
רכשתי אוזניות airpods2 יום למחרת כבר היו אצלי, שירות מצוין, מרוצה מאוד מהרכישה. הגיע באריזה המקורית סגור וחדש.

רכשתי אוזניות airpods2 יום למחרת כבר היו אצלי, שירות מצוין, מרוצה מאוד מהרכישה. הגיע באריזה המקורית סגור וחדש.

שרות מעולה, מהיר ביותר, סופר יעיל ומאוד נוח. מומלץ בחום. השעון שרכשתי הגיע באריזה מקורית ועובד מצויין. אני אעדיף לרכוש מסטורמובייל בכל הזדמנות.

קניתי מהחנות הזו אייפד אייר בתאריך 28.4.19. דאגתי לברר מה בקשר לאחריות - המוכר אמר (ויש הקלטה של השיחה) שהוא חברת בת של idigtal והאחריות היא של idigital. ביקשתי לקבל אחריות מסודרת של idigital. שלומי בעל החנות שלח לי במייל קובץ ששמו "איי דיגיטל" אבל כשפתחתי את הקובץ זו היתה אחריות פתוחה של icon. התקשרתי אליו כדי לסרב לקבל את האחריות ששלח לי ודרשתי לקבל את האחריות שהוא הבטיח - של idigital. הוא אמר לי "אין לך מה לדאוג! תכנסי לכל חנות של idigital, תקבלי שירות. אל תדאגי! עליי!!!" האמנתי לו. כעת שכחתי את ה- passcode ולא הצלחתי לשחזר. נכנסתי בבטחון לחנות של idigital בקריון... רותם מנהלת חנות idigital בקריון כמעט צחקה - וכמובן, בצער רב, סירבה לתת לי שירות. אמרה שעשרות כמוני, מגיעים אליה כל שבוע מכל מיני חנויות שמבטיחים את אותן הבטחות. פניתי אליו בוואטסאפ, סיפרתי לו מה קרה לי, כתבתי לו שאני מאמינה לרותם מנהלת החנות ושהוא שיקר לי. ענה בחזרה: את חצופה ועלובה!! ואני אתבע אותך על הוצאת דיבה חוצפנית תתביישי לך!! אז אם מתחשק לכם לקבל שירות כזה - תקנו רק בסטור מובייל.
לקוחה רכשה לפני מספר חודשים מאיתנו אייפד. קיבלה שירות מצויין ואפילו הנחה מיוחדת. אנו מפיצים של היבואן הרשמי אייכון גרופ,איי דיגיטל. ליבואן יש רשת מעבדות אפל לשירות ותמיכה. הלקוחה שכחה את הסיסמא של האייפד שלה, ובמקום לחייג אלינו או לשירות תמיכה בטלפון, החליטה מבלי לשאול ללכת לחנות של איי דיגיטל ולדרוש שירות. בחנות מכירה בקניון ! הם הסבירו לה וגם אנו ששם לא מעבדה. אלה חייב לפנות לשירות, הקימה הלקוחה ההזויה הזו מהומה בחנות, וגם לנו שלחה קללות ודיבור מבזה. וכך הגדילה לעשות גם בחוות דעת שקרית זו. אנו חנות יבואן שעובדת עם כלל היבואנים הגדולים בישראל ונותנים שירות למופת. כמובן לפני כללי היבואן ולא לפי התנהלות של לקוח.

הזמנתי טאבלט samsung ביום חמישי שעות הערב , התקשרתי למח הזמנות לבקש לזרז את ההזמנה , למרות שהשעה הייתה לאחר שעות הקבלה חזרו אלי ב נייד זירזו את ההזמנה וקיבלתי אותה כבר ביום ראשון . התקשרתי לשרות לקוחות עם שאלה בתפעול ראשוני - חזר אלי בתוך 5 דקות מישהו בשם שלומי ( אחר כך התברר שהוא המנהל ) ונתן לי מענה , אחר כך התקשרו שוב משרות לקוחות לוודא שקיבלתי מענה והכל בסדר . לסיכום אחלה שרות .

מחיר זול, משלוח מהיר עם צ'יטה! קניתי אוזניות מתנה לבעלי, הגיע בזמן, ממליצה בחום לרכוש מהאתר

ממליץ בחום על חנות סטורי מובייל בנהריה רכשתי אצלהם טאבלט סמסונג דגם s5e 128 ג'יגה בייט בתוך פחות מ24 שעות המוצר הגיע אליי הביתה שאפו גדול על שירות מהיר ביותר ואמין יבורכו עסקים כאלה שבת שלום

קניתי את האוזניות לפני שבועיים ביום שני בצהריים. השליח יצר איתי קשר כבר אחרי יומיים, ביום רביעי. הוא היה מאוד אדיב והגיע לכתובת שלי בעבודה בתל אביב בשעה 12:00 במקום לכתובת בבית. אחרי שהטענתי את האוזניות בעבודה והשתמשתי בהם הבנתי כמה שהן טובות והביטול רעש שלהם באמת אחד הטובים שיש היום בשוק. תודה!

חווית קנייה מעולה, המוצר הגיע במהירות ובהתאם להזמנה, בהחלט ארכוש מאתר זה שוב בעתיד הקרוב.

שחרות מדהים מעל המצופה, מענה מהיר וחם, המשלוח הגיע תוך פחות מ24 שעות הכל בדיוק כמו שביקשתי. מדהים! מומלץ בחום

שירות מהיר. מוצר בדיוק כפי שהוזמן. מחיר טוב יותר מהיבואן עם אחריות יבואן. ארכוש שוב אם אזדקק למשהו

שירות מעולה. שלומי יצר קשר מיד לאחר הרכישה, היה אדיב ושירותי. המוצר הגיע מהר מאוד כמובטח. ללא ספק חנות שנשמח לרכוש בה גם בעתיד.

קניתי אוזניות של סוני. עשיתי טעות ושילמתי בפייפאל וכך לא יכולתי לשלם בתשלומים. הרמתי טלפון לחנות ושלומי ענה לי. הוא ביטל מייד את החיוב. הזמנתי שוב, לפי עצתו בכרטיס אשראי כדי לאפשר תשלומים. הזמנתי ביום חמישי וביום ראשון בצהריים האוזניות היו אצלי. שירות מעולה

תהליך קניה פשוט וקל, המוצר הגיע לדלת הבית ארוז בצורה מכובדת ותקין ובמסגרת הזמן המובטח באתר

בהתחלה קצת דאגתי כי הטלפון באתר לא היה מעודכן. אבל אחרי שהשארתי פרטים קיבלתי שירות מצוין והמוצר הגיע מהר.

הכל היה בסדר. קיבלתי את השעון בתוך שלושה ימי עבודה. קיבלתי את ההצעה לקבל את השעון על ידי שליח במקום בדואר תמורת 30 ש״ח.

דיברתי טלפונית עם החנות לפני ההזמנה, נתנו את כל הפרטים בלי בעיה. משלוח מהיר מאד, הגיע עם שליח כבר באותו השבוע (הזמנתי את המוצר ביום שני), הגיע מוצר חדש באריזה סגורה (עם מטען אנגלי אמנם, אבל היה גם מתאם) אחלה מחיר ושירות

המוצר הגיע כמו שצריך ועוד בעזרת שליח למרות שלא שילמתי על משלוח מהיר. חווית קנייה טובה. תודה רבה!

התהליך כולו מהזמנת הסחורה לקבלה לקח 1.5 ימים. אין שום בעיה. אני חושב שזה הנורמה, אז כולם צריכים לעבוד כחה או אפילו יותר טוב!

ממליצה בחום לקנות מהספק סטור מובייל, ספק אמין ומקצועי, רמת שרות ואדיבות נפלאה. תמיד זמין בטלפון, במייל. הטאבלטים של סמסונג שהזמנתי הגיעו מהר. שווה בהחלט להיכנס לאתר ולהזמין. מיכל

הזמנתי טאבלט ותוך 3 ימים הוא הגיע אלי הביתה על ידי חברת שליחויות במהירות ויעילות.

התייחסות החנות היתה מקצועית ואדיבה לאורך כל התהליך. עם סיום הרכש התברר שאחד המוצרים אשר רכשתי לא התאים לצרכי וגם במקרה זה הספק בא לקראתי.

ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט, של אייפד עפרון דיגיטלי וכיסוי. המוכר התקשר אלי די מהר כדי לתאם את הרכישה. מחיר האייפד עצמו היה יחסית סביר (קצת יותר יקר מאשר בחו"ל - אבל בתשלומים) בדיעבד גיליתי שמחירי התוספים יקרים יותר בישראל, ולכן החלטתי לבטל את רכישתם בדיעבד. המוכר שיתף פעולה ותוך זמן קצר שלח חשבונית מתוקנת.

זו פעם שניה שאני מזמין באתר ובסניף נהריה. קיבלתי שרות מעולה ומהיר,כמו כן המחיר היה מצוין. שלומי מסניף נהריה היה מקצועי ומהיר. מאוד ממליץ.

רכישה שנייה שלי בסטורמובייל, וכמו בפעם הראשונה מאוד שירותיים ומקצועיים !! רכשתי מספר אייפדים במחירים מצוינים שהגיעו ממש מהר ( יום למחרת היו כבר אצלי ) היו זמינים לשאלות ונתנו יחס חם כמו שחברה צריכה להתנהל !! ממליץ עליהם בחום

זה טבלט סמסונג השלישי שאני קונה מהם המחיר הכי זול בארץ כולל אילת שרות מהיר וסבלני מגן במחיר מבצע ת