
יונתן פשוט מקצוען. איש מכירות חכם ומדויק. שלי בדיוק לצרכים שלי במחשב הנייד ותוך דקות התאים את העסקה המשתלמת עבורי. תודה רבה יונתן. בברכה, איתן.

יונתן פשוט מקצוען. איש מכירות חכם ומדויק. שלי בדיוק לצרכים שלי במחשב הנייד ותוך דקות התאים את העסקה המשתלמת עבורי. תודה רבה יונתן. בברכה, איתן.

פשוט תותחים !! שירות מהיר ומקצועים ובנוסף להכל מחירים מעולים, באמת תודה!! ותודה לגרישה התותח על!!!

יונתן היה אדיב מקצועי ונכון לעזור . חווית שירות מעולה קבלנו הסבר על כל השאלות ששאלנו. תודה

יצרתי קשר טלפוני, קיבלתי מענה מנציג מכירות בשם יונתן ששאל מהם הדרישות שלי והציע לי מספר הצעות ללפטופ שיענה עליהן. מאחר וטרם החלטתי בין ההצעות, שלח לי לינק להצעות שלו במייל והמשכנו את הקשר במייל במענה מיידי, כולל מענה ביום ראשון בבוקר לשאלה ששאלתי בסוף השבוע. הגעתי ביום ראשון על מנת לבחור את המחשב שהומלץ לי ויונתן פירט והסביר לי את ההמלצה שלו. המחשב שבחרתי נשמר להמשך היום עד סיום תשלום. השירות מיידי, ענה על על הצרכים שלי ובתקציב שהגבלתי.

שירות מצוין. ומחיר הוגן. כל הכבוד לנציג יהונתן על העזרה והמקצועיות. כיף לקבל שירות טוב.

תהליך ההזמנה היה פשוט ומהיר, הקשר עם החנות היה מצוין, המוצר היה תואם לחלוטין את ההזמנה ונשלח די מהר. יש לי שתי הערות בקטנה: א. הם גובים תשלום נוסף (לא גדול) על תשלום בפייפאל דבר שלא נתקלתי בו בעבר. ב. המשלוח היה באמצעות E-POST שגרמו לעיכוב מיותר של שבוע (שלא באשמת החנות).

הגעתי לחנות בצורן 4 אתמול בערך ב16:30. היו מס' לקוחות וכל האנשי מכירות היו עסוקים. חיכיתי 2 דקות והגיע איש מכירות בשם יונתן. לא הצליחו למצוא לי את האוזניות שרציתי ויונתן לא וויתר עד שמצא אותן. הוא סופר שירותי וממש נתן חווית קנייה שתגרום לי לחזור ואפילו להמליץ לאחרים.

שירות ואיכות מספר אחת!!! רפי איש מדהים אדיב וסבלני, הלוואי שכל אנשי המכירות היו כאלה!

קניתי את הלפטופ מהחנות הנ"ל. כאשר פתחתי את המחשב לראשונה הסתבר שהמחשב הגיע תקול (רמקולים לא עובדים ומחשב מתחמם מאוד מפעולות פשוטות ביותר עד כדי קריסה). ביררתי מול דל ישראל ואישרו לי החזרת המכשיר וקבלת החזר כספי. התהליך נעשה מול החנות שבה רכשתי. א&א היו מקצועיים וקבילו ממני את המחשב וביטלו את העסקה ואף עזרו לי לבחור מחשב אחר. כולם היו נחמדים וקשובים.

קנינו סמארטפון שיאומי רדמי נוט 7. מחיר טוב מאוד. זמן הגעה עד 5 ימי עסקים. אחרי יום יומיים זה כבר היה כאן עם שליח עד הבית. אנו מאוד מרוצים מהשירות ומהמוצר! תודה רבה.

הזמנתי ב 1.08.19 מוצר SOLO6C והיום 7.08.19 ב15:00 קבלתי עם משלוח עד ה בית!!!! תודה לצוות על הטיפול מהיר וכמובן מרוצה מהמוצר.

כל הכבוד לצחי על השירות האדיב והמקצועי! לא כל יום פוגשיםאדם שמוכן לעזור, להקשיב עם ידע מקצועי נרחב.

