
קונים בא.א מחשבים בנתניה באופן קבוע כבר כמה שנים, ומשתמשים בשירותי המעבדה. שירות מכל הלב ( גם בשניה האחרונה של היום ), תמיד יש תשובות מקצועיות, ושירות מאוד מהיר. גם כשבאנו ביום מאוד עמוס המתנו ממש כמה דקות בפעם האחרונה רכשנו One Plus 6 , המחיר יקר כי יבואן רשמי והמכשיר עצמו יקר, ממוצע בהשוואה לחנויות אחרות. עזר לנו ודים שמאוד מקצועי גם בניידים וגם במחשבים. כמובן נחזור בעתיד. אביטל ושמואל חנוכוב :)























