
תודה רבה לקטיה ולמרינה על השרות הנעים, והמדויק ועל הסבלנות עם חיוך. אולג המלך וגרישה עשו הכל כדי להשביע את רצוני. יצאתי לקוח סופר מרוצה.

תודה רבה לקטיה ולמרינה על השרות הנעים, והמדויק ועל הסבלנות עם חיוך. אולג המלך וגרישה עשו הכל כדי להשביע את רצוני. יצאתי לקוח סופר מרוצה.

קניתי אצל גרישה המדהים שנתן שירות יוצא מגדר הרגיל ...איזה כיף לראות שיש בארץ תודעת שירות גבוהה כול כך אמליץ בחום ...

הגעתי היום לסניף בנתניה ברחוב צורן ושירת אותי בחור מקסים ומקצועי מאוד בשם יונתן. אני הגעתי לרכוש מקלדת ועכבר אלחוטיים ויונתן עסק איתי על השגמים והסביר את ההבדלים בינהם והיה מקצועי בטירוף כל הכבוד !!!

רכשתי מחשב נייח. המחיר הכי זול שמצאתי. השירות היה מושלם ע"י אדי. היו מקצועיים, אדיבים והמחשב הגיע תוך ימים ספורים. כמובן שאת המחשב הבא ארכוש דרכם שוב.

אחלה שירות ואני רוצה לפרגן לעובד גרישה מקצוען מהיר ומדויק. כיף לרכוש שם מחשב ולדעת שזה אמין ויש שירות ומעבדה צמודה.

השירות לוקה בחסר באופן חריף ! אין שום תגובה במיילים !! ביררתי כמה פרטים ולא היתה שום התייחסות !! בנוסף, זמן האספקה שהיה רשום באתר הוא 5 ימי עסקים. אני קיבלתי את המוצר לאחר יותר משבועיים !!
לקוח הזמין טאבלט בתאריך 10.06 . בגלל שלקוח לא ציין צבע של המוצר ניסינו ליצור איתו קשר ולברר איזה צבע בדיוק לשלוח. לא היה מענה כמה ימים. ברגע שקיבלנו תשובה לגבי צבע משלוח יצא לנקודת איסוף שלקוח בחר בהזמנה( 17.03). כבר למחרת (18.03) משלוח היגיע לנקודת איסוף ולקוח קיבל הודעת SMS. רק אחרי יומיים (20.03) לקוח אסף את מוצר מנקודת איסוף. לקוח טוען שלא עונים למיילים. ערכנו בדיקה ולא מצאנו מיילים מהלקוח.

עשיתי הזמנה של סמארטפון באינטרנט. ההזמנה התנהלה בקלות והשירות היה מצוין, מהיר ויעיל. החבילה הגיעה תוך ימים בודדים, ארוזה כהלכה, ללא עיכובים מיותרים! שאפו!

השירות היה יוצא מהכלל והם פשוט הלכו איתי יד ביד ועזרו לי מאוד עם חלק שהיה חסר במארז שקניתי טופלתי ע"י יגאל וגרישה משרות הלקוחות

מחיר טוב, משלוח וטיפול היה מהיר, התקשרו מהחנות לאחר ביצוע ההזמנה דרך זאפ כדי לוודא פרטים והמשלוח יצא כבר באותו היום לחברת השליחויות. מאוד מרוצה מהשרות וממליץ על החנות וכמובן שגם מהטלפון!

ההזמנה בוצעה במהירות, ללא שום קושי והמשלוח הגיע בפרק הזמן המינימלי שהובטח מצדו ועם האחריות המלאה.

מרוצה מאוד מהרכישה , גרישה מוכר מעולה עזר לי הרבה , שירות מהיר ומעולה , ממליץ מאוד, חנות מעולה!

