
חווית קניה נעימה במיוחד. שרות אדיב ומקצועי עם סבלנות רבה לשאלות. ממליץ בחום לקנות בחנות הזאת.

חווית קניה נעימה במיוחד. שרות אדיב ומקצועי עם סבלנות רבה לשאלות. ממליץ בחום לקנות בחנות הזאת.

יהונתן מכר לי את הטלפון שיומי נוט 5! השירות היה מעולה, יהונתן הביא את כל המידע הנחוץ לקנייה חכמה, ביעילות ובנחמדות!

רכשתי מחשב נייד באתר בתאריך 19/9. שבהערות לשלוח רק לנקודת איסוף בעיר שלי עם 4 סימני קריאה. פניתי לחנות פעמים רבות גם במייל וגם בטלפון, עד כה לא קבלתי מענה כלל, (שבוע לאחר פנייתי) חברת השליחויות עדכנה אותי כי נקודת האיסוף שבחרתי נסגרה למרות שבהזמנה היא הופיעה, ולכן המוצר נשלח לעיר אחרת ולא ישלח לעיר שלי כלל המלצתי - אם אתם רוכשים בחנות הזו - אל תשמשו בשירותי המשלוח החינמיים שלהם

שירות מצויין, מחיר טוב, היענות מהירה לשירות לקוחות. המחשב הגיע כמובטח בזמן עד לביתי ללא עלות הובלה.

השירות של א.א. הוא מהסוג שאנחנו חולמים עליו. זה התחיל בנציג השירות גרישא שהיה סופר אטנטיבי ועינייני. דאגתי מהעובדה שאני לא מכירה את החנות וגרישא שהבין זאת סיפק ליווי צמוד עד הגעת המשלוח ולאחריו החשבונית ובעצם הוכיח לי שהחששות היו מיותרות. גם תהליך המשלוח היה מצויין. הובטח לי משלוח מהיר ולא האמנתי כמה מהיר זה מ ה י ר - ביום העסקים הבא המשלוח היה אצלי. כל זה יצר חווית שירות נפלאה שהיא מעל המצופה במחוזתינו ולכן אין ספק שאחזור בעתיד וגם אמליץ לחברים.

ודים המליץ לי על מחשב נייד מעולה והתאים לי את המחשב לכל הדרישות שלי. הכי מלך

היום קניתי פלאפון בא.א מחשבים סניף נתניה,חנות נעימה לא יקרה ובעלת מבחר רחב. חייבת לציין שנהניתי מאוד, קיבלתי יחס ושירות מעבר למצופה מהמוכר יהונתן ואין ספק שעוד אחזור.

קניתי מחשב בסניף לפני כשנה. הוא עד היום עובד חזק וטוב בלי בעיות, וכשהייתה לו בעיה עם המסך הם סידרו לי אותה במהירות. השירות מעולה ומהיר, צוות נחמד, מכשירים טובים במחיר טוב. אני מרוצה מהמחשב ואתמול קניתי שם טלפון במחיר טוב ועובד טוב. מוצרים טובים. בהחלט אקנה שם שוב בעתיד.

טיפול מהיר ,מקצועי וידידותי! יצרו קשר לפני התקנת מערכת הפעלה ולפני . מסרו מספר משלוח וטלפונים של חברת שליחים. שירות מאולה ! מומלץ!

הזמנתי באינטרנט מחשב נייד של Dell, לאחר ההזמנה חזרו אליי משירות לקוחות לומר שהמחשב לא במלאי. בחיפוש באתר מצאתי מחשב עם מפרט דומה של Asus, במחיר מעט יקר יותר. בחיפוש בזאפ מצאתי את אותו מחשב של Asus בחנות אחרת במחיר זול יותר. שוחחתי עם גרישה משירות הלקוחות והוא מייד אמר שהם ישוו את המחיר למחיר הזול ביותר בזאפ, כולל משלוח מהיר עד הבית. לאורך כל הטיפול גרישה היה מקצועי, ענייני ואדיב. לאחר המשלוח יצר איתי קשר לוודא שהכל תקין. בקיצור מחירים טובים וחוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר - מומלץ בחום!

פניתי לגרישה אחרי המלצה מאחרים על החנות ושמח שעשיתי זאת. מחירים טובים ושירות אישי ואמין.

קנייה מהירה ! יצרו קשר ישר אחרי ההזמנה משלוח הגיעה תוך יומיים אחלה שירות !!מומלץ!!

בסה"כ השירות שלהם טוב, אתר נוח שקל לבצע בו הזמנות, מחיר זול ומשלוח מהיר. הזמנתי מהחנות סט של מקלדת ועכבר והמוצר הגיע לנקודת האיסוף לאחר יום. הבעיה היא שהמוצר היה פתוח ועל המקלדת היו אמורים להיות כיסויים וחלק מהם הוסרו. כנראה מישהו פתח את המוצר השתמש בו והחזיר לחנות. במקום להחזיר את המוצר ליצרן הם החליטו לשלוח לי אותו. המוצר עובד אז אני אז אשאר איתו אבל כאשר אני קונה מקלדת ועכבר ב-350 ש"ח אני מקווה לקבל מוצר חדש ולא מוצר שמישהו כבר פתח והשתמש בו. למרות שהם זולים והשירות טוב בעתיד אני אחשוב פעמים לפני שאני אבצע רכישה שוב.

