
הזמנתי אתמול בבוקר מסך, והיום הוא כבר היה אצלי ע"י שליח נחמד. קיבלתי שירות הרבה יותר טוב ממה שהתחייבו לכתחילה. המסך מצוין. תודה רבה. נהניתי לרכוש דרכיכם.

הזמנתי אתמול בבוקר מסך, והיום הוא כבר היה אצלי ע"י שליח נחמד. קיבלתי שירות הרבה יותר טוב ממה שהתחייבו לכתחילה. המסך מצוין. תודה רבה. נהניתי לרכוש דרכיכם.

שירות ואמינות ברמה הכי גבוה שהכרתי אי פעם ! ,גרישה את סוכן/מנהל למופת ! החברה שלכם דוגמה לאיך חברות מחשבים בישראל צריכות לתת שירות , המון תודה לכל הצוות שטיפל בהזמנה ובמיוחד לגרישה :) .

קניתי סט מקלדת ועכבר של לוגיטק. המוצר לא היה במלאי וכתוצאה מכך שודרגתי באותו המחיר לסט יוקרתי יותר. המשלוח נעשה לחנות לידי. הכל מאוד נוח ויעיל. מאוד מרוצה

אני לא יודע אם חוויה זו המילה הנכונה לתאר את ההתרשמות שלי מהחנות. ראשית אתחיל שבזאפ הם מפרסים שהמוצר יגיע עד 5 ימי עסקים, בפועל באתר רשום 7 ימים שנית, ביקשתי שהמוצר יגיע לנקודת איסוף ליד ביתי כמו כל אדם הגיוני אבל לתדהמתי גיליתי לאחר מספר ימים שהמוצר נמצא בכלל בעיר אחרת. מיותר לציין שפניתי לחנות וקיבלתי תשובות לא ענייניות כגון אתה בחרת בנקודת האיסוף הזאת ואם תרצה נפנה למקום ונעביר לך את זה. מכיוון שכבר אז עברו כמה ימים ואני צריך את המוצר סירבתי בכל תוקף לא ממליץ!
לקוח בוצע הזמנה באתר אינטרנט שלנו. תהליך הוא פשוט – לבחור מוצר, להכניס פרטים אישיים, מספר טלפון וכתובת למשלוח איפה לקוח רוצה לקבל את המוצר. לקוח בחר את כתובת בעצמו ולא מישהו אחר ולא ברור למה הוא מאשים את חברתנו בטעות שלו. ניסינו לעזור לו ולתקן את הטעות- להעביר משלוח לכתובת שהוא ירצה, אף הוא סירב.

מקסימים! שירות מעולה מהיר ואישי! מענה מהיר ויעיל, הייתה בעייה עם ההזמנה( מגן מסך לא תואם לדגם) וקיבלתי פתרון עם שליח עד הבית כבר באותו היום. מומלץ

הגעתי לסניף א&א מחשבים שבאזור התעשייה פולג בנתניה במטרה לרכוש מחשב חדש שיתאים לצרכים שלי כסטודנטית לאחר ששמעתי המלצות על המקום מחברים. ישר כשהגעתי קיבלו אותי בברכה וישבתי עם בחור שקוראים לו גרישה שפשוט שידר מקצועיות ואמינות ולבסוף גרישה התאים לי מחשב שמתאים בדיוק לצרכיי כסטודנטית ובמחיר שמתאים לתקציב שלי. בנוסף יש לציין שתהליך הקנייה היה מהיר, זמין והכי חשוב אמין . בהחלט אחזור לרכוש מוצרים נוספים שאצטרך בא.א מחשבים.

הזמנתי ושילמתי עבור טלפון סלולרי Xiaomi Pocophone F1 64GB שיאומי יבואן רשמי, אך התברר כי הוא אזל מהמלאי והוצע לי להוסיף סכום סמלי וקיבלתי את אותו המכשיר אבל עם זיכרון של 128GB. היחס אלי היה חיובי, תומך ועם המון רצון לעזור.

קניתי מסך של lg 27 אינטצ'. המסך הגיע תוך יום עסקים אחד בלבד. שירות מעולה. ממליץ בחום על החנות.

הזמנתי מחשב ותוך יומיים היה מוכן, עובד מצויין . מחירים סבירים מאוד והשירות מצויין ממולץ בחום והאהבה

מחשב נייד שהוזמן ב12/10 ושולם לא סופק. לאחר שיצרתי קשר טלפוני עם החנות קיבלתי שלל תירוצים בהם בין היתר האשמת הספק והצהרה כי אין בכוונתם לספק את המוצר שהוזמן. ראו הוזהרתם.

הזמנתי סך מחשב 24 אינצ של חברת דל. יצרו איתי קשר בבוקר למחרת. 3 ימי עסקים ושליח הגיע עד אליי. חבילה ארוזה בצורה טובה. אחלה שירות. ממליץ בחום. אחזור לקנות בעסק

חווית קניה מעולה, הנציג גרישא שעלה מולי היה מדהים וסגר איתי את הקניה בפשטות ובקלות. כמו כן היתה טעות כלשהי והחנות יצאה איתי הוגנת מאוד וספגה את ההפרש על עצמה. בנוסף, המוצר הגיע למחרת ההזמנה למרות שבעיקרון יש עד 7 ימי עסקים. ממליץ בחום

הזמנה פשוטה ונוחה דרך האתר. מחיר נמוך. הזמנתי ביום ראשון בערב, והגיע ביום שלישי בבוקר. ארוז בצורה טובה מאוד. עושה רושם של חנות שכדאי לחזור ולקנות אצלה.