שירות מדהים יחס אישי ומקצועי מחיר הוגן מה ניתן להוסיף עוד, ממליץ בחום. פרץ נתנאל

פשוט שירות גרוע, התחייבו לחמישה ימי עסקים, קניתי ב6/6 היום ה19/6 עדיין לא קיבלתי ולא כלום, בושה שככה מתייחסים ללקוח ושככה זורקים על הלקוחות
לקוח בוצע הזמנה ב6 ליוני יום חמישי. יום הזמנה לא נחשב כיום עסקים. יום שישי, שבת וראשון (חג שבועות) חברתנו לא עבדה . כבר ביום שני שחזזרנו לעבוד טיפלנו בכל הזמנות וגם בהזמנה של הלקוח. הלקוח גר באיזור מרוחק שאספקה לשם לצערינו רק פעם בשבוע וזה יצא בדיוק ב19 ליוני(סה"כ 7 ימי עסקים).

שירות מהיר מקצועי ואמין, קיבלתי את המוצר תוך יומיים מרגע ההזמנה וגם יצרו איתי קשר שיש סיכוי שזה יתעכב

שירות מקצועי , אמין , חווית קנייה נעימה . מענה מהיר , אדיב ויעיל . מה שחשוב - הגינות ושקיפות כלפי הלקוח !

בס"ד קניתי מחשב נייד בחנות אלף אלף מחשבים בסניף בנתניה קיבלתי שירות לידי טל שירות נפלא מקצועי ענייני אני מודה לו ולצוות אלף אלף מחשבים

שירות גרוע ביותר. לא מתאים לממוצע חוות הדעת פה באופן חשוד מאוד. השליח היה חצוף. המסך שקניתי הגיע עם כבל חשמל לא מתאים. פניותי לשירות הלקוחות נענו ב"נחזור אליך" ולא חזרו. בקיצור - להתרחק.
מצטערים על המקרה זה. שליח הוא עובד של חברת שליחויות חיצונית. בגלל התלונה זו התחלנו לעבוד עם חברת שליחויות אחרת איפה נהגים מנומסים הרבה יותר. התנצלנו מול הלקוח ושלחנו לו כבל מתאים עם שליח.

קניתי מוצר בסניף אזור תעשיה פולג, קיבלתי שרות אדיב ומקצועי מאד והמחיר של המוצר היה הכי זול שמצאתי

קניתי השבוע בא.א. מחשבים נתניה סניף שמואל הנציב.שיאומי רדמי נוט 7.ברצוני לציין את דימיטרי העובד הותיק בסניף שאני רוכש במהלך השנים כל הניידים מחשבים ואביזרים.על הגישה הסבלנות והמקצועיות .כל פעם יש חווית קנייה מחדש והרגשה שאתה בידיים טובות ומקצועיות. עובדה שאני קונה שוב ושוב

מחיר מצוין ושירות מעל ומעבר. קיבלתי שירות מקצועי יוצא מן הכלל בקשר לעזרה בהרכבת המוצר.

ככלל אני אוהב לקנות אצלכם ובעיקר בסניף של שמואל הנציב אצל הבחור המקסים דימה שתמיד יקבל אותי בחיוך ובסבלנות בנוסף לכך יש לו יכולת שירותית מצויינת וגם אם טעיתי, כמו במיקרה של רכישת מצלמה שלא התאימה לרשת הביתית שלי, הוא החליף לי אותה בחיוך ונתן תחושה טובה.

דימה מדהים עזר לי מאוד בקניה ,קניתי ממנו כבר בעבר תמיד סבלני שרות אדיב ומיקצועי

ממליץ מאוד קונה אצלם הרבה ואביזרים במשך שנים רבות. המוכר דימה תמיד נחמד ועוזר, מסביר וממליץ מוצרים טובים ואיכותיים.

שירותי מעבדה פצצה. קניתי סוללה למחשב נייד. הזמינו לי באותו יום. צחי ליווה אותי בתהליך ועזר בהכל

עזרה לנו נציגה בשם מרינה באדיבות במקצועיות ובנחמדות, הסבירה באופן ברור הבדלי ניידים כולל מפרט ומחיר. אחלה שירות!!!