ובתוך יום אחד היגיע שליח עד הבית, השירות מצויין והמענה האנושי היה באדיבות וביעילות רבה

הזמנתי ביום רביעי, בחמישי כבר יצרו איתי קשר וביום שני אחרי הגיע הביתה. ללא בעיות ממש נוח ואדיב

המוצר הגיע בזמן כפי שהובטח, חוויית קניה נוחה ונעימה ושירות מצוין ומקצועי. מומלץ בחום! בהחלט אקנה דרכם שוב.

המוכר היה זמין מיידית. ההזמנה נעשתה מייד תוך כדי נהיגה. תיאום טוב לאיסוף. מוכר אדיב ומקצועי.

שלומי היה אדיב משיחת הטלפון הראשונית ועד לאיסוף המכשיר. הסביר לי במקצועיות רבה על ההבדלים במכשירים, מה כדאי, מה עדיף, על מה אפשר לוותר וכולי.. המחיר היה הכי נמוך והכי משתלם (בדקתי בהרבה מקומות). חווית קנייה מושלמת. תודה שלומי וכן יירבו אנשי מקצוע כמוך.

לאחר ש בחרתי באתר את המוצר, היו לי שאלות, במספר מיילים חוזרים. כל פעם קיבלתי תשובה מהירה ועניינית. הזמנתי עם משלוח בדואר רשום (ללא עלות), קיבלתי למחרת ההזמנה עם שליח אקספרס, ללא תוספת עלות המשלוח.