
רכשתי יוגה בוק מסטור מובייל והייתה טעות בעצם ההזמנה וקבלתי מוצר אחר. התקשרתי לשרות הלקוחות והתשובה הייתה אדיבה ונשלח לי מוצר כבקשתי במהירות האפשרית.

רכשתי יוגה בוק מסטור מובייל והייתה טעות בעצם ההזמנה וקבלתי מוצר אחר. התקשרתי לשרות הלקוחות והתשובה הייתה אדיבה ונשלח לי מוצר כבקשתי במהירות האפשרית.

רכשתי מוצר טאבלט. משלוח אקספרס הגיע עם שליח תוך יומיים. שירות מצויין. מחיר הכי זול שמצאתי ברשת ובחנויות שבדקתי מומלץ בחום

שירות מהיר , מיד אחרי הרכישה יצרו איתי קשר לתאם איסוף , מחיר הגון , רק 90 ש"ח יותר מהEBAY

רכשתי טאבלט ואזניות במחיר הטוב ביותר שקיים ברשת. חווית רכישה מצוינת. מקצועיות, אדיבות ובעיקר הרבה סבלנות לשאלות שלי ( והיו הרבה כאלו). כל הכבוד

קניתי מהם את האפל ווטש 3, הכי זול שמצאתי.. בלי בעיות בכלל (שלחתי מהמחסן של idigital), היה שם עוד באותו יום כמובן. שאלתי את המוכר לא קצת שאלות (גם כשהגעתי לאזור ולא הבנתי אחך להגיע למחסן) וענו ועזרו לי בשמחה ובכיף.

אחלה חנות, מ ו צ ר י ם ט ו ב י ם ו מ ש ל ו ח מ ה י ר!

קניתי שעון יד חכם של סמסונג. הגיע תוך יומיים מיום הרכישה. היו לי שאלות לגבי המוצר- החנות היתה זמינה וענתה על הכל במהירות. סה"כ- מאוד מרוצה!

רכשתי 5 טאבלטים ומכשיר סלולרי NOTE8 וקיבלתי שירות מקצועי ורציני. המכשיר הגיע אלי בזמן, מסודר והתחשבנות הייתה מקצועית וזריזה. אני ממשיך לבצע רכישות נוספות מסטורמובייל. מומלץ במיוחד לבעלי עסקים...

1.לא קל להשיג אותם בטלפון 2. קניתי ביטס מתוך ידיעה שבמקרה של תקלה אני מגיע לאי דיגיטל. המקרה הוא שאיי דיגיטל לא נותנים שירות למי שלא רכש בחנות! ושולחים אותנו ליבואן הרישמי איקון גרופ. - נמצא ממש רחוק ממרכז תל אביב. 3 בשיחה עם החנות: לא מעניין אותו ושלוח אותי ליבואן ואי-דיגיטל ומסיר אחריות מעצמו וניתק לי בפנים. לא לרכוש מהחנות!!!!
נו באמת !!! לקוח הטריד את היבואן ללא הפסקה. הוא דרש שיגיעו אליו לאסוף אוזניות שאצלו כמעט שנה, כי לא רצה ללכת למסור במעבדה בעיר שלו. לכל יבואן יש נקודות שירות שאליהם לקוח אמור להגיע בשעת צורך. לנו כחנות אין קשר להערות אלו של הלקוח.

רכשתי אייפד פרו 10.5 256GB סלולר מאד מרוצה,במיוחד מהשירות שקיבלתי מנציגה של החנות ושמה יפית,תודה רבה אישית! משלוח היה מהיר ומדויק,גם המחיר היה טוב ממליץ בחום על המוצר וכמובן על החנות תודה רבה

הטאבלט מצויין גם לגלישה וגם כנייד. הזמנתי טאבלט מ-"סטור מובייל", למחרת קיבלתי את מכשיר לבית. ממליץ בחום!

הזמנתי מהם טאבלט, המשלוח הגיע במהירות ובמצב טוב, ואפילו לא ניסו להתקשר למכור לי דברים נוספים בטלפון שזה תמיד יתרון :) תודה!

