
חווית הקנייה מ-Store Mobile הייתה לא פחות ממושלמת. צוות החנות אדיב וסבלני, ענה לכל שאלה שהייתה לי ברצון וביעילות. ההתחייבות הייתה למשלוח (עם שליח עד הבית) תוך 3 ימי עסקים (הרבה פחות מהממוצע בעסקים אחרים), אך קיבלתי את הטאבלט שהזמנתי כבר למחרת בבוקר! חברת השילוח איתה עובדת החנות גם הם מקצועיים מאוד, ושולחים מספר מעקב מהרגע שהחבילה בידיהם כך שתמיד אפשר לדעת מה הצפי לקבלת המוצר. הכל עבר חלק, המוצר בידיי ואני מרוצה מאוד. בהחלט ארכוש שוב בסטור מובייל, ואמליץ גם לכל מי שמתלבט. תודה לכם!!!























