
קניתי כבר כמה וכמה דברים מחנות זו. בד"כ ללא התערבות אדם. המוצרים תמיד הגיע מהר, ובלי בעיות. פעם התקשרו משירות לקוחות ולא היה את המוצר שביקשי והם הציעו לשדרג לדגם מתקדם מחליף ללא עלות. חויה חיובית בהחלט.

קניתי כבר כמה וכמה דברים מחנות זו. בד"כ ללא התערבות אדם. המוצרים תמיד הגיע מהר, ובלי בעיות. פעם התקשרו משירות לקוחות ולא היה את המוצר שביקשי והם הציעו לשדרג לדגם מתקדם מחליף ללא עלות. חויה חיובית בהחלט.

רכשתי איירפודס פרו בא.א מחשבים וסלולר מחיר ללא תחרות בין הנמוכים בשוק אם לא הכי נמוך רוצה לציין גם את חווית הרכישה בזכות הנציג שנדמה לי ששמו גרישה בסניף הרצליה אשר דאג להסביר על המוצר והתנהג בסבלנות יתרה.

הגעתי לאחר שהתקלקל לי מחשב שקניתי לפני שנה (לא מהם) עזרו לי למצוא מחשב לעבודה יש מקרים שהשירות קובע מסוג : Lenovo 14’ i5-8265/8GB/256SSD/FHD/Dos/3Y/TP 490 בהרבה מקומות ניתן לקנות מחשב לא כולם יפגינו סבלנות, חווית קניה מעולה ממליץ בחום. תודה ענקית ליגאל וצחי.

פירות הבעיה ופירוט דרך הטיפול מהווה שביעות רצון מהצד שלי כלקוח. היה לי כיף לקבל מענה באופן מלא ומהיר במיוחד! תודה רבה לצוות המעבדה צחי וארקדי ולשרות לקוחות ליגאל

קניתי טלפון שיאומי במחיר טוב מאוד. לא היו קונצים כגון: אריזה פתוחה או מטען לא מקורי. החבילה היתה אטומה ומבחיר אחד הטובים בשוק. גרישה היה שירותי וחברותי מאוד. הציע כמה צבעים וזירז את הטיפול.

ב 02/01/20 קניתי שני טלפונים מסוג xiaomi redmi note 8 pro עם כיסוי ומיגון. באחד מהם המיקרופון הפסיק לעבוד בשיחות לאחר שבועיים שמתי את הטלפון לתיקון ב 21/01/20 והוא נשלח לתיקון באחריות ביו וי פון לאחר שמונה ימים ב 29/01/20 התקשרו אלי שהטלפון חזר. באתי לאסוף את הטלפון לאחר כשעה(חצי שעה נסיעה באמצע יום עבודה) הטלפון נמסר לי ללא מילה נוספת כשהגעתי לחניה ניסיתי להתקשר וראיתי שהתקלה לא תוקנה. כשחזרתי לחנות ושאלתי אמרו לי שכן התקלה לא באחריות בגלל קורוזיה כששאלתי למה לא התקשרו להגיד לי בטלפון שהתיקון לא באחריות והאם אני רוצה לתקן אותו מחוץ לאחריות תשובתם היתה שהם רק נקודת מכירה ועכשיו יכולים לבדוק כמה יעלה התיקון אז ביזבזתם לי שעה וחצי מים העבודה פלוס דלק אתם נקודת מכירה עם תודעת שירות אפס

חנות מצוינת. שירות ומלאי כל כך יותר טובים מהרשתות הגדולות יותר, שאני תמיד מעדיף לקנות ממנה כשיש לי אפשרות.

שרות מצוין , ברגע שעשיתי הזמנה באתר , לאחר מספר דקות קיבלתי טלפון מחנות על בדיקת הזמנה . מאוד אדיבים ונחמדים. תודה רבה על שירות ומהירות .

השרות מעולה. בכל פנייה ההמתנה על הקו הייתה מינימלית והשרות מהיר וענייני. בשני מחשבים שקניתי התגלתה בעייה והם עזרו לי מול מעבדת השרות וסיפקו מייד מחשבים אחרים.

חויית הקניה באתר נוחה. מייל נשלח עם אישור. ההזמנה הגיעה בזמן וארוזה כמו שצריך. המכשיר תקין.

