
שירות מזעזע!!! רכשתי סטרימר, המוצר הגיע אלי אחרי שבוע ולהפתעתי שפתחתי את מוצר וחיברתי אותו לחשמל, המוצר פשוט לא עבד ! התקשרתי לחברת S-FREE כדי לקבל הסבר, הם הפנו אותי בגסות ל " יבואן " שאמר לי שאין מה לעשות ועוד שבוע אשלח לי מכשיר חדש. שורה תחתונה, מאוכזב מאוד מהשירות והיחס. לא ממליץ !
לקוח רכש מכשיר מסוג סטרימר. לקוח פנה וטען כי המכשיר לא תקין ומיד הופנה ליבואן הרשמי לקבלת טיפול. היבואן הציע לשלוח אליו שליח עד הבית להחלפה של המוצר התקול במכשיר חדש. הלקוח סירב והגיע אלינו להחזרת המוצר וזיכוי העסקה. בבדיקה שערכנו למוצר לאחר החזרתו המוצר נמצא תקין לחלוטין!