רכשתי אזניות AirPods מבית Apple, חווית קניה נהדרת, המוצר נשלח אקספרס והגיע במהירות, המחיר מצוין, השירות אדיב.

מענה מהיר, השארתי הודעה ומיד חזרו אלי. שרות מעולה ואדיב, המוצר הגיע אחרי יום. ממליץ בחום

קניתי שעון samsung gear fit 2 pro. המוכר נחמד ואדיב, שרות מאוד מקצועי והספקה מהירה.

קניתי דרך האתר של החנות שעון חכם samsung gear fit 2 pro השעון לא היה תקין. צלצלתי לשלומי. מיד שלח שליח להחזיר את השעון לחנות . ואחרי כמה ימים קיבלתי שעון חדש שעובד מצוין. עברתי חווית קניה טובה מאוד. עם אמון מלא בשלומי ובחנות. בטוח שאחזור לקנות שם שוב עוד מוצרים. אורנה בתאריך6 בפרואר קניתי שעון חכם samsung galaxy watch 42mm בסטור מובייל נהריה אצל שלומי. השעון הגיע עם שליח עד הבית לתל אביב עם שליח כבר למחרת. התייעצתי עם שלומי על הקנייה.שלומי בחור ישר,אדיב ואמין.ןזאת הפעם השנייה שאני קונה אצלו ואמשיך לקנות שוב . אורנה

אחלה שירות, אנשי שירות אדיבים ונחמדים! הגיע תוך יומיים עד פתח הבית. גם כשהייתה בעיה מיד ענו ונתנו מענה ופיתרון.

הגיע מהר, המוצר כפי המתואר. לא היו שום בעיות לכן אני ממליץ על החנות, תודה רבה.

השרות וההתיחסות שקבלתי מהחנות היו מצויינים, אדיבים, וענו על כל הציפיות שלי. המשלוח באמצעות שליח הגיע כמובטח ועוד לפני תום הזמן הצפוי. לפני ההזמנה ענו על כל שאלותי לגבי המוצר, האחריות והמשלוח. ניתנה עזרה בזמן לתהליך ההזמנה ואף לעניין הגעת המשלוח. שלומי ועובדת החנות, שאיתם דיברתי, היו אדיבים ומקצועיים בתשובתם.

אני ממש מרוצה קיבלתי אתה מוצר עד פתח הבית עובד מצוין הכל כפי שתואר תודה רבה!

מחיר מצויין !!!!! ישירות מהחברה ושלומי נחמד מאוד וכמו שאמר כך היה ! משלוח בזמן כפי שנקבע

המוצר נהדר והגיע מהר. ענו על כל השאלות בסבלנות ומקצועיות אני ממליץ בחום גלעד יריב

תיאור המוצר לא תאם את המוצר שהתקבל בפועל. העסק לא לקח אחריות והתייחס בחוסר כבוד לפניותיי. לא מומלץ בכלל.
התנהגות הלקוח כלל אינה מכובדת ! רכש מאיתנו רחפן DJI קומבו אשר מגיע עם 2 סוללות סה"כ. כפי שמגיע מחברת DJI וכך נמכר בכל החנויות. לאחר שהשתמש בו יותר משבוע, פנה אלינו בדרישה שרוצה סוללה שלישית. ולא, פשוט יבטל את העסקה או ילכלך עלינו. כל מילה נוספת על הלקוח מיותרת...

ביום חמישי בערב רכשתי מהאתר שעון של אפל/נייק סדרה 3 אוזניות אלחוטיות של אפל. בהתחלה קצת חששתי. המחיר היה ממש ממש זול ובנוסף לא מצאתי את השעון זמין בשום מקום בארץ. שלומי היה מאד אדיב והשירות שלו היה מעולה. המוצרים הגיעו ביום שני על הבוקר. תודה שלומי, שימחתי אותי מאד. יש מה ללמוד ממך - יישר כח.

שירות מעולה! משלוח בתוך יום אחד. כל הכבוד! הכל מקצועי, מהיר, ברור! אנו מרוצים מאוד עם הרכישה שלנו