החנות ממוקמת במקום מעולה , יש חניה נגישה לכולם תמיד יש חניה באזור קיבלתי שירות מעולה ומהיר ממליץ לכולם

ב- א&א מחשבים וסלולר זו לא סתם חווית קניה, הלקוח חוגג מסיבת שרות מעדכנים את הלקוח בכל התהליך ומספקים לו את המוצר הכי מהר שאפשר אני הזמנתי מוצר שנגמר לספק, הספק מייד יצר איתי קשר והציע לי מוצר איכותי יותר ויקר יותר במחיר של המוצר שהזמנתי המענה האנושי ובמייל היה מהיר ויעיל מאוד בקיצור שרות מצויין אספקה מהירה, במחיר הכי טוב בשוק ותודה למרינה גברין

מומלץ בחום אחלה אנשים בחיקה מצויינת ומוכר עם ידע שיכול להביא ולהמליץ על מוצרים אחרים

הבטיחו משלוח תוך 2-5 ימי עסקים, אבל לקח כמעת שבועיים. בנוסף, המטען שהגיע עם הטלפון כלל לא עבד מהרגע שפתחתי את הקופסא. אבל, לזכותם, צריך לומר שמתי שהיה לי שאלה, הם הגיבו במייל תוך כמה דקות בלבד.

המסך עובד תקין והתמונה טובה. רק שימו לב, שהוא מגיע רק עם כבל Display port, ואם יש צורך במשהו אחר אז צריך לקנות בנפרד.

החנות בפולג נהדרת ונעימה. צוות אדיב, סבלני ומקצועי (סניף נתניה-פולג) מרינה ישבה איתי במשך זמן רב, בשקט ובסבלנות, הציעה אפשרויות, בדקה מחירים, נתנה ייעוץ סופר מקצועי. במקביל תיקנו לי את המכשיר הישן במחיר הגון, במהירות ובמקצועיות גם כן (צחי הטכנאי).

מקום מקצועי מאוד עם מחירים מעולים. רפי פשוט נפלא ומעניק יחס ושרות נהדרים. קניתי שם מכשיר עבורי והייתי כל כך מרוצה שאחרי יומיים חזרתי לקנות שם מכשיר נוסף עבור אשתי.

כבר הרבה זמן שאני לקוח של א.א ואני מקבל שירות אישי, אדיב ומקצועי בכל פעם. נניח בהזמנה האחרונה שלי, עובד החנות בשמואל הנציב, גרישה, היה בחור נחמד בצורה בלתי רגילה וטיפל בהזמנות שלי בצורה מקצועית ואדיבה.

רכשתי דרך אתר האינטרנט טלפון סלולרי , ובקשתי לאסוף אותו באופן עצמאי בחנות באזור התעשיה של הרצליה פיתוח. לאחר שוידאתי שהמשלוח הגיע לחנות ומחכה לאיסוף, הגעתי לחנות ושם התברר שכלום; המשלוח איננו. טלפון של המוכר למרכז ההזמנות מגלה ש-"סליחה ,היתה טעות ותוך חצי שעה יצרו איתי קשר וטלפוני ויביאו לי את המשלוח הביתה". חיכיתי חיכיתי וכלום. חזרתי לחנות (חניה, חם - ממש לא נעים) ובקשתי לבטל את העסקה; טלפונים, הבטחות, מילים יפות לא עזרו - נמאס לי. העסקה אכן בוטלה וקניתי את המכשיר במחיר קצת יקר יותר בחנות אחרת. בשלב זה חשבתי שלא נעים, בזבזתי על העניין חצי יום אבל לא נורא, עד שגליתי (במקרה) בחיוב החדשי בכרטיס האשראי שהעסקה לא בוטלה והתשלום ירד. טלפון לחברת האשראי והכסף, הכסף חזר ונגמרה הסאגה. כל האינטראקציה עם א&א מהרגע הראשון עד האחרון היתה מבאסת!!!! דוקא המוכר בחנות שלהם בהרצליה היה סימפטי וניסה לעזור ככל יכולתו, ללא הואיל

קניתי לפטופ של לנובו, קיבלתי המלצות טובות מהחנות, מענה מהיר ומקצועי. הכי חשוב מחיר ממש טוב.

שירות מקצועי ואמין, עם המון סבלנות ומחירים זולים! שווה להגיע. המוכר נתן חוות דעת מקצועית, עם חיוך על הפנים:)

שרות מצויין.קיבלתי איזבר לכול שאלה. רק לו יכולתי לפני קניה לירות את טלפון . קניתי לפי תמונה. תודה למרינה על יחס ושרות. .

אחלה שירות, מחירים הוגנים ביותר ביחס לשוק. רכשתי טלפון חדש, יבואן רשמי במחיר סביר והוגן לגמרי כולל שירות קשוב ומדהים מחברי הצוות.