
שרות מהיר ואדיב. איש המכירות (שלומי) גמיש ועוזר מאוד. המשיכו לשמור על רמת השרות הגבוהה.

שרות מהיר ואדיב. איש המכירות (שלומי) גמיש ועוזר מאוד. המשיכו לשמור על רמת השרות הגבוהה.

רכשתי אייפד מיני 4 בסטור מובייל בעקבות חוות דעת חיוביות של גולשים אחרים, בהתאם להמלצתו של שלומי בחרתי בשליח עד הבית, המוצר הגיע יום למחרת הרכישה הטלפונית, חדש, סגור ובאריזה מקורית. שלומי ענה לשאלות שלי בסבלנות והסביר כל מה שביקשתי לדעת, הטיפול בהזמנה היה מהיר וענייני, היחס נעים, השירות מצויין! והתקשורת נהדרת אין סחבת, אין מריחות, תגובות מתקבלות מיד במייל או בטלפון חווית קניה נהדרת.

רכשתי טאבלט HP מתנה לאימי בת ה-75 בפברואר 17. נכון השרות היה מצויין והמוצר הגיע מהר. אבל מה שקרה אחר"כ כבר ממש לא מצוין . מהרגע שהטאבלט הגיע היו איתו בעיות. תחילה סרב כלל להתחבר. לאחר מספר שיחות עם שלומי. הטאבלט נשלח אליו למעבדה (על חשבוני) והוחזר כאשר נאמר לנו כי עדכנו את מערכת ההפעלה. מאז שחזר אלינו הבעיות המשיכו, הטאבלט מתרוקן תוך שעה, גם במצב "שינה" כשלא עובדים איתו כלל, מתחמם, כך גם המטען. תחילה ניסה שלומי להסביר כי כך צריך להיות, יש מוצרים שמתרוקנים מהר. אחרי מספר שיחות ביקש שוב לשלוח את המוצר אליו (שוב על חשבוני). כך עשיתי. בשיחתי עם שלומי ציין האחרון תחילה כי הבעיה היא בחור בכיסוי של הטאבלט (מדובר בכיסוי מקורי שנמכר כחלק מהחבילה) שמונע להכניס את המטען כמו שצריך והוא ירחיב את החור ??? ושוב אמר שאין מה לעשות הוא מתרוקן מהר, עוד אמר כי הם בדקו את טאבלט והוא עובד נהדר (השיחות מוקלטות). ביקשתי ממנו שיבדוק שוב כי זה לא הגיוני,אך הוא בשלו, מתרוקן מהר, זה מה יש במוצרים במחיר זה (900 ש"ח). הטאבלט נשלח אלי כלעומת שבא עם אותן הבעיות. בבית עלינו על הבעיה בעצמנו, ה WIFI לא נכבה כלל, אפילו לא כשמעבירים למצב טיסה ובגלל זה המכשיר מתרוקן תוך שעה ומתחמם לא ניתן לעבוד איתו כלל. ביומיים האחרונים מנסה להשיג את שלומי הוא חסם את השיחות מהמספר שלי, כשהתקשרתי מחסום השיב אבל אמר שאין לו מה לדבר איתי וניתק. השורה התחתונה כי כזו- הטאבלט לא שמיש, האיש שאחראי לתקן אותו (עדין באחריות) למסרב לדבר ועוגמת נפש ענקית לאישה מבוגרת בת 75 שלא נהנתה מהטאבלט אפילו יום אחד. אז תשפטו בעצמכם- כשהמוצר תקין השרות של סטור מובייל נהדר אבל מה קורה כשהמוצר תקול.....זה כבר סיפור אחר לגמרי וחבל
שלום במקרה זה, הלקוחה אילנה מציירת רק את הצד שלה, באופן לא מאוזן ולא מכובד. וחבל שפרסמת זאת לסיפור כה ארוך ולא נכון... לפני חצי שנה רכשה מאתנו טאבלט של HP 10" ב 800 ₪. כאשר ציינה שהיא רוצה את המוצר עבור מתנה לאמא המבוגרת - נתנו לה כיסוי ומעמד שולחני בשווי 200 ₪ חינם מתנה ! ומשלוח אקספרס חינם גם ! בחודשים האחרונים אילנה מחייגת אלינו רבות ואף תוך כדי הטרדות מוגזמות לטלפונים אישיים וללא שום ידע בסיסי בתחום. 3 פעמים כבר קיבלנו אותו למעבדה ו 3 פעמים שלחנו לה עם שליח אקספרס חזרה, הפסדנו כסף בעסקה עימה ולא מעט בריאות - והטאבלט תקין לחלוטין !!! ומיטב אנשינו בדקו אותו. מה לעשות שנתוני הטאבלט הזה הינם בסיסים וסוללה שמחזיקה רק כמה שעות עבודה רצוף ולא ימים, כפי שאילנה דורשת... כאשר מעבדה בודקת ומחליטה שהמוצר תקין, אפשר גם לקבל ולכבד זאת. אנו אנשים ישרים ושירותים מאוד, וכך נמשיך עם שאר לקוחותינו ! בברכה