הזמנתי טלויזיה מסוג סמסונג 75 אינץ' חווית הקניה מהירה ופשוטה. יש לציין שעל אף שמצוין באתר כי המשלוח הוא חינם- יש לשלם בנפרד על שליח עד הבית בגלל גודל הטלויזיה הטלויזיה סופקה לביתי תוך פחות משבוע. הבעיה התחילה בתיאום ההתקנה של הטלויזיה. החברה הודיעה לי שאסור לי לפתוח את האריזה ולהתקין את הטלויזיה בעצמי אחרת לא תחול האחריות על הטלויזיה. התקנת הטלויזיה נעשית ע"י חברה צד ג' (סמיליין) שהפנו אותי לפעול מולה ישירות לתיאום ההתקנה. סמיליין לא יכלו לספק לי טכנאי בשלושת השבועות הבאים, אמרו שעמוסים בגלל מבצעי נובמבר. כשפניתי לעזרה ל א&א טענו כי סמיליין היא היבואן הרשמי של סמסנוג ועל כן מטפל בהתקנות וכי אין להם דרך להפעיל לחץ, כי כשהם פונים הם כמו אחרון הלקוחות (אפילו נאמר לי שאין להם מס' ישיר של ספקים אלא מתקשרים כמוני למוקד?!) בסופו של יום ישבה לי טלויזיה 75 אינץ באמצע הסלון באריזתה המקורית כמעט שלושה שבועות. כשכבר הגיעו הטכנאים להתקנה, גם הבנתי שעלי להוציא 850 ש"ח נוספים על ההתקנה (מה שלא נאמר לי בשיחת הטלפון מול סמיליין) - מאחר והזרוע הבסיסית שמסופקת לא מאפשרת להגיע לאחורי הטלויזיה ואם רוצים לחבר כל כבל שהוא - צריך להוריד את הטלויזיה מהמתקן (למעלה מ 40 ק"ג, כן?) שירות מאד מאכזב ולא הולם לקניה בסדר גודל כזה

קיבלתי את המוצר במועד. הדגם שהזמנתי לא היה במלאי אז בדקו אם אני מעוניינת לקחת דגם משודרג. סה"כ שירות טוב, מלבד זאת שרצוילא לפרסם מוצר שאינו במלאי.

רכשנו מחשב נייד ומסכים למשרד, שירות מהיר, מחיר מעולה, בהחלט ממליצים. רכישה בוצעה באתר שלהם.

קיבלתי הצעה נהדרת. הכל הגיע במהירות באריזה מעולה. השירות מעולה. אני ממליץ לכולם.כל הכבוד. ר'

רכשתי במשלוח את המוצר ספק כח Antec VP600P. המוצר לא עבד בכלל אז הייתי צריך לשלוח בכסף שלי את המוצר לחנות.

שירות מצוין בסניף נתניה ע"י בחור ענייני ומבין בשם גרישה שעזר לי לקנות iphone 11 ליום הולדת של הבת בתוספת אביזרים נלווים מתאימים ולא יקרים.

ראישתי טלפון אונה פלוס 7 מחנות בנתניה הייתי אצל בחורה מרינה . מאוד מרוצה . שירות ברמה מאוד גבוה

שירות אישי ברמה גבוהה לקחו אחריות על תקלה של אסוס וסידרו הכל. ממליץ בחום לקנות אצלם !

מעבדה בתוך החנות צוות נהדר ומעולה מתקנים דברים מאוד מהר תודה לגרישה שעזר לי לאחר שראיתי שהיה נזק במארז הוא החליף לי אותו ללא בעיה

הגעתי לחנות לאחר שהייתי מתוסכלת מניסיון לקנות מחשב ברשתאוד מפורסת. התקבלתי ע"י בחורה מהממת בשם מרינה פיינרמן, בסבר פנים נאות. מהרגע הראשון גילתה התעניינות בלתי רגילה בבקשותיי. תוך שהיא מדלגת מאתר לאתר, עושה השוואת של מידע ושל מחירים ,מצאה לי את המוצר המושלם המתאים לי. היתה לי חוויית קנייה בלתי רגילה. קבלתי שירות מקצועי ואנושי ברמה הכי גבוהה שאפשר. תודה מקרב לב יהודית

רכשתי מארז ראוטרים של TP-Link Deco M5 בחנות א.א. סניף הרצליה פיתוח. השירות מול רפי היה מקצועי מאוד ותהליך המכירה היה נפלא, נעים ובהחלט מומלץ בחום !!!

נכנסנו כי עברנו בדרך רכשנו מכשיר סלולרי חדש. קיבלנו שירות מדהים ממרינה. מומלץ בחום גם המחיר וגם השירות

נציג המכירות יהונתן מסר בשיחת טלפון נתונים מדויקים על מחשבים מומלצים ואח"כ ביצע המכירה בחנות לשביעות רצוני.

רפאל איש מכירות מקצועי ביותר!!!, מחירים נוחים מאוד, ממש כייף. ממש מומלץ. תודה רבה לך

שירות מדהים. רפי גם יודע לייעץ טכנית בתחום המחשוב. אני לקוח של אא מחשבים מזה שלוש שנים. לא אכזבו אותי. גם המחירים תחרותיים!