זו הפעם השניה שאני מזמינה מא.א. מחשבים. הפעם הזמנתי אזניות טלמרקטינג. המשלוח הגיע בזמן, קיבלתי עדכונים מבית העסק עם ביצוע ההזמנה ועל שלבי המשלוח השונים. הכל נעשה בצורה מקצועית והמשלוח הגיע בזמן שהתחייבו עליו. בהחלט אזמין שם שוב

תודה מעומק הלב על השירות המדהים שקיבלתי. צוות א. א מחשבים פשוט הצילו אותי תחשבו חופש גדול, מתבגר בבית ותקלה במחשב. צחי הנהדר יצא מגדרו לעזור לי, הבטיח שינסה לזרז את הטיפול וכך היה... ולקינוח גרישה היקר שסידר בקלות בעיה שהייתה על הדרך באוזניות. אמא שבעת רצון ✔️ מתבגר מבסוט עד הגג ✔️ תודה על הכל, מעריכה מאוד

ממש ממליץ, שירות חבל על הזמן, מקצוענים ואמינים, רוכש מהם כל הזמן ותמיד מקבל מענה בדיוק כפי שמצופה תודה מיוחדת לגרישה שתמיד עוזר ישר כוח!

חווית קניה בלתי רגילה, לאחר התייעצות על סוג הטלפון שברצומי לרכוש במתנה, הגעתי לסניף נתניה של הרשת א א מחשבים טיפל בי נציג בשם גרישה, הכל לשביעות רצוני למרות הלחץ בסניף קיבלתי שירות למופת, אין ספק שאחזור שוב

אש הזמנתי ראוטר, הוא הגיע תוך מספר ימים הייתי צריך להחליף את הראוטר למודם D-LINK 224 הם זיכו אותי על הראוטר עובדים ביעילות

שלום, רכשתי סמארטפון ואוזניות בחנות א&א משבים, סניף אזוה"ת החדש נתניה. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי, ציוד הותאם באופן האישי בדגש לצורכי הלקוח. תודה רבה וכל הכבוד לעובדים גרישה וצחי. בברכה, גבריאלה

שירות לקוחות טלפוני מהיר, אדיב ומקצועי. המחיר היה טוב. זמן טיפול והספקת המוצר: יותר מהר מהמצופה (משלוח חינם לנקודת איסוף). ההזמנה בוצעה ב-15:10 ביום שלישי, החבילה הגיע לנקודת איסוף למחרת ב-11:50 - מדהים! לסיכום - נהנתי, אקנה מכם שוב וממליץ לאחרים.

קניתי סמרטפון בחנות. הגעתי פיזית לחנות כדי לחסוך את זמן המשלוח (מת לי הקודם בפתאומיות). את פני קיבל גרישה שהעניק שירות נפלא. בסבלנות רבה מכר לי את הסמרטפון בו הייתי מעוניינת והשמיש לי אותו. לצערי, כמו שקורה הרבה עם המכשירים האלה, התברר לי כעבור כמה ימים כי המכשיר תקול. החנות טיפלה בנושא במקצועיות ובמהירות ונתנה לי להרגיש שיש ממש על מי לסמוך ושאכפת להם מאוד(וכמובן קיבלתי חדש). מומלץ מאוד!

באתי , רכשתי מול טל 2 אוזניות תקשורת. השרות היה מהיר אדיב ומקצועי המחיר סביר בהחלט והמוצר היה זמין במלאי. הרכישה היתה חלקה וזריזה.

חיפשתי מגן זכוכית בכמה חנויות ולצערי לא מצאתי למזלי הגעתי לא א מחשבים היה פה בחור בשם גרישה שחיפש עבורי את המגן מסך זכוכית קניתי גם תיק ואני מאוד מרוצה מהשירות הכללי שקיבלתי

המחיר הוא פחות מי ב בחנויות אחרות. יזמנתי בטלפון אצל יונתן. אחורי יומיים הוא תילפן אלי שהמוצר קבר בחנות. השירות הו פשות מצוין.

החנות מציגה מוצרים באתר שלה ובאתר זאפ אך בפועל לא ניתן לספקם. קרה לי השבוע עם שני טלפונים שניסיתי לקנות. בנוסף, לאחר ביצוע הזמנה לא יצרו קשר. השיטה של פרסום מוצר שאיננו ניתן לרכשיה היא שיטה פסולה והגיע הזמן שתעלם.
הלקוח ניסה לקנות טלפון אשר מגיע למלאי באופן שוטף ובמלאי מוגבל. יצא כך שהטלפון נגמר מהמלאי באופן זמני - אך כפי שרשום באתר אנו מתחייבים לספק תוך 7 ימי עסקים. אין שום שיטת פרסום. גם לאחר שהצענו לו לחכות הוא פשוט לא הסכים, ורשם חוות דעת זו על מנת לפגוע בשם הטוב של העסק. יש לקסיומי עשרות דגמים עם מפרטים זהים, אנו לא יבואן של הטלפונים וכמובן כפופים לפי מלאי ואספקה של היבואן. אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.