המענה של החנות היה מהיר ואדיב. המוצר הגיע מהר מאוד, עובד כהלכה ואין אף בעיה בינתיים.

חיפשתי איי פד פרו, התקשרתי לסטור-מובייל, קיבלתי מענה כן לכל השאלות שלי, קניתי במחיר מצוין ותוך שלושה ימים הגיע אלי.

הזמנתי דרך האתר של StoreMobile עם תשלום ב-PayPal. השירות מצוין. המוצר הגיע במהירות. פעם שניה שאני קונה מ-StoreMobile. מעולה

הזמנתי שני זוגות של אזניות אלחוטיות של אפל. המוצר הגיע במהירות, כפי שהובטח. חנות מומלצת.

קניה מהירה ונוחה, ושירות אישי. פספסתי איזה פריט במילוי הפרטים של הכתובת, ומיד יצרו איתי קשר לוודא אותם. מרגישים שאכפת מהלקוח. משלוח סופר מהיר, תודה רבה!

הזמנתי אייפד ביום ראשון לפנות בוקר, בשני בצהריים הוא כבר הגיע אליי עם שליח. מחיר זול, משלוח מהיר, שירות אמין - מה עוד אפשר לבקש? מומלץ מאוד.

הייתה לי חוויית קנייה טובה מאוד. בלי שום בעיה מצאתי את המוצר שרציתי ותוך 3 ימים הוא היה אצלי. בנוסף לזה, המוצר היה במחיר הנמוך ביותר משאר האתרים שבדקתי.. ממליצה בחום :)

מישלוח היה מהיר מאוד מוצר באריזה מקורית ובאכות טובה מאוד התקשרתי לברר בקשר לזמינות המוצר ומענה טלפוני היה מיידי

שלחתי הזמנה לשעון Samsung Gear s2. השעון הגיע במסגרת הזמן שהובטח, המוצר מצוין ועונה על הדרישות. כל הרכישה נעשתה בצורה חלקה וללא שום תקלה..

גיליתי חנות אמינה, זולה, עם שירות אישי. רכישת המוצר היתה מהירה, קלה ומהנה. מענה מיידי לפניית, תוך שירות אישי ונעים. המוצר התקבל גם הוא במיידי מיד ליד. אחזור לרכוש פה שוב מוצרים.

מצאתי מוצר שרציתי לקנו רק ב סטור מובייל. אבל בעיה הייתה איך לקבל אותו בזמן קצר. אני גר באשדוד, והחנות בנהריה. התקשרתי בבוקר יום שישי למספר טלפון בראיתי ב zap, ענה בכור בשם שלומי. שאלתי איך אני יכול לקבל את המוצר עד כמה שיותר מהר. הוא הציעה להביא את המוצר לתל אביב(היו לו שם עסקים), לפני ששילמתי!! ומסר לי אותו בפגישה. מוצר חדש, באריזה סגורה, כמו שצריך - בדיוק מה שרציתי. למחרת קיבלתי חדבונית בדואר. שירות כזה עוד לא פגשתי בארץ מומלץ ביותר!!

קשר מידי, יחס אדיב ושירות מעולה. שלומי מייעץ ומסביר לעניין. המוצר הגיע לדרום תוך שלשה ימים עם שליח חייכני ומנומס. נדיר במחוזותינו - מומלץ ביותר.

