
רכשתי מחשב של Asus בבלאק פריידי אחרי כמעט שבועיים שהמחשב לא סופק ורק אחרי שפניתי אליהם הם טענו שהוא לא קיים במלאי של הספק. ביקשתי שיציעו חלופות והם הבטיחו לשלוח במייל אבל זה לא קרה. ביליתי זמן רב בהמתנה לטלפון שלהם. ניתקו אותי מספר פעמים ורק בסוף חזרו אליי. אז הם הציעו מחשב של dell במחיר גבוה מהשוק ולא היו מוכנים להתחשב בעובדה שבגללם פיספסתי את מחירי הבלאק פרידיי.






