קנייתי מקלדת. באתר היה מחיר אחד, בזמן ביצוע התשלום התאספו 15 ש״ח נוספים, שהיו רשומים כעמלה״. שילמתי, ביצעתי הזמנה עם משלוח. בחרתי נקודת איסוף קרובה לבית אבל הם שלחו לקצה שני של העיר.

חיפשתי מכשיר טלפון לסבתא שלי , הגענו לחנות לסניף הצורן עזר לנו בחור בשם ודים , בחור שירותי ומקצוען בירר צרכים והמליץ על מכשיר שיומי שממנו אנחנו מאד מרוצים

קניתי מסך של DELL , הבטיחו שיגיע לאחר 7 ימי עסקים (גם זה מוגזם, לרוב מגיע יומיים אחרי), בפועל ההזמנה לא הגיע ורק לאחר שבועיים התקשרתי לשאול מה קורה, אמרו לי שזה באחריות חברת השליחויות, התקשרתי לשליחים והם אמרו לי שזה בכלל לא הגיע. אחרי כל התלאות קיבלתי את המסך והוא היה תקול (הניראות הייתה צהובה) , ושוב הייתי צריך לעבור סאגה שלמה על מנת לקבל מסך אחר. שירות גרוע, להבא לא הייתי חושב על קנייה מספק זה.
הלקוח רכש את המסך בתאריך 02/9 בשעה 5 בערב. המסך הוזמן מהיבואן יום למחרת ונשלח ללקוח הסופי לאחר יומיים , עקב ראש השנה שהיה המשלוחים התעכבו ולכן הלקוח קיבל את המסך לאחר 7 ימי עסקים ולא תוך יומיים/שלושה מה שקורה בדרך כלל. לגבי נראות המסך שהייתה לו צהובה, אנו מחוייבים לבדוק את זה מול דל אם אכן ישנה בעיה במסך או שמה בהגדות של המסך. הלקוח שמתגורר בהרצליה הופנה ליעל פתרונות (נותן שירות דל ישראל) לבדיקה והחלפה במידת הצורך באותו הרגע. (היה לו הרבה יותר מהר להגיע אליהם מאשר לשלוח את המסך אלינו ולקבל חדש(. לגבי השירות, השירות שלנו הוא לא טוב, הוא מעולה, והביקורות הרבות המופיעות בזאפ מדברות בעד עצמן.

מוצר איכותי מאוד, המשלוח היה מהיר, זאת כבר רכישה שניה שלי מהאתר הזה, אני בהחלט מבסוט מהחנות הזאת.

הזמנתי מאריך טווח. הגיע לדעתי תוך יומיים! קיבלתי מייל על כל דבר שקרה- קבלה, כשהמשלוח יצא, כשהמשלוח הגיע וכו'. המוצר נראה טוב, אך טרם השתמשתי. מקווה שעוד חנויות ישאפו לתת רמה גבוה כזו של שירות

אמינות, יעילות והצעות לפתרון בעיות ברמה הגבוהה ביותר. גם השרות בחנות בנתניה לשם הגעתי כדי לקבל את הנייד מתיקון היה מעולה

הזמנתי אקסס פוינט השרות היה מעולה הנציג בדק דגם זהה למה שביקשתי ואכן מצא. המוצר הגיע לפני הזמן שהובטח אכן אחלה שרות .אחזור לקנות מהם. אגב, תוך כדי התקנת המוצר עם נציג חברת בנדה התברר שהמוצר תקול. הגעתי למעבדה שלהם בעמק חפר ( אני גר קרוב) והם החליפו לי אותו אציין שגם השרות שלהם מעולה.

ביצעתי הזמנה שלא הגיע לאחר 3 שבועות ביצעתי ביטול ממש מאכזב כמובן שאת הכסף ידעו לקחת ביום של ההזמנה
לקוח הזמין את המוצר ביום חמישי ה26/7, המסכים הוזמנו ביום ראשון (יום עסקים הבא) והגיעו אלינו ביום שלישי, המסכים נשלחו ללקוח ביום רביעי והוא היה אמור לקבל אותם ב7 ימי עסקים אשר רשומים באתר. אך הלקוח ביטל את ההזמנה 6/8, כאשר נאמר לו שהמשלוח כבר בדרך אליו הוא לא היה מעוניין לשמוע ורצה לבטל את ההזמנה. כמובן שהלקוח קיבל את מלוא הסכום בחזרה. צר לנו שכך מרגיש הלקוח, אך באותה נשימה אפשר לראות שכל חוות הדעת של אותו לקוח הן שליליות.

חווית קנייה נעימה, שירות מהיר, אדיב ומקצועי ע"י עובד בשם ודים, כמובן שארכוש בחנות שוב.

הגעתי לחנות בנתניה וקיבלתי שירות מדהים ומקצועי על ידי המוכרים יונתן שהפגין מקצועיות רבה ועזר לי מאוד לעשות את הקניה המושלמת במחירים ללא תחרות. ללא ספק אחזור לחנות ובמיוחד ליונתן!!! ממליצה בחום

ודים נתן יחס חם ומבין הסבר כמו שצריך התייחסות ראויה אין מילים נתן שירות כמו שצריך.

חנות עם מגוון מוצרים ואפשרויות בחירה במחירים טובים. יונתן מעניק שירות מקצועי, איכותי ומפורט, סבלני ואמין.