שמי שטר יוסי סטור מובייל חווית הרכישה הטובה ביותר שהייתה איי פעם שלומי נותן שרות מצויין ואדיב מאד פתר לי בעיה שלדעתי לא ניתנת לפתרון בחברות אחרות ללא היסוס ועם המון הנתינה שלומי אתה איש מקסים

מזמן לא עברתי חווית קניה מגעילה כמו בסטור מובייל. למרות שהמחיר של החנות לא הכי זול, רציתי לקבל אחריות של " איי דיגיטל" ושאלתי כמה פעמים נאמר לי שוב ושוב, וגם זה מופיע באתר של החנות ראשית שכנעו אותי באגרסביות לשלם תוספת של שליח עד לבית ולמרות זה המוצר הגיע באיחור לביתי לאחר שהגיע המוצר, להפתעתי הרבה היבואן היה cdata כאשר התקשרתי לברר, ענו לי בזלזול מתנשא וגם ניתקו לי את השיחה אני יודע שגם cdata יבואן רשמי אבל זה לא מה שהובטח לי ומה שרשום באתר בחיים אני לא מזמין מהם שוב ביזיון

בערב שבת ה-15.7.17 רכשתי מוצר דרך האתר. כיוון שהדבר הינו מתנה, לאחר הרכישה שלחתי מייל בבקשה לשלוח לכתובת שונה משלי, כדי שהמוצר יגיע למקבל המתנה (דואר רשום). לשמחתי תוך זמן קצר חזר אלי שלומי וציין כי ישנה את הכתובת ברצון, בהמשך אף הופתעתי לגלות כי שידרג לי (ללא עלות!) את המשלוח לסוג אקספרס - משמע, יגיע ישירות עד הבית ובמהירות. לאחר כיומיים (אפילו לא) - ב-17.7.17, הגיע שליח בשעת בוקר מוקדמת והביא את המוצר ליעדו. אין ספק שאמליץ לכל מכריי על האתר והשירות המצוין!

ממליץ בחום לרכוש ב"סטור מובייל", השירות מהיר אדיב ומקצועי והיחס האישי מצד שלומי היה נפלא , המחיר יחסית לאחרים זול, ללא ספק אמשיך גם בעתיד לרכוש אצלם.

מומלץ בחום, שלומי בן אדם מקצוען ברמות, דיברתי איתו ביום ראשון 18/7 ב 8 בבוקר לגבי IPAD PRO 2ND GEN , הסברתי לו שחפשתי את המוצר בכל מני מקומות ולא היה במלאי הוא לא הסכים לחייב אותי לפני שהוא מוודא שיש לו את המוצר במלאי תןך שעה הוא חזר אליי הודיע לי שיש את המוצר וזה 3 המכשירים היחידים אצל היבואן ,הוא עשה כל דבר אפשרי בכדי להשיג את המוצר והוא אכן השיג ו ביום שלישי קיבלתי אותו בחבילה עם שליח ,המוצר במצב מצויין חבילה מסודרת לגמרי בין יום ראשון ליום שלישי היתי בקשר עם שלומי לגבי נמשלוח והוא ענה על כל שאלה באופן מקצועי מואד ו היה זמין כל הזמן וגם וודא שקיבלתי את המוצר שירות מצויין מקום ממולץ

אני בד״כ חושש להזמין מחנויות לא מוכרות אך השירות בטלפון עודד אותי לקנות. האייפד הגיע תוך שני ימי עסקים, ארוז בצורה מדהימה, נראה כאילו נקנה באותו הרגע מחנות של איידיגיטל וב-300 שח זול יותר. צורפה קבלה מאיידיגיטל כך שלא צפוי גם בעיה לקבל מהם שירות. בהחלט אזמין מהם בעתיד!

שירות מעל ומעבר למצופה. גם כשהיתה תקלה קטנה שלומי לקח אחריות מלאה ודאג מעל לכל לשחביעות רצוני המלאה. יש ערך רב בקניה מבית עסק פרטי כאשר השירות ברמה זו. מומלץ!

הליך קבלת מידע ובהמשך הליך הקניה היו מהירים , נוחים מאוד . מניח שאחזור לקנות שם

המוצר נשלח מהר והתקבל ע"י שליח. הגיע כפי שהוצג ובמצב טוב. שרות יעיל וטוב. אי אפשר לבקש יותר מזה.

קנינו הוברבורד. המוצר איכותי ואנחנו מאוד מרוצים ממנו. הזמנו באינטרנט ביום שישי בצהריים והמוצר הגיע כבר ביום שני עם שליח עד הבית (למרות שלא שילמנו על שליחות אלא ביקשנו דואר רשום). לסיכום, קניה מוצלחת.