
נתן לי שרות טל, במקצועיות רבה, בנדיבות ובסבלנות. נתן לי הסברים מדויקים ורלוונטיים, ועזר לי לבחור את המוצרים הכי נכונים לי. כל זאת, בנינוחות ובנועם.

נתן לי שרות טל, במקצועיות רבה, בנדיבות ובסבלנות. נתן לי הסברים מדויקים ורלוונטיים, ועזר לי לבחור את המוצרים הכי נכונים לי. כל זאת, בנינוחות ובנועם.

שירות מדהים !!! רכשתי מכשיר כרומקאסט . היתה בעייה מסוימת בחיבור שלו לאנטרנט. מבלי לחשוב פעמיים ובמהירות -הם שלחו לי עם שליח מכשיר אחר חדש. הלוואי והיו עוד כמוהם בארץ. קנייה בטוחה. אל תחשבו פעמיים. (ולא הכרתי אותם קודם)

רוצה להגיד תודה לנציג גושה משורות אינטרנט. בזכותו היתה לי חווית קניה טובה מאוד. היחס שלו פשוט מושלם. תודה!

קניתי בסניף הרצליה אוזניות אלחוטיות וכבל למסך, המוכר גרישה נחמד ומקצועי, עזר לבחור והסביר על המוצרים.

רכשתי טונר למשרד, השארתי פרטים, תוך מס' דקות חזר אלי בחור בשם גרישה, ביצע עבורי את ההזמנה ואף דאג לקום ולבדוק שאכן הפריט נמצא במלאי ולא רק רשום כנמצא. גרישה היה סבלני, ענה לכל השאלות ששאלתי, ודאג לשלוח חשבונית בזמן. המשלוח הגיע תוך כמה ימים כמו שהובטח. השירות היה אדיב, מקצועי ומהיר. ממליצה בחום. רעות

הגעתי לחנות בנתניה לקנות מחשב, קיבלתי ייעוץ מאוד מקצועי ממוכר הוא עזר לבחור בדיוק משהיתי צריך

שירות נהדר. גם בתהליך הרכישה היה קל מאד וגם במהלך האספקה. שירות הלקוחות עדכן כשההזמנה יצאה למשלוח והכול הגיע ממש ממש מהר.

הם מוכרים מוצרים שלא במלאי במכוון. אחרי כמה ימים מתקשרים ומציעים מוצרים חלופיים. להישמר מכל משמר.
שלום רב, אנו עובדים בשותפות מלאה מול היבואנים ואנו לא מחזיקים מלאי של כלל המוצרים שלנו בסניפים לכן המוצרים אשר נמצאים בסטטוס "במלאי היבואן" כפופים לבדיקה מול היבואנים השונים לצורך אספקה ללקוח

ברצוני לשבח את דמיטרי מא.א. מחשבים וסלולר סניף נתניה, שרות אדיב, סבלני, מקצועי ויעיל! עשיתי שינויים בהזמנה ודמיטרי היה זמין ושינה כל פרט בהזמנה לפי בקשתי. דמיטרי היה תמיד נכון לעזור והיה זמין בכל פעם שהתקשרתי. א.א. מחשבים לא תתחרטו.

וידאתי שהמוצר שאני מעוניין נמצא במלאי, שמרו לי את המוצר. באתי לאסוף את המוצר מהחנות וקיבלתי שירות מצויין.

אחלה! המוצר הגיע תוך שבוע בהתאם למה שהזמנתי.קיבלתי חשבונית במייל. אשמח לחזור ולקנות באתר. ממליץ לכולם.

הגעתי לרכוש טאבלט, המוכרת הנחמדה (מרינה) סייעה לי באדיבות ובחיוך, ענתה בנימוס ובחפץ לב לשאלותי ונענתה לבקשותי. תודה לכם.

לאחר בדיקה בכמה חנויות, גם התקשרתי לחנות לברר פרטים לגביי מסך מחשב, המוכר גרישה עזר לי למצוא את המסך הנחוץ לעבודתי

קניתי אוזניות, היה רשום באתר שהם במלאי, סיימתי את כל תהליך ההזמנה כולל תשלום באשראי. למחרת התקשרו אלי ואמרו שהן לא במלאי. מבחינתי הדבר הכי חשוב בחנות אינטרנטית זה להציג מלאי בצורה נכונה, ולא לתת לי לסיים את תהליך ההזמנה ורק למחרת להבין שאני צריך שוב לחזור ולהשוות בין חנויות ולהתחיל מאפס, ולכן נתתי ציון 1.

חוויית הקנייה והתקשורת המזעזעות ביותר שחוויתי כלקוח. בקנייה הראשונה שלי הזמנתי שתי מקלדות corsair k95 platinum ושני משטחי עכבר. לאחר מספר ימים שניסיתי להשיג את הסניף ללא הצלחה חזרו אליי כדי לבשר שאין יותר מלאי של משטחי העכבר ושיזכו אותי עליהם. את המקלדות אספתי, ולמרות שבמשך ימים לא הצלחתי לתפוס את הסניף בטלפון החלטתי לבצע הזמנה נוספת. הפעם הזמנתי את העכבר logitech hero g502 ושני משטחי עכבר שונים מהפעם הקודמת שווידאתי מספר פעמים מראש שקיימים במלאי! לאחר מספר ימים התקשרו אליי כדי לבשר לי שלמרות שכתוב שהמלאי קיים ושהזמנתי, אין מלאי קיים ויהיה רק תוך שבוע. אמרתי שאין שום בעיה ושאחכה בסבלנות, אבל ביקשתי ששירות הלקוחות שלהם הוא זה שיתקשר אליי, כי בלתי אפשרי להשיג אותם. עברו להם עוד כמה ימים והתקשרו אליי בגלל ש"לא שילמתי על המוצרים עדיין" ושאני צריך למסור פרטי אשראי בטלפון למרות ששילמתי מראש באמצעות פייפאל. סירבתי והם אמרו שיבדקו את זה. לאחר מספר שעות קיבלתי טלפון נוסף מא.א מחשבים ובו אמרו לי "אין לנו מושג מתי יחזור העכבר למלאי למרות שאמרנו שתוך שבוע כן יהיה". בשלב הזה ויתרתי וביקשתי החזר כספי. ממליץ בחום להתרחק מהמקום כמו מאש. את שירות הלקוחות שלהם לא תצליחו להשיג, ואת המוצר כנראה שגם לא.

