
שרות מעולה אנשים טובים והכי חשוב המחירים הכי טובים בארץ! כל שאלה כל התייעצות היו שם בשבילי עם יחס חם ואכפתי, גרישה דאג לי מכל הלב!

שרות מעולה אנשים טובים והכי חשוב המחירים הכי טובים בארץ! כל שאלה כל התייעצות היו שם בשבילי עם יחס חם ואכפתי, גרישה דאג לי מכל הלב!

פעם שנייה שקניתי דיו מהם, באיסוף עצמי. הזמנה פשוטה באמצעות האינטרנט, קיבלתי אישור במייל ובטלפון. איסוף עצמי בחנות, שירות אדיב, יעיל ומהיר ובמחיר טוב. ממליץ בחום.

רכשתי מהם בעקבות המלצה של חברים, גם מכשיר סלולר וגם מסך LG34GL750 גיימינג ממש ברמה גבוהה. היתה לי בעיה אחרי יומיים עם מכשיר הסלולר שכמובן היה באחריות יבואן רשמי, צלצלתי ל א א מחשבים שמהם רכשתי,הנציג הזמין אותי להגיע לחנות וכך עשיתי, לאחר בדיקה קצרה במקום החליפו לי במקום את מכשיר הסלולר למכשיר חדש אחר. השירות היה אדיב ומכל הלב, פשוט תענוג, בגלל שירות שכזה חבר נוסף רכש מהם מסך גיימינג של LG. א.א יופי של שירות הרווחתם עוד לקוח מרוצה

חייב לציין שגרישה הנסיך עזר לי המון, היה אכפתי וסבלני ותמיד זמין לכל שאלה. תודה רבה!

מכרו לי לוח אם מקולקל. והחזרתי להם וכבר למעלה משבועיים מבטיחים לי שיחזירו לי את הכסף ועדיין לא החזירו. כל יום אומרים מחר. לא ממליץ בכלל
בתאריך 04.05 לקוח הזמין דרך אתר אינטרנט לוח אם. ב21.05 הוא החזיר לוח וביקש לזכות אותו עקב תקלה. בבדיקה התגלה שלוח תקין לחלוטין. בכל זאת ביטלנו את העסקה על פי בקשה של לקוח ושלחנו בקשה להחזר כספי. ב28.05 בוצע החזר כספי מלא. פעלנו על פי חוק של הגנת הצרכן שאומר: "החזרת התמורה תתבצע במעמד ביטול העסקה, ככל שניתן, או במועד הקרוב לכך, א יאוחר משבעה ימי עסקים".

הגעתי לרכוש מכשיר סלולר ונהנתי מאוד מהשירות והאדיבות. יש חניה בחינם ממליץ מאוד אחלה חנות

לא&א מחשבים הגעתי בהמלצה של חברה, מחירים טובים ויחס טוב זה לא הקניה האחרונה שלי בחנות, ממליצה לכולם לקנות.

הייתה לי חווית קנייה מעולה, המוכר בשם יגאל היה מקצועי מאוד בעל ידע רב ונסיון פרקטי שידע מה הוא אומר, תענוג לקבל שירות מאנשים כאלה שבקיאים בתחום. אני מרוצה מאוד ואמשיך לקנות שם.

שרות לא מקצועי. קניתי מכשיר סלולר מדגם שיומי 10, דגם אחרון של החברה, ודי יקר, אך לאחר השבועים נשבר המסך למרות שקניתי בחנות מסך סיליקון ב 150 שח. באתי להחליף אותו אך נאמר לי שלא ניתן כי אין במלאי לא בחנות ולא מול היבואן. מאז התקשרתי מספר פעמים לחנות ונאמר אותו דבר.
שלום רב ללקוח פנה למרכז שרות לצורך תיקון המכשיר הלקוח ביקש שנתקן לא את המסך עקב שבר במסך המכשיר, נזק שנגרם משמוש לקוי של הלקוח לצערנו אין לנו יכולת לרכוש מסך מסוג זה עקב מחסור של חלקים אצל ספקים שונים (מגפת הקורונה) הוסבר ללקוח שנשמח לתקן לו את המכשיר בתשלום ברגע שיגיע חלף למלא בברכה,

קניתי באתר ספר אלקטרוניקיבלתי מהר . מאוד מאוד שמחה רוצה לקנות עד ב א&א מחשבים. ייעץ למשפחה שלי.

חייבת לפרגן לסניף הרצליה הגעתי מבית שמש וקיבלתי שירות מצויין מרפאל היה מאוד סבלני ואדיב שאפו

לא זכורה לי שירותיות כה גרועה מאף ספק בשנים האחרונות. המוצר (טלפון סלולרי ב3000 שח) נרכש לפני 4 ימים כאשר ישנה התחייבות לאספקה תוך 5 ימים, אך מאז ועד רגעים אלה, אין מענה באף אחד מהמספרים והשלוחות של החנות, באף אחד מסניפה ולא בוואצאפ. גם לקבל בירור או לבטל ההזמנה לא ניתן. מלחיץ! פעם ראשונה ואחרונה שאני עובד איתם.

לקוחה מרוצה מקבלת יחס טוב ושירות מעולה מחירים שווים תמיד אני מגיעה ולא מתאכזבת מחכה לפעם הבאה 😃

התקשרתי לחנות לפני כמעט שבועיים לרכוש נטסטיק, שאלתי אם אפשר להגיע לאסוף במידה והמוצר במלאי. נמסר לי שאכן אפשר להגיע ולרכוש את המוצר והוא במלאי. ביקשתי להזמין באתר ולאסוף, להפתעתי הנציגה ששכחתי שמה אמרה שמחיר המוצר 350 בעוד שבאתר הוא 400 ש"ח, אבל תעדכן את מחיר האתר על מנת שאוכל להנות מהמחיר הזול יותר. ואכן כך המחיר עודכן במיידי וביצעתי את ההזמנה לשביעות רצוני. שירות אישי, אדיב, ומקצועי.

מוכר נסיך בשם גרישה שירת אותי בסניף בנתניה פולג היה על הכיף כיפאק וכרגיל חווית שירות מעולה גם בתקופת הקורונה

קיבל אותי מוכר בשם יגאל מאוד אדיב ונחמד עזר לי מאוד!!! מאוד מרוצה מהחנות ומיחס שקיבלתי, בלי ספק אני יחזור ויקנה שוב!

קיבלתי שירות מעולה שתרם לחוויית קניה טובה. שמחה שבחרתי לקנות דרככם. תודה לגרישה על יחס נעים ומסביר פנים:)

רכשתי נתבי תקשורת של tp link. מידי פעם יצרתי קשר להבין מדוע לא סופק וקיבלתי תשובה שממתינים לאספקה מהיבואן. בסוף התקשרו אלי ואמרו כי אי אפשר להזמין מהיבואן. מדובר באירוע רע משום שבתקופה זו כולם לומדים ועובדים מהבית. ביקשתי להציע לי משהו אחר שיישלח אלי מיידי כי ממתין זמן ואין. ביקשתי לדבר עם היבואן שינסה לעשות משהו מיידי ולא ניתן. ביקשתי לדבר עם מנכל החנות והבנתי מהנציגה האדיבה שאין מנכל. יכולות להיות בעיות אבל צריך לקחת אחריות להתמודד ולתת מענה ללקוח. גם אם לא בדיוק מה שהוזמן. התחושה היתה של אין לנו וזהו.

היה מאוד קשה להשיג את החנות טלפונית לבירורים מקדימים על המוצר. לבסוף הזמנתי אונליין רמקול יוקרתי. בדף המכירה צוין שהמוצר זמין במלאי היבואן. יום לאחר ההזמנה התקשרו אליי מהחנות לבשר שהמוצר אינו זמין במלאי וביקשתי לבטל את ההזמנה. לצערי, בזמן כתיבת הביקורת הזו (3 ימים לאחר ביצוע ההזמנה) המוצר עדיין באוויר ומוצע למכירה כאשר הוא מוצג כזמין במלאי היבואן - תחושה רעה מאוד והסיבה לביקורת זו. החוויה שלילית בצורה בולטת.

הזמנתי מסך ומקלדת. מהחנות חזרו אלי ש"במקרה" אין להם את המוצרים האלה אבל יש להם מוצרים חילופיים. בשיטת "ישראבלופ". הנציג גילה אטימות ואנטיפטיות. לא ברור לי על מה לחנות יש ציון כזה גבוה.

ממליץ בחום, שירות מדהים ומהיר, למרות המצב בארץ, גרישה האלוף דאג לי, מחירים הוגנים, מרוצה מאוד!

אלופים. חנות מצויינת קניתי מחשב נייד ואני מאוד מרוצה ממנו תודה לסוכן גרישה במיוחד שעזר לי בבחירה

הרכישה נעשתה בהליך מהיר ואדיב . חשוב לי לספר שאחרי שהמוצר התקבל - התברר לי שטעיתי ולא הזמנתי את המוצר הנכון . התקשרתי והיה עם מי לדבר !!! באמצעות שליח שהגיע לביתי , המוצר החלף ביעילות וללא תמורה נוספת. שרות מצוין.

לצערי המוצר שהזמנתי לא היה במלאי. שוחחתי עם שרות הלקוחות וקיבלתי מוצר חליפי. שרות נעים ויעיל משלוח מהיר

איכות ושירות אמין ומקצועי ממליץ בחום אין ספק שאמשיך לרכוש מוצרים מרשת א.א מחשבים בנוסף רוצה לציין לטובה את הנציג גרישה מסניף הרצליה שהסביר לי בסבלנות על המוצר שהתעניינתי בו..