
קניתי טבלט ב- 3,690 ש"ח ב"סטורמובייל". המוצר הגיעה תקין ומהר (תמורת 49 ש"ח כמובן). אבל עם מודם LTE חסום. אפשר להשתמש בו רק עם ספק אמריקאי AT&T. פנייה לחנות לא הביא להצלחה. אומרים שזה רשום באתר אינטרנט של חנות ובקבלה. שם אין שום מילה שמודם LTE חסום. וקבלה מקבלים אחרי עסקה וזה לא תכונות טכניות של מוצר!!! להפך באתר אינטרנט כתוב: Stay connected and productive with fast gigabit LTE and Windows 10 חוץ מזה במייל מחנות כותבים שהם יתבעו דרך עורך דין שלהם על... שימו לב: "פגעה בשמנו הטוב ללא סיבה". פתחתי תלונה ברשות להגנת הצרכן ושלחתי לשם את כל ההתכתבויות. לא להתקרב לעסק הזה!!! עדכון: גם שני יציאות USB לא תקינים... עדכון 2: טבלט לא יוצא מ- slip mode, גם אם לבטל ב- Power Settings של Windows בכל מקרה נכנס אחרי 5 דקות ולא יוצא, רק Restart. עדכון 3: פעם בשבוע Windows נותן מסך כחול גם אם לא מותקן בו כלום וצריך לעשות Reset כללי.
לקוח רכש מאתנו טאבלט יוקרה W737 אשר נמכר באתר כ WIFI. רשום בבירור בכל מקום, בכותרת, בזאפ. לאחר חודש שימוש, הלקוח מחייג אלינו לשאול, מדוע כניסת LTE אינה עובדת הסברנו לו בנימוס, והראנו לו שכתוב בבירור, כולל באתר סמסונג העולמית, שמוצר זה אינו נתמך ב LTE בשום מקום כרגע, אלה רק WIFI וזה מה שאנו מוכרים. אחרת היינו מציינים זאת, וגם המוצר היה עולה יותר אם היה LTE פעם ראשונה שאנו נתקלים בלקוח עם תלונה שכזו בשנים רבות שאנו קיימים... לקוח החליט לא להבין, להתחיל ללכלך עלינו בכל מקום. וכן הבטחנו לו שאם יפגע בשמנו הטוב ללא צדק וסיבה, אנו נתבע אותו כחוק. הרגשנו בשיחות שלנו עימו, שממש מדובר בלקוח שנטו מחפש פרובוקציות, ולא ממש רכש קניה מהלב כדי להפיק ממנה את המיטב...