היה קשה להשיג אתכם בטלפון, אבל לאחר שיצרתי קשר עם מרינה פינרמן קיבלתי שירות יוצא מהכלל משלוח היה מהיר תודה אילן מאירי

קיבלנו שירות מקצועי, אדיב ומהיר.. תודה גדולה ליונתן שלא חסך מזמנו היקר לטפל בכול הפרטים הקטנים.. ישר כוח

גרישה בסניף הרצליה נתן לנו שירות מעולה!!!!! היה אדיב ומקצועי ביותר. גם המחיר היה מצויין

מקום טוב לקנות בו טלפונים ואביזרי מחשב. בעיקר הסניף בנתניה. יונתן המוכר נתן שירות מצויין.

מדהימים מדהימים מדהימים. היי זולים בכמעט 100 שקלים משאר התחרות, המוצר הגיע תוך 3 ימי עסקים בלבד אל באר שבע במשלוח פרטי, שהם שדרגו אותי אליו על חשבונם היות והמוצר היה גדול מדי להגיע לקופסאות הדואר החכמות שמפוזרות בעיר ולא ידעתי את זה. באמ;לק מחיר נהדר, משלוח זריז, אכפתיות אקטיבית כלפי הלקוח. שאפו

חוויית הקניה הטובה ביותר שהייתה לי בשנים האחרונות! לאחרונה הזדקקתי לציוד חדש למשרד הכלל מחשבים וציוד היקפי ולאחר בדיקה מקיפה של מספר ספקים מצאתי את א.א מחשבים וספציפית את גרישה אשר עזר לי מהרגע הראשון שדיברתי איתו ועד הרגע האחרון שבו העמסנו את הציוד לרכב (טרנזקציה שנמשכה מספר ימים כי היינו צריכים למצוא את המוצרים המתאימים לי ולעסק שלי). חוויית שירות מדהימה מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון ומחיר ללא תחרות למה שהעסק שלי היה צריך אז בקיצור - אמנם אני קניתי אצלם אבל הם קנו אותי.

קניתי מגדיל טווח ל- wifi במשלוח מהיר הגיע תוך יום עסקים אחד. מאוד מרוצה סה"כ

חיפשתי מגדיל טווח ספציפי בחנויות שאני מכירה וקונה לרוב. לאחר בדיקה בזאפ כדי לוודא טווח מחירים, ראיתי את החנות א&א בראש הרשימה עם המחיר הזול ביותר. נכנסתי ללינק עם ספק גדול, כי מעולם לא רכשתי מהם. בדקתי ביקורות ובדקתי שהמוצר אכן מה שאני מחפשת עם האחריות המתאימה. גיליתי שהמוצר אכן זול יותר ממה שראיתי אצל מתחרים מוכרים ומשלוח חינם. הצטרפתי לאתר, ביצעתי רכישה. קיבלתי עדכונים במייל לגבי סטטוס ההזמנה, וכעבור 4 ימים המוצר הגיע לנקודת האיסוף המבוקשת, ארוז נהדר במצב חדש. בקיצור, ממליצה! המחיר הכי זול בשוק, משלוח חינם ושירות מהיר!

כשהתחלתי לחפש מחשב חדש לעסק עברתי על כל חנות, אתר, פלטפורמה או כל אפשרות אחרת שחשבתי עליה ולא הצלחתי למצוא משהו שגם התאים לצרכים שלי וגם השתלם לי במחיר עד שהגעתי לחנות א.א מחשבים! כשהגעתי לשם וראיתי את גרישה הוא מיד עזר לי למצוא את המחשב הכי נכון עבורי ועבור העסק שלי וקלע בול לכל צורך שהיה לי וגם דאג לי למחיר הטוב ביותר שרק יכל. המחשב בשימוש כבר קרוב לשבוע בעסק ואני חייב לומר שגרישה צדק בכל מילה שהוא אמר ובאמת הצליח להתאים לי את המוצר הטוב והנכון ביותר לצרכים שהצגתי בפניו אז אם יש למישהו צורך כלשהו בתחום המיחשוב, ציוד מחשבים או מוצרים דומים - תדאגו שהמקום הראשון שתגיעו אליו יהיה א.א מחשבים ולכו ישר לגרישה כי ידע ומקצועיות כמו שלו קשה למצוא :)

רכשתי גיימינג מחשב לבן שלי לבר מצווה. תוך יומיים קיבלתי מחשב מורכב בדיוק כפי שהובטח לי. רוצה לציין אץ רמת השירות הגבוהה וזמינות לכל שאלה שהייתה לי. ממליץ